Prowadzenie działalności gospodarczej oraz własnego sklepu internetowego często wiąże się z wysokimi kosztami. Często przedsiębiorcy starają się ograniczać koszty swoich działań decydując się na nowoczesne rozwiązania. Pozwalają one zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze!

Opcji na zmniejszenie kosztów prowadzenia sklepu internetowego jest kilka.

W tym artykule poruszymy kilka z nich!

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

11 + 15 =

1. Zmiana operatora płatności w sklepie + mniejsza prowizja za transakcje

Korzystanie ze sklepów internetowych to nowa rzeczywistość. Coraz więcej Polaków korzysta z tej formy dokonywania zakupów. Dzisiejszy świat sprawia, że ludzie są zabiegani, nie mają czasu na chodzenie do sklepów, dlatego też zakupy online tak bardzo zyskują na popularności. Nie chodzi tutaj tylko o odzież, obuwie, książki czy meble, ale także o zakupy spożywcze i materiały codziennego użytku. Często konsumenci są wykończeni dniem pracy, przez co nie mają ochoty wychodzić z domu i męczyć się zakupami. Według danych GUS ponad 60% Polaków w 2020 roku dokonywało zakupów przez Internet. W takiej sytuacji ważne jest zadbanie o ilość i różnorodność metod płatności online, które są wyznacznikiem wiarygodności sklepu.

Ponad połowa kupujących online (58%) zwraca uwagę na dostępne metody płatności. Dzięki serwisowi Tpay posiadasz możliwość dostosowania dostępnych metod płatności do potrzeb Twoich klientów. Znajdziesz tam m.in:

      • BLIK
      • portfele elektroniczne
      • płatności kartowe
      • Pay by Link

%

Gdy decydujemy się na założenie własnego sklepu internetowego, jednym z najważniejszych aspektów jest dodanie do niego różnorodnych metod płatności. Przedsiębiorcy często decydują się na współpracę z pośrednikami płatności. Prowizja u takich pośredników wynosi najczęściej około 2%, a dodatkowo pobierane są także stałe kwoty od każdej transakcji. Nie jest to za ciekawa opcja, prawda? Zdecyduj się na najniższą prowizję i dołącz do klientów TPay, którzy dzięki nam płacą jedynie 1,4% od płatności! 

PRZYKŁAD:

Standardowa prowizja na rynku 2% i promocyjna 1,4%

Przy obrotach rzędu 200.000 zł miesięcznie różnica w prowizji wynosi 1200 zł.
Rocznie to 14 400 zł, które można przeznaczyć na marketing, wakacje lub bóg wie co kto chce 😉

Serwis Tpay to jedna z najpopularniejszych platform świadczących usługi pośrednictwa transakcji. Dzięki nam otrzymujesz jedną z najniższych prowizji na rynku od zaufanego operatora. Pomyśl racjonalnie i nie przepłacaj tam, gdzie nie musisz tego robić. 

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TPAY?

  • 10 lat na rynku
  • 30 największych banków w Polsce
  • ponad 40 000 zarejestrowanych sklepów
  • oszczędność czasu i nerwów
  • bezpieczeństwo transakcji

Tpay to:

Płatności na każdym urządzeniu

Współpraca z większością platform
e-commerce

Gotowa dokumentacja techniczna

Pełne bezpieczeństwo transakcji

Dopasowanie rozwiązań do Twoich potrzeb

Korzystanie z serwisu Tpay daje realne oszczędności. Jeśli zastanawiasz się jak maksymalnie oszczędzić wydatki podczas sprzedaży, jednocześnie nie decydując się na szemrane rozwiązanie, to ten sposób jest właśnie dla Ciebie! Poniżej przedstawiamy koszty związane z promocyjną ofertą Tpay!

ePrzelew 1,40% + 0,00 zł
eTransfer 1,40% + 0,00 zł
Inny (ePrzelew) 1,40% + 0,00 zł
Raty (ePrzelew) 1,40% + 0,00 zł
BLIK (ePrzelew) 1,40% + 0,00 zł
FastPass (ePrzelew) 1,40% + 0,00 zł

 

Pewnie nie raz zastanawiałeś się, jak fajnie byłoby mieć dodatkowy budżet na wprowadzenie do sklepu nowego produktu lub na zastosowanie nowego sposobu marketingu, a może na kupno nowego samochodu służbowego. Wybierając dobrego operatora Twoich płatności – oszczędzasz, a dzięki Temu zyskujesz nowe możliwości rozwoju. Wykorzystaj te pieniądze na dobre cele – nieobowiązkowe koszty nimi nie są.

Niezależnie od tego na jakiej platformie prowadzisz swój sklep — integracja z odpowiednim operatorem płatności to podstawa! Kupując online, największą popularnością cieszy się BLIK, płatność kartą oraz szybkie przelewy, czyli podstawowe funkcje bramek płatności. Tpay to zaufany operator, który pozwoli Ci zwiększyć wydajność Twojego sklepu, a klienci zaczną bardziej Ci ufać. Przyznaj sam, że nie raz zwracałeś uwagę czy dana metoda płatności nie jest podejrzana – Tpay to przede wszystkim bezpieczeństwo.

