Prowadzenie TikTok

Profesjonalne prowadzenie TikTok, który będzie przynosił wymierne korzyści dla firmy bądź marki osobistej wymaga cierpliwości, regularnej pracy, a przede wszystkim zaangażowania. Jeśli czujesz zatem, że nie masz czasu być nie tylko przedsiębiorcą, ale też wideo makerem warto oddać prowadzenie profilu specjalistom.

W Content Hero wiemy, jak działają social media oraz jakie trendy królują na rynku, możemy zatem pomóc zaangażować odbiorców Twojego TikToka, a także zachęcić ich do kupna Twoich produktów lub usług! Wypełnimy Twój profil wartościowymi treściami wideo, a one sprawią, że klienci sami będą przychodzić do Twojego sklepu.

Chcesz zostać gwiazdą mediów społecznościowych?

Postaw na prowadzenie TikToka przez doświadczonych profesjonalistów, którzy zrobią go za Ciebie.

Porozmawiajmy o współpracy

8 + 6 =

PROWADZENIE TIKTOKA OD A-Z

TikTok to wbrew pozorom bardzo intuicyjna aplikacja, która pozwala tworzyć treści wideo o długości od kilku sekund do 3 minut.

Najczęściej oglądanymi wideo są te krótsze formy, ponieważ to właśnie one potrafią skupić uwagę użytkownika. W dłuższych filmach często jest on znudzony i scrolluje dalej w poszukiwaniu wartościowych dla niego treści.

Głównym celem TikToka jest rozrywka, więc promocja na tym social media sprawdzi się dla firm, które potrafią pokazać swoją działalność w takim świetle.

czytaj więcej

ŚWIATŁO, KAMERA, AKCJA!
Aby firmowy TikTok działał na Twoją korzyść, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

Regularność publikacji – minimum 2-3 wideo na tydzień, tak aby Twoi odbiorcy mogli cieszyć się aktualnymi treściami.
Precyzja i jakość – filmy muszą być dobrej jakości, w innym wypadku użytkownicy TikToka nie będą chcieli ich oglądać
Budowanie relacji – po publikacji odpowiadaj na komentarze oraz wiadomości. Warto także komentować wideo innych osób, które mogą znajdować się w grupie docelowej.
Świetnym sposobem na regularne działania jest opracowanie harmonogramu z góry, który pozwoli Ci sprawnie zarządzać dodawanymi treściami. Możesz uwzględnić w nim najważniejsze pomysły, szkice poszczególnych kampanii i postów.

Warto korzystać z mnogości narzędzi, które daje platforma. Zaliczają się do nich oczywiście filmy wideo, ale także dodane niedawno “opowieści”, które działają na zasadzie podobnej do Instagram Stories. W filmikach możesz dodawać hasztagi, które pomogą w dotarciu do odbiorców z Twojej niszy.

PROWADZENIE TIKTOK CZY WARTO?
Cały tiktokowy content musi wyróżniać się wysoką jakością. Niewyraźne wideo nie pozyska fanów Twojej marki. Należy także pamiętać o tym, aby filmy były dostosowane do odbiorców. Na TikToku stacjonuje głównie młodzież oraz młodzi dorośli!

Dzięki regularnemu publikowaniu wzmacniasz więzi z fanami oraz nawiązujesz nowe kontakty. Rozpoznawalność marki rośnie, a Ty zdobywasz nowych klientów. Czy warto? Na pewno!

KAMPANIE REKLAMOWE NA TIKTOKU
Każde social media stara się pozyskiwać przychody, dlatego też na TikToku obecny jest system reklamowy, który pozwala wypromować markę. Przeglądając stronę główną, można natknąć się na reklamę zaraz po włączeniu aplikacji, a także na reklamy wyświetlane na feedzie co kilka lub kilkanaście niepromowanych wideo. Kampanie reklamowe pozwalają na zwiększenie ruchu na profilu, zbudowanie silnej i zaangażowanej społeczności – fanów, klientów i ambasadorów, oraz zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku. A to nie wszystkie zalety! Warto zatem zainwestować i zobaczyć, jak TikTok może pomóc Ci w rozwoju biznesu!

PROWADZENIE TIKTOK ZLEĆ TO NAM

Wielu przedsiębiorców popełnia poważny błąd. Zakładają profile w social mediach, a później nie mają czasu lub zapominają o prowadzeniu ich. W ten sposób nie da się zbudować zaangażowanej społeczności, która w przyszłości zacznie przynosić wymierne korzyści.

Zleć nam prowadzenie swojego konta na TikToku i sprawdź, jak budowanie wizerunku marki, może być proste!

Oceń
[Total: 1 Średnia: 5]