[elfsight_click_to_call id="2"]

Prowadzenie Fanpage

„Spektakularne efekty wymagają zintegrowanych działań.”

Obecność w social media to podstawa. Ponad 18 MILIONÓW Polaków korzysta z Facebooka jako narzędzia komunikacji, zbierania opinii i podejmowania decyzji.

Prowadzenie Fanpage na Facebook

Strona firmowa na FB

Skuteczne prowadzenie Fanpage to nie tylko dodawanie postów, to spójna strategia działań, przemyślane treści, zdjęcia, animacje i CEL do któego sukcesywnie doążymy w komunikacji.

 

W dzisiejszyczh czasach bowiem przed wybraniem usługi/produktu Klienci dokonują „researchu” polegającego na:
– sprawdzeniu strony www, social media firmy
– zasięgnięciu opinii o danej firmie

W obu przypadkach profesjonane prowadzenie fanpage na Facebooku utwierdzi Państwa Klienta, iż współpraca z Państwem to nalepsza decyzja.

Fanpage prowadzony regularnie i profesjonalnie pozwala osiącnąć cele wizerunkowe, PR’owe ale także i sprzedażowe.

Prowadzenie Fanpage to… emocje!

Bezpowrotnie minęły czasy gdy fanpage mógł prowadzić przypadkowy człowiek nieznający Twojego biznesu i jego specyfiki.

w Content Hero po określeniu strategii następuje faza wdrożenia. To wtedy wszystkie pomysły, które powstały w trakcie wcześniejszej burzy mózgów, nagle nabierają realnych kształtów.  Powstają treści, grafiki, niekiedy animacje i infografiki. Wszystko po to by cel komunikacji został osiągnięty a grupa docelowa jak najchętniej wchodziła w interakcję i czuła więź z Twoją firmą lub marką.

Właśnie dlatego wychodzimy z założenia, iż content publikowany na fanpage musi angażować i wzbudzać emocje.

 

Prowadzenie Fanpage:

Wizerunek i Zasięg

Niezależnie od tego w jakim regionie działasz, jakiego rodzaju masz biznes ludzie codziennie potrzebują produktów i usług. Ponad 17 MILIONÓW Polaków sprawdza firmy i opinie o nich właśnie na Facebooku.

Zadbaj o swój wizerunek na Facebooku i pozyskuj Klientów z łatwością!

Sprzedaż i Lead Generation

Prowadzenie Facebook to nie tylko działania wizerunkowo-zasięgowe.

Facebook dzięki rozbudowanemu systemowi reklamowemu daje ogromny potencjał sprzedażowy.

Prowadzenie Fanpage – mnogość form

Fanpage to Twoja wizytówka pracująca 24 godziny na dobę.

Do promocji Twoich produktów i usług będziemy wykorzystywać nie tylko treść „pisaną” ale i elementy przykuwające uwagę grupy docelowej.

Skuteczna komunikacja polega właśnie na tym by dać się zauważyć i zostać jak najlepiej zapamiętanym w Twojej grupie docelowej.

Każdy post przygotowywany w ramach prowadzenia fanpage w Content Hero zawiera dedykowaną, profesjonalną grafikę, prostą animację lub dedykowany film.

Wszytko zależy od Twoich potrzeb i pakietu jaki wybierzesz podczas współpracy!

Prowadzenie Fanpage – informacje

Prowadzenie Fanpage
Prowadzenie Fanpage - strategia działań

Kiedy już znajdziesz swoje nisze w social mediach, trzeba przystąpić do drugiej fazy planowania, czyli przygotowania dobrej strategii rozwoju strony.

Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś od czasu do czasu wrzucał pojedyncze posty i liczył na to, że potencjalni zainteresowani sami na nią trafią. Takie działanie nie ma jednak nic wspólnego z biznesowym wykorzystaniem strony w social mediach do promocji firmy, budowania zaufania społecznego oraz rozpoznawalności marki.

Zamiast zatem zdawać się na ślepy traf, sam pokieruj rozwojem swojej społeczności fanów i stwórz wizerunek taki, na jakim naprawdę Ci zależy.

Do tego potrzebujesz jednak strategii. Podobnie jak dowódca wojskowy, tak agencja PR lub Ty samodzielnie musicie przygotować plan na prowadzenie fanpage w krótszej i dłuższej perspektywie. Trzeba w nim uwzględnić oczywiście cechy charakterystyczne, jak ogólny charakter, typ publikowanych treści, sferę wizualną wszystkich materiałów (strona powinna być przecież spójna!), a także przygotować harmonogramy kampanii reklamowych.

