MAMA W FORMIE – E-COMMERCE

CEL: SPRZEDAŻ

O MARCE

Mama w Formie (obecnie przebranżowienie na Oh!sokiddy) to blog parentingowy oraz sklep z artykułami dla dzieci. Wyselekcjonowane marki oraz artykuły najwyższej jakości to wyróżniki brandu.

O PROJEKCIE

Dzięki sprzężonym działaniom reklamowym (Google Ads, Facebook Ads, newsletter) oraz ciągłej optymalizacji, wyniki naszych działań było widać już po kilku dniach. Zaczęliśmy współpracę w grudniu, czyli miesiącu ogromnej konkurencyjności reklamodawców do którego duże brandy przygotowują się miesiącami. My nie mieliśmy tyle czasu. Mimo tego zrealizowaliśmy cele klienta z nadwyżką, co miesiąc przebijając zakładane, wzrastające KPI. Czasem było to nawet 50%! Oprócz doraźnych działań stricte sprzedażowych loyalizowaliśmy klientów poprzez regularną wysyłkę newsletterów oraz bacznie przyglądaliśmy się i analizowaliśmy grupę docelową. Jednym z ciekawszych spostrzeżeń, które miało przełożenie na wyniki sprzedażowe, było zauważenie, że młode mamy często robią zakupy w nocy. Dzięki specjalnie planowanym promocjom i emisji reklam w nocy regularnie zwiększaliśmy zyski Mamy w Formie.

GRUPA DOCELOWA

Rodzice małych dzieci, szczególnie kobiety, w wieku 25-35 lat. 

CEL

Zwiększenie sprzedaży oraz realizowanie założonych KPI w sklepie internetowym z akcesoriami dla dzieci Mama w Formie.

WYZWANIA

Szybkie wdrożenie się w potrzeby klienta oraz wypromowanie mało znanej marki w okresie ogromnej konkurencyjności.

EFEKTY

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
    .
    Poznaj nas bliżej!

Kontakt

Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

14 + 11 =