2. Zmiana operatora sklepu internetowego

Kolejnym krokiem wartym rozważenia podczas chęci zmniejszenia kosztów prowadzenia sklepu internetowego jest wybór bądź zmiana operatora sklepu internetowego.

W internecie znajdziemy takich operatorów, jak:

      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Magento
      • Shoper
      • Wix
      • RedCart
      • Shoplo
      • Shopify

Warto porównać dostępne w sieci oferty i dostosować najkorzystniejszą dla swoich wymagań. Stawiając swój sklep na WooCommerce, na pewno zaoszczędzisz sporo pieniędzy! Dodatkowo jest to najpopularniejszy na świecie operator sklepów internetowych!

Stawiając swój sklep na platformie Magneto, musisz liczyć się z kosztami w wysokości 20.000 zł netto. Jest to bardzo duży koszt dla firm funkcjonujących już jakiś czas na rynku, a co gdy mowa o tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z biznesem? Istnieje jeszcze PrestaShop, gdzie założenie sklepu oscyluje wokół 3.000 – 10.000 zł netto.

ALE PO CO PRZEPŁACAĆ?  Idealnym wyjściem staje się WooCommerce na własnym serwerze.

Założenie w pełni funkcjonalnego sklepu na WooCommerce to koszt około 1500-2000 zł (jednorazowo). Zaletami tej platformy będzie na pewno wysoka wydajność oraz łatwość w obsłudze.

WooCommerce to wtyczka dedykowana stroną postawionym na platformie WordPress. Istnieje pełno darmowych, jak i płatnych wtyczek do WooCommerce, które pomogą rozbudować Twój sklep zgodnie z Twoimi potrzebami. Będziesz mógł dodawać kody rabatowe, ustalić ceny wysyłki oraz dodać metody lub bramki płatności!

Od stycznia 2022 w Content Hero będziesz mógł kupić usługę postawienia sklepu od ZERA w 48 godzin!

W naszej ofercie znajdziesz:

      • możliwość podmiany dowolnych elementów: grafik, tekstów, cen

      • dowolne edytowanie produktów (dodawanie, edytowanie, usuwanie)

      • wygodne zarządzanie zamówieniami

      • możliwość tworzenia promocji, kodów rabatowych, specjalnych oferty

      • system do kampanii e-mailowych

      • zarządzanie wysyłką i dostawami

      • dogodnych operatorów płatności na preferencyjnych warunkach

Dodatkowo płatne pluginy np. Paczkomaty, etc.

3. Zmiana hostingu na tańszy, lecz równie wydajny

Przy wyborze hostingu zwróć uwagę na szybkość działania strony,  jest to bardzo ważny aspekt. W dobie ciągłego biegu ludzie nie będą czekać dłużej niż kilka sekund na załadowanie strony. Opuszczą ją bardzo szybko, jeśli zawartość nie będzie wczytywać się w odpowiednim czasie. Zadbaj także o możliwość tworzenia kopii zapasowych oraz sprawdź, czy hosting posiada sprawny support.

Jeśli chcesz założyć swoją stronę lub chcesz przenieść już istniejącą z innego hostingu na tańszy, warto zainteresować się pakietami oferowanymi przez LH.pl

Dzięki zmianie hostingu na hosting LH zyskujesz:

      • bezstresową migrację pod okiem opiekuna
      • optymalizację wydajności pod WordPress
      • skany antywirusowe
      • codzienny backup przechowywany przez 14 dni
      • monitoring infrastruktury 24/7

4. Zmniejszenie kosztów obsługi sklepu

Kolejną możliwością zmniejszenia kosztów prowadzenia sklepu internetowego jest zmniejszenie kosztów związanych z obsługą sklepu. W większości przypadków, gdy klient chce dokonać zmian w dedykowanym systemie, musi zgłosić się do programisty, bo jego działanie jest tak zagmatwane, że sam klient nie jest w sanie rozwiązać swoich problemów.

Zgłaszając się do naszej agencji, zyskujesz możliwość samodzielnego dokonywania zmian dotyczących Twojej strony i sklepu.

Dzięki temu będziesz mógł m.in.:

      • samodzielnie wgrać kod swojego Pixela FB do swojejgo sklepu
      • tworzyć product Feedy do Google

NIE MARTW SIĘ! Najtrudniejsze rzeczy ogarnia support, przez co nie musisz się martwić o to, że nie będziesz rozumieć, o co chodzi.

6. Podsumowując:

1. Oszczędność na zmianie operatora płatności – 14.000 na rok

2. Zmiana operatora sklepu na własny ecommerce – pierwszy rok 0 zł, kolejny to oszczędność >1200 zł

3. Zmiana hostingu ze “znanego” na dobry – 500 zł na rok

4. Bezcenne 😉

5. Zmiana z systemu Marketing Automation, którego nie wykorzystuje 98% sklepów lub znanych operatorów na MailerLite (dla bazy odbiorców 10.000) to oszczędność >1200 zł w rok

Jak widać, w rok możesz zaoszczędzić ponad 17.000 zł tylko na optymalizacji dostawców, operatorów i “robociźnie” bez konieczności zwiększania marży czy negocjowania cen produktów u dostawców!

0 ocen