ALMATUR – BIURO PODRÓŻ O TURYSTYKI

CEL: SPRZEDAŻ & ZAANGAŻOWANIE

O MARCE

Almatur to biuro podróży oferujące ferie zimowe jak i wakacje dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.  Działa na rynku od 1956 roku. Jest liderem branży w kategorii wyjazdów dla młodzieży. Co roku oferuje ponad 500 propozycji wycieczek w Polsce i za granicą. 

 

O PROJEKCIE

Najważniejszym pkt. projektu jest przedstawienie odpowiednich treści targetowi. Grupą docelowa klienta są  z jednej strony rodzice, a z drugiej strony młodzież. Dla sektora rodziców najważniejszy jest rozwój dzieci na obozach, profesjonalna kadra, komfortowe ośrodki, natomiast dla młodzieży atrakcyjna jest myśl wyjazdu ze znajomymi i dobrej zabawy. 

Dodatkowo między sezonami wakacyjnymi, dbamy o jakość profilu, publikując angażujące treści skierowane do młodzieży. 

 

GRUPA DOCELOWA

Rodzice dzieci w wieku 6-16 lat  oraz młodzież w wieku 12-18 lat z całej Polski. Młodzież zainteresowana zarówno wypoczynkiem rekreacyjnym, jak i sportowym oraz obozami artystycznymi i językowymi. 

 

CEL

Zainteresowanie rodziców ofertą klienta przedstawiając jej zalety oraz zainteresowanie młodzieży wyjazdami, pokazując jak świetnie mogą spędzić czas ze znajomymi. 

 

WYZWANIA

Prowadzenie SM atrakcyjnych zarówno dla młodzieży jak i rodziców pod kątem zarówno wizerunkowym jak i sprzedażowym. 

Dotarcie i zaangażowanie młodzieży, która jest bardzo dynamiczną i zmienną grupą docelową. Okresowe zmiany komunikacji, które z jednej strony nadal są spójne z marką, a z drugiej strony podążają za trendami. 

EFEKTY 2 LETNIEJ WSPÓŁPRACY

  • Wzrost reakcji na Facebooku o 570%
  • Wzrost liczy odbiorców o 2600%
  • Serie aktywności i konkursów na Instagramie z zaangażowaniem +20k i kilkustet koementarzami
  • Stała kampania sprzedażowa
  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
    .
    Poznaj nas bliżej!

Kontakt

Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

2 + 13 =