Reklama na Pinterest

Pinterest to medium społecznościowe, które ma na celu odwzorowanie tablicy korkowej w wersji digitalowej. Pinterest jest coraz bardziej popularny, więc warto rozważyć stworzenie kampanii reklamowej na tej platformie.

Aby zacząć tworzyć reklamy na Pinterest, musisz posiadać konto. Pinterest to miejsce, gdzie możesz ponownie używać treści publikowane na innych social mediach. Dodałeś super stories na IG? Opublikuj je także na Pintereście i przekieruj osoby z tej aplikacji do Instagrama lub Twojej strony internetowej.

Content Hero na co dzień działa w social mediach i jest na bieżąco z tym, jak zmieniają się trendy promocyjne w Internecie. Działamy sprawnie i skutecznie, bo łączymy teorię z praktyką i mamy doświadczenie, co tak naprawdę się sprawdza.
Jeśli chciałbyś, żeby Twoja reklama na Facebooku i Instagramie zaczęła przynosić wymierne rezultaty – zwiększać ilość zaangażowanych fanów, poprawiać konwersje na stronie, a w efekcie przynosić lepszą sprzedaż, potrzebujesz kompleksowych działań.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

6 + 12 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Reklama na Pinterest – słów kilka

Jeśli korzystasz już z innych systemów reklamowych, to mniej więcej wiesz, że wszystko obraca się wokół kilku elementów. Tak samo jest na Pinterest, gdzie stworzenie reklamy podzielone jest na trzy poziomy. 

Panel reklamowy Pinterest składa się z sekcji:

  • kampanii, w której wybierasz cel działań oraz limit wydatków
  • grupy reklam, gdzie decydujesz, w którym miejscu będzie wyświetlana reklama na Pintereście oraz ustawiasz datę emisji, budżet oraz dzielisz grupy pod względem regionów, produktów oraz odbiorców
  • reklamy są to piny, czyli posty, które będą należeć do konkretnej grupy reklam – jest to ta część, która wyświetla się użytkownikowi aplikacji

Reklama na Pinterest

Tworząc reklamę na Pinterest do wyboru mamy 3 podstawowe cele:

  • kreowanie świadomości marki – tutaj promujesz treści w celu pokazania, jak działa Twoja firma
  • nakłanianie do rozważenia zakupu – przekonanie odbiorców do klikania w reklamę na Pinterest
  • uzyskiwanie konwersji – tutaj występuje podział na zwiększenie klikalności na witrynie oraz promowanie produktów za pomocą reklam produktowych

Dobrze określony cel marketingowy pozwala dotrzeć do klientów realnie zainteresowanych Twoją ofertą, a co za tym idzie skłonniejszych do dokonania zakupu, dlatego pamiętaj o precyzji w działaniach!

Prowadzenie fanpage

Reklama na Pinterest
z Content Hero

Pinterest to mało znane medium społecznościowe, jednak jest niezwykle skuteczne! Pozwól, że stworzymy dla Ciebie kampanie reklamowe na Pinterest i przekonaj się sam, jak łatwo pozyskać nowych klientów! 

Reklama na Pinterest – wymiary postów

 Nowi użytkownicy Pinterest często nie wiedzą, w jakim formacie tworzyć treści oraz reklamy na to medium społecznościowe. Już rozwiewamy wszelkie wątpliwości!

Promowana treść może przyjąć format zdjęcia/grafiki, wideo, karuzeli bądź kolekcji.

