case study

Jak zmiana podejścia z wizerunku na leady przyniosła efekt?

Dowiesz się tego w naszym case study, w którym opisujemy konkretne kroki oraz wymogi, których spełnienie zagwarantowało nam osiągnięcie wybitnych wyników i utrzymanie Klienta, którego szczególnie dotknęły efekty pandemii — gastronomii.

 

Jeśli jesteś zainteresowany tym, abyśmy poprowadzili Twoją kampanię lub nawet stworzyli dla Ciebie takową od zera – nie trać czasu i skorzystaj z formularza kontaktowego. Odpisujemy tak szybko, jak to tylko możliwe!

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

8 + 14 =

Oto!Sushi – zmiana z wizerunku na leady

Myślisz, że Twoja branża polega wyłącznie na dobrym wizerunku, a mocną stroną jest ładny wygląd i polecanie przez użytkowników! Udowadniamy, że dane Klientów można zbierać wszędzie i zawsze!

OTO!SUSHI to miejsce, w którym pasja spotyka się z doświadczeniem i tradycją. Dzięki temu,  już od 10 lat serwują swoim gościom najlepsze dania inspirowane kuchnią Kraju Kwitnącej Wiśni.

Branża: Gastronomia.

Cel: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla restauracji oraz stworzenie aktywnej społeczności.

Chcesz osiągać takie wyniki? 

Potrzebujesz pomocy na którymś z omawianych przez nas etapów lub w pełni chcesz powierzyć nam swoją kampanię video?

Działania

Pod naszą specjalistyczną lupę wzięliśmy:

  • Użytkowników, do których chcieliśmy dotrzeć. Stworzyliśmy personę dla tych osób i na tej podstawie wiedzieliśmy, jakie są ich potrzeby oraz oczekiwania wobec restauracji Sushi.  
  • Aby stworzyć wabik, który zainteresuje potencjalnych klientów omówiliśmy z Oto!Sushi ich mocne i słabe strony oraz aktualną formę promowania restauracji.
  • Przeanalizowaliśmy działania konkurencji oraz sposób komunikowania promocji.

Dzięki tak zrobionej wstępnej analizie byliśmy w stanie przygotować materiał idealnie skrojony pod oczekiwania nie tylko potencjalnych Klientów, ale też algorytmu. A to wszystko stworzone na podstawie wnikliwej analizy i wyciągnięcia naukowych wniosków.

Kolejnym etapem naszej pracy był research. Gdy mieliśmy już wszystkie podstawy — wiedzieliśmy dla kogo chcemy stworzyć materiał, jakie ma potrzeby oraz jakie wymagania techniczne musimy spełnić, aby algorytm nas faworyzował, przyszedł czas na research.

Dobór grup docelowych gwarantował nam stworzenie optymalnych budżetowo reklam, których wabik – specjalna promocja – interesowała naszą grupę. 

W naszej pracy zależy nam na optymalizacji czasu oraz maksymalizowaniu naszego doświadczenia, przez co etap efektywnego researchu przeszliśmy sprawnie.

Po dokonanej analizie i researchu przyszedł czas na wdrożenie, które składało się z kilku kroków:

  • Przygotowanie materiałów promocyjnych. Obejmowany one jednakowo treści na media społecznościowe oraz dedykowane kreacje pod reklamy. Dotyczyły one promocji i możliwości skorzystania z dodatkowych promocj w zamian za dane kontaktowe.
  • Publikacja i przygotowanie kampanii reklamowej pod naszą grupę docelową. W tym celu wykorzystaliśmy reklamy na leady.
  • Analiza i optymalizacja kampanii po określonym czasie, aby maksymalizować wyniki naszej kampanii.

Jak widać w efektach końcowych — opłacało się.

Dowiedz się dodatkowych szczegółów i poznaj sposoby na osiągnięcie naszych wyników. Skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!

Efekt i Realizacja

Przejście z niepoliczalnych kampanii wizerunkowych na kampanie leadowe pozwoliło stworzyć oddaną bazę klientów do której można regularnie wysyłać mailingi oraz  wysyłać SMS promocyjne.

0 ocen