Reklama Hotelu

Reklama Hotelu z Content Hero.

Korzyści z reklamy Hotelu:

  • wzrost widoczności strony www i social media u obecnych jak i nowych klientów
  • mocna promocja w Google dająca realny zwrot z inwestycji w postaci rozbudowy newslettera, rezerwacji noclegu
  • reklamy w Social Media generujące zapytania i rezerwacje terminów/noclegów 
  • możliwość promocji akcji specjalnych (majówka, sale konferencyjne, etc.)
  • możliwość promocji w B2B w celu sprzedaży eventów firmowych
  • lojalizacja gości i techniki retencyjne z wykorzystaniem remarketingu
  • obsługa newsletterów
  • promocja akcji specjalnych i sezonowych
  • skuteczne pozycjonowanie strony www Twojego hotelu
  • pełna obsługa marketingowa video / drony / zakup mediów
  • szkolenia marketingowe dla Twoich pracowników!
    Chcesz wiedzieć więcej o reklamie hotelu?

Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub czytaj dalej!

Porozmawiajmy o współpracy

8 + 8 =

Reklama Hotelu – korzyści:

Wzrost liczby rezerwacji

Działania reklamowe mają jeden cel – zwiększyć liczbę rezerwacji niezależnie od formy ich składania (strona www, telefon, social media, etc.)

Pełna obsługa

W Content Hero zapewniamy kompleksowy marketing hotelu zarówno pod kątem Google (pozycjonowanie, Googel Ads, Profil firmy w Google), Social Media (prowadzenie fanpage, prowadzenie instagram) a także pozostałych kanałów promocji.

Optymalizacja procesów

Na początku wsplpracy dokonujemy audytu i optymalizujemy zasoby Klienta (strona www, social media, bazy danych) aby przyszłę działania były jak najbardziej efektywne.

Metoda 1%

Metoda 1% zakłada, że kazdego dnia działamy lepiej o 1%. W myśl tej zasady w skali roku efekty po wdrożeniu wspólnych działań będą piorunujące!

Pewność i Bezpieczeństwo

Nasz umowa jest podpisywana na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Masz zatem gwarancję podejścia Win-Win, bezpieczeństwa oraz pełnej kontroli kosztów.

Zwrot z inwestycji

Każde działanie pozwalające dotrzec do obecnych tudzieć nowych Klientów to inwestycja. W tym przypadku zobaczysz większy zwrot z prowadzonej komunikacji w Social Media czy działań promocyjnych w Google.

reklama hotelu w google
reklama hotelu premium
reklama hotelu premium

Reklama Hotelu proces:

Każda wspólprca zaczyna się od poznania swoich potrzeb, oczekiwań i przedw wszystkim celów jakie mamy dostarczyć.

Analiza

Pierwszym elementem jest analiza strony www, obecnych dzialań, ich efektów. Na tym etapie analizujemy tekże widoczność w Google (otrzymasz raport) Twoją  i Twojej konkurencji. Sprawdzamy takżę jakie działania w Social Media prowadzi Twoja konkurencja w Twoim regionie. 

Wdrożenie

Kolejnym krokiem jest przygotowanie strategii działąń, planu kampanii i planu wdrożenia. W 95% przypadków Klienci powierzają nam całościową promocję ich Hotelu począwszy od strony www, tworzenia contentu przez obsługę Social Media i Google a niekiedy także kampanie newsletterowe i kampanie SMS.

Optymalizacja

Kluczowym elementem jest comiesięczne raportwanie działań, monitoring wyników kampanii i jej optymalizacja. 

Wszystko po to by budżety relamowe były wykorzsytywane w 100% efektywnie.

