Reklama na TikToku

  • opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań
  • kompleksowa obsługa Twojego TikToka
  • gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych fanów
  • spójna, profesjonalna komunikacja wizualna zgodna z Twoją wizją
  • atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów
  • aktywna moderacja Twojego TikToka, zarządzanie kryzysowe oraz aktywizowanie komentujących
  • pełna obsługa kampanii reklamowych (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, sprzedaż, ruch, etc.)
  • otrzymanie dedykowanego opiekuna Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby
  • pełna kontrola nad treściami, które są publikowane na TikToku i wcześniejsza akceptacja każdego działania
  • raporty wykonanych działań i skuteczności;
  • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

10 + 15 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
– po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie “zobowiązanie”
– po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą “jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze” czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę ‘rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności” rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
– PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
– PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
– PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy – nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. “dowiezienia” KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada “jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze”.

Innymi słowy nie musimy maskować naszej “niekompetencji” karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Czym jest TikTok?

TikTok to całkiem nowa aplikacja i niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z jej potencjału. W poniższym artykule opowiemy trochę o tym, dlaczego warto wejść na TikTok, jak tworzyć reklamy na TikToku oraz jakie możliwości daje korzystanie z tej aplikacji i jej funkcjonalności. W wielkim skrócie jest to aplikacja do dzielenia się krótkimi filmikami wideo. TikTok powstał w 2016 roku, jednak swoje zainteresowanie zaczął zyskiwać podczas wybuchu epidemii COVID-19. W 2020 roku był on najczęściej pobieraną aplikacją, a dzisiaj jest to jedno z czołowych mediów społecznościowych obok Facebooka i Instagrama. Wcześniej podobną aplikacją było Musical.ly, jednak w 2018 firma została przejęta przez chińską firmę ByteDance, a użytkownicy aplikacji zostali przeniesieni na TikToka.

Jak założyć konto reklamowe na TikToku?

Aby założyć konto reklamowe na TikToku, należy zarejestrować się bądź zalogować na stronie: https://ads.tiktok.com. Gdy przejdziemy przez proces rejestracji konta, TikTok ukaże nam panel tworzenia kampanii, gdzie trzeba nadać jej nazwę, wybrać typ reklamy, cel, grupę docelową oraz określić budżet. Do wyboru mamy cele reklamy, o których pisaliśmy wyżej. Wybieramy format reklamy, o czym też już wspomnieliśmy. Poniżej przedstawiamy wszystkie kroki, po których reklama może ruszyć w świat. 🙂 

Prowadzenie Instagrama

Reklama na TikToku – co warto wiedzieć?

TikTok to całkiem nowe medium społecznościowe, które dynamicznie zmienia trendy panujące w tej aplikacji. Jeśli chce się być “na czasie” trzeba codziennie obserwować działania jej użytkowników. Świetnym rozwiązaniem na zdobycie klientów poprzez działania na TikToku jest stworzenie reklamy, która będzie wyświetlana w aplikacji. Jest na to kilka sposobów! Na TikToku można stworzyć reklamę, która będzie ukazywać się w trakcie przewijania przez użytkowników kolejnych filmów. Innym rodzajem reklam jest wideo wyświetlające się zaraz po otwarciu aplikacji.

Jeśli nie wiesz jak działają reklamy na TikToku, skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci osiągnąć Ci zamierzone wyniki!

Prowadzenie Instagrama

Co daje konto firmowe na TikToku?

Istnieje kilka ważnych zalet, które wiążą się z posiadaniem konta firmowego na TikToku. Zacznijmy jednak od tego, jak założyć konto firmowe w tej aplikacji.

Żeby założyć konto firmowe na TikToku, musisz założyć zwykłe konto – z nazwą odnoszącą się do Twojej działalności, może to być nazwa Twojej firmy. Kolejnym krokiem jest zmiana typu konta z osobistego na firmowe. Taki rodzaj konta uruchamia się w ustawieniach profilu w zakładce „zarządzaj kontem”. Należy wybrać tam opcję „Przełącz się na konto PRO”, gdzie po kliknięciu posiadamy dwie opcje do wyboru:

  • Twórca – opcja dla osób prywatnych działających np. pod pseudonimem lub lubiących analizować statystyki
  • Biznes – opcja dla firm

Po założeniu konta firmowego uzyskujemy dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak centrum analiz, gdzie na bieżąco można sprawdzać statystyki, dzięki którym możemy dowiedzieć się, do jakiego grona odbiorców docierają nasze filmy oraz dopasować pod to tworzone treści. Ponadto posiadanie konta firmowego na TikToku to przewaga konkurencyjna, ponieważ większość przedsiębiorców nie docenia potencjału, jaki daje ta aplikacja. Inną zaletą może być to, że TikTok to kolejna platforma, która może przenosić Twoich potencjalnych klientów do Twojego sklepu bądź na inne media społecznościowe. 😊 Organizowanie transmisji LIVE na Tiktoku także może pozytywnie wpłynąć na odbiór Twojej marki!

REKLAMA NA TIKTOKU

sprawdź, CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ
Współpraca

Jakie cele reklamowe można realizować w reklamach na TikToku?

Na TikToku tak samo, jak na innych platformach społecznościowych można stosować reklamy. 🙂
Kampanie reklamowe są świetnym sposobem na poszerzenie grona klientów marki, dlaczego więc z nich nie skorzystać skoro środki na to pozwalają? Stosujmy możliwości, jakie dają nam Social Media!

