Prowadzenie TikTok

Profesjonalne prowadzenie TikTok, który będzie przynosił wymierne korzyści dla firmy bądź marki osobistej wymaga cierpliwości, regularnej pracy, a przede wszystkim zaangażowania. Jeśli czujesz zatem, że nie masz czasu być nie tylko przedsiębiorcą, ale też wideo makerem warto oddać prowadzenie profilu specjalistom.

W Content Hero wiemy, jak działają social media oraz jakie trendy królują na rynku, możemy zatem pomóc zaangażować odbiorców Twojego TikToka, a także zachęcić ich do kupna Twoich produktów lub usług! Wypełnimy Twój profil wartościowymi treściami wideo, a one sprawią, że klienci sami będą przychodzić do Twojego sklepu. 

Chcesz zostać gwiazdą mediów społecznościowych?

Postaw na prowadzenie TikToka przez doświadczonych profesjonalistów, którzy zrobią go za Ciebie.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

10 + 14 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Tiktok – prowadzenie konta może być proste!

TikTok to całkiem nowa aplikacja, pozwalająca tworzyć ciekawe materiały wideo wyświetlane następnie użytkownikom tego social media. Materiały mogą być “surowe” – bez żadnej obróbki albo naprawdę zaawansowane pod względem montażu!

To jest czas, w którym warto zaistnieć na TikToku, ponieważ pozwoli on pozyskać Twojej marce wiernych fanów! W dłuższej perspektywie social media mogą także zarabiać – pozyskując lojalnych klientów dla danej firmy.

Choć wciąż Facebook i Instagram stanowi podstawowe narzędzie, to jednak niektóre typy biznesu lepiej działają na innych portalach. Coraz częstszym miejscem działalności firm staje się TikTok. Czy da się go wykorzystać do budowania widowni i rozpoznawalności marki? Zdecydowanie!

Prowadzenie tiktoka od A-Z

TikTok to wbrew pozorom bardzo intuicyjna aplikacja, która pozwala tworzyć treści wideo o długości od kilku sekund do 3 minut. 

Najczęściej oglądanymi wideo są te krótsze formy, ponieważ to właśnie one potrafią skupić uwagę użytkownika. W dłuższych filmach często jest on znudzony i scrolluje dalej w poszukiwaniu wartościowych dla niego treści. 

Głównym celem TikToka jest rozrywka, więc promocja na tym social media sprawdzi się dla firm, które potrafią pokazać swoją działalność w takim świetle. 

Prowadzenie Instagrama

światło, kamera, akcja!

Aby firmowy TikTok działał na Twoją korzyść, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

  1. Regularność publikacji – minimum 2-3 wideo na tydzień, tak aby Twoi odbiorcy mogli cieszyć się aktualnymi treściami.
  2. Precyzja i jakość – filmy muszą być dobrej jakości, w innym wypadku użytkownicy TikToka nie będą chcieli ich oglądać
  3. Budowanie relacji – po publikacji odpowiadaj na komentarze oraz wiadomości. Warto także komentować wideo innych osób, które mogą znajdować się w grupie docelowej. 

Świetnym sposobem na regularne działania jest opracowanie harmonogramu z góry, który pozwoli Ci sprawnie zarządzać dodawanymi treściami. Możesz uwzględnić w nim najważniejsze pomysły, szkice poszczególnych kampanii i postów.

Warto korzystać z mnogości narzędzi, które daje platforma. Zaliczają się do nich oczywiście filmy wideo, ale także dodane niedawno “opowieści”, które działają na zasadzie podobnej do Instagram Stories. W filmikach możesz dodawać hasztagi, które pomogą w dotarciu do odbiorców z Twojej niszy.

Prowadzenie fanpage

PROWADZENIE TIKTOK Z CONTENTHERO

Agencja Social Media to idealne miejsce do zlecenia prowadzenia TikToka! W social mediach czujemy się jak ryba w wodzie! Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowościami oraz wprowadzamy optymalne rozwiązania w działania naszych klientów!

Prowadzenie Tiktok Czy warto?

Cały tiktokowy content musi wyróżniać się wysoką jakością. Niewyraźne wideo nie pozyska fanów Twojej marki. Należy także pamiętać o tym, aby filmy były dostosowane do odbiorców. Na TikToku stacjonuje głównie młodzież oraz młodzi dorośli!

Dzięki regularnemu publikowaniu  wzmacniasz więzi z fanami oraz nawiązujesz nowe kontakty. Rozpoznawalność marki rośnie, a Ty zdobywasz nowych klientów. Czy warto? Na pewno!

Prowadzenie Instagrama

Kampanie reklamowe na tiktoku

Każde social media stara się pozyskiwać przychody, dlatego też na TikToku obecny jest system reklamowy, który pozwala wypromować markę. Przeglądając stronę główną, można natknąć się na reklamę zaraz po włączeniu aplikacji, a także na reklamy wyświetlane na feedzie co kilka lub kilkanaście niepromowanych wideo. Kampanie reklamowe pozwalają na zwiększenie ruchu na profilu, zbudowanie silnej i zaangażowanej społeczności – fanów, klientów i ambasadorów, oraz zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku. A to nie wszystkie zalety! Warto zatem zainwestować i zobaczyć, jak TikTok może pomóc Ci w rozwoju biznesu!

prowadzenie tiktok zleć to nam

 

Wielu przedsiębiorców popełnia poważny błąd. Zakładają profile w social mediach, a później nie mają czasu lub zapominają o prowadzeniu ich. W ten sposób nie da się zbudować zaangażowanej społeczności, która w przyszłości zacznie przynosić wymierne korzyści.

Zleć nam prowadzenie swojego konta na TikToku i sprawdź, jak budowanie wizerunku marki, może być proste!

Prowadzenie Instagrama

PROWADZENIE TIKTOKA

WIDEO TO PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

9 + 1 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

0 ocen