Szkolenie DIMAQ
Codziennie tysiące osób w Polsce zastanawiają się, w jaki sposób mogą udokumentować swoją wiedzę z zakresu marketingu internetowego. Na grupach branżowych padają pytania o certyfikowane kursy, dedykowane szkolenia, studia czy szkoły podyplomowe, których odbycie poświadczyłoby o posiadaniu szerokiej wiedzy digitalowej.
Nie jest to jednak zawsze prawda. Certyfikat z ukończonego szkolenia czy kursu może stworzyć sobie każdy — wystarczy do tego Canva lub nawet Paint. Niewielu pracodawców bierze pod uwagę takie “dowody” umiejętności, ponieważ nie są one poświadczone żadną czołową instytucją. Czy warto je mieć w CV? Oczywiście, szczególnie stażyści czy juniorzy, którzy ubiegają się o pierwszą pracę, będą wyróżniać się wśród kandydatów. Jednak w przypadku jakiekolwiek wyższego stanowiska takie dyplomy będą ignorowane.
Porozmawiajmy o współpracy
Szkolenie DIMAQ korzyści:
czytaj więcej
Zastanawiasz się, czym jest DIMAQ?
Utworzony w 2015 roku standard kwalifikacji i kompetencji marketingowych DIMAQ to program certyfikujący stworzony przez IAB Polska, którego główną działalnością jest edukacja na temat wykorzystania internetu w celu efektywnego prowadzenia biznesu w sieci oraz rozwijania kompetencji twardych z dziedzin digital marketingu. IAB Polska jest organizatorem konferencji, wydarzeń, konkursów, szkoleń oraz warsztatów o tematyce zastosowań sieci w dynamizacji i ekspansji wszelkich działalności.
Ich sztandarowym projektem jest DIMAQ, czyli certyfikacja z niezbędnego poziomu wiedzy oraz kwalifikacji specjalistów z dziedziny marketingu internetowego. Standard ten posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w aż 9 krajach europejskich: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze. Otrzymując certyfikat DIMAQ w Polsce możesz posługiwać się tym dyplomem we wszystkich tych krajach!
Egzamin DIMAQ obejmuje nie tylko zagadnienia globalne dla marketingu, ale także specyficzne dla lokalnego sektora e-marketingu (np. kwestie prawne w Polsce). Ocenia on wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, w tym strategii i planowania, reklamy displayowej, social media i content marketingu, marketingu mobilnego, cyberprawa, e-commerce, programmatic i analityki. Każdy certyfikat jest zgodny z zasadami Europejskiej Ramy Kwalifikacji.
Jeśli nadal zastanawiasz się czym jest DIMAQ i czy jest on odpowiedni dla Ciebie, to możemy Ci zagwarantować, że jest to najlepsze potwierdzenie Twoich umiejętności marketingowych w Polsce. To najpopularniejsze w naszym kraju poświadczenie o Twojej wiedzy digitalowej — wzmianki o DIMAQ znajdziesz w Google ponad 137 tysięcy razy! Nie znajdziesz polskiej listy must have certyfikatów bez wtrącenia na temat tego certyfikatu!
Twój przyszły pracodawca zna jego wartość i nie jedno spojrzenie w Twoje CV wystarczy, aby miał świadomość tego, jak cennym pracownikiem jesteś! Jesteśmy tego pewni. Dlaczego?
Większe szanse w rekrutacji
Osoby z aktywnym certyfikatem DIMAQ mają większe szanse w rekrutacjiach na stanowiska branżowe.
Potiwerdzenie kompetencji
W dzisiejszych czasach każdy możę mianować się „spacem ds. marketingu”. DIMAQ potwierdza twoje kompetencje akredytowane przez IAB Polska.
Wiedza dla HR i CEO
Wiedza ze szkolenia DIMAQ pozwala Ci lepiej prowadzić biznes, rekturować pracowników, współpracować z agencjami i podwykonawcami.
Lepsze efekty działań
DIMAQ to potwierdzenie kompetencji branżowych. Kompetencji, które sprawiają, że prowadzone działania online są jeszcze bardziej efektywne.