Na TikToku możemy wyróżnić następujące cele marketingowe:

  • Zasięg
  • Ruch
  • Instalacja aplikacji
  • Wyświetlenia wideo
  • Pozyskiwanie leadów
  • Interakcja społeczności
  • Konwersja

 

Pierwszym celem jest „zasięg”. W tym przypadku zadaniem reklamy jest wyświetlenie treści jak największej liczbie osób. Reklamy tym celem nie posiadają więc przycisku CTA.

Kolejnym typem reklam są reklamy typu „consideration”, w których skład wchodzą te nastawione na ruch, instalację aplikacji oraz wyświetlenia wideo. W tym przypadku można stosować Call To Action, kierując użytkowników TikToka do Twojej witryny internetowej. Możesz zachęcić ich także do pobierania aplikacji mobilnej oraz możesz zwiększyć ilość wyświetleń wideo Twojej firmy. 

Pozyskiwanie leadów to chyba wszystkim znajomy cel, więc nie będziemy się nad nim rozwodzić. Nową opcją jest natomiast „interakcja społeczności”. Cel ten polega na zwiększeniu ilości wizyt na profilu.

Ostatnim celem reklamowym jest konwersja. Tutaj sam możesz zdecydować, gdzie będziesz kierować ruch swojej kampanii reklamowej, może to być np. zakup w Twoim sklepie online, zapis do Newslettera, założenie konta na stronie etc.

Jakie formaty reklam występują na TikToku?

Opowiedzieliśmy trochę o celach reklamy, teraz przyszedł czas na formaty reklam dostępne na platformie TikTok. Aplikacja umożliwia kierowanie reklam do różnych odbiorców, można dopasować ją według płci, wieku, lokalizacji czy zainteresować. Na TikToku popularne są reklamy podobne do treści tworzonych w tej aplikacji, czyli krótkie i dynamiczne wideo z prostym przekazem. Na TikToku wyróżniamy następujące formaty reklam:

  • In-Feed Ads
  • Brand TopView
  • Brand Takeover
  • Branded Hashtag Challenge
  • Branded Effects
  • One Day Max
  • Brand Premium


Reklama na TikToku – In-Feed Ads

Jest to typ reklamy wyświetlanej w zakładce „Dla Ciebie” posiadający możliwość dodania przycisku CTA. Format tej reklamy działa w systemie aukcyjnym. Możliwe sposoby rozliczenia reklamy to CPM (koszt 1000 wyświetleń), CPC (koszt kliknięcia), CPV (koszt obejrzenia).

Reklama na TikToku – TopView

To typ reklamy, którą użytkownik TikToka widzi od razu po odpaleniu aplikacji. Reklamę można wykupić na 24h i  jest to pełnowymiarowe wideo z dźwiękiem trwające maksymalnie 60 sekund. Reklama obsługiwana jest w modelu rezerwacyjnym. Oznacza to, że tylko jedna marka może korzystać z tego modelu w określonym czasie, co zapewnia 100% widoczności przez zakupione 24h.

Reklama na TikToku – BrandTakover

Jest to, podobnie jak reklama TopView, reklama o charakterze rezerwacyjnym. Ona także może być wyświetlana zaraz po odpaleniu aplikacji. Jednak jej czas trwania to maksymalnie 5 sekund i nie może być ona pomijana przez użytkowników TikToka. Reklama ta może być targetowana do konkretnych odbiorców, jednak minusem może być to, że wyświetla się ona danemu użytkownikowi tylko raz dziennie, a koszt jej wdrożenia może być wysoki.

Reklama na TikToku – Branded Hashtag Challenge

Są to reklamy mające na celu (jak sama nazwa mówi) tworzenie wyzwań związanych z hasztagami marki. Dzięki temu firma buduje zasięgi nie tylko sponsorowane, ale także organiczne, ponieważ odbiorcy angażują się w wyzwanie, szerząc dalej informacje o marce.

Reklama na TikToku – Branded Effects

Reklama pozwala na stworzenie efektu bądź nakładki w 2D, 3D bądź AR. Celem reklamy jest pokazanie firmy z bardziej kreatywnej i zabawnej strony, poprzez wzbudzenie zaangażowania wśród użytkowników TikToka.

Reklama na TikToku – One Day Max

Jest to wideo pokazujące się w zakładce „Dla Ciebie” po kilku pierwszych filmach. Posiada ona funkcję automatycznego odtwarzania oraz włączony dźwięk na start. Ten format, podobie jak TopView, zapewnia 100% widoczności w ciągu 24h.

Reklama na TikToku – Brand Premium

To także rodzaj reklamy wyświetlanej w zakładce „Dla Ciebie”. Może ona trwać od 5 do 60 sekund i również posiada funkcję automatycznego odtwarzania oraz włączonego dźwięku. Ponadto posiada możliwość targetowania oraz wyraźny przycisk CTA.

Piksel TikToka – o nim słów kilka

Piksel TikToka pozwala na mierzenie działań użytkowników odnoszących się do poszczególnych zdarzeń na naszej witrynie bądź aplikacji. Aby utworzyć Piksel Tiktoka, musimy użyć witryny TikTok Ads Manager. Należy wejść w zakładkę Assest, a następnie Event, skąd z sekcji Website Piksel wybieramy „Manage”, a następnie zabieramy się za tworzenie kodu piksela.

Piksel TikToka zbiera informacje z Twojej strony internetowej, a następnie pozwala tworzyć kampanie remarketingowe na TikToku skierowane do osób, które w jakiś sposób były powiązane z twoją firmą. Jest to naprawdę super opcja, z której warto korzystać. 

Pamiętaj, że od publikacji tego artykułu mogło zmienić się kilka rzeczy, więc sprawdź aktualność wskazanych wyżej kwestii!

Agencja Social Media – zaufali nam

Agencja Social Media – nasze możliwości

1 ocen