Siła remarketingu

 

 

 

Ze sklepami w Internecie, jak z super bohaterami, wraz z zainteresowaniem, pojawia się ich coraz więcej. Dlatego każdy może znaleźć taki, którego oferta go zainteresuje. Jest to dobre z punktu widzenia konsumenta, ale jak stoi się po drugiej stronie, trzeba super mocy, aby wyjść z walki o rynek zwycięską ręką.

Mnogość sklepów internetowych w sieci przyprawia o zawrót głowy. To też duża zagwozdka dla marketingowców, którzy z małym budżetem, chcą sięgać gwiazd i walczyć o jak najlepszy współczynnik sprzedaży.

Jednak jak tego dokonać, skoro wszyscy korzystają z tych samych metod? AdWordsy, pozycjonowanie, współpraca z blogerami czy FBAds. Przecież pomysłów nie będzie się powielać, a trzeba znaleźć inną super moc, której nie zdobyli jeszcze inni managerowie.

Poznaj remarketing przyszłości!

Remarketing to taka Supergirl – niby każdy o niej słyszał, jednak wciąż za wzór super bohatera podają jej kuzyna – Clarka. Jest przecież z nami od lat, szybując po niebie i zjawiając się wciąż w tym samym przebraniu, wciąż oferując te same zagrywki, które zna już każdy. Natomiast Kara Danvers to powiew świeżości, coś zupełnie nowego, czego właśnie szukasz Ty do swojego sklepu. Poznaj bliżej remarketing!

Może zaczniemy od prostej definicji, którą stopniowo będziemy odkrywać. Podstawowym zadaniem jest zwiększanie popytu (dokładniej – sprzedaży), dokładnie tym, którzy mogą być zainteresowani naszą konkretną ofertą. Jednak w jaki sposób dotrzeć do tych odbiorców, którzy nas interesują, a raczej.. są zainteresowani ofertą?

Wystarczy, że internauta choć raz był na naszej stronie internetowej (lub landing page’u). Wtedy właśnie wpada w sidła remarketingu, który zaczyna go.. śledzić po całej sieci. Wszystko za sprawą ciasteczek w wyszukiwarkach internetowych. Aby było ciekawiej – taka osoba wcale nie musi zrobić zakupów, zarejestrować się czy nawet polubić nasz FanPage, wystarczy jedno, niewinne kliknięcie, a wtedy..

Znajdujemy go na Facebooku!

Dlaczego kroki z remarketingiem kierujemy właśnie na ten portal? Czy nie są możliwe inne drogi? Otóż są, ale to już było! Facebook, nasza tablica, aktualności czy boczne zakładki wciąż są ziemią nieodkrytą, którą pokryje nasza reklama stworzona za pomocą remarketingu. Jak ją zrobić.. dobrze?

Przy Facebook Ad Exchange, partnerem zbrodni jest AdRoll (bardzo podobny w obsłudze do narzędzi Googla), korzysta on z listy tagów ze strony, a następnie z pomysłem marketingowców i świetnymi kreacjami, zwiększa konwersję poprzez:

  • przypominanie o ofercie sklepu, nowych promocjach, porzuconym koszyku,
  • informuje o nowych kolekcjach, nawet po dłuższym czasie,
  • dobiera produkty, które mogą się przydać do tego, co internauta zdążył już kupić.

Takie reklamy będą widoczne w różnych miejscach – nawet w aktualnościach, które gwarantują, że użytkownik Facebooka jej nie pominie. A co z kosztami, bo w końcu one są najistotniejsze w tym całym przedsięwzięciu. Szacuje się, że taka forma reklamy może znacząco obniżyć dotychczasowe koszty reklamowe, ponieważ efekty są widoczne i łatwo mierzalne (w odróżnieniu od np. pozycjonowania).

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!

  Idzikowskiego 2F lok 37 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

15 + 5 =

Siła remarketingu
4.8 (95%) 8 votes