Reklama Restauracji
Skuteczna reklama restauracji musi działać wielotorowo, aby docierać do jak najszerszego grona zainteresowanych odbiorców. Musisz zadbać o reklamę nie tylko w przestrzeni rzeczywistej poprzez banery czy ulotki, ale także promować swój biznes w Internecie oraz Social Mediach.
Wszystkie materiały powinny wyróżniać się wysoką jakością i świadczyć o profesjonalizmie obiektu. Jak stworzyć takie treści?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy zaprezentować Twoją Restaurację od jak najlepszej strony wszędzie tam, gdzie przebywają Twoi potencjalni klienci. Miejsc tych jest sporo, trzeba tylko wiedzieć, jak do nich dotrzeć – a my wiemy!
Reklama Restauracji w Content Hero to:
- dedykowany opiekun Klienta
- skuteczne kampanie sprzedażