Prowadzenie LinkedIn

Prowadzenie LinkedIn w Content Hero:

  •  otrzymasz dedykowanego Opiekuna, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby z ramienia agencji;
  • stworzymy dla Ciebie spójną i regularną komunikację, którą zawsze otrzymasz do akceptacji i poprawek;
  • zapewnimy profesjonalną obsługę graficzną, która będzie w pełni wyrażała to, co chcesz przekazać na swoim profilu;
  • będziemy profesjonalnie i kompleksowo prowadzić oraz monitorować Twój profil osobisty oraz firmowy;
  • gwarantujemy ciągły wzrost wartościowych kontaktów w sieci na profilach osobowych oraz liczne interakcje z nimi;
  • przyrost wartościowych i aktywnych obserwujących na Twoim profilu firmowym;
  • dbamy o stały wzrost zasięgów organicznych (bezpłatnych) na profilach osobowych i firmowych;
  • obsługujemy zaawansowane kampanie reklamowe, które stale obserwujemy, analizujemy oraz optymalizujemy.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

13 + 10 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Prowadzenie LinkedIn – Profil firmowy

Profil firmowy to wizytówka Twojej firmy. To doskonałe miejsce do informowania o sukcesach Twojego zespołu, dzielenia się informacjami i newsami oraz komunikowania się z potencjalnymi Klientami.

Profil firmowy jest widoczny na profilach Twoich pracowników, gdy oznaczą oni, że pracują w Twojej firmie, przez co rośnie popularność i rozpoznawalność Twojej marki. To tylko kilka powodów, dla których warto rozpocząć działania na Linkedin

Właśnie dlatego firmy działające na LinkedIn niezależnie od celów, jakie sobie stawiają prowadzą spójną komunikację poprzez profile firmowe!

Profil osobowy to dźwignia do działań wizerunkowo sprzedażowych.

To właśnie profil osobowy notuje największe zasięg organiczne jeśli chodzi o publikacje na LinkedIn; niezależnie, czy profil osobowy będziesz wykorzystywać do działań wizerunkowych, zasięgowych czy sprzedaży. Koniecznie musisz zadbać o jego wygląd, spójność treści oraz budowanie wartościowej i aktywnej bazy kontaktów.

Z pomocą przychodzi zespół Content Hero, który w ramach współpracy z Tobą:

  • dokona optymalizacji profilu osobowy pod kątem działań wizerunkowych i ustalonych KPI;
  • stworzy spójną i ukierunkowaną na cele strategię;
  • napisze harmonogram publikacji dopasowany do Twojej grupy docelowej;
  • przygotuje profesjonalne grafiki i proste animacje zgodne z identyfikacją wizualną Twojej firmy;
  • przeprowadzi codzienne logowania i proste interakcje pod postami;
  • zadba o regularnie pojawiające się komentarze ponoszące Twoją widoczność wśród sieci;
  • będzie budował bazę Wartościowych kontaktów biznesowych;
  • stworzy XLS z Twojej bazy kontaktów by działania sprzedażowe były jeszcze prostsze!

Wszystkie powyższe działania przełożą się na wzrost parametru SSI, który ma bezpośredni wpływ na zasięgi organiczne postów i poziom zaufania LinkedIn do Twojego profilu!

„Jak Cię widzą tak Cię piszą!”

Dlatego też warto, by na LinkedIn – portalu, który skupia przedsiębiorców z całej Polski – Twoja widoczność była spójna i profesjonalna. Ważne, by treści tworzone na Linkedin były przemyślane, twórcze i unikatowe, jednocześnie wnosząc wartość merytoryczna Ważne, by treści tworzone na LinkedIn były przemyślane, twórcze i unikatowe, jednocześnie wnosząc wartość merytoryczną! LinkedIn pełen jest ludzi, którzy tworzą treści na siłę, udostępniają posty bez ładu i składu, by po tygodniu takich działań stwierdzić, że „LinkedIn nie działa”. Popełniają jednak oni podstawowe błędy, które 90% użytkowników powiela.

  • Dlaczego nie tworzysz angażujących postów?
  • Jak zaciekawić użytkowników opisem i zatrzymać niezwykle dopracowaną grafiką?
  • W jaki sposób mówić o sukcesach i dokonaniach Twojej firmy?
  • Co jeśli publikacje będą edukacyjno-motywacyjne i będą wzbudzały zaangażowanie?
  •  Te wszystkie działania przekładają się na Twoją widoczność. Widoczność wśród idealnej grupy docelowej, czyli Twoich kontaktów!

Prowadzenie LinkedIn – budowanie sieci kontaktów

Budowanie wartościowej bazy kontaktów to podstawowe działanie każdego przedsiębiorcy działającego na LinkedIn.

  • Wyobraź sobie, że możesz dotrzeć do dowolnej grupy docelowej filtrując użytkownika po jego:
  • zajmowanym stanowisku;
  • aktualnej oraz poprzedniej firmie;
  • lokalizacji, w której działa;
  • ustawionym języku profilu na LinkedIn;
  • branży;
  • wielkości firmy, w której pracuje;
    poziomie w hierarchii.

A teraz pomyśl, że Twoja idealna grupa docelowa (którą wspólnie dobierzemy i pozyskamy) jest częścią Twojej sieci kontaktów na Linkedin.

Co to dla Ciebie oznacza?

Wartościowa grupa kontaktów to możliwość:

  • kontaktu z dowolną, wybraną osobą przez wiadomość prywatną;
  • analizowania działań tej osoby na LinkedIn (wywiad handlowo-behawioralny);
  • zyskania maila i numeru telefonu do danej osoby;
  • organicznego podniesienia zasięgu Twoich publikacji oraz wypozycjonowania swojego nazwiska na LinkedIn.

To właśnie docieranie z publikacjami (postami) do odpowiedniej grupy docelowej jest kluczowe pod kątem edukowania przyszłych Klientów i docierania z przekazem personal brandingowym.

Prowadzenie LinkedIn –  kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe sprawdzą się idealne wszędzie tam, gdzie działania mają być prowadzone przez profil firmowy. Na Linkedin bowiem tylko profil firmowy ma możliwości działań płatnych (reklam).

Działania reklamowe są zatem doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie, jeżeli:

  • chcesz dotrzeć do konkretnych osób lub firm w Polsce i za granicą;
  • chcesz w szybki sposób przeprowadzić kampanie zasięgowe, wizerunkowe, leadowe lub kierujące na określoną stronę www;
  • nie masz czasu na budowanie profilu osobowego;
  • chcesz skorzystać z szerokich opcji targetowania grupy docelowej dostępnych dzięki LinkedIn Ads.

W ramach współpracy reklamowej na LinkedIn z Content Hero:

  • stworzymy plan kampanii i lejek sprzedaży;
  • przygotujemy content reklamy do dalszej promocji;
  • będziemy zarządzać i optymalizować budżet reklamowy;
  • bieżąco będziemy monitorować, analizować i optymalizować działania, by zmaksymalizować zwrot z Twojej inwestycji;
  • prześlemy Ci raport wykonanych działań.
Prowadzenie LinkedIn

PROWADZENIE LINKEDIN

PROFESJONALNY WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

25 ocen