Prowadzenie LinkedIn

Zakres prowadzenia LinkedIn:

  • prowadzimy profile Osobowe i Firmowe
  • opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań,
  • kompleksowa obsługa graficzna profilu firmowego i/lub osobowego,
  • gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych obseratorów,
  • spójna, profesjonalna komunikacja wizualna,
  • atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów,
  • pełna obsługa kampanii reklamowych na LinkedIn (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, leady, ruch, etc.),
  • dedykowany opiekun Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby,
  • pełna kontrola nad treściami, które są publikowane na LinkedIn i wcześniejsza akceptacja harmonogramu postów,
  • raporty wykonanych działań i skuteczności,
  • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.

Porozmawiajmy o współpracy

12 + 2 =

Prowadzenie LinkedIn to inwestycja, która
daje realny zwrot!

Na LinkedIn w Polsce mamy ponad 4 milionów aktywnych użytkowników!
Jest to ogromna grupa osób, kóra może stać się Twoimi obserwatorami a w późniejszym czasie także Klientami.

Regularna komunikacja na LinkedIn poprzez prowadzenie profilu firmowego na LinkedIn lub prowadzenie profilu osobowego na LinkedIn sprawia, że po pierwsze budujesz widoczność i zaufanie wśród obecnych fanów i Klientów.

Po drugie masz możliwosć docierania do nowych osób, z którymi możesz ropocząć budowanie wiezi i relacji, a które to zapewne w przyszłości zostaną Twoimi Klientami. 

Pamiętaj też że zgodnie z zasada Pareto w biznesie 80% czasu powinno być poświęcane na działania sprzedażowe i docieranie do nowych Klientów!

Chcesz wiedzieć więcej jak w Content Hero prowadzimy LinkedIn?  
Kliknij w link „czytaj więcej”

czytaj więcej

Jak w Content Hero podchodzimy do tematu prowadzenia LinkedIn… czyli czego możesz oczekiwać przy współpracy z naszym zespołem:

  1. Poznanie Twoich oczekiwań i celów – jedną z najważniejszych rzeczy jest poznanie jasne określenie twoich oczekiwań oraz celów jakie mają zostać dostarczone w związku z prowadzeniem działań na LinkedIn. Dopiero gdy dowiemy się na czym Ci zależy lub gdzie leży problem możemy zabrać się do pracy i dać Ci to czego oczekujesz.
    .
    Zachęcamy do zapoznania się z Video poradnikami od naszego CEO dot. różnic pomiędzy profilem osobowym na LI a profilem firmowym:
    .

    Profil osobowy (obejrzyj film na YouTube)
    .
    Profil firmowy (obejrzyj film na YouTube)
    .

  2. Analiza dotychczasowych działań – przed podjęciem jakichkolwiek działań analizujemy historię Twoich działań w zakresie komunikacji marketingowej na LinkedIn. Skupiamy się na identyfikacji mocnych i słabych stron, aby móc wyciągnąć wnioski i poprawić skuteczność przyszłych działań.
  3. Analiza działań konkurencji – w dzisiejszych czasach każdy zwraca uwagę na działania podejmowane przez konkurencję. Niemniej jednak, zgodnie z zasadą „psiej krzywaj pościgu”, nie chodzi o naśladowanie działań konkurentów, ale o analizę sposobu, w jaki prowadzą oni komunikację i pozyskują klientów. Traktujemy analizę konkurencji jako metodę porównawczą, a nie jako źródło inspiracji.
  4. Przygotowanie strategii działań i planu wdrożenia – znając twoje cele dotychczasowe działania i to co robi konkurencja jesteśmy w stanie przygotować strategię działań i plan wdrożenia komunikacji oraz reklam.
  5. Przygotowanie profesjonalnej grafiki – na tym etapie przygotowujemy też profesjonalne kreacje reklamowe zgodne z twoim brandbokiem lub indetyfikacją wizualną. Oczywiście wszytkie kreacje (tekst + grafika) przed publikacją otrzymujesz do akceptacji.
  6. Stworzenie kreatywnych wpisów – przygotowane posty będą idealnie trafiały w potrzeby i oczekiwania grupy docelowej przy okazji promując nienachalnie twoje usługi produkty.
  7. Pozyskiwanie realnych i wartościowych znajomych/obserwatorów – ważnym elementem jest regularne i ciągłe pozyskiwanie nowych i wartościowych znajomych (na profilu osobowym) lub obseratorów (na profilu firmowym). 
  8. Wdrożenie kampanii reklamowych – współcześnie kampanie reklamowe są nieodzowne, ponieważ zasięgi organiczne (czyli te bezpłatne) na LinkedIn zostały znacznie zminimalizowane. Bez budżetów reklamowych i płatnej promocji niestety trudno osiągnąć widoczność i skuteczność działań. W zależności od celów, jakie stawiamy, możemy wdrożyć kampanię o charakterze wizerunkowym, zwiększającą zasięg, pozyskującą potencjalnych klientów (leadów) lub nastawioną na sprzedaż.
  9. Wdrożenie i optymalizacja – „nie myli się tylko ten co nic nie robi”. Zgodnie z tą maksymą po pierwsze działamy a po drugie optymalizujemy nasze działania tak by po pierwsze uczyć się na błędach i po drugie eliminować słabe punkty. W efekcie z kwartału na kwartał nasze działania i kampanie są coraz bardziej skuteczne.

