Reklama na LinkedIn
LinkedIn to przestrzeń dla ekspertów, w której stawia się na profesjonalizm, rzetelną wiedzę i zawodowe know-how. Wymaga to oczywiście skrupulatnego dobierania publikowanych treści oraz sposobu ich prezentacji.
Do tego celu przydaje się właściwie przygotowana reklama na LinkedIn. Jeśli potrzebujesz ubrać w odpowiednią formę Twoje słowa, obrazy lub video i chciałbyś z nimi dotrzeć do osób, które na pewno je docenią, napisz do nas już dziś.
W Content Hero wiemy, że wizerunek składa się z wielu elementów. Wśród nich liczy się przede wszystkim doświadczenie i wiedza branżowa.
Porozmawiajmy o współpracy
Reklama na LinkedIn – zleć to specjalistom!
Chcesz zacząć działać na LinkedIn oraz pozyskiwać klientów biznesowych, ale nie do końca wiesz jak to zrobić?
W naszej agencji prowadzimy profile osobowe oraz firmowe na LinkedIn, a także zajmujemy się reklamą na tym medium społecznościowym!
Skontaktuj się z nami i zyskaj:
- regularnie publikowane treści, które zbudują Twoją pozycję eksperta w branży
- skuteczne reklamy dopasowane do działalności Twojej firmy
- większą sprzedaż produktów lub usług, które oferujesz
czytaj więcej
Social media stały się przestrzenią o wielkim znaczeniu dla biznesu. To w nich buduje się lojalną i zaangażowaną społeczność oraz rozpoznawalność marki.
Profesjonalnie prowadzone profile firmowe, z dużą ilością wartościowych i ciekawych publikacji, przyciągają nowych fanów oraz angażują już obecnych do dyskusji lub dalszego udostępnienia treści. Każdy z portali ma nieco inny charakter i przez to strony firmowe przyjmują bardzo zróżnicowane formy.
Jeśli szukasz social mediów stworzonych do budowania pozycji eksperckiej, najlepszym miejscem do promocji siebie i firmy staje się LinkedIn. W tym przypadku oprócz samego wartościowego contentu należy również postawić na odpowiedniej jakości materiały promocyjne. Jaka zatem powinna być profesjonalna i wartościowa reklama na LinkedIn?
Generowanie Leadów w Social Media
Poznawanie nowych ludzi, budowanie zaufania oraz angażowanie ich w Twoje działania, np. zapraszanie na eventy, organizacja konkursów oraz tworzenie treści, którymi fani z chęcią podzielą się ze swoimi znajomymi, to skuteczna i naturalna metoda na generowanie leadów. Wśród obserwatorów fanpage’a lub Twoich znajomych mogą bowiem kryć się potencjalni klienci, o których jeszcze nie wiesz. Daj im się poznać i stwórz optymalne warunki do nawiązania z Tobą kontaktu.
Reklama na LinkedIn – typy kampanii
Naszym zadaniem, jako agencji Social Media o wielkim doświadczeniu w promocji online, jest pokazanie Twoich najmocniejszych stron między innymi za pośrednictwem social mediów. Jako ekspert w swojej branży masz zapewne wiele do powiedzenia, a portale społecznościowe są idealnym miejscem do pokazania się światu.
Jak to zrobić dobrze? Przede wszystkim reklama na LinkedIn powinna być dopasowana do celu, który pragniesz osiągnąć.
Chciałbyś zwiększyć sprzedaż, ruch na stronie, wyświetlenia lub zasięgi poszczególnych publikacji? Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a my przygotujemy kampanię szytą na miarę – tak, żebyś mógł osiągnąć wszystko, co zaplanowałeś.
Reklama na LinkedIn – Grupa docelowa
Należy również precyzyjnie określić grupę docelową. Odbywa się to poprzez targetowanie. Jest to przydatne narzędzie udostępnione przez LinkedIn do profesjonalnego tworzenia kampanii reklamowych, które trafiają dokładnie do tych odbiorców, do których powinny. Wiadomo – jedna, ogólna reklama raczej nie zachwyci wszystkich. Lepiej być precyzyjnym i zwracać się do poszczególnych grup indywidualnie.
W ramach targetowania można określić wiek, płeć, miejsce zamieszkania użytkowników. Reklama na LinkedIn pozwala też dopasować stanowisko oraz branżę odbiorców. Możesz zadedykować kampanię marketingową specjalistom z firm informatycznych, ekspertom ubezpieczeniowym lub właścicielom salonów z branży beauty. Wszystko zależy od potrzeb oraz celów Twojego biznesu.
W Content Hero stosujemy rozmaite narzędzia, dzięki którym tworzymy wartościowe, dedykowane kampanie marketingowe i remarketingowe, wykorzystujące grupy budowane w portalu oraz adresy emailowe lub numery telefonu z Twojej bazy danych. Co w ten sposób zyskujesz? Trafiasz dokładnie do tych osób, na których Ci szczególnie zależy. Efekt? Skuteczność reklamy osiąga niebotyczne poziomy, których ogólna kampania nigdy nie będzie w stanie zapewnić.