ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

Zasada jest prosta: każda firma potrzebuje sprzedaży, bez względu na to, czy oferuje produkty, czy usługi. Bez klientów nie ma bowiem biznesu. Dlatego tak ważna jest nieustanna praca nad budowaniem bazy odbiorców, którzy z chęcią przyjdą do Twojego sklepu na zakupy lub wejdą na Twoją stronę i klikną przycisk: „kup teraz”.

Masz już swoje sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży? Jeśli jeszcze nie lub czujesz, że chciałbyś zyskać więcej, to koniecznie poznaj naszą Wielką Siódemkę, czyli skuteczny sposób na rozwój Twojej firmy oraz wymierne zwiększenie obrotów. Gotowy do działania?

Zwiększenie Sprzedaży #1

Stwórz profile zakupowe – Zidentyfikuj kupującego… tylko jak go dobrze poznasz dowiesz się czego potrzebuje

Morbi non ligula diam. Duis ut dolor sodales, fermentum ipsum a, cursus leo. Morbi semper sem ut mauris tincidunt. Fusce ut facilisis lacus. Quisque accumsan odio dapibus viverra eros a, tempor dui. Mauris ac est ac ex euismod elementum. Sed semper porttitor nulla. Morbi non ligula diam. Duis ut dolor sodales, fermentum ipsum a, cursus leo. Morbi semper sem ut mauris tincidunt. Fusce ut facilisis lacus. Quisque accumsan odio dapibus viverra eros a, tempor dui. Mauris ac est ac ex euismod elementum. Sed semper porttitor nulla.

Zwiększenie Sprzedaży #2

Istnieje taka metoda, która zawsze się sprawdza. Wymaga jednak od przedsiębiorcy sporo cierpliwości oraz zaangażowania. Zasada PPZK, czyli Poznaj, Polub, Zaufaj i Kup to budowanie długofalowych relacji i sympatii odbiorców, którzy dopiero, gdy w pełni zaufają marce, staną się jej lojalnymi klientami.

Jakie są zalety takiego działania? Przede wszystkim tak pozyskani klienci są bardziej przekonani do produktów, gdyż wierzą w filozofię firmy, dzielą z nią wartości i poglądy na świat. Stają się naturalnymi ambasadorami marki, gdyż bez zewnętrznej zachęty opowiadają o Twojej firmie swoim znajomym, fanom lub obserwatorom w social mediach. Taka promocja jest naprawdę cenniejsza niż liczne płatne kampanie reklamowe.

PPZK to więcej klientów, lepszy wizerunek marki i rozpoznawalność. A tego przecież nie da się przecenić.

 

Zwiększenie Sprzedaży #3

Marketing w Internecie posiada swoją najprawdziwszą Trójcę Świętą. Należą do niej Google, social media oraz mailing. Prawidłowe wykorzystanie ich pozwala uzyskiwać boskie rezultaty.

Każdy z elementów wykorzystuje się do innych celów. Zadaniem Google jest zwiększanie bezpośredniej sprzedaży za pomocą ruchu organicznego, wyszukiwania produktów przez klientów oraz płatnych kampanii, docierających do nowych, zainteresowanych odbiorców. Social media to z kolei budowanie wizerunku, lojalności klientów oraz rozpoznawalności marki w świecie. Mailing natomiast daje szansę na utrwalanie już istniejących relacji, informowanie klientów o nowościach i ofertach specjalnych. Bazy danych wykorzystuje się bowiem powszechnie do newsletterów oraz kampanii remarketingowych.

Jeśli zadbasz o wszystkie trzy elementy, Twoja firma wejdzie na zupełnie inny poziom obrotów.

 

Zwiększenie Sprzedaży #4

Podobno, jak Cię widzą, tak Cię piszą, a pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. W starych porzekadłach zawsze tkwi ziarno prawdy. Dla biznesu online takie pierwsze wrażenie buduje Twoja strona firmowa.

Zwiększenie sprzedaży w dużej mierze jest związane z optymalizacją i dopracowaniem strony. Należy zadbać o elementy wizualne, graficzne i video. Zamieszczone teksty powinny być nasycone odpowiednimi frazami kluczowymi, a całość ma się prezentować profesjonalnie, żeby klienci od chwili wejścia na stronę wiedzieli, że mają do czynienia z poważnym przedsiębiorstwem.

Oprócz ogólnego wyglądu witryny warto też zadbać o przygotowanie odpowiednich, dopasowanych do całości landing page’y oraz wszystkich podstron ofertowych. Nie może być na nich błędów, a wszystkie elementy powinny być rozłożone tak, żeby nie wprowadzać dezorientacji.