Przyrost Kontaktów / Obserwatorów

Prowadzimy działania mające na celu organiczne pozyskanie nowych znajomych w grupie docelowej (dla profili osobowych) oraz obserwatorów (na profilu firmowym)

Baza kontaktów

W ramach prowadzenia profliu osobowego na LinkedIn jesteśmy w stanie budować bazę kotnatków w XLS składającą się z kluczowych danych osobowych kontaktów 1’szego stopnia.

Wartościowe posty

Zapewniamy pełną obsługę contentową (grafika, tekst, animacje) na potrzeby postów, biuletynów i artykułów na LinkedIn.

Reklama na zasięg i zaangażowanie

Poprowadzimy kampanie, które dotrą do setek tysicy odbiorców budująć Twój wizerunek, zasięg i pozycję eksepta w branży.

Bezpieczeństwo i elastyczna współpraca

Zapewniamy najwyższe standardy bezpieczeństwa zgodne z RODO oraz oferujemy elastyczne modele wsplpracy BEZ długoterminowych umów czy zobowiązań.

Ciągła optymalizacja

Prowadzenie LinkedIn to coś więcej niż kilka postów. To ciągła optymalizacja treści, reklam technik które działają. Gdy my prowadzimy profil osobowy lub firmowy optymalizacaj jest standardem.

Z kim i jak pracujemy przy prowadzeniu LinkedIn

Skutecznie prowadzone działania marketingowe to PROCES wymagający współpracy obu stron umowy i angażujący wiele zmiennych i czynników.

Dlatego też abyś jak najszybciej widział zwrot z naszych działań:

Budżet 1 k msc

Nasz profesjonalny zespół social media managerów, garfików i copywriterów oraz speców ds. reklam czeka na Twoje zlecenie!

Pełen dostęp

Aby skutecznie pracować nad Twoją stroną firmową czy profilem osobowym „podpinamy” się jako agencja/podwykonawca co daje Ci 100% bezpieczeństwa pod kątem RODO i kryzysów.

Zaangażowanie

Nasze działania, posty, reklamy, mają świetny wpływ na rozpoznawalności i widoczność na LinkedIn!

Testy i optymalizacja

Wszystkie z naszych działań są co miesiąc analizwane i optymalizowane. Jak mawia nasz CEO „kto nie mierzy i nie optymalizuje ten przepala budżet.”

Omnichannel

Prowadzenie LinkedIn to tylko jedno z pól do komunikacji z Twoimi Klientami. Z chęcią podejmiemy się działań także poprowadzimy fanpage, stworzymy kampanię Google Ads, etc.

Zaufanie

Z niektórymi Klientami pracujemy już ponad 7 lat. Wierzymy, żę zaufanie i rzetelna praca to recepta na sukces i długofalową współpracę. Fak jest też taki, że usługi agencji social media są tańsze i wydajniejsze aniżeli zatrudnienie specjlaisty ds. marektingu w firmie.

Tylko partnerskie podejście do współpracy, obustronne zaangażowanie, bycie otwartym na nietuzinkowe
pomysły i spójnie ułożony proces pozwoli na dostarczenie zakładanych wyników i KPI.

prowadzenie linkedin zasiegi

Prowadzenie LinkedIn – zasada PPZK

Nie ma osoby, która dzisiaj założy profil osobowy czy firmowy nieznanej marki, a jutro będzie sprzedawała miliony produktów.

Jako najlepsi handlowcy i marketerzy wykorzystujemy zasadę PPZK w kampaniach optymalizując koszt konwersji (zakupu).

czytaj więcej

Zasada PPZK mówi o tym, że:

P – Poznaj – Klient o wiele chętniej kupuje od osób lub firm, które zna. Innymi słowy, kupujemy u tego kogo znamy.

