Reklama na Twitter

Mimo że Twitter w Polsce nie jest tak popularny jak Instagram czy Facebook, warto rozważyć stworzenie kampanii reklamowej na tej platformie.

Aby zacząć tworzyć reklamy na Twitterze, musisz posiadać konto. Zbuduj przemyślaną strategię działań i stwórz kampanię reklamową, która pozwoli Ci zyskać nowe grono odbiorców oraz klientów.

Twitter posiada ponad 1,3 miliarda użytkowników. Nie zaprzepaść szansy dotarcia do części z nich!

Content Hero na co dzień działa w social mediach i jest na bieżąco z tym, jak zmieniają się trendy promocyjne w Internecie. Działamy sprawnie i skutecznie, bo łączymy teorię z praktyką i mamy doświadczenie, co tak naprawdę się sprawdza.
Jeśli chciałbyś, żeby Twoja reklama na Facebooku i Instagramie zaczęła przynosić wymierne rezultaty – zwiększać ilość zaangażowanych fanów, poprawiać konwersje na stronie, a w efekcie przynosić lepszą sprzedaż, potrzebujesz kompleksowych działań.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

7 + 3 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Reklama na Twitter – jak działa?

Jeśli chcesz rozszerzyć swoje działania marketingowe o reklamę na Twitterze, musisz posiadać konto na tej platformie, a także skonfigurować metody płatności. Całkiem proste prawda? W przeciwieństwie do Facebooka Twitter nie posiada rozróżnienia na konta osobowe oraz firmowe, dzięki czemu proces ustawienia reklamy jest jeszcze prostszy oraz intuicyjny.

Panel reklamowy Twittera składa się z sekcji:

  • kampanii – wszystkie stworzone kampanie reklamowe
  • zasobów – wszystkie posty oraz statystyki
  • analiz danych – tutaj chyba nie trzeba wyjaśniać
  • narzędzi – elementy, które możesz wykorzystać do optymalizacji kampanii

Reklama na twitter – typy kampanii

Tworząc reklamę na Twitterze do wyboru mamy 3 podstawowe cele (podobnie jak na Facebooku czy Instagramie). Celami tymi są:

  • świadomość – zwiększenie zasięgu Twojego profilu
  • zainteresowanie – wzbudzenie aktywności wokół opublikowanych materiałów lub zachęcenie do odwiedzenia strony internetowej
  • konwersja – wykonanie określonej czynności przez odbiorcę reklamy

Dobrze określony cel marketingowy pozwala dotrzeć do klientów realnie zainteresowanych Twoją ofertą, a co za tym idzie skłonniejszych do dokonania zakupu, dlatego pamiętaj o precyzji w działaniach!

Reklama na Twitterze
z Content Hero

Nie wiesz, jak działa Twitter, ale chcesz prowadzić tam swoje działania marketingowe? Jako agencja social media mamy fach w ręku. Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

Plusy reklamy na twitterze

 

Promowanie marki na Twitterze ma swoje zalety! Treści zamieszczane na tej platformie są indeksowane przez Google, co oznacza, że osoby nieposiadające konta na Twitterze i tak mogą natrafić na Twoją reklamę! Ponadto mniejsza popularność Twittera w stosunku do innych mediów społecznościowych może sprawić, że wyprzedzisz konkurencję, która nie docenia możliwości, jakie daje Twitter.

Reklamy na Twitterze to także niskie koszty poniesione na marketing, ponieważ stawka za kliknięcie jest jedną z najniższych pośród wszystkich mediów społecznościowych. Dodatkowo reklamę możesz rozliczać także jako koszt za zaangażowanie (CPE) oraz koszt za lead (CPL), zgodnie ze swoimi preferencjami. 

Oprócz tego system reklamowy Twittera oferuje szczegółowe analizy podjętych działań marketingowych, dzięki czemu możesz sprawdzać skuteczność prowadzonych kampanii, a także optymalizować przyszłe działania. 

Reklama na Twitter  – przekaz reklamowy

Tworząc reklamę w mediach społecznościowych, musisz zadbać o chwytliwy i przekłuwający wzrok przekaz reklamowy. Dobrze stworzona reklama, a także odpowiedni jej target zwiększają szansę na pozyskanie nowych klientów. 

Content musi być dostosowany do grupy docelowej tak, aby wszystko sprawnie ze sobą zagrało! Pamiętaj, że to, co spodoba się imprezującym studentom, niekoniecznie trafi do rodziców z dziećmi i na odwrót. Treści dopasowane do grup docelowych pozwolą Ci na zwiększenie sprzedaży w szybki i skuteczny sposób. 

Jeśli nie wiesz jaki przekaz internetowy będzie odpowiedni dla Twoich klientów, skontaktuj się z naszą agencją, a my stworzymy reklamę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań odbiorców.

 

Cennik: reklama na twitter

Prosty Cennik. Jasne zasady współpracy. Realne efekty.

Stała opłata miesięczna

250 zł/netto

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >5000 zl/netto miesiąc

20%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 5001-10.000 zl/netto miesiąc

17%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 10.000-50.000 zl/netto miesiąc

15%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >50.001 zl/netto miesiąc

12%

Pełna obsługa graficzna na potrzeby reklam

w cenie podstawowej

Wykorzystanie pełni możliwości systemów reklamowych bez dodatkowych opłat

w cenie podstawowej

Pełna analityka i optymalizacja kampanii pod KPI

w cenie podstawowej

Miesięczne raportowanie wyników kampanii

w cenie podstawowej

Dedykowany Project Manager do kontaktu

w cenie podstawowej

Przykład:

Za zarządzanie kampanią reklamową na Twitterze z budżetem 1000 zł/netto na miesiąc opłata wynosić będzie: 250 zł/netto stałej opłaty + 200 zł/netto prowizji od zarządzanego budżetu.
Łącznie 450 zł/netto z pełną obsługą graficzną.

reklama na twitterze jako uzupełnienie działań marketingowych

Twitter to nie tylko świetne miejsce do skierowania tam pełnych działań marketingowych. Może on być także częścią większej strategii, dlatego jeśli chcesz prowadzić sprawne działania w Social Mediach, napisz do nas!

 

Prowadzenie fanpage

reklama na twitter – zaufaj specjaliście

Twitter to całkiem niespotykane miejsce prowadzenia działań marketingowych w Polsce, dlatego trzeba wiedzieć, jak prowadzić kampanie reklamowe, a by przynosiły zamierzone efekty oraz wyniki. W tym przypadku warto skonsultować się ze specjalistą lub zlecić mu prowadzenie takich kampanii.

Oddelegowanie zadań sprawi, że znajdziesz więcej czasu na opracowywanie nowych działań Twojego biznesu, a jednocześnie będziesz pewny, że kampanie reklamowe Twoich produktów pracują na zyski firmy. 

Współpracując z agencją Content Hero, stawiasz na przyjemną współpracę, partnerskie kontakty, a także specjalistyczne podejście do tematu. Jako agencja z wieloletnim doświadczeniem potrafimy zająć się każdą branżą!

Prowadzenie fanpage

Reklama
na twitterze

Skontaktuj się z nami, powiedz, czym się zajmujesz, jakie wartości wyznaje Twój biznes oraz jakie cele chcesz osiągnąć, a my dopasujemy do Ciebie odpowiednie kampanie reklamowe na odpowiednich mediach społecznościowych!

REKLAMA NA TWITTERZE

WIZERUNEK TO PODSTAWA
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

0 ocen