Pewność i Bezpieczeństwo
Certyfikacja DIMAQ jest niczym „certyfikat bezpieczeństwa”, który sprawia, że każda osoba z aktywnym certyfikatem posiada ugrudnowaną wiedzę z digital marketingu.
Zwrot z inwestycji
Certyfikacja DIMAQ to nie tylko korzyści dla pracodawcy z zatrudniania najlepszych ale także genialny benefit pracowniczy – każdy z branzy chce bowiem poszczycić się branżowym certyfikatem uznawanym w całej Europie!
Każde szkolenie z DIMAQ prowadzone przez naszego CEO Bartosza Paczyskiego, certyfikowanego Trenera Dimaq jest z jednej strony dedykowane i skrojone po Klietna a z drugiej strony musi mieć pewną sztywną formułę by wyjasnić wszelkei zagadnienia potrzeben do zdania egzaminu.
Analiza
Pierwszym elementem jest analiza potrzeb grupy dot. poziomu Professional lub Basic.
Szkolenie
Kolejnym krokiem jest przeproadzenie dedykowanego szkolenia z zakresu DIMAQ Professional lub DIMAQ Basic
Wsparcie
Bardzo ważnym elementem jest wsparcie poszkolniowe dla grupy tak by pomóc wszystkim kursantom przystąpić ASAP do egzaminu i zdać go za pierwszym podejściem 😉
Certyfikowany Trener DIMAQ
Nazywam się Bartosz Paczyński i jestem akredytowanym przez IAB Polska Trenerem DIMAQ.
Zapraszam Cię do kontaktu ws. szkoleń DIMAQ dla Ciebie lub Twojej firmy.
Do tej pory miałem przyjemność szkolić:
– BNP Paribas Polska
– Raiffeisen Bank Polska
– Dassault Systemes
– Centrum Nauki Kopernik
– 99 Rent
– Kielecki Park Technologiczny
– ORANGE
– Weco Travel
oraz setki firm z sekreta MŚP.
Wpływ na finalną cenę szkolenia DIMAQ ma kilka parametrów:
Liczba osób
Liczba osób, kóre biorą udział w szkoleniu DIMAQ.
Forma szkolenia
Przez formę szkolenia rozumiemy przeprowadzenie szkolenie stacjonarnie lub online.
Pozostałe
Przez „pozostałe” zmienne rozumiemy termin, wymagania niestandardowe Klienta, dostęp do materiałów VOD po szkoleniu, indywidualne konsultacje poszkolniowe i dziesiątki innych parametrów, które wpływają na finalną cenę.
Jesteś zainteresowany Szkoleniem DIMAQ?
DIMAQ Professional czy DIMAQ Basic?
Sylabus DIMAQ w obu certyfikatach obejmuje 12 obszarów digitalowych, tylko na różnym poziomie zaawansowania. Należą go nich strategia i planowanie, reklama displayowa, social media i content marketing, marketing mobilny, cyberprawo, e-commerce, programmatic i analityka. Każdy certyfikat jest zgodny z zasadami Europejskiej Ramy Kwalifikacji.
Pierwszy z nich przeznaczony jest dla osób, które zajmują się marketingiem zawodowo i chcą podnieść oraz potwierdzi swoje kwalifikacje.
czytaj więcej
Certyfikat DIMAQ Prosessional jest odpowiedni dla:
– Doświadczonych marketerów, którzy prowadzą szkolenia lub kursy i chcą przedstawić potencjalnym kursantom wiarygodne potwierdzenie posiadanej wiedzy;
– Ekspertów firm doradczych i konsultingowych, którzy świadczą usługi na najwyższym poziomie i cechują się znajomością praktycznej wiedzy;
– Pracowników agencji marketingowych, domów mediowych oraz freelancerów.
Ten certyfikat potwierdza Twoje kwalifikacje w obszarze marketingu internetowego i umacnia Twój wizerunek jako idealnego partnera do współpracy. Dodatkowo pozwala Ci dołączyć do wąskiego grona posiadaczy DIMAQ Professional i otrzymywać wyjątkowe benefity. Jednak przede wszystkim jest to uznany i rozpoznawalny dokument i cenny atut na polskim i europejskim rynku pracy.