Przykładowe stawki za prowadzenie usług marketingowych:
⭐ Social Media:
✅ Prowadzenie Facebook od 299 zł
✅ Prowadzenie LinkedIn od 299 zł
✅ Prowadzenie TikTok od 299 zł
✅ Reklama na Facebook od 299 zł
✅ Reklama na Instagrama od 299 zł
✅ Reklama na LinkedIn od 299 zł
✅ Reklama na TikTok od 299 zł
⭐ Google:
✅ Pozycjonowanie lokalne od 299 zł
✅ Prowadzenie Profilu Firmy w Google od 299 zł
✅ Obsługa Google Ads od 299 zł
✅ Reklama na YouTube od 299 zł
reklama hotelu nowi goscie
reklama hotelu w google

Reklama Hotelu w Google

Podstawowym miejscem w Internecie, w którym warto się promować, jest oczywiście wyszukiwarka Google. To z niej wciąż korzysta większość użytkowników sieci, gdy potrzebuje szybko i sprawnie znaleźć potrzebne informacje.

Dlatego właśnie reklama hotelu w Google jest naprawdę skuteczna. Pomaga bowiem dotrzeć do milionów użytkowników, którzy wpisują konkretne hasła w okna wyszukiwarki. Czyli tak naprawdę to nie Ty ich szukasz, a oni Ciebie.

Reklama w Google zakłada, że nie płaci się za same reklamy, a tylko za kliknięcia w link, co pozwala zoptymalizować wyniki i ściągnąć spory ruch na stronę hotelu. A wtedy już tylko od jakości oferty zależy ilu gości przyjedzie do obiektu.

Reklama Hotelu w Social Media

Obecnie sama strona internetowa i obecność w Google często nie wystarczają. Social media stały się bowiem przestrzenią, w której biznes musi być obecny. Branża hotelarska nie jest w tej kwestii wyjątkiem.

Nie ma jednak potrzeby rzucania się na głęboką wodę i zakładania kont na wszystkich popularnych portalach. Lepiej podejść do tematu rzeczowo i z pomysłem. Na początek należy sprawdzić, kim są dokładnie odbiorcy i gdzie najchętniej spędzają czas. Dopiero na tej podstawie wybiera się social media, buduje strony firmowe oraz przygotowuje dedykowane kampanie promocyjne. I to naprawdę działa!

Dzięki tak zaplanowanym działaniom social media budują zaangażowaną i lojalną społeczność, która chętnie sama korzysta z usług obiektu oraz poleca jego usługi swoim znajomym. Taka reklama hotelu przynosi skutki długofalowe – zwiększa rozpoznawalność miejsca oraz przyciąga szerokie grono klientów.

Ile kosztuje reklama hotelu?

Wpływ na finalną cenę prowadzenia reklamy hotelu ma wpływ kilka parametrów:

Zakres prac

 Oczywiscie na wycenę ma wpływ zakres powierzonych nam prac. Prowadzenie kampanii Google Ads zaczyna się do 300 zł. 
Prowadzenie Fanpage na Facebok od 500 zł.

Pełna obsługa marketingowa to koszt kilku tysięcy złotych.

Budżety reklamowe

Wpływ na cenę obsługi marketingowej hotelu mają także budżety reklamowe. In wyższe budżety miesięcznie przeznaczasz na promcoję tym więcej roboczogodzin przeznaczamy na optymalizcaję Kampani by dostarczać najlepze wyniki. 

Usługo dodatkowe

Dla najbardziej wymagających Klientów jesteśmy w stanie przerpowadzić sesje zdjęciowe, nagrania dronami, nagrania i montaż filmów. 

Dodatkowo możemy wypromować Twój Hotel na YouTube czy też prowadzić działania sprzedażowe B2B na LinkedIn.

Jesteś zainteresowany reklamą hotelu:

Jak wygląda reklama hotelu z Content Hero?

Jeśli rozważasz przekazanie nam prowadzenia działań marektingowych Twojego hotelu koniecznie musisz poznać etapy i złote zasady współpracy.

Bez umowy
długoterminowej

Nasza umowa jest zawierana na czas nieokreslony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to że, możesz spać spokojnie wiedząc, iż nie wiąże Ciebie żaden długoterminowy kontrakt.

