Prowadzenie LinkedIn

Prowadzenie LinkedIn w Content Hero:

  •  otrzymasz dedykowanego Opiekuna, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby z ramienia agencji;
  • stworzymy dla Ciebie spójną i regularną komunikację, którą zawsze otrzymasz do akceptacji i poprawek;
  • zapewnimy profesjonalną obsługę graficzną, która będzie w pełni wyrażała to, co chcesz przekazać na swoim profilu;
  • będziemy profesjonalnie i kompleksowo prowadzić oraz monitorować Twój profil osobisty oraz firmowy;
  • gwarantujemy ciągły wzrost wartościowych kontaktów w sieci na profilach osobowych oraz liczne interakcje z nimi;
  • przyrost wartościowych i aktywnych obserwujących na Twoim profilu firmowym;
  • dbamy o stały wzrost zasięgów organicznych (bezpłatnych) na profilach osobowych i firmowych;
  • obsługujemy zaawansowane kampanie reklamowe, które stale obserwujemy, analizujemy oraz optymalizujemy.

Zamów bezpłatną wycenę

Prowadzenie LinkedIn - profil firmowy

Profil firmowy to wizytówka Twojej firmy. To doskonałe miejsce do informowania o sukcesach Twojego zespołu, dzielenia się informacjami i newsami oraz komunikowania się z potencjalnymi Klientami.

Profil firmowy jest widoczny na profilach Twoich pracowników, gdy oznaczą oni, że pracują w Twojej firmie, przez co rośnie popularność i rozpoznawalność Twojej marki. To tylko kilka powodów, dla których warto rozpocząć działania na Linkedin

Właśnie dlatego firmy działające na LinkedIn niezależnie od celów, jakie sobie stawiają prowadzą spójną komunikację poprzez profile firmowe!

Prowadzenie LinkedIn - profil osobowy

Profil osobowy to dźwignia do działań wizerunkowo sprzedażowych.

To właśnie profil osobowy notuje największe zasięg organiczne jeśli chodzi o publikacje na LinkedIn; niezależnie, czy profil osobowy będziesz wykorzystywać do działań wizerunkowych, zasięgowych czy sprzedaży. Koniecznie musisz zadbać o jego wygląd, spójność treści oraz budowanie wartościowej i aktywnej bazy kontaktów.

Z pomocą przychodzi zespół Content Hero, który w ramach współpracy z Tobą:

dokona optymalizacji profilu osobowy pod kątem działań wizerunkowych i ustalonych KPI;

stworzy spójną i ukierunkowaną na cele strategię;

napisze harmonogram publikacji dopasowany do Twojej grupy docelowej;

przygotuje profesjonalne grafiki i proste animacje zgodne z identyfikacją wizualną Twojej firmy;

przeprowadzi codzienne logowania i proste interakcje pod postami;

zadba o regularnie pojawiające się komentarze ponoszące Twoją widoczność wśród sieci;

będzie budował bazę Wartościowych kontaktów biznesowych;

stworzy XLS z Twojej bazy kontaktów by działania sprzedażowe były jeszcze prostsze!

Wszystkie powyższe działania przełożą się na wzrost parametru SSI, który ma bezpośredni wpływ na zasięgi organiczne postów i poziom zaufania LinkedIn do Twojego profilu!

Prowadzenie LinkedIn - "Jak Cię widzą tak Cię piszą"

Dlatego też warto, by na LinkedIn – portalu, który skupia przedsiębiorców z całej Polski – Twoja widoczność była spójna i profesjonalna. Ważne, by treści tworzone na Linkedin były przemyślane, twórcze i unikatowe, jednocześnie wnosząc wartość merytoryczna Ważne, by treści tworzone na LinkedIn były przemyślane, twórcze i unikatowe, jednocześnie wnosząc wartość merytoryczną! LinkedIn pełen jest ludzi, którzy tworzą treści na siłę, udostępniają posty bez ładu i składu, by po tygodniu takich działań stwierdzić, że „LinkedIn nie działa”. Popełniają jednak oni podstawowe błędy, które 90% użytkowników powiela.

  • Dlaczego nie tworzysz angażujących postów?
  • Jak zaciekawić użytkowników opisem i zatrzymać niezwykle dopracowaną grafiką?
  • W jaki sposób mówić o sukcesach i dokonaniach Twojej firmy?
  • Co jeśli publikacje będą edukacyjno-motywacyjne i będą wzbudzały zaangażowanie?

 

Te wszystkie działania przekładają się na Twoją widoczność. Widoczność wśród idealnej grupy docelowej, czyli Twoich kontaktów!

Prowadzenie LinkedIn– networking

Budowanie wartościowej bazy kontaktów to podstawowe działanie każdego przedsiębiorcy działającego na LinkedIn.

Wyobraź sobie, że możesz dotrzeć do dowolnej grupy docelowej filtrując użytkownika po jego:

  • zajmowanym stanowisku;
  • aktualnej oraz poprzedniej firmie;
  • lokalizacji, w której działa;
  • ustawionym języku profilu na LinkedIn;
  • branży;
  • wielkości firmy, w której pracuje;
  • poziomie w hierarchii.

A teraz pomyśl, że Twoja idealna grupa docelowa (którą wspólnie dobierzemy i pozyskamy) jest częścią Twojej sieci kontaktów na Linkedin.

Co to dla Ciebie oznacza?

Wartościowa grupa kontaktów to możliwość:

  • kontaktu z dowolną, wybraną osobą przez wiadomość prywatną;
  • analizowania działań tej osoby na LinkedIn (wywiad handlowo-behawioralny);
  • zyskania maila i numeru telefonu do danej osoby;
  • organicznego podniesienia zasięgu Twoich publikacji oraz wypozycjonowania swojego nazwiska na LinkedIn.

 

To właśnie docieranie z publikacjami (postami) do odpowiedniej grupy docelowej jest kluczowe pod kątem edukowania przyszłych Klientów i docierania z przekazem personal brandingowym.

Prowadzenie LinkedIn - kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe sprawdzą się idealne wszędzie tam, gdzie działania mają być prowadzone przez profil firmowy. Na Linkedin bowiem tylko profil firmowy ma możliwości działań płatnych (reklam).

Działania reklamowe są zatem doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie, jeżeli:

  • chcesz dotrzeć do konkretnych osób lub firm w Polsce i za granicą;
  • chcesz w szybki sposób przeprowadzić kampanie zasięgowe, wizerunkowe, leadowe lub kierujące na określoną stronę www;
  • nie masz czasu na budowanie profilu osobowego;
  • chcesz skorzystać z szerokich opcji targetowania grupy docelowej dostępnych dzięki LinkedIn Ads.

W ramach współpracy reklamowej na LinkedIn z Content Hero:

  • stworzymy plan kampanii i lejek sprzedaży;
  • przygotujemy content reklamy do dalszej promocji;
  • będziemy zarządzać i optymalizować budżet reklamowy;
  • bieżąco będziemy monitorować, analizować i optymalizować działania, by zmaksymalizować zwrot z Twojej inwestycji;
  • prześlemy Ci raport wykonanych działań.