Case study

Kampania performance w Google Ads.

Poznaj dokładnie ścieżkę, którą prowadzimy naszego Klienta – Sportbazar.pl – już od ponad 1,5 roku! 

 

Nasza współpraca trwa już od dłuszego czasu i obejmuje nie tylko kampanie performance, ale też stały monitoring konkurencji oraz jej analizę. 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ROAS utrzymanego powyżej 700%?

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

8 + 14 =

ROAS powyżej 700% od 1,5 roku!

Docelowy ROAS to średnia wartość konwersji, jaką możesz uzyskać za każdą złotówkę wydaną na reklamy.

Wśród wachlarza produktów każdy znajdzie coś dla siebie. W ofercie sklepu znajduje się zarówno odzież piłkarska, jak i sprzęt do ćwiczeń w domowym zaciszu czy turystyki górskiej. Zaopatrują się tu sportowcy, osoby rekreacyjnie uprawiające sport, szkoły oraz amatorzy biwaków, pieszych wycieczek, pikników czy innych form spędzania czasu na świeżym powietrzu. 

Branża: Ecommerce – odzież sportowa

Cel: Zwiększyć sprzedaż najmniejszym kosztem.

%

Wykonanie postawionego nam celu.

Chcesz osiągać takie wyniki? 

Potrzebujesz pomocy na którymś z omawianych przez nas etapów lub w pełni chcesz powierzyć nam swoją kampanię video?

Działania

Nasza współpraca ze Sport Bazar opiera się o kilka filarów dobrze przeprowadzonej kampanii performance

Pod naszą specjalistyczną lupę wzięliśmy:

  • Użytkowników, do których chcieliśmy dotrzeć. Stworzyliśmy personę dla tych osób i na tej podstawie wiedzieliśmy, jakie są ich potrzeby.
  • Doświadczenie z poprzednich kampanii – które najlepiej sprawdzały się podczas podobnych akcji promocyjnych i przynosiły największy zwrot z inwestycji.
  • Wzięliśmy pod uwagę budżet Klienta i przeanalizowaliśmy wszystkie możliwości, aby otrzymać optymalny wynik naszej kampanii. Nie przepalamy budżetów naszych Klientów na wiele miesięcy testów, tylko od pierwszego dnia analizujemy najlepsze rozwiązania.

Dzięki tak zrobionej wstępnej analizie byliśmy w stanie przygotować materiał idealnie skrojony pod oczekiwania nie tylko potencjalnych Klientów, ale też algorytmu. A to wszystko stworzone na podstawie wnikliwej analizy i wyciągnięcia naukowych wniosków.

Nasze zadania dla Sport Bazar obejmują konkretne, kompleksowe i mierzalne aspekty sprzedaży. Należą do nich:

  • Stworzenie product feedu, czyli pliku składający się z listy produktów i atrybutów tych produktów. Plik danych o produktach zazwyczaj zawiera zdjęcie produktu, tytuł, identyfikator produktu, tekst marketingowy i atrybuty produktu.
  • Wyrabianie nakładanych na nas KPI. Zawsze robimy je z nawiązką. 
  • Stały monitoring i optymalizacja kampanii. Nie ustawiamy reklam raz, a potem o nich zapominamy. Osiągamy najlepsze wyniki tylko dlatego, że potrafimy reagować na każde zmiany i aktualizować systemy.
  • Tworzymy kampanie promocyjne w ramach kampanii display. 
  • Analizujemy i monitorujemy konkurencję, przez co wiemy kto i kiedy może stać się dla nas potencjalnym zagrożeniem podniesienia wydatków i efektywnie unikamy takich sytuacji. 

Po dokonanej analizie i researchu przyszedł czas na wdrożenie, które składało się z kilku kroków:

  • Przygotowania materiału. Było to zwieńczenie naszych działań i jedynie formalność, ponieważ cały szkielet contentu przygotowaliśmy na wcześniejszych etapach.
  • Analiza i optymalizacja kampanii po określonym czasie, aby maksymalizować wyniki naszej kampanii.

Jak widać w efektach końcowych — opłacało się. ROAS od półtora roku wynosi ponad 700%.

 

Dowiedz się dodatkowych szczegółów i poznaj sposoby na osiągnięcie naszych wyników. Skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!

Efekt i Realizacja

Dzięki zastosowanym przez nas rozwiązaniom i stałej optymalizacji możemy z powodzeniem pochwalić się niesamowitymi wynikami, osiąganiem wyznaczonych nam KPI oraz licznymi sukcesami, w tym ROAS powyżej 700%.

0 ocen