Case study

Jak pozyskaliśmy 500 leadów i przeszliśmy z działań ulotkowych na policzalny marketing?

Dowiesz się tego w naszym case study, w którym opisujemy konkretne kroki oraz wymogi, których spełnienie zagwarantowało nam osiągnięcie wybitnych wyników.

 

Jeśli jesteś zainteresowany tym, abyśmy poprowadzili Twoją kampanię lub nawet stworzyli dla Ciebie takową od zera – nie trać czasu i skorzystaj z formularza kontaktowego. Odpisujemy tak szybko, jak to tylko możliwe!

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

4 + 13 =

CKZiU – kampania rekrutacyjna na rok szkolny 2021/2022

Najistotniejszym krokiem w całej kampanii było przekonanie Klienta o słuszności przeniesienia budżetu z działań ulotkowo-plakatowych na policzalny marketing efektywnościowy. Jak tego dokonaliśmy?

Bezpłatna publiczna placówka (najczęściej zespół szkół) w polskim szkolnictwie, zwykle z wieloletnią tradycją, której zadaniem jest ustawiczne kształcenie osób dorosłych oraz umożliwienie im zdobycia zawodu.

Branża: Edukacja.

Cel: Pozyskanie uczniów na rok szkolny 2021/2022.

%

Wykonanie postawionego nam celu.

Chcesz osiągać takie wyniki? 

Potrzebujesz pomocy na którymś z omawianych przez nas etapów lub w pełni chcesz powierzyć nam swoją kampanię video?

Działania

Aby stworzyć materiały, które użytkownicy będą chcieli oglądać musieliśmy zacząć od analizy tego, co do tej pory działało oraz jak można to ulepszyć.

Pod naszą specjalistyczną lupę wzięliśmy:

  • Użytkowników, do których chcieliśmy dotrzeć. Stworzyliśmy personę dla tych osób i na tej podstawie wiedzieliśmy, jakie są ich potrzeby. Naszą grupą docelową były osoby, które ukończyły 18 rok życia i były zainteresowane kontynuowaniem nauki w celu zdobycia konkretnego zawodu. 
  • Wcześniejsze działania, tj. rozdawanie ulotek i plakatowanie miasta. Są to działania niepoliczalne i bardzo ogólne — nie trafiają one do konkretnej grupy jak w przypadku reklam online.
  • Przeanalizowaliśmy oferowane w danym roku kierunki i stworzyliśmy dedykowane materiały pod każdą z grup docelowych.

Dzięki tak zrobionej wstępnej analizie byliśmy w stanie przygotować materiał idealnie skrojony pod oczekiwania nie tylko potencjalnych Klientów, ale też algorytmu. A to wszystko stworzone na podstawie wnikliwej analizy i wyciągnięcia naukowych wniosków.

Kolejnym etapem naszej pracy był research. Gdy mieliśmy już wszystkie podstawy — wiedzieliśmy dla kogo chcemy stworzyć materiał, jakie ma potrzeby oraz jakie wymagania techniczne musimy spełnić, aby algorytm nas faworyzował, przyszedł czas na research.

Aby maksymalnie dopasować się do potrzeb naszych użytkowników zrobiliśmy szeroki oraz długi research, który zaowocował stworzeniem materiałów informacyjnych, które definitywnie odpowiadały na potrzeby i pytania naszych Klientów. 

Bez dokładnej analizy oraz opisania grupy docelowej nasz research trwałby wieki, a niestety nasz KPI obejmował konkretny okres — rekrutację na semestr zimowy 2021/2022.

W naszej pracy zależy nam na optymalizacji czasu oraz maksymalizowaniu naszego doświadczenia, przez co etap efektywnego researchu przeszliśmy sprawnie.

Po dokonanej analizie i researchu przyszedł czas na wdrożenie, które składało się z kilku kroków:

  • Przygotowania materiałów promocyjnych. Obejmowany one zarówno treści na stronę, na media społecznościowe oraz dedykowane kreacje pod reklamy. Było to zwieńczenie naszych działań i jedynie formalność, ponieważ cały szkielet contentu przygotowaliśmy na wcześniejszych etapach.
  • Publikacja i przygotowanie kampanii reklamowej pod naszą grupę docelową. W tym cely wykorzystaliśmy reklamy na ruch oraz leadowe na Facebooku, a w systemie Google Ads zdecydowaliśmy się odpowiadać na pytania użytkowników, czyli kampanię search. 
  • Analiza i optymalizacja kampanii po określonym czasie, aby maksymalizować wyniki naszej kampanii. Dodatkowo zoptymalizowaliśmy stronę www pod wyszukiwarkę i sprzedaż.

Jak widać w efektach końcowych — opłacało się. Pozyskaliśmy ponad 500 danych do  zainteresowanych osób oraz zapełniliśmy w 100% większość powierzonych nam kierunków. 

 

Dowiedz się dodatkowych szczegółów i poznaj sposoby na osiągnięcie naszych wyników. Skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!

Efekt i Realizacja

Końcowo możemy pochwalić się wynikami: ponad 500 kontaktów do zainteresowanych osób, osiągnięcie 100% założonych KPI, zapełnienie części kierunków na rok 2021/2022 oraz optymalizacja strony www pod wyszukiwarkę i sprzedaż.

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

2 + 13 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

0 ocen