Kampanie na
Facebooku

Skuteczne kampanie na Facebooku w Content Hero to:

  • audyt dotychczasowych działań
  • analiza działań konkurencji
  • przygotowanie planu kampanii reklamowej
  • analiza grup docelowych
  • przygotowanie lead magnet (we współpracy z klientem)
  • pełna obsługa graficzna reklam
  • dobór treści reklam pod grupy docelowe
  • wybór optymalnych celów promocji / typów kampanii
  • przygotowanie struktury kampanii
  • wdrożenie kampanii
  • optymalizacja kampanii reklamowych

Chcesz wiedzieć więcej o kampaniach na Facebooku?
Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub czytaj dalej!

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

9 + 6 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Choć każdego roku pojawiają się nowe platformy społecznościowe, to niezmiennie Facebook trzyma się dobrze i stanowi podstawową przestrzeń, w której warto być z powodów prywatnych i zawodowych.

Trudno znaleźć firmę, dla której prowadzenie fanpage’a na Facebooku nie byłoby opłacalne. Korzyści może być naprawdę wiele. Wszystko zależy tylko od pomysłu, dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców oraz chęci dzielenia się z innymi i angażowania ich w swoje działania.

Promocja na Facebooku nie może jednak opierać się wyłącznie na zasięgach organicznych. Algorytmy społecznościowego giganta coraz częściej sprawiają, że treści nie docierają nawet do wszystkich fanów, którzy polubili profil i teraz niecierpliwie czekają na wieści od Ciebie. Rozwiązaniem stają się w tej sytuacji płatne kampanie na Facebooku.

Potrzebujesz pomocy w kampaniach na Facebooku?

#kampanie na facebooku

Kampanie na Facebooku  – skuteczność działań

Czy warto tworzyć kampanie na Facebooku? Zdecydowanie tak. Platforma zrzesza olbrzymie grono użytkowników, wśród których znajdują się również Twoi klienci.

Trzeba jednak pamiętać o konsekwencji oraz dokładnym zaplanowaniu wszystkich działań. Dobry scenariusz to bowiem podstawa – bez względu na to, czy prowadzisz fanpage samodzielnie, czy korzystasz z pomocy doświadczonej agencji PR.

Kampanie na Facebooku muszą składać się z wartościowych i angażujących treści. Warto też uzupełnić je o przykuwające wzrok zdjęcia lub materiały video i animacje. Oprócz tego należy skupić się na właściwym targetowaniu odbiorców w oparciu o persony idealnych klientów. Nie warto bowiem trafiać do wszystkich. Znacznie skuteczniejsze jest wyświetlenie treści promocyjnych niewielkiej grupie, żywo zainteresowanej Twoimi usługami lub produktami.

#kampanie na facebooku

Kampanie reklamowe

Kampanie na Facebooku oczywiście służą zwiększeniu zasięgu i dotarciu do nowych fanów. Ich głównym celem jest oczywiście zbudowanie solidniejszej pozycji marki na rynku, stworzenie więzi między firmą a odbiorcami, co w przyszłości sprawi, że zaangażowani fani zechcą kupić Twoje produkty.

Reklama może dotyczyć różnych aspektów Twojej działalności. Niekoniecznie muszą to być jednak wyłącznie oferty sprzedaży. Pamiętaj, że im bardziej zaangażujesz odbiorców w interakcje, tym większe zaufanie oraz świadomość Twojej marki zyskają.

Kampanie reklamowe na Facebooku niekoniecznie muszą od razu sprzedawać. Najczęściej bowiem tworzą silne relacje, które dopiero później przekładają się na zakupy, równocześnie budując sieć zaufanych ambasadorów, co jest zdecydowanie bardziej wartościowe niż jednorazowe zakupy w sklepie online.

#kampanie na facebooku

Kampanie na Facebooku krok po kroku

Budowanie kampanii na Facebooku może nie jest specjalnie skomplikowane, wymaga jednak uwagi oraz zaangażowania. Wszystko zaczyna się od dobrego planu – określenia, co chcemy promować i zaprezentować odbiorcom.