Dopóki jesteś zadowolony z obsługi, komunikacji z nami, postów, kreacji, efektów reklam, naszej kreatywnośći do tego momentu współpracyjemy 😉

To my tworzymy treści – Ty je tylko akceptujesz

To nasz zespół: social media manager, grafik, copywriter są od tego by tworzyć treści na Twój fanpage. Ty przekazujesz tylko informacje o Twoich celach, promocjach. Zdjęcia z sesji, brief, link do oferty a nasz zespół sam zrobi Research, przeanalizuje konkurencję, przygotuje posty, szablony graficzne i harmonogram publikacji, który zawsze masz do akceptacji przed publikacją.

Kontakt i Doradztwo

W Content Hero standardem jest profesjonalna obsługa Klienta. Zawsze odbierzemy od Ciebie telefom lub oddzwonimy ASAP. Zawsze odpisujemy na maile.

Niby oczywiste a jednak wielu naszych Klientów docenia tryb działania i poziom obsługi w naszej agencji social media.

Omnichannel

Nasz CEO ma „bzika” na punktie efektywności działań w Internecie dlatego też chcąc dostarczyć najlepsze efekty w ramach budżetu często działamy dla naszych Klientów także poza Facebookiem…. ale o tym porozmawiajmy już przez telefon 😉

Kliknij tu by się z nami skontaktować 😉

Reklama Hotelu – zwiększenie sprzedaży

Żaden hotel nie może funkcjonować bez gości, którzy regularnie go odwiedzają. W tym przypadku trudno opierać się wyłącznie na stałych klientach. Dlatego też reklama hotelu jest potrzebna przede wszystkich do pozyskiwania nowych klientów i utrzymania już istniejących relacji.

Reklama hotelu potrafi przyjmować różne formy, w pełni dopasowane do charakteru obiektu, oferowanych usług oraz lokalizacji danego miejsca. Istnieje bowiem szereg placówek dedykowanych dla bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców. Do nich właśnie trzeba dotrzeć z przekazem promocyjnym, aby hotel zaczął tętnić życiem.

Promocja może odbywać się oczywiście kanałami tradycyjnymi, jak prasa, telewizja lub radio. Coraz chętniej jednak hotele stawiają na reklamę w sieci, dzięki której zdecydowanie łatwiej dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów – z regionu, kraju a nawet całego świata.

Aby działać w pełni profesjonalnie i jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, warto zwrócić się o wsparcie do specjalistów od promocji, którzy mają wiedzę i doświadczenie w planowaniu wielokanałowych kampanii reklamowych.

Reklama Hotelu – retencja i podtrzymanie relacji

Wyjazd z hotelu to wcale nie koniec kontaktów pomiędzy gośćmi a obiektem. Wbrew pozorom to dopiero początek. Reklama hotelu dotyczy bowiem również podtrzymywania relacji z już posiadanymi klientami.

Dla gości można tworzyć szereg akcji promocyjnych, zachęcających do kolejnych odwiedzin. Kampanie tego typu organizuje się za pośrednictwem mailingu, strony internetowej a także social mediów. Na ich skuteczność składa się precyzyjny plan, odpowiednie targetowanie oraz czas realizacji.

Warto stawiać na sprawdzone rozwiązania oraz testować nietuzinkowe koncepcje. Wielkim wsparciem często okazuje się doświadczenie specjalistów od marketingu, którzy nie dość, że potrafią podpowiedzieć, jak stworzyć materiały reklamowe, ale także wprowadzają odważnie nawet najbardziej śmiałe pomysły w czyn.

Reklama Hotelu na Klientów zza granicy

Usługi hotelarskie nie zważają na granice administracyjne, a zagraniczni goście są zawsze bardzo mile widziani. Jak ich przyciągnąć?

Do tego celu służy szereg portali informacyjnych, przydają się również ciekawe materiały publikowane w Internecie, który szybko i sprawnie pozwala dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie, którzy szukają miejsca do spędzenia urlopu, wyjazdu biznesowego lub firmowej integracji.

Kampanie promocyjne można prowadzić za pośrednictwem strony, blogów tematycznych oraz oczywiście social mediów. Z ich pomocą granice naprawdę nie mają już żadnego znaczenia.

Oceń
[Total: 1 Średnia: 5]