Należy przemyśleć częstotliwość i wielkość publikacji, które później w fazie testów dostosuje się do oczekiwań grupy odbiorców, szczególnie zaangażowanych w dany temat. Również w social mediach musisz bowiem kierować się złotą zasadą: klient – nasz pan. Jeżeli bowiem Twoi klienci najchętniej reagują na posty publikowane w dni powszednie, około godziny 13:00, to lepiej im je dostarczyć, zanim wejdą na stronę konkurencji.

Przygotowanie takiego planu wymaga olbrzymiego zaangażowania, czasu, konkretnej wiedzy i wyczucia co robić, żeby nie szukać na próżno. Dlatego też wsparcie profesjonalistów na tym etapie potrafi zdeterminować solidny rozwój biznesu w social mediach na przyszłość.

Prowadzenie Fanpage – kampanie reklamowe

Zasięg organiczny w social mediach jest niezmiernie ważny, jednak nie jest jedynym sposobem na docieranie do nowych odbiorców. Często warto wesprzeć go nieco z pomocą płatnych kampanii reklamowych w social mediach.

Reklamy na Facebooku lub Instagramie pomagają dotrzeć do nowych odbiorców i fanów, z którymi inaczej nie nawiążemy kontaktu, a dla których nasze treści oraz produkty mogą być naprawdę ciekawe i wartościowe.

Wielką zaletą, którą mają kampanie reklamowe w social mediach, jest oczywiście możliwość targetowania. Dzięki temu precyzyjnie określa się grupę odbiorców, do których promocja ma trafić. W efekcie treści wyświetlają się tylko użytkownikom, na których szczególnie Ci zależy. Trafiasz od razu do Twojej śmietanki towarzyskiej, bez niepotrzebnego bicia piany w innych grupach.

Prowadzenie Fanpage – remarketing

Nie każdy odbiorca musi pokochać Cię od razu. Tak naprawdę zauroczenie biznesem od pierwszego wejrzenia w social mediach zdarza się naprawdę rzadko. Nie można jednak tak łatwo się poddawać Lepiej natomiast włączyć do wachlarza narzędzi, których wymaga prowadzenie fanpage, również działania remarketingowe.

Pozwalają one subtelnie przypomnieć o Twojej działalności osobom, które już wcześniej miały do czynienia z Twoją stroną lub produktem, jednak nie wykonały żadnej akcji. Remarketing znacząco zwiększa konwersję oraz sprawia, że wiele osób wraca na Twój profil. A Ty budujesz świadomą społeczność naprawdę zaangażowanych osób.

Prowadzenie Fanpage – analiza danych

Prowadzenie fanpage w social media to nie tylko samo publikowanie materiałów oraz nieustanny kontakt z fanami w rozmowach, prywatnych konwersacjach, to także żmudna praca analityczna.

Również ruch na stronie firmowej można bowiem przełożyć na liczby, co pozwala zoptymalizować wszelkie działania na przyszłość, przynosząc Twojemu biznesowi większe zaangażowanie odbiorców, konwersję oraz sprzedaże.

Do analizy wyników strony służy szereg narzędzi, z których powszechnie korzystają specjaliści od social mediów. Z ich pomocą zdecydowanie łatwiej budować stronę świadomie i zyskownie.

Cennik


* – zarządzanie budżetem reklamowym powyżej 500 zł podlega indywidualnej wycenie

Jak działamy:

Na początku poznajemy Twoją firmę i potrzeby. Następnie tworzymy indywidualną strategię działania oraz dobieramy najbardziej korzystne media. Kompleksowo zajmiemy się kampaniami reklamowymi, tak abyś ty mógł znaleźć czas na rozwój innych aspektów swojego biznesu.

Nie każdy marketer lub właściciel firmy musi być profesjonalistą w

każdej dziedzinie, dlatego Agencja Social Media Content Hero powstała po to by powierzyć część kompetencji social marketingowych profesjonalistom.
Wybierając współpracę z nami wybierasz naszych ludzi, gdzie każdy z nich jest świetny w danym zakresie, a Ty możesz zająć się swoją pracą rozliczając nas z efektów.

Referencje

"

Profesjonalizm i przyjemność ze współpracy. Tak mogę określić pracę z Content Hero.

– Piotr Lorenc

"

Doskonałość w strategii, doradztwie, produkcji i wykonaniu przekłada się na realne i mierzalne efekty.

Kontakt

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa
  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

5 + 5 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.