P – Polub – O wiele lepiej sprzedaje się produkty i usługi jeśli ktoś nas lubi – prawda? O wiele chętniej kupujesz u firm lub osób, które znasz i które po prostu lubisz. 

Z – Zaufaj – Esencja! Skoro kogoś znasz i lubisz to z pewnością darzysz tę osobę zaufaniem! Kupujemy u tych, którym ufamy! Zdobądź zaufanie a Klienci pojawią się sami!

K – Kup – Złoty Graal! Wreszcie dotarliśmy do pożądanego efektu, czyli zakupu! Zwieńczenie całej kampanii! Cel każdego marketera! Dokonanie zakupu przez Klienta! 

Czy wprowadzanie tej zasady podczas tworzenia treści na LinkedIn ma sens?

Oczywiście, że tak. Wiemy, jak odpowiednio dawkować każde z treści, aby rozkochać w Tobie każdego Klienta.

Pełna obsługa profilu osobowego

Zajmujemy się pełną obsługą profili firmowych naszych Klientów pod kątem researchu tematów, tworzenia treści (teksty, grafika) oraz budowania sieci kontaktów.

Pełna obsługa profilu firmowego

Zajmujemy się tworzeniem, optymalizcają, prowadzeniem i budowaniem sieci obserwatorów na profilach firmowych na LinkedIn. Tworzymy posty (researchm tekstm grafika), wydarzenia i biuletyny dla profili firmowych na LinkedIn.

Harmonogram publikacji

Przygotoywwane przez nas posty, artykuły czy biuletyny zawsze przed publikacją muszą zostać przez Ciebie zatwierdzone na podstawie miesięcznego harmonogramu. Dzięki temu śpisz spokojnie wiedząc, że na LinkedIn ukaża się zaakceptowane przez Ciebie treści.

Skuteczne kampanie reklamowe

Prowadzimy skuteczne kampanie reklamowe, które w zależności od okreslonego celu dostarczają ruch, leady, sprzedaż lub po prostu budują widoczności i wizerunek.

Wymierne efekty i Bezpieczeństwo

Dajemy z siebie 100% abyś zarówno Ty jak i przede wszystkim Twoi fani byli zadowoleni z naszych dzialań. Sprawdź też jak wyglada ansza umowa byś wiedział, że współpraca z naszą agencja social media to same korzyści!

Prowadzenie LinkedIn a sprzedaż w firmie

Prowadzenie Fanpage ma również realne przełożenie na sprzedaż w Twojej firmie. W jaki sposób?

Reklamy zasięgowe

Fanpage daje ogromne możliwości reklamowe i dotarcie do idealnie określonej, wybranej przez Ciebie grupy docelowej;

Reklamy leadowe

Facebook pozwala prowadzić kampanie leadowe, które pozwalają Ci generować całe bazy potencjalnych klientów;

Sieć kontaktów

Budowanie sieci kontaktów jest jedną z najskuteczniejsxyhc opcji otwierania drzwi do osób z grupy docelowej. Dzięki LinkedIN sprzedaż w Polsce czy w skali międzynarodowej jeszcze niegdy nie była tak prosta i szybka.

prowadzenie linkedin wzrost profilu

Mówiąc prosto: skuteczne prowadzenie LinkedIn to nie tylko piękne posty i kilka lajków, ale policzalne korzyści dla Twojego biznesu!

Prowadzenie LinkedIn – profil firmowy

Profil firmowy to wizytówka Twojej firmy. To doskonałe miejsce do informowania o sukcesach Twojego zespołu, dzielenia się informacjami i newsami oraz komunikowania się z potencjalnymi Klientami.

Profil firmowy jest widoczny na profilach Twoich pracowników, gdy oznaczą oni, że pracują w Twojej firmie, przez co rośnie popularność i rozpoznawalność Twojej marki. To tylko kilka powodów, dla których warto rozpocząć działania na Linkedin

Właśnie dlatego firmy działające na LinkedIn niezależnie od celów, jakie sobie stawiają prowadzą spójną komunikację poprzez profile firmowe!

prowadzenie linkedin roi

Prowadzenie LinkedIn – profil osobowy

Profil osobowy to dźwignia do działań wizerunkowo sprzedażowych.

To właśnie profil osobowy notuje największe zasięg organiczne jeśli chodzi o publikacje na LinkedIn; niezależnie, czy profil osobowy będziesz wykorzystywać do działań wizerunkowych, zasięgowych czy sprzedaży. Koniecznie musisz zadbać o jego wygląd, spójność treści oraz budowanie wartościowej i aktywnej bazy kontaktów.