Na początek trzeba oczywiście wyznaczyć cel reklamy. Później należy stworzyć odpowiednie treści oraz zawęzić grupę docelową z pomocą narzędzia targetowania. Dzięki temu skuteczniej trafisz do odpowiednich odbiorców.

Poszczególne reklamy w ramach kampanii powinny być oczywiście ze sobą powiązane, tworząc kompleksowy i spójny przekaz. Dzięki temu skuteczniej zbudujesz swój ekspercki wizerunek oraz rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.

#kampanie na facebooku

Kampanie na Facebooku – liczy się pomysł

Czasami trudno wyłowić interesujące treści z gąszczu materiałów, które docierają do nas każdego dnia. Osoby tworzące kampanie na Facebooku muszą to oczywiście brać pod uwagę. Żeby zostać dostrzeżonym, trzeba się bowiem wyróżnić.

Pomysł to podstawa skutecznej reklamy, która zapada w pamięć i nierozłącznie wiąże się z konkretną marką. Wszystkie elementy muszą być ze sobą połączone – ciekawe i chwytliwe treści, wysokiej jakości zdjęcia i materiały video, przyjemna grafika.

Wyróżnij się zatem i daj się poznać, tworząc spójny przekaz treściowo-wizualny.

#kampanie na facebooku

Strategia działań

Jeszcze jedna rzecz – nie da się stworzyć ciekawych treści, które przyciągną wielu odbiorców, jeśli nie zadbamy o właściwy plan pracy.

W tym przypadku szczególnie cenna może być współpraca z agencją PR, która ma wiedzę i doświadczenie, co się sprawdza dla danej branży oraz jakie trendy dominują w danym momencie na Facebooku. Pozwala to zbudować przekaz, który przyciągnie rzesze nowych osób, które zobaczą Twoje treści – profesjonalne, ciekawe i wartościowe

 

Cennik: kampanie google ads

Prosty Cennik. Jasne zasady współpracy. Realne efekty.

Stała opłata miesięczna

250 zł/netto

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >5000 zl/netto miesiąc

20%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 5001-10.000 zl/netto miesiąc

17%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 10.000-50.000 zl/netto miesiąc

15%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >50.001 zl/netto miesiąc

12%

Pełna obsługa graficzna na potrzeby reklam

w cenie podstawowej

Wykorzystanie pełni możliwości systemów reklamowych bez dodatkowych opłat

w cenie podstawowej

Pełna analityka i optymalizacja kampanii pod KPI

w cenie podstawowej

Miesięczne raportowanie wyników kampanii

w cenie podstawowej

Dedykowany Project Manager do kontaktu

w cenie podstawowej

KAMPANIE NA FACEBOOKU – PODSUMOWANIE

Tworzenie kampanii na Facebooku z pozoru jest dziecinnie proste – kilka kliknięć, publikacja i wszystko powinno już dobrze działać. Nie można jednak zapominać, że podobnie jak w każdej innej dziedzinie życia, tak i w reklamie na Facebooku do wszystkich działań trzeba się najpierw dobrze przygotować.

Niekiedy warto nawiązać współpracę ze specjalistami, którzy pomogą stworzyć długofalową strategię działania, zaplanują kampanie oraz zbudują poszczególne reklamy.

Dodatkowo nasza Agencja Social Media na bieżąco monitoruje skuteczność każdej z opublikowanych treści, co pozwala na szybkie działanie i optymalizację, żebyś zawsze reklamował się w jak najlepszy sposób.

Jeśli potrzebujesz pokazać się facebookowemu światu, ale nie do końca masz na to pomysł, napisz do nas, a nasz kreatywny zespół specjalistów od social mediów na pewno znajdzie rozwiązanie – kreatywne i bardzo skuteczne.

KAMAPNIE NA FACEBOOKU

SPRZEDAŻ, SPRZEDAŻ, SPRZEDAŻ!
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

4 + 14 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

1 ocen