GENEROWANIE LEADÓW

Statystyki nie kłamią – mailingi do bazy Klientów są niezwykle skuteczne. Na pewno widać wzrost sprzedaży w Twojej firmie po wysyłce newslettera. Wynika to między innymi z faktu, że wiadomości te trafiają do osób mających określoną potrzebę, którą Twoja firma spełnia. Klienci znają też jakość Twoich produktów i usług. Zanim jednak zostali Twoimi Klientami i teraz z zaangażowaniem odpowiadają na Twoje maile, minęło trochę czasu i stopniał Twój budżet promocyjny.

A teraz wyobraź sobie, że nieco odwracamy sytuację i możesz „wysłać newsletter” do osób, które jeszcze nie wiedzą o zaletach Twojej firmy. Mają jednak potrzebę, którą Twoja firma jest w stanie spełnić. Skutek jest łatwy do przewidzenia – efektywność takiej kampanii jest dużo wyższa niż „tradycyjnej”.

Na to właśnie pozwalają LEADY.

LEAD SPRZEDAŻOWY – co to jest?

Krótko mówiąc LEAD to potencjalny Klient zainteresowany usługami / produktami z Twojej branży, z którym możesz już prowadzić dialog prowadzący do sprzedaży.

  • LEAD GORĄCY – to osoba, która jest na ostatnim etapie cyklu zakupowego. Wie czego chce, wie o Twojej firmie, potrzebuje tylko ostatecznego bodźca, np. telefonu z działu sprzedaży.
  • LEAD LETNI – to osoba, która jest zainteresowana ofertą Twojej firmy, ale potrzebuje jeszcze czasu (i kontaktu) do dokonania zakupu.
  • LEAD ZIMNY – to potencjalny Klient w przyszłości, który jeszcze nie potrzebuje (lub nie wie, że potrzebuje), ale w przyszłości może skorzystać z Twojej oferty.

generowanie leadów

KAMPANIE LEADOWE – co dają Twojej firmie?

Celem kampanii leadowej jest zebranie danych (zarówno demograficznych, jak i behawioralnych) od potencjalnego Klienta. Zyskujesz więc kontakt do osoby zainteresowanej Twoją firmą, a przy okazji dowiadujesz się więcej o swojej grupie docelowej – dane behawioralne pozwalają potem na skuteczną komunikację z Klientem.

Wiadomo, że nikt nie poda swoich danych „za darmo”. Dlatego zbiera się je w formularzach na specjalnie stworzonych landing page’ach w zamian za np. darmowy e-book czy wejściówkę. To jednocześnie sposób, by zyskać zaufanie potencjalnego Klienta oferując mu próbkę możliwości Twojej firmy. Dobra strona landingowa ma nawet 50% konwersji!

Oprócz landing page’y, leady pozyskuje się dzięki serwisom agregującym ogłoszenia, programy komputerowe, formularze online, kampanie i akcje specjalne w social mediach, wykorzystanie baz mailingowych, działania SEO / SEM, platformy i serwisy pośredniczące… Możliwości jest wiele.

Dobra kampania leadowa nie jest łatwa. Wymaga odpowiedniego przygotowania, pomysłu, efektywnego wyboru narzędzi, zachęcających kreacji i specjalistycznej wiedzy, nie tylko marketingowej, ale też technicznej.
Spokojnie, dla nas nie jest to pierwsza kampania leadowa. Zgłoś się do nas, a przygotujemy skuteczną kampanię Twojej firmy!

Jesteśmy SuperLEADerami – do usług!

NAPISZ DO NAS i zyskuj nowych Klientów!