Serwis Allegro zapoczątkował polski e-commerce. To potężna siła na rynku. Jeśli działasz na Allegro i widzisz ilość Obserwujących Twoje oferty, wiesz o czym mówimy. Jak te liczby odwiedzających i Obserwujących ofertę przekuć na sprzedaż? To nie są abstrakcyjne liczby. lecz potencjalni Klienci, „gorące leady” których coś powstrzymało przed naciśnięciem magicznego przycisku KUP TERAZ i do których Ty nie masz dostępu. Twój remarketing na Allegro nie istnieje.

Pewnie nie raz zastanawiałeś się nad powodami wstrzymania się od zakupu. Może chodzi o kolor? Może chodzi o jakiś szczegół produktu? Może obserwujący właśnie dokonywali researchu i potrzebowali chwili na zastanowienie? A może po prostu ktoś czekał na przelew z pracy, a tymczasem aukcja zniknęła. Nie mogłeś potem zaproponować takiemu potencjalnemu Klientowi kolejnej aukcji lub podobnego produktu. Allegro na to nie pozwalało.

Tak, dobrze czytasz, użyliśmy czasu przeszłego.

.

TERAZ REMARKETING ALLEGRO JEST MOŻLIWY!

Tylko z nami!

.

OBSERWUJĄCY na Allegro – dla Ciebie KUPUJĄCY

Z nami dokonasz niemożliwego. Nasi Superbohaterowie mają bowiem moc przeprowadzenia działań remarketingowych wśród osób, które odwiedziły Twoją ofertę na Allegro.

Na podstawie specjalnego pikselu, który umieścimy na aukcji, jesteśmy w stanie wyselekcjonować unikalnych użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą. Następnie przeprowadzimy odpowiednio wykreowaną kampanię remarketingową.

To zupełnie nowy, innowacyjny sposób przeprowadzania kampanii remarketingowych na Allegro. Już nie musisz polegać na działaniach marketingowych serwisu, a samodzielnie docierać z reklamą do osób, które są zainteresowane Twoim produktem. To coś czego jeszcze nie ma na rynku… ale jest u nas! I działa!

.

.

Możliwości jest wiele:

  • Reklamy produktu i/lub produktów podobnych na Facebooku

(szczególnie polecamy formę reklamy karuzelowej)

Reklama zachęca do dokonania zakupu, przypomina lub proponuje inne aukcje lub podobne produkty.

  • Wygenerowanie „gorących leadów” przez Facebook Lead Ads

Pozwala na zebranie danych o osobach zainteresowanych produktem. Docelowo, oczywiście, pozwala zamknąć cykl zakupowy, ale też uzyskać więcej informacji na temat grupy docelowej czy powodów wahania podczas decyzji o zakupie

  • Kampania wizerunkowa

Pozwala na „zatrzymanie” potencjalnego Klienta przy firmie, stworzenie więzi ze sklepem. Skuteczna, kiedy Obserwujący ofertę potrzebuje więcej czasu na podjęcie decyzji o zakupie. Kreacja może nie przedstawiać konkretnych produktów, ale np. Twoje logo i hasło promujące. Nie jest to reklama nachalna, ale delikatnie przypomina o istnieniu Twojej firmy. Zyskujemy możliwość stałego kontaktu aż do momentu podjęcia decyzji o zakupie.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

12 + 10 =