Z pomocą przychodzi zespół Content Hero, który w ramach współpracy z Tobą:

  • dokona optymalizacji profilu osobowy pod kątem działań wizerunkowych i ustalonych KPI;
  • stworzy spójną i ukierunkowaną na cele strategię;
  • napisze harmonogram publikacji dopasowany do Twojej grupy docelowej;
  • przygotuje profesjonalne grafiki i proste animacje zgodne z identyfikacją wizualną Twojej firmy;
  • przeprowadzi codzienne logowania i proste interakcje pod postami;
  • zadba o regularnie pojawiające się komentarze ponoszące Twoją widoczność wśród sieci;
  • będzie budował bazę Wartościowych kontaktów biznesowych;
  • tworzy XLS z Twojej bazy kontaktów by działania sprzedażowe były jeszcze prostsze!

prowadzenie linkedin sukces

Ile kosztuje prowadzenie LiknedIn?

Prowadzenie fanpage to nie tylko „klepanie postów” aby były… aby szef nie krzyczał. 

Fanpage na Facebook daje Ci mozliwość dotarcia d ponad 23 Milionów Polaków.
To miejsce do komunikacji, pozycjonowania marki, budowania zaufania i wizerunku.

Dlatego zastanów się dczy warto powierzyć ten kanał komunikacji „bylekomu” czy warto zaufać profesjonliasom?

Fanpage za 500 zł

W tej opcji otrzymujesz:

– 4 posty PREMIUM na miesiąc
– akceptacja harmonogramu publikacji 
– przekazanie praw autorskich
– optymalizacja profilu
– moderacja komentarzy
– Support mailowy

Fanpage 1200 zł

W tej opcji otrzymujesz:

– 6 postów PREMIUM na miesiąc
– akceptacja harmonogramu publikacji
– przekazanie praw autorskich
– optymalizacja profilu
– moderacja komentarzy
– support mailowy i telefoniczny
– przygotowanie i publikacja 8 Stories na miesiąc
– budowanie społeczności i pozyskiwanie fanów
– wycena zawiera w sobie budżet 200 zł

Fanpage 1600 zł

W tej opcji otrzymujesz:

8 postów PREMIUM na miesiąc
– akceptacja harmonogramu publikacji
– przekazanie praw autorskich
– optymalizacja profilu
– moderacja komentarzy
– support mailowy i telefoniczny
– przygotowanie i publikacja 12 Stories na miesiąc
– budowanie społeczności i pozyskiwanie fanów
– dedykowany opiekun fanpage i strateg
– wycena zawiera w sobie budżet 200 zł

Mówiąc prosto: skuteczne prowadzenie Fanpage to nie tylko piękne posty i kilka lajków, ale policzalne korzyści dla Twojego biznesu!

Dlaczego warto zlecić nam prowadzenie LinkedIn:

Czy:
Sam prowadzisz LinkedIn i nie masz już na to siły, czasu, chęci?
Kolejny freelancer lub „tania agencja” tworzy posty ktore wsty pokazać publicznie lb nie odbierają telefonów?
Musisz dopłacać za każdy post, czy 5 minut pracy podwykonawcy?
Posty i grafiki które tworzysz lub zamawiasz są mdłe, niespójne i nie przynoszą efektów?

A może chcesz by:
Twój profil osobowy i firmowy był ładny, spójny i dobrze działał?
Publikowane treści były atrakcyjne i angażowały Twoją społeczność?
Chcesz posyskać wartościowe kontakty na profilu osobowym i obserwatorów na profilu firmwoym zainteresowanych Twoim biznesem?
Chcesz uwolnić swój czas i zająć się prowadzeniem firmy a nie „dodawaniem postów”?
Czujesz, że z reklam można wycisnąć więcej efektów?

Jeśli na którekolwiek pytanie odpowiedziałeś „TAK” to znak, że powinienneś powierzyć nam prowadzenie Twojego LinkedIn

prowadzenie linkedin wzrost

Czym wyróżnia się nasza oferta prowadzenia fanpage:

  • nasza praca to nasza pasja!
  • prowadzimy kampanie reklamowe w cenie podstawowej obsługi,
  • cena współpracy jest stała – nie stosujemy żadnych ukrytych dopłat,
  • zatrudniamy najlepszych grafików i kreatywnych copywriterów
  • jesteśmy Twoim doradcą i partnerem w prowadzeniu działań na LinkedIn,
  • oprócz prowadzenia LinkedIn możemy zająć się kompleksowo marketingiem online Twojej firmy,
  • ZERO ryzyka – nasza umowa jest na czas nieokresloeny z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
przedsiebiorcy bartek

Zapraszam do współpracy!
Bartosz Paczyński
CEO Agencji social media Content Hero

Zamów bezpłatną wycenę:

3 + 10 =

Jak wygląda prowadzenie LinkedIn?

