Prowadzenie Pinterest
Prowadzenie Pinterest w Content Hero:
- kompleksowa obsługa graficzna Twojego Fanpage
- spójna, profesjonalna komunikacja wizualna zgodna z Twoją wizją
- atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów
- pełna obsługa kampanii reklamowych na Pinterest
- otrzymanie dedykowanego opiekuna Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby
- raporty wykonanych działań i skuteczności;
- opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań
- monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami i sprawdź jak działamy!
Zamów bezpłatną wycenę
PROWADZENIE PINTEREST– O CO CHODZI?
Pinterest to dla większości użytkowników nieznane medium społecznościowe lub takie, o którym myślą, że nie do końca może przynosić jakiekolwiek korzyści. Nic bardziej mylnego!
Pinterest to portal, który ma służyć jako wirtualna tablica korkowa, dlatego wielu młodych dorosłych korzysta z niego w poszukiwaniu inspiracji, pomysłów oraz rozwiązań swoich problemów. Zacznij tam działać i wyprzedź swoją konkurencję!
Pinterest pozwoli Ci zaspokoić potrzeby klientów Twojej branży, którzy szukają rozwiązań! Spraw by Pinterest przekierował użytkowników do Twojej strony WWW lub na Twój Instagram i zyskaj nowych fanów Twojej marki!
PROWADZENIE PINTEREST PRZYNOSI KORZYŚCI
Prowadzenie Pinterest to realne przełożenie na sprzedaż w Twojej firmie. W jaki sposób?
- Pinterest pozwala dotrzeć do nowych klientów w miejscu, gdzie konkurencja nie istnieje lub jest niewielka
wybranej przez Ciebie grupy docelowej; - Pinterest pozwala prowadzić kampanie reklamowe, które pozwolą Ci zwiększyć rozpoznawalność marki
- To także idealne miejsce do działań wizerunkowych i zasięgowych,
które sprzyjają sprzedaży!
Mówiąc prosto: skuteczne prowadzenie Pinteresta to nie tylko piękne posty oraz liczba zapisanych pinów, ale policzalne korzyści dla Twojego biznesu!
PROWADZENIE PINTEREST – ZALETY
Pinterest to miejce, które pomoże Ci rozwinąć skrzydła Twojego biznesu. Jako agencja, która na co dzień ma styczność z mediami społecznościowymi wiemy, jakie Pinterest może przynieść korzyści!
Wzrost sprzedaży produktów – zdjęcia dodawane na Pinterest zachęcają użytkowników do zakupów oraz kontaktu z firmą
Większa świadomość marki – przemyślane działania oraz systematycznie prowadzone konto pozwolą wykreować pozytywny wizerunek firmy
Promowanie produktów przez użytkowników – użytkownicy Pinterest zapisując piny na swoich tablicach, przekazują informację o produktach dalej, dzięki czemu trafi ona do większego grona odbiorców.
Budowanie zaangażowania – to kolejne medium społecznościowe, o które możesz rozszerzyć działalność oraz pozyskać nowych klientów
PINTEREST – DLA KOGO?
Firmy i osoby, które nie boją się telefonu i chcą aktywnie sprzedawać, a nie czekać, aż Klient wykona pierwszy ruch, z pewnością docenią platformę, jaką jest Pinterest.
Użytkownicy Pinteresta to w głównej mierze kobiety – około 80%, więc jeśli w swojej ofercie posiadasz produkt skierowany do tej płci, nie ma na co czekać!
Na Pintereście najczęściej wyszukuje się inspiracji daniowych, elementów związanych z branżą beauty, podróżowaniem, edukacją oraz z branżą fitness!