Reklama na Twitter

Mimo że Twitter w Polsce nie jest tak popularny jak Instagram czy Facebook, warto rozważyć stworzenie kampanii reklamowej na tej platformie.

Aby zacząć tworzyć reklamy na Twitterze, musisz posiadać konto. Zbuduj przemyślaną strategię działań i stwórz kampanię reklamową, która pozwoli Ci zyskać nowe grono odbiorców oraz klientów.

Twitter posiada ponad 1,3 miliarda użytkowników. Nie zaprzepaść szansy dotarcia do części z nich!

Content Hero na co dzień działa w social mediach i jest na bieżąco z tym, jak zmieniają się trendy promocyjne w Internecie. Działamy sprawnie i skutecznie, bo łączymy teorię z praktyką i mamy doświadczenie, co tak naprawdę się sprawdza.

Jeśli chciałbyś, żeby Twoja reklama na Facebooku i Instagramie zaczęła przynosić wymierne rezultaty – zwiększać ilość zaangażowanych fanów, poprawiać konwersje na stronie, a w efekcie przynosić lepszą sprzedaż, potrzebujesz kompleksowych działań.

Zamów bezpłatną wycenę

Reklama na Twitter – jak działa

Jeśli chcesz rozszerzyć swoje działania marketingowe o reklamę na Twitterze, musisz posiadać konto na tej platformie, a także skonfigurować metody płatności. Całkiem proste prawda? W przeciwieństwie do Facebooka Twitter nie posiada rozróżnienia na konta osobowe oraz firmowe, dzięki czemu proces ustawienia reklamy jest jeszcze prostszy oraz intuicyjny.

Panel reklamowy Twittera składa się z sekcji:

  • kampanii – wszystkie stworzone kampanie reklamowe
  • zasobów – wszystkie posty oraz statystyki
  • analiz danych – tutaj chyba nie trzeba wyjaśniać
  • narzędzi – elementy, które możesz wykorzystać do optymalizacji kampanii

Reklama na Twitter – typy kampanii

Tworząc reklamę na Twitterze do wyboru mamy 3 podstawowe cele (podobnie jak na Facebooku czy Instagramie). Celami tymi są:

  • świadomość – zwiększenie zasięgu Twojego profilu
  • zainteresowanie – wzbudzenie aktywności wokół opublikowanych materiałów lub zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej
  • konwersja – wykonanie określonej czynności przez odbiorcę reklamy

Dobrze określony cel marketingowy pozwala dotrzeć do klientów realnie zainteresowanych Twoją ofertą, a co za tym idzie skłonniejszych do dokonania zakupu, dlatego pamiętaj o precyzji w działaniach!

Promowanie marki na Twitterze ma swoje zalety! Treści zamieszczane na tej platformie są indeksowane przez Google, co oznacza, że osoby nieposiadające konta na Twitterze i tak mogą natrafić na Twoją reklamę! Ponadto mniejsza popularność Twittera w stosunku do innych mediów społecznościowych może sprawić, że wyprzedzisz konkurencję, która nie docenia możliwości, jakie daje Twitter.

Reklamy na Twitterze to także niskie koszty poniesione na marketing, ponieważ stawka za kliknięcie jest jedną z najniższych pośród wszystkich mediów społecznościowych. Dodatkowo reklamę możesz rozliczać także jako koszt za zaangażowanie (CPE) oraz koszt za lead (CPL), zgodnie ze swoimi preferencjami.

Reklama na Twitter - Przekaz reklamowy

Tworząc reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadbać o chwytliwy i przekłuwający wzrok przekaz reklamowy. Dobrze stworzona reklama, a także odpowiedni jej target zwiększają szansę na pozyskanie nowych klientów. 

Content musi być dostosowany do grupy docelowej tak, aby wszystko sprawnie ze sobą zagrało! Pamiętaj, że to, co spodoba się imprezującym studentom, niekoniecznie trafi do rodziców z dziećmi i na odwrót. Treści dopasowane do grup docelowych pozwolą Ci na zwiększenie sprzedaży w szybki i skuteczny sposób. 

Jeśli nie wiesz jaki przekaz internetowy będzie odpowiedni dla Twoich klientów, skontaktuj się z naszą agencją, a my stworzymy reklamę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań odbiorców.

Reklama na Twitter - Zaufaj Specjalistom

Twitter to całkiem niespotykane miejsce prowadzenia działań marketingowych w Polsce, dlatego trzeba wiedzieć, jak prowadzić kampanie reklamowe, a by przynosiły zamierzone efekty oraz wyniki. W tym przypadku warto skonsultować się ze specjalistą lub zlecić mu prowadzenie takich kampanii.

Oddelegowanie zadań sprawi, że znajdziesz więcej czasu na opracowywanie nowych działań Twojego biznesu, a jednocześnie będziesz pewny, że kampanie reklamowe Twoich produktów pracują na zyski firmy. 

Współpracując z agencją Content Hero, stawiasz na przyjemną współpracę, partnerskie kontakty, a także specjalistyczne podejście do tematu. Jako agencja z wieloletnim doświadczeniem potrafimy zająć się każdą branżą!