Reklama Google Ads

Reklama Google Ads to doskonałe narzędzie promocyjne dla niemal każdego rodzaju firm, które pragną pozyskiwać nowych klientów. Aby kampanie były skuteczne należy odpowiednio je zaplanować – tworząc wartościowe treści oraz wybierając właściwą grupę docelową.

Przy budowaniu spójnego i wartościowego przekazu, który przyciągnie na stronę wzmożony ruch, warto skorzystać z usług specjalistów. Doświadczone agencje mają wiedzę, doświadczenie oraz są na bieżąco ze zmieniającymi się trendami.

Dzięki temu potrafią uniknąć niepotrzebnych działań, oszczędzić czas i koszty, które generuje samodzielne poszukiwanie metodą prób i błędów.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zbudowaniu obecności w Google lub chciałbyś ściągnąć na Twoją stronę wartościowy ruch, napisz do nas, a znajdziemy sposób, jak sprawić, żeby reklama Google Ads zaczęła działać na korzyść Twojego biznesu.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

2 + 11 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

google ads

Reklama w Google Ads (dawniej Reklama AdWords) należy do najpopularniejszych form promocji online od wielu lat. Dlaczego? Bo jest nadal jedną z najlepiej działających form dotarcia do klienta i pozwala generować duży i wartościowy ruch na Twojej stronie, co przekłada się na wzrost współczynnika konwersji oraz częstsze sprzedaże.

Reklama Google Ads ma jedną prostą cechę, która powinna przekonać się do zainteresowania się nią. Nie płacisz za osoby, które ją widziały — płacisz za osoby, które na nią kliknęły. 

W telewizji kupujesz czas antenowy, a nie ilość widzów, która po obejrzeniu Twojej reklamy odwiedzi Twoją stronę. Wyniki reklam w telewizji, radiu, gazecie, na billboardach i w ulotkach — wszystkie te media są (w przeciwieństwie do Internetu) niepoliczalne. 

Gdy płacisz tylko za osoby, które wejdą na Twoją stronę nie masz możliwości stracić pieniędzy. Płacisz za swój gwarantowany sukces.

lepsza niż tradycyjna?

Reklama Google Ads (dawniej Reklama AdWords) należy do najpopularniejszych form promocji online od wielu lat. 

Dlaczego? Bo jest nadal jedną z najlepiej działających form dotarcia do klienta i pozwala generować duży i wartościowy ruch na Twojej stronie, co przekłada się na wzrost współczynnika konwersji oraz częstsze sprzedaże.

Reklama Google Ads ma jedną prostą cechę, która powinna przekonać się do zainteresowania się nią. Nie płacisz za osoby, które ją widziały — płacisz za osoby, które na nią kliknęły. 

W telewizji kupujesz czas antenowy, a nie ilość widzów, która po obejrzeniu Twojej reklamy odwiedzi Twoją stronę. Wyniki reklam w telewizji, radiu, gazecie, na billboardach i w ulotkach — wszystkie te media są (w przeciwieństwie do Internetu) niepoliczalne. 

Gdy płacisz tylko za osoby, które wejdą na Twoją stronę nie masz możliwości stracić pieniędzy. Płacisz za swój gwarantowany sukces.

reklama google ads 2
reklama google ads

Reklama Google Ads a zwiększenie sprzedaży

Reklamy Google Ads pozwalają na uzyskanie niemal natychmiastowych, satysfakcjonujących rezultatów. O ile w przypadku SEO (które również wykonujemy!) niezbędne są czas i regularność, tak efekty korzystania z reklam Google Ads przynoszą natychmiastowe, policzalne korzyści, wpływając na zdecydowane zwiększenie ruchu oraz oczekiwanej przez Ciebie konwersji. Mogą zatem stanowić fenomenalne rozwiązanie dla firm, które wchodzą na rynek i są jeszcze słabo rozpoznawalne lub mają mniejsze budżety niż ogólnopolscy potentaci. Równie dobrze nadają się do sezonowych biznesów, które potrzebują zdobyć jak największą grupę klientów w krótkim czasie.

Dobrze przygotowana kampania Google Ads sprawia, że już w dniu publikacji reklamy możesz dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy szukają właśnie Twojego produktu lub usługi.

