Reklama Hotelu

Skuteczna reklama hotelu musi działać wielotorowo, aby docierać do jak najszerszego grona zainteresowanych odbiorców. Musi pojawiać się w Internecie i w przestrzeni realnej.

Wszystkie materiały powinny wyróżniać się wysoką jakością i świadczyć o profesjonalizmie obiektu. Jak stworzyć takie treści?
Jeśli chciałbyś się dowiedzieć, skontaktuj się z nami, a pomożemy zaprezentować Twój Hotel od jak najlepszej strony wszędzie tam, gdzie przebywają Twoi potencjalni klienci. A zapewniamy, że takich miejsc jest sporo – trzeba tylko do nich dotrzeć, wykorzystując odpowiednie narzędzia.

Reklama Hotelu w Content Hero to:
  • dedykowany opiekun Klienta
  • skuteczne kampanie sprzedażowe w Google
  • skuteczne kampanie sprzedażowe i promocyjne w Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • obsługa newsletterów
  • promocja akcji specjalnych i sezonowych
  • skuteczne pozycjonowanie strony www Twojego hotelu
  • pełna obsługa marketingowa video / drony / zakup mediów
  • szkolenia marketingowe dla Twoich pracowników!

Zamów bezpłatną wycenę:

Reklama Hotelu w Google

Podstawowym miejscem w Internecie, w którym warto się promować, jest oczywiście wyszukiwarka Google. To z niej wciąż korzysta większość użytkowników sieci, gdy potrzebuje szybko i sprawnie znaleźć potrzebne informacje.

Dlatego właśnie reklama hotelu w Google jest naprawdę skuteczna. Pomaga bowiem dotrzeć do milionów użytkowników, którzy wpisują konkretne hasła w okna wyszukiwarki. Czyli tak naprawdę to nie Ty ich szukasz, a oni Ciebie.

Reklama w Google zakłada, że nie płaci się za same reklamy, a tylko za kliknięcia w link, co pozwala zoptymalizować wyniki i ściągnąć spory ruch na stronę hotelu. A wtedy już tylko od jakości oferty zależy ilu gości przyjedzie do obiektu.

Reklama Hotelu w Social Media

Obecnie sama strona internetowa i obecność w Google często nie wystarczają. Social media stały się bowiem przestrzenią, w której biznes musi być obecny. Branża hotelarska nie jest w tej kwestii wyjątkiem.

Nie ma jednak potrzeby rzucania się na głęboką wodę i zakładania kont na wszystkich popularnych portalach. Lepiej podejść do tematu rzeczowo i z pomysłem. Na początek należy sprawdzić, kim są dokładnie odbiorcy i gdzie najchętniej spędzają czas. Dopiero na tej podstawie wybiera się social media, buduje strony firmowe oraz przygotowuje dedykowane kampanie promocyjne. I to naprawdę działa!

Dzięki tak zaplanowanym działaniom social media budują zaangażowaną i lojalną społeczność, która chętnie sama korzysta z usług obiektu oraz poleca jego usługi swoim znajomym. Taka reklama hotelu przynosi skutki długofalowe – zwiększa rozpoznawalność miejsca oraz przyciąga szerokie grono klientów.

Reklama Hotelu – skuteczne zwiększenie sprzedaży

Żaden hotel nie może funkcjonować bez gości, którzy regularnie go odwiedzają. W tym przypadku trudno opierać się wyłącznie na stałych klientach. Dlatego też reklama hotelu jest potrzebna przede wszystkich do pozyskiwania nowych klientów i utrzymania już istniejących relacji.

Reklama hotelu potrafi przyjmować różne formy, w pełni dopasowane do charakteru obiektu, oferowanych usług oraz lokalizacji danego miejsca. Istnieje bowiem szereg placówek dedykowanych dla bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców. Do nich właśnie trzeba dotrzeć z przekazem promocyjnym, aby hotel zaczął tętnić życiem.

Promocja może odbywać się oczywiście kanałami tradycyjnymi, jak prasa, telewizja lub radio. Coraz chętniej jednak hotele stawiają na reklamę w sieci, dzięki której zdecydowanie łatwiej dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów – z regionu, kraju a nawet całego świata.

Aby działać w pełni profesjonalnie i jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, warto zwrócić się o wsparcie do specjalistów od promocji, którzy mają wiedzę i doświadczenie w planowaniu wielokanałowych kampanii reklamowych.

Reklama Hotelu – retencja i podtrzymanie relacji

Wyjazd z hotelu to wcale nie koniec kontaktów pomiędzy gośćmi a obiektem. Wbrew pozorom to dopiero początek. Reklama hotelu dotyczy bowiem również podtrzymywania relacji z już posiadanymi klientami.

Dla gości można tworzyć szereg akcji promocyjnych, zachęcających do kolejnych odwiedzin. Kampanie tego typu organizuje się za pośrednictwem mailingu, strony internetowej a także social mediów. Na ich skuteczność składa się precyzyjny plan, odpowiednie targetowanie oraz czas realizacji.

Warto stawiać na sprawdzone rozwiązania oraz testować nietuzinkowe koncepcje. Wielkim wsparciem często okazuje się doświadczenie specjalistów od marketingu, którzy nie dość, że potrafią podpowiedzieć, jak stworzyć materiały reklamowe, ale także wprowadzają odważnie nawet najbardziej śmiałe pomysły w czyn.

Reklama Hotelu na Klientów zza granicy

Usługi hotelarskie nie zważają na granice administracyjne, a zagraniczni goście są zawsze bardzo mile widziani. Jak ich przyciągnąć?

Do tego celu służy szereg portali informacyjnych, przydają się również ciekawe materiały publikowane w Internecie, który szybko i sprawnie pozwala dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie, którzy szukają miejsca do spędzenia urlopu, wyjazdu biznesowego lub firmowej integracji.

Kampanie promocyjne można prowadzić za pośrednictwem strony, blogów tematycznych oraz oczywiście social mediów. Z ich pomocą granice naprawdę nie mają już żadnego znaczenia.