SEO COPYWRITING

sprawdź jak TEKST NA TWOIJEJ STRONIE WWW LUB BLOGU DOSTARCZA KLIENTÓW DLA TWOJEJ FIRMY!
Współpracapoznaj sposoby

 Czy wiedziałeś, że w słowach kryje się tajemnica sukcesu niejednej firmy? Czasami tylko one są Ci potrzebne w Internecie, żeby być widocznych i efektywnie sprzedawać. Z ich pomocą można budować pozycję marki na rynku, informować o ofercie i produktach, a także pozyskiwać nowych klientów. Musisz tylko postawić na wysokiej jakości SEO copywriting.

SEO copywriting zajmuje się tworzeniem treści na potrzeby rzeczywistości online. Zazwyczaj są one mocno powiązane z pozycjonowaniem, dlatego nasyca się je konkretnymi frazami, których zadaniem jest skierowanie ruchu na daną stronę internetową.

Nie daj się jednak zwieść – dobry SEO copywriting to wcale nie są teksty bez ładu i składu, pisane dla robotów Google. SEO treści mogą być naprawdę ciekawe, wartościowe i stworzone dokładnie na potrzeby Ciebie i Twoich klientów.

Musisz tylko zaufać specjalistom, którzy wiedzą, jakich słów użyć – profesjonalnie, z klasą i skutecznością.

#SEO copywriting

SEO Copywriting – gwarancja ruchu

SEO copywriting należy do głównych czynników wpływających na pozycjonowanie. Od niego bowiem w sporej mierze zależy zadowolenie wspomnianych już wcześniej robotów Google, ale też realnych użytkowników, którzy trafiają na Twoją witrynę. Chcą znaleźć w niej wartościowy content, który przekona ich, że powinni zostać z Tobą dłużej oraz dać szansę Twoim produktom i usługom.

Budowanie ruchu na stronie z pomocą SEO copywritingu nie należy do prostych. Trzeba bowiem znaleźć złoty środek pomiędzy nasycaniem treści frazami kluczowymi oraz budowaniem ciekawej formy, która będzie równocześnie perswazyjna i przekona klientów, że prowadzisz profesjonalny biznes.

Istnieje wiele cech dobrego i skutecznego SEO copywritingu dla stron internetowych. Za najważniejsze można uznać:

  • same treści – opisy, oferty, które każdy klient przeczyta z chęcią, żeby w następnej sekundzie kliknąć: „kup teraz”,
  • nagłówki – przyciągające wzrok i uwagę, niekoniecznie tak, jak robią to tabloidy,
  • meta description – czyli wszystko, co jest niewidoczne dla oka, ale wyjaśnia Google, jakie wartości wnosi Twoja strona, oczywiście za pomocą słów i fraz kluczowych,
  • nasycenie frazami kluczowymi – ustalane na podstawie analizy rynku i konkurencji tego, co w trawie biznesowej piszczy. Często wykorzystuje się do tego programy podpowiadające same frazy oraz ich optymalną częstotliwość występowania.

Jeśli Twój SEO copywriting zawiera wszystkie wymienione elementy, bądź pewny, ruch na Twojej stronie będzie się systematycznie zwiększał.

 

#SEO copywriting

SEO Copywriting – Longtail

Frazy kluczowe to jeden z filarów SEO copywritingu. Baza może się jednak składać z różnych materiałów, które pomogą uzyskać odmienne rezultaty. Specjaliści coraz częściej ostrzegają, że pozycjonowanie strony na raptem kilka fraz, które wejdą do TOP3 lub TOP10, tak naprawdę nie ma większego sensu. Zwłaszcza gdy zdecydujesz się na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe.

Dlaczego? Przede wszystkim uzyskanie a później utrzymanie tego wyniku będzie kosztowało naprawdę dużo pracy oraz kosztów. Często będziesz musiał rywalizować o miejsce w wynikach wyszukiwania z wielkimi korporacjami, które mają gigantyczne budżety. Ponadto, stawiając raptem na kilka fraz, łatwo stracić pozycję i po prostu zniknąć z Google.

SEO copywriting ma odpowiadać na potrzeby Twoich klientów i wprost mówić ich słowami, które regularnie wpisują w okienko wyszukiwania. Zadaniem treści na Twojej stronie jest podsunąć im w odpowiednim momencie to, czego pragną, potrzebują i bez czego nie mogą się obejść.

Z tego względu niekiedy lepiej pozycjonować się na wiele fraz z długiego ogona – często mniej konkurencyjnych, tańszych, ale lepiej dopasowanych do tego, czego szukają w Internecie Twoi klienci. SEO copywriter przeprowadza analizy, szuka i wykorzystuje odpowiednie narzędzia, żeby znaleźć dokładnie te słowa, które najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojego biznesu – lokalnie lub globalnie.

#SEO copywriting

Pomysły pod SEO copywriting

W Content Hero stawiamy na jakość przekazu w każdym możliwym aspekcie – również w kwestii doboru odpowiednich słów do wykorzystania na stronach naszych klientów. Dlatego, nawet jeśli jakaś fraza wydaje się dobra na pierwszy rzut oka, dokładnie sprawdzamy, czy faktycznie przyniesie oczekiwane rezultaty.
Staramy się znaleźć zestaw odpowiednich fraz, które dadzą najlepsze efekty w danej sytuacji. Wiadomo przecież, że każdy biznes jest inny i wymaga indywidualnego potraktowania. Może się też zdarzyć, że istnieją frazy, o których nie śniło się Twojej konkurencji, a które wygenerują ruch na Twojej stronie. Czasami wystarczy tylko nieco czasu, cierpliwości i wiedzy, gdzie ich szukać.

#SEO copywriting

SEO copywriting – jakie muszą być dobre i jakościowe treści?

Same frazy to jednak nie wszystko. Każdy z nas bowiem niejednokrotnie natknął się w sieci na teksty, które były nasycone odpowiednimi, teoretycznie sprzedającymi i pozycjonującymi słowami kluczowymi, ale nawet nie dobrnął do ich końca.
SEO copywriting musi być pisany dla ludzi. Powinien zachowywać właściwą formę, interpunkcję i poprawność językową. Musi również zawierać elementy tak zwanego „lekkiego pióra”, o którym wszyscy mówią, ale nikt tak do końca nie potrafi go zdefiniować.
Tekst ma być po prostu przyjemny, ciekawy i wartościowy. Nikt nie lubi przecież czytać artykułów i opisów, która nie dają żadnej wartości. Twoje teksty muszą być zatem konkretne, wciągające i dające klientom wiedzę lub sposób na rozwiązanie ich problemów.

SEO COPYWRITING – PODSUMOWANIE

 SEO copywriting stanowi podstawę niemal całego Internetu. Nie da się od niego uciec również na Twojej stronie. Najwyższy zatem czas na to, żeby go poznać, zrozumieć i polubić.

Jeśli samodzielnie nie chcesz zajmować się pisaniem, również nie musisz zakładać rąk i rezygnować z działania.

Z chęcią pomożemy znaleźć odpowiednie słowa, które przełożą się na ruch oraz sprzedaże. Daj nam tylko znać, a frazy kluczowe oraz wartościowe treści już niebawem wypełnią Twoją stronę internetową.

Agencja Social Media - Portfolio

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
    .
    Poznaj nas bliżej!

Kontakt

Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

11 + 12 =