Reklama Google Ads – możliwości

Używając płatnych reklam Google Ads, zyskujesz szereg korzyści. Przede wszystkim od razu znacząco zwiększasz zasięgi strony, co przekłada się na wzmożony ruch oraz konwersję. 

Reklamy Google Ads są także praktyczne, gdyż można je dostosować do konkretnych grup odbiorców. Zawężenie fraz kluczowych oraz grup użytkowników sprawia, że reklama wyświetla się osobom z konkretnej grupy demograficznej, mówiącym w konkretnym języku lub mieszkającym na danym terenie. Narzędzie to daje zatem szansę na dotarcie nawet do bardzo precyzyjnych grup odbiorców, dla których tworzy się konkretne przekazy promocyjne – najlepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań.

Takie dobieranie parametrów wymaga nauki, doświadczenia i szybciej umiejętności analizy i optymalizacji osiąganych wyników. Jeśli chcesz bezpiecznie zarządzać swoim budżetem bez straty na niepotrzebne testy odezwij się do nas — pomożemy Ci w tym.

reklama google ads 3

Cennik: reklama google ads

Prosty Cennik. Jasne zasady współpracy. Realne efekty.

Stała opłata miesięczna

250 zł/netto

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >5000 zl/netto miesiąc

20%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 5001-10.000 zl/netto miesiąc

17%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 10.000-50.000 zl/netto miesiąc

15%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >50.001 zl/netto miesiąc

12%

Pełna obsługa graficzna na potrzeby reklam

w cenie podstawowej

Wykorzystanie pełni możliwości systemów reklamowych bez dodatkowych opłat

w cenie podstawowej

Pełna analityka i optymalizacja kampanii pod KPI

w cenie podstawowej

Miesięczne raportowanie wyników kampanii

w cenie podstawowej

Dedykowany Project Manager do kontaktu

w cenie podstawowej

Przykład:

Za zarządzanie kampanią reklamową w Google Ads z budżetem 5000 zł/netto na miesiąc opłata wynosić będzie: 250 zł/netto stałej opłaty + 1000 zł/netto prowizji od zarządzanego budżetu.
Łącznie 1250 zł/netto z pełną obsługą graficzną.

Prowadzenie fanpage

Reklama w Google

w Content hero

Reklama jeszcze nigdy nie była taka prosta! Skontaktuj się z nami, przekaż swoją wizję oraz cel działań i nie martw się o szczegóły!

Razem z naszym zespołem zadbamy o wypromowanie Twojej strony lub sklepu internetowego.

google ads

Kierunkowanie reklamy Google Ads do konkretnych grup odbiorców jest możliwe dzięki rozbudowanym funkcjom targetowania, czyli dobierania odpowiednich parametrów, które cechują osoby, do których chcesz dotrzeć. Możemy ograniczyć zasięg promocji do miejsca, danych demograficznych, zainteresowań oraz wiele, wiele więcej.

Zupełnie inaczej powinny wyglądać treści promocyjne dla młodych ludzi, pracujących w dużych miastach, którzy pragną w najbliższym czasie założyć rodzinę, niż dla osób starszych, które szukają ciekawego sposobu na spędzenie czasu.

Odpowiednie zbudowanie targetowania wymaga przygotowania person idealnych klientów – dzięki czemu już na samym początku będziesz wiedział, do kogo powinieneś kierować swoją promocję, żeby zdobyć wielu nowych klientów z pomocą Google Ads.

Samo tworzenie przekazu reklamowego to jednak nie wszystko. Oprócz niego warto również przeprowadzać regularne testy, analizy oraz udoskonalać i optymalizować reklamy. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu narzędzi analitycznych, które mierzą konwersję oraz szereg innych parametrów związanych z reklamami w Google.

Pozyskiwanie danych oraz ich późniejsza analiza to kopalnia wiedzy, z której można wyciągnąć wiele wniosków na przyszłość, np. w jaki sposób budować kampanie reklamowe, żeby przynosiły jak najwięcej korzyści.

Czy warto korzystać z google ads?

Posiadając stronę internetową oraz sklep internetowy warto zastanowić się nad możliwościami, jakie daje Google. 

Czy warto korzytsać z tego rodzaju reklam? Zdecydowanie, a głównym argumentem mówiącym o tym, że warto, jest fakt, że działają one tak samo dobrze w większości rodzajów biznesu. 

