Case study

Jak osiągnęliśmy wynik ROAS na poziomie ponad 1 200% ?!

Dowiesz się tego w naszym case study, w którym opisujemy konkretne kroki oraz wymogi, których spełnienie zagwarantowało nam osiągnięcie wybitnych wyników.

 

Jeśli jesteś zainteresowany tym, abyśmy poprowadzili Twoją kampanię w Google ADS lub nawet stworzyli dla Ciebie takową od zera – nie trać czasu i skorzystaj z formularza kontaktowego. Odpisujemy tak szybko, jak to tylko możliwe!

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

13 + 13 =

ROI ponad 1 000%!

ROI to zwrot z inwestycji, co oznacza całkowitą inwestycję, w tym ludzi i narzędzia oraz inne wydatki. Na poziomie 1000% oznacza on, że zarabiasz 10 razy więcej, niż inwestujesz w swoją firmę!

Jesteśmy nastawieni na dzielenie się naszymi umiejętnościami i pozyskiwanie nowych Klientów, którzy zostaną z nami na wiele lat. 

Branża: Ecommerce – odzież sportowa

Cel: Zwiększyć sprzedaż najmniejszym kosztem.

%

Wykonanie postawionego nam celu.

Chcesz osiągać takie wyniki? 

Potrzebujesz pomocy na którymś z omawianych przez nas etapów lub w pełni chcesz powierzyć nam swoją kampanię video?

Działania

Aby przygotować reklamy musiliśmy przygotować gruntowne podłoże do pracy z naszym Klientem oraz jego bardzo szeroką ofertą produktów.

Pod naszą specjalistyczną lupę wzięliśmy:

  • Użytkowników, do których chcieliśmy dotrzeć. Stworzyliśmy personę dla tych osób i na tej podstawie wiedzieliśmy, jakie są ich potrzeby.
  • Doświadczenie z poprzednich kampanii – które najlepiej sprawdzały się podczas podobnych akcji promocyjnych i przynosiły największy zwrot z inwestycji.
  • Wzięliśmy pod uwagę budżet Klienta i przeanalizowaliśmy wszystkie możliwości, aby otrzymać optymalny wynik naszej kampanii. Nie przepalamy budżetów naszych Klientów na wiele miesięcy testów, tylko od pierwszego dnia analizujemy najlepsze rozwiązania. 

Dzięki tak zrobionej wstępnej analizie byliśmy w stanie przygotować materiał idealnie skrojony pod oczekiwania nie tylko potencjalnych Klientów, ale też algorytmu. A to wszystko stworzone na podstawie wnikliwej analizy i wyciągnięcia naukowych wniosków.

Z jakiegoś powodu wybrałeś to cast study. Może jednym z powodów była myśl “dlaczego wybrali ROI, a nie ROAS? Przecież wysokie ROI jest dużo trudniejsze do osiągnięcia!”

ROAS to jedynie zwrot z nakładów na reklamę. Pomaga on obliczyć, czy Twoje kampanie były opłacalne wyłącznie na podstawie wydatków na reklamę. To wygodna statystyka dla marketerów, ponieważ łatwo osiągnąć bardzo wysokie wyniki. Na pewno widziałeś już nie raz hasła w stylu “ROAS na poziomie 5 000%!”. Jednak gdy weźmie się pod uwagę wszystkie pozostałe wydatki, to nawet przy ROAS 5 000% firma może na siebie nie zarabiać.

ROI to zwrot z inwestycji, co oznacza całkowitą inwestycję, w tym ludzi i narzędzia, produkty oraz inne wydatki.

Po dokonanej analizie i researchu przyszedł czas na wdrożenie, które składało się z kilku kroków:

  • Przygotowania materiału. Było to zwieńczenie naszych działań i jedynie formalność, ponieważ cały szkielet contentu przygotowaliśmy na wcześniejszych etapach.
  • Analiza i optymalizacja kampanii po określonym czasie, aby maksymalizować wyniki naszej kampanii.

Jak widać w efektach końcowych — opłacało się. ROI wynosił ponad 1 000%.

 

Dowiedz się dodatkowych szczegółów i poznaj sposoby na osiągnięcie naszych wyników. Skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!

Efekt i Realizacja

Dzięki zastosowanym przez nas rozwiązaniom i stałej optymalizacji możemy z powodzeniem pochwalić się niesamowitymi wynikami na poziomie ROI ponad 1 200%.

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

6 + 4 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

0 ocen