Dla współczesnych klientów bardziej niż pieniądze liczy się czas. Dlatego Twoja strona musi szybko się ładować, a wszystkie potrzebne informacje powinny być zawsze widoczne, żeby klient mógł dokonać zakupów niemal od razu.

Do poprawy struktury strony oraz odpowiedniego dopasowania jej do wymagań współczesnych klientów warto skorzystać z audytów przeprowadzanych przez specjalistów. Ty nie musisz znać się na wszystkim. Zajmij się rozwijaniem biznesu, a my zadbamy o to, żeby strona sprzedawała sprawnie, szybko i wygodnie.

 

Zwiększenie Sprzedaży #5

Szczycisz się tym, że klienci w Twoim sklepie znajdą największy wybór produktów? A czy jesteś pewny, że to naprawdę działa na Twoją korzyść?

Zbyt wiele produktów wprowadza rozproszenie, a klienci, którzy nie mogą się zdecydować, czy wolą błękitne skarpetki, czy może bardziej te turkusowe często całkowicie rezygnują z zakupów, bo muszą się jeszcze zastanowić, a zanim podejmą decyzję – w ogóle zapominają, że chcieli coś kupić…

Warto zatem już na starcie dokładnie przemyśleć ofertę sklepową i… ograniczyć dostępne opcje. Niech klient po prostu kupi niebieskie skarpetki i nie zastanawia się nad tym zbyt długo.

 

Zwiększenie Sprzedaży #6

Istnieją dwie skuteczne strategie, dzięki którym zmaksymalizujesz zyski z pojedynczej sprzedaży. Cross-selling pozwala na zaproponowanie klientowi dodatkowego produktu komplementarnego, który może mu się przydać jako uzupełnienie przedmiotu, który właśnie postanowił nabyć. Z kolei up-selling ma za zadanie pokazanie konsumentowi interesujący go produkt w wyższym standardzie i oczywiście z wyższą ceną. Może się bowiem okazać, że nawet nie wie, że przy niewielkiej dopłacie zyska znacznie więcej.

Czy takie techniki sprzedaży naprawdę działają? Zdecydowanie tak. Dzięki nim pomagasz podjąć decyzję zakupową, prezentując klientowi produkty przydatne i praktyczne. Skoro kupił u Ciebie parę zamszowych butów, szczotka i impregnat będą przecież wręcz niezbędne!

 

Zwiększenie Sprzedaży #7

Na koniec warto jeszcze zwrócić uwagę na jeden aspekt, o którym wielu przedsiębiorców zapomina, a może on stanowić klucz do tego, żeby zwiększenie sprzedaży było naprawdę widoczne i  długofalowe.

Sama sprzedaż to bowiem dopiero początek kontaktu z klientem, a wystawienie przez niego pozytywnej opinii potrafi stać się najskuteczniejszą formą marketingu, o której nawet nie śniłeś. Opinie można zbierać w Google, w social mediach lub prosić o nie bezpośrednio klientów. Kilka, szczerych i pozytywnych słów od zadowolonego konsumenta często przekonuje do Ciebie zdecydowanie mocniej niż niejedna rozbudowana kampania promocyjna.

Klient, który chętnie korzysta z Twoich produktów i uważa, że są one naprawdę wartościowe, chętnie opowiada o nich swoim znajomym – osobiście lub w social mediach. Zbudowanie sieci ambasadorów marki sprawia, że docierasz do nowych odbiorców, którzy od pierwszej chwili mają do Ciebie zaufanie – przyszli bowiem z dobrego polecenia.

Zwiększenie Sprzedaży – podsumowanie

Zwiększanie sprzedaży wymaga planu i skrupulatności. To nie zabawa krótkoterminowa, a raczej długa i intensywna praca nad wszystkimi aspektami Twojego biznesu, wymagająca wiedzy i bycia na bieżąco z nowymi trendami oraz narzędziami.

Często okazuje się więc, że zatrudnienie specjalistów od marketingu jest rozwiązaniem prostszym, wygodniejszym i tańszym.

Profesjonaliści mają wiedzę, doświadczenie oraz wszystkie potrzebne narzędzia, aby zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie stało się faktem.

Jeśli chcesz poznać więcej sposobów, które mamy na to, żeby Twój biznes zarabiał więcej, koniecznie napisz do nas już dziś.

zaufali nam

 
 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa
  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

2 + 8 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.