Promowany pin: zdjęcie/grafika

  • format .jpg lub .png
  • maksymalnie 10 MB
  • forma pionowa bądź kwadratu

Promowany pin: wideo

  • format .mp4, .mov lub .m4v
  • maksymalnie 2 GB
  • forma pionowa bądź kwadratu
  • czas trwania 4sek – 15 min

Promowany pin: pin karuzelowy

  • wiele zdjęć bądź wideo jednocześnie (przewijanie treści, jak na IG stories)
  • w 1 karuzeli można dodać od 2 do 5 kart
  • każda karta może kierować na inną stronę docelową
  • każdej karcie można nadać tytuł do 100 znaków

Promowany pin: kolekcje

  • tutaj reklamujesz kolekcje swoich produktów
  • każde z dodanych zdjęć oznaczasz etykietą, która wyświetli się użytkownikowi po kliknięciu w zdjęcie

 

Reklama na Pinterest – przekaz 

Tworząc reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadbać o chwytliwy i przekłuwający wzrok przekaz reklamowy. Dobrze stworzona reklama, a także odpowiedni jej target zwiększają szansę na pozyskanie nowych klientów.

Pinterest to medium społecznościowe, z którego korzystają głównie ludzie w wieku do 40 lat. Mimo to grupa jest całkiem zróżnicowana, bo co innego zainteresuje studenta, a co innego rodzica z dzieckiem idącym do szkoły. Dlatego ważnym elementem reklamy jest przekaz dostosowany do grupy docelowej!

Prowadzenie Instagrama

Cennik: reklama na Pinterest

Prosty Cennik. Jasne zasady współpracy. Realne efekty.

Stała opłata miesięczna

250 zł/netto

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >5000 zl/netto miesiąc

20%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 5001-10.000 zl/netto miesiąc

17%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 10.000-50.000 zl/netto miesiąc

15%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >50.001 zl/netto miesiąc

12%

Pełna obsługa graficzna na potrzeby reklam

w cenie podstawowej

Wykorzystanie pełni możliwości systemów reklamowych bez dodatkowych opłat

w cenie podstawowej

Pełna analityka i optymalizacja kampanii pod KPI

w cenie podstawowej

Miesięczne raportowanie wyników kampanii

w cenie podstawowej

Dedykowany Project Manager do kontaktu

w cenie podstawowej

Przykład:

Za zarządzanie kampanią reklamową na Pinterest z budżetem 1000 zł/netto na miesiąc opłata wynosić będzie: 250 zł/netto stałej opłaty + 200 zł/netto prowizji od zarządzanego budżetu.
Łącznie 450 zł/netto z pełną obsługą graficzną.

reklama na Pinterest to szansa na sukces

Pinterest to świetne miejsce do wyprzedzenia konkurencji, która nie docenia możliwości tego social media, dlatego jeśli chcesz prowadzić sprawne działania w Social Mediach, napisz do nas! Pomożemy Ci stworzyć reklamę, która pozyska nowych klientów!

Prowadzenie fanpage

reklama na Pinterest – skuteczność

System reklamowy Pinterest, jak każdy inny system reklamowy, zawiera narzędzia niezbędne do analizy skuteczności działań.

Na Pinterest możesz zmierzyć takie elementy jak:

  • wydatki poniesione na reklamę
  • liczbę wyświetleń reklam
  • kliknięcia linków dodanych w reklamach
  • liczbę zapisów promowanych Pinów

Bardziej szczegółowe dane znajdziesz w raportach Pinterest, gdzie możesz sprawdzić nie tylko wyświetlenia oraz kliknięcia, ale także koszt/wynik, konwersje, zaangażowanie oraz CPM dla poszczególnych sekcji (kampanii, grupy reklam, reklam)

Konto biznesowe na Pinterest jest darmowe, dlatego rozważ czy nie warto rozszerzyć działań marketingowych o to social media! Nic nie stracisz, a z dobrze ustawioną reklamą możesz sporo zyskać!

Prowadzenie fanpage

Reklama
na Pinterest

Skontaktuj się z nami, powiedz, czym się zajmujesz, jakie wartości wyznaje Twój biznes oraz jakie cele chcesz osiągnąć, a my dopasujemy do Ciebie odpowiednie kampanie reklamowe na odpowiednich mediach społecznościowych!

REKLAMA NA PINTEREŚCIE

WIZERUNEK TO PODSTAWA
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

8 + 9 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

0 ocen