Kolejnym certyfikatem jest DIMAQ Basic, który stworzony jest z myślą o osobach chcących potwierdzić swoją ogólną wiedzę z zakresu marketingu internetowego, jednak nie są (jeszcze) profesjonalnie związane z branżą. W szczególności dotyczy to osób, które chcą postawić pierwsze zawodowe kroki i wyróżnić się wśród konkurencyjnych CV.
Certyfikat DIMAQ Basic skierowany jest do:
– Studentów, absolwentów, uczniów i miłośników branży, którzy chcą pracować w e-marketingu, ale nie wiedzą, jak przekonać pracodawcę o swoich umiejętnościach;
– Właścicieli i osób zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową lub mieć pewność, że poprawnie nadzorują działania outsouce-owane;
– Specjalistów i menedżerów ds. sprzedaży, którzy chcą skutecznie wykorzystywać marketing cyfrowy w swoich zespołach;
– Project managerów, accountów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy chcą poszerzać swoje umiejętności twarde.
Skoro już wiesz, który certyfikat chcesz uzyskać, czas dowiedzieć się jak przeprowadzany jest egzamin DIMAQ.
Certyfikat DIMAQ: dlaczego warto go mieć?
Certyfikat otrzymany po zdanym egzaminie DIMAQ honorowany jest w 9 europejskich krajach — to najlepsze potwierdzenie Twoich umiejętności w tej branży. Dzięki niemu trafisz do wąskiego grona kilku tysięcy specjalistów, którzy otrzymują szereg benefitów od IAB Polska oraz posiadają uznany i rozpoznawalny dokument w branży i wśród marketerów, który stanowi cenny atut na polskim i europejskim rynku pracy. Dlaczego europejskim?
AIB Europe — do którego przynależy IAB Polska, czyli twórca metodologii DIMAQ — to europejskie stowarzyszenie zajmujące się bardzo rozległą dziedziną marketingu cyfrowego i reklamy. To niezwykle popularne oraz ekskluzywne zrzeszenie, które ma na celu kierowanie reprezentacją polityczną i promowanie współpracy branżowej w celu dostarczania ram, standardów i programów branżowych, które umożliwiają biznesowi rozwój na rynku europejskim. Do stowarzyszenia należą między innymi Adobe, BBC, Bloomberg, CNN, eBay, Google, Huawei, Meta, Microsoft, TikTok oraz Yahoo!.
Wprowadzenie programu standaryzacji kompetencji dla profesjonalistów z branży jest odpowiedzią na aktualne potrzeby marketerów: rosnącą konkurencyjność rynku usług cyfrowych oraz rosnące oczekiwania specjalistów i pracodawców w całej Europie. Certyfikat DIMAQ pozwala profesjonalistom z branży potwierdzić swoje kompetencje, usprawnia komunikację między marketerami a agencjami, a pracodawcom pomaga w ocenie poziomu wiedzy i umiejętności ich pracowników, stanowiąc istotny element zarówno motywacji, jak i działań rekrutacyjnych.
W aktualnym natłoku nijakich i nic nie wartych certyfikowanych kursów i szkoleń online, którch autorzy są nieznanymi postaciami w tej branży, wyróżnienie się certyfikatem DIMAQ w CV będzie dla Twojego potencjalnego pracodawcy jasnym komunikatem. Będzie wiedział, że nie tylko jesteś ekspertem w dziedzinie marketingu internetowego i potrafisz to potwierdzić, ale też jesteś na bieżąco z organizacjami i wiesz, które egzaminy warto zdać. Czyli potrafisz zrobić odpowiedni research oraz odpowiednio priorytetyzujesz swój czas i przekładasz pracę tam, gdzie masz pewność korzyści z jej zwrotu.
Uzyskaj definitywne potwierdzenie posiadanych przez Ciebie umiejętności w zakresie marketingu internetowego na poziomie Basic lub Professional i otrzymaj dokument rozpoznawalny i uznany w branży przez specjalistów, marketerów i pracodawców.