Prowadzenie Twitter

Profesjonalne prowadzenie Twitter, może być proste, pod warunkiem, że znasz mechanizmy, zainteresowania odbiorców oraz potencjał wynikający z dodawanych treści. Jeśli nie masz czasu na opracowanie strategii, która pozwoli Ci skutecznie pozyskiwać klientów za pomocą Twittera, zastanów się, czy nie warto oddać prowadzenia profilu specjalistom! 

W Content Hero wiemy, jak działają social media oraz jakie trendy królują na rynku, możemy zatem pomóc zaangażować odbiorców Twojego profilu, a także zachęcić ich do kupna Twoich produktów lub usług! Wypełnimy Twój profil wartościowymi postami, grafikami oraz odnośnikami, a one sprawią, że klienci sami będą przychodzić do Twojego sklepu lub Twojej strony internetowej.

Chcesz być uznawany za eksperta na Twitterze? 

Postaw na prowadzenie profilu przez doświadczonych profesjonalistów, którzy wypromują Twoją markę.

Zamów bezpłatną wycenę

JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ KONTO NA TWITTERZE?

Jest kilka sposobów, które wpływają na zainteresowanie użytkowników dodawanymi treściami! Jeśli chcesz, aby Twój profil na Twitterze był interesujący dla innych, musisz zadbać o to, aby publikowane treści były wartościowe – jest to trudne, ponieważ limit znaków w wysokości 280 znacznie ogranicza możliwość dzielenia się myślami, inspiracjami oraz wiedzą. 

To trochę jak z odpowiedzią na egzaminie ustnym – nikt nie lubi owijania w bawełnę – same konkrety i wartości! Dlatego prowadzenie Twittera wiąże się z umiejętnym komunikowaniem zamierzonych treści w sposób zwięzły i maksymalnie skuteczny.

PROWADZENIE TWITTER – CO MOŻNA ZYSKAĆ?

Krótki format wiadomości pozwala na szybkie dzielenie się informacjami. Twitter pozwala na dołączenie do grup tematycznych, które są związane z działalnością biznesu, dzięki czemu można skutecznie nawiązywać kontakty oraz relacje. Podjęcie działania na Twitterze może pomóc Ci prześcignąć konkurencję, która korzysta jedynie z Facebooka lub Instagrama.

PROWADZENIE TWITTERA – JAK TO ROBIĆ?

Wiemy, że rozpoczęcie działań na nowym medium społecznościowym może być trudne i frustrujące, dlatego przygotowaliśmy kilka porad, które pomogą Ci usprawnić działania.

pisz zwięźle – same konkrety, ponieważ krótkie posty są chętniej przekazywane dalej

skracaj dodawane linki – jeśli chcesz przekazać informację o nowym wpisie albo o promocji w sklepie użyj narzędzia do skrcania linków – liczba znaków jest w końcu ograniczona

pamiętaj o grafikach! Mimo że znaki są ograniczone, post może zostać opatrzony w grafikę – to przyciągnie więcej zainteresowanych tematem!

używaj hasztagów związanych z branżą oraz poruszanym tematem 🙂

PROWADZENIE TWITTER MA SWOJE ZALETY!

Dzięki obecności Twojej firmy na Twitterze możesz szybko budować dobre relacje z potencjalnymi klientami. Pokaż im swoje produkty, działalność firmy, misję, wizję oraz wartości, które wyznajesz i zachęć ich do interakcji oraz podzielenia się feedbackiem. 

Twitter pozwala także zwiększyć rozpoznawalność marki oraz wpływa na wizerunek – nowe medium społecznościowe to nowa grupa odbiorców, która może mieć styczność z Twoimi produktami – nie zaprzepaść okazji i wyciąg jak najwięcej z tych możliwości!

Masz problem w firmie i szukasz rozwiązania? Zadaj pytanie na Twitterze! Odbiorcy bardzo szybko reagują na publikowane tam treści!

Dobrze opracowana strategia działania wpłynie także na sprzedaż w Twojej firmie, dlatego zadbaj o zwiększenie zainteresowania wśród marki!