Jeśli rozważasz przekazanie nam prowadzenia komunikacji na LinkedIn koniecznie musisz poznać etapy i złote zasady wspólpracy.

Bez umowy
długoterminowej

Nasza umowa jest zawierana na czas nieokreslony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to że, możesz spać spokojnie wiedząc, iż nie wiąże Ciebie żaden długoterminowy kontrakt. 

Dopóki jesteś zadowolony z obsługi, komunikacji z nami, postów, kreacji, efektów reklam, naszej kreatywnośći do tego momentu współpracyjemy 😉

To my tworzymy treści – Ty je tylko akceptujesz

To nasz zespół: social media manager, grafik, copywriter są od tego by tworzyć treści na Twój fanpage. Ty przekazujesz tylko informacje o Twoich celach, promocjach. Zdjęcia z sesji, brief, link do oferty a nasz zespół sam zrobi Research, przeanalizuje konkurencję, przygotuje posty, szablony graficzne i harmonogram publikacji, który zawsze masz do akceptacji przed publikacją.

Kontakt i Doradztwo

W Content Hero standardem jest profesjonalna obsługa Klienta. Zawsze odbierzemy od Ciebie telefom lub oddzwonimy ASAP. Zawsze odpisujemy na maile. Niby oczywiste a jednak wielu naszych Klientów docenia tryb działania i poziom obsługi w naszej agencji social media

Omnichannel

Nasz CEO ma „bzika” na punktie efektywności działań w Internecie dlatego też chcąc dostarczyć najlepsze efekty w ramach budżetu.

Kliknij tu by się z nami skontaktować 😉

Prowadzenie LinkedIn– networking

Budowanie wartościowej bazy kontaktów to podstawowe działanie każdego przedsiębiorcy działającego na LinkedIn.

Wyobraź sobie, że możesz dotrzeć do dowolnej grupy docelowej filtrując użytkownika po jego:

  • zajmowanym stanowisku;
    aktualnej oraz poprzedniej firmie;
  • lokalizacji, w której działa;
  • ustawionym języku profilu na LinkedIn;
  • branży;
  • wielkości firmy, w której pracuje;
  • poziomie w hierarchii.
    A teraz pomyśl, że Twoja idealna grupa docelowa (którą wspólnie dobierzemy i pozyskamy) jest częścią Twojej sieci kontaktów na Linkedin.

Co to dla Ciebie oznacza?

Wartościowa grupa kontaktów to możliwość:

  • kontaktu z dowolną, wybraną osobą przez wiadomość prywatną;
  • analizowania działań tej osoby na LinkedIn (wywiad handlowo-behawioralny);
  • pozyskania maila i numeru telefonu do danej osoby;
  • organicznego podniesienia zasięgu Twoich publikacji oraz wypozycjonowania swojego nazwiska na LinkedIn.

To właśnie docieranie z publikacjami (postami) do odpowiedniej grupy docelowej jest kluczowe pod kątem edukowania przyszłych Klientów i docierania z przekazem personal brandingowym.

prowadzenie linkedin dla kobiet

Prowadzenie LinkedIn – kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe sprawdzą się idealne wszędzie tam, gdzie działania mają być prowadzone przez profil firmowy. Na Linkedin bowiem tylko profil firmowy ma możliwości działań płatnych (reklam).

Działania reklamowe są zatem doskonałym

  • rozwiązaniem dla Ciebie, jeżeli:
  • chcesz dotrzeć do konkretnych osób lub firm w Polsce i za granicą;
  • chcesz w szybki sposób przeprowadzić kampanie zasięgowe, wizerunkowe, leadowe lub kierujące na określoną stronę www;
  • nie masz czasu na budowanie profilu osobowego;
    chcesz skorzystać z szerokich opcji targetowania grupy docelowej dostępnych dzięki LinkedIn Ads.

W ramach współpracy reklamowej na LinkedIn z Content Hero:

  • stworzymy plan kampanii i lejek sprzedaży;
  • przygotujemy content reklamy do dalszej promocji;
  • będziemy zarządzać i optymalizować budżet reklamowy;
  • na bieżąco będziemy monitorować, analizować i optymalizować działania, by zmaksymalizować zwrot z Twojej inwestycji;
  • prześlemy Ci raport wykonanych działań.
Oceń
[Total: 84 Średnia: 5]