[elfsight_click_to_call id="2"]

Reklama Google Ads

Promocja w Internecie to jeden z najważniejszych obecnie sposobów na docieranie do nowych fanów oraz klientów – nie tylko w branżach związanych bezpośrednio z e-commerce. Reklama w Internecie do podstawa działania dla każdego biznesu, również tego działającego lokalnie i szukającego dojścia do nowych odbiorców.

Użytkownicy Internetu wykorzystują go do różnych celów – szukają w nim rozrywki, pracują w przestrzeni wirtualnej lub pragną odnaleźć odpowiedzi na dręczące ich pytania. Do tego celu najczęściej wykorzystują wyszukiwarki internetowe.

Najpopularniejszym narzędziem tego typu jest oczywiście globalny potentat, czyli Google, który wciąż posiada ponad 60% rynku. Z tego względu warto wykorzystywać oferowane przez niego formy reklamowe. W tak dużej i znaczącej grupie użytkowników na pewno są bowiem także i Twoi klienci.

.

Potrzebujesz pomocy z Reklamą Google Ads?

Napisz do nas email lub zadwoń do nas i porozmawiaj o współpracy!

Reklama Google Ads – generowanie ruchu

Reklama Google Ads (dawniej AdWords) należy do najpopularniejszych form promocji online od wielu lat. Dlaczego? Bo wciąż działa i pozwala generować duży i wartościowy ruch na Twojej stronie, co przekłada się na wzrost współczynnika konwersji oraz częstsze sprzedaże.
Działanie Google Ads jest proste i praktyczne, gdyż nie płacisz za samo wystawienie oferty, ale za kliknięcia w link. Reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania Google. Oznacza to, że użytkownik otrzymuje treści dokładnie dopasowane do tego, czego w danym momencie szuka. A to zwiększa szansę na kliknięcie w link oraz późniejszą sprzedaż – przecież dostarczasz klientowi rozwiązania dla jego zapotrzebowania i bolączek.

Reklama Google Ads a zwiększenie sprzedaży

Reklamy Google Ads pozwalają na uzyskanie niemal natychmiastowych, satysfakcjonujących rezultatów. O ile w przypadku SEO niezbędny jest czas, tak efekty przy reklamach Google przynoszą korzyści od razu, wpływając na zdecydowane zwiększenie ruchu oraz konwersji. Mogą zatem stanowić fenomenalne rozwiązanie dla firm, które wchodzą na rynek i są jeszcze słabo rozpoznawalne lub mają mniejsze budżety niż ogólnopolscy potentaci. Równie dobrze nadają się do sezonowych biznesów, które potrzebują zdobyć jak największą grupę klientów w krótkim czasie (np. dekoracje na Boże Narodzenie).
Dobrze przygotowana kampania Google Ads sprawia, że już w dniu publikacji reklamy możesz dotrzeć do szerokiego grona klientów, którzy szukają właśnie Twojego produktu.

Reklama Google Ads – możliwości

Używając płatnych reklam Google Ads, zyskujesz szereg korzyści. Przede wszystkim od razu znacząco zwiększasz zasięgi strony, co przekłada się na wzmożony ruch oraz konwersję. Szybkie uzyskanie konkretnych rezultatów sprawia, że Google Ads po prostu się opłaca.
Google Ads są także praktyczne, gdyż można je dostosować do konkretnych grup odbiorców. Zawężenie fraz kluczowych oraz grup użytkowników sprawia, że reklama wyświetla się osobom z konkretnej grupy demograficznej, mówiącym w konkretnym języku lub mieszkającym na danym terenie. Narzędzie to daje zatem szansę na dotarcie nawet do bardzo precyzyjnych grup odbiorców, dla których tworzy się konkretne przekazy promocyjne – najlepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań.

Reklama Google Ads – doskonałe targetowanie

Kierunkowanie reklamy Google Ads do konkretnych grup odbiorców jest możliwe dzięki rozbudowanym funkcjom targetowania. Możemy ograniczyć zasięg promocji do miejsca (regionu, miasta) lub danych demograficznych (płeć, wiek) lub zainteresowań.
Zupełnie inaczej powinny wyglądać treści promocyjne dla młodych ludzi, pracujących w dużych miastach, którzy pragną w najbliższym czasie założyć rodzinę, niż dla osób starszych, które szukają ciekawego sposobu na spędzenie czasu.
Odpowiednie zbudowanie targetowania wymaga przygotowania person idealnych klientów – dzięki czemu już na samym początku będziesz wiedział, do kogo powinieneś kierować swoją promocję, żeby zdobyć wielu nowych klientów z pomocą Google Ads.

Reklama Google Ads – mierzenie skuteczności

Samo tworzenie przekazu reklamowego to jednak nie wszystko. Oprócz niego warto również przeprowadzać regularne testy (np. A/B) oraz udoskonalać reklamy. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu narzędzi analitycznych, które mierzą konwersję oraz szereg innych parametrów związanych z reklamami w Google.
Pozyskiwanie danych oraz ich późniejsza analiza to kopalnia wiedzy, z której można wyciągnąć wiele wniosków na przyszłość, np. w jaki sposób budować kampanie reklamowe, żeby przynosiły jak najwięcej korzyści.

Reklama Google Ads – podsumowanie

Reklama Google Ads to doskonałe narzędzie promocyjne dla niemal każdego rodzaju firm, które pragną pozyskiwać nowych klientów. Aby kampanie były skuteczne należy odpowiednio je zaplanować – tworząc wartościowe treści oraz wybierając właściwą grupę docelową.

Przy budowaniu spójnego i wartościowego przekazu, który przyciągnie na stronę wzmożony ruch, warto skorzystać z usług specjalistów. Doświadczone agencje mają wiedzę, doświadczenie oraz są na bieżąco ze zmieniającymi się trendami.

Dzięki temu potrafią uniknąć niepotrzebnych działań, oszczędzić czas i koszty, które generuje samodzielne poszukiwanie metodą prób i błędów.

Jeśli potrzebujesz pomocy w zbudowaniu obecności w Google lub chciałbyś ściągnąć na Twoją stronę wartościowy ruch, napisz do nas, a znajdziemy sposób, jak sprawić, żeby reklama Google Ads zaczęła działać na korzyść Twojego biznesu.

zaufali nam

 
 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa
  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

11 + 4 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.