Innymi zalety kampanii Google Ads to:

  • natychmiastowa widoczność
  • dostęp do raportów oraz możliwość optymalizacji reklam
  • dokładne określanie celu reklam
  • brak minimalnej wysokości budżetu

Te wszystkie elementy pokazują, że korzystanie z Google Ads może być niezwykle przyjemne. Dokładne raportowanie wyników pozwala na zoptymalizowanie budżetu oraz przyszłych kampanii, a brak minimalnego wkładu pieniężnego w reklamę sprawia, że jest to rozwiązanie na każdą kieszeń. 

Prowadzenie fanpage

Reklama w Google
to proste!

Systemy reklamowe bywają ciężkie do zrozumienia, dlatego naszym zadaniem jest odciążyć Cię z tego obowiązku. Zajmij się istotnymi sprawami swojego biznesu, a nam pozostaw reklamę w Google!

Na efekty nie będziesz czekać długo!

Jakie rodzaje reklam istnieją w google ads?

Pośród reklam Google wyróżniamy 5 typów kampanii:

  • Kampania Search
  • Kampania Display
  • Kampania PLA
  • Kampania YouTube
  • Kampania remarketingowa

Kampania Search to inaczej kampania w wyszukiwarce Google, która wyświetla się użytkownikom po wpisaniu frazy związanej z działalnością Twojej firmy lub z ofertą Twoich produktów. Ten rodzaj reklamy ma charakter tekstowy i składa się z nagłówka oraz krótkiego opisu. Kampania Search rozliczana jest za koszt kliknięcia (CPC).

 

Kampania Display to reklamy, które mają postać graficzną lub mieszaną (grafika + tekst). Reklamy prowadzone w tej kampanii wyświetlają się w sieci reklamowej Google Display Network). Tego rodzaju kampanie mogą być rozliczane za koszt kliknięcia (CPC) lub za koszt tysiąca wyświetleń (CPM).

 

Kampania PLA jest kampanią produktową, która zawiera zdjęcie produktu, jego nazwę, cenę oraz nazwę sklepu. Google zaciąga listę produktów ze sklepu i na podstawie wyszukiwań wyświetla dopasowane do użytkowników produkty. Ten rodzaj kampanii rozliczany jest za CPC. 

 

Kampania YouTube to kampania wideo, która wyświetla się na początku lub w trakcie oglądanych na tej platformie materiałów. Reklamy wideo rozliczane są za koszt kliknięcia (CPC) lub za koszt obejrzenia (CPV).

 

Kampania remarketingowa jest kampanią, która może być tekstowa, graficzna, produktowa lub w formie wideo. Oznacza to, że w tym przypadku można przeprowadzić ją jako Kampanię Search, Kampanię Display, Kampanię PLA lub Kampanię YouTube. Tworzenie list remarketingowych pozwala na stworzenie reklamy dopasowanej do klientów, którzy np. odwiedzili naszą stronę, weszli w konkretny produkt lub dodali go do koszyka, ale nie sfinalizowali zakupu. 😉

Prowadzenie fanpage

Google ads – ważne pojęcia

clicks – liczba kliknięć w reklamę

views – liczba obejrzeń reklamy wideo

view rate – współczynnik obejrzeń – stosunek obejrzeń reklamy wideo w stosunku do liczby jej wyświetleń

impressions – liczba wyświetleń reklamy

conversions – liczba konwersji (czyli liczba podjętych akcji zgodnych z celem reklamy)

conversions value – przychód z konwersji

CPC – cost per click – koszt kliknięcia w reklamę

CPV – cost per view – koszt obejrzenia reklamy wideo

CTR – cost through rate – współczynnik klikalności – stosunek liczby kliknięć w reklamę do liczby jej wyświetleń

CPA – cost per action – koszt konwersji – koszt pozyskania jednego działania pożądanego

 

Prowadzenie fanpage

Reklama w Google
zleć to nam!

Współpraca z nami to czysta przyjemność! A wyniki, które osiągnie Twoja reklama, sprawią, że Twoja strona internetowa zyska nowych fanów!

Nie czekaj i zwiększ popularność witryny już dzisiaj!

REKLAMA GOOGLE ADS

GOOGLE ADS, NAJLEPSZA REKLAMA W INTERNECIE
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

12 + 14 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

2 ocen