ALMATUR – BIURO PODRÓŻY I TURYSTYKI

WYMAGAJĄCE GRUPY DOCELOWE

O MARCE

Almatur to biuro podróży oferujące ferie zimowe jak i wakacje dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Działa na rynku od 1956 roku. Jest liderem branży w kategorii wyjazdów dla młodzieży. Co roku oferuje ponad 500 propozycji wycieczek w Polsce i za granicą.

o projekcie

Najważniejszym pkt. projektu jest przedstawienie odpowiednich treści targetowi. Grupą docelowa klienta są z jednej strony rodzice, a z drugiej strony młodzież. Dla sektora rodziców najważniejszy jest rozwój dzieci na obozach, profesjonalna kadra, komfortowe ośrodki, natomiast dla młodzieży atrakcyjna jest myśl wyjazdu ze znajomymi i dobrej zabawy.

Dodatkowo między sezonami wakacyjnymi, dbamy o jakość profilu, publikując angażujące treści skierowane do młodzieży.

grupa docelowa

Rodzice dzieci w wieku 6-16 lat oraz młodzież w wieku 12-18 lat z całej Polski. Młodzież zainteresowana zarówno wypoczynkiem rekreacyjnym, jak i sportowym oraz obozami artystycznymi i językowymi.

cel

Zainteresowanie rodziców ofertą klienta przedstawiając jej zalety oraz zainteresowanie młodzieży wyjazdami, pokazując jak świetnie mogą spędzić czas ze znajomymi.

wyzwania

Prowadzenie Social Mediów atrakcyjnych zarówno dla młodzieży jak i rodziców pod kątem zarówno wizerunkowym jak i sprzedażowym. Dotarcie i zaangażowanie młodzieży, która jest bardzo dynamiczną i zmienną grupą docelową. Okresowe zmiany komunikacji, które z jednej strony nadal są spójne z marką, a z drugiej strony podążają za trendami.

efekty

• Wzrost reakcji na facebooku od 0 do 570

• Wzrost liczby odbiorców od 0 do 260 000

• Serie aktywności i konkursów na Instagramie z zaangażowaniem 4 389 osób i 154 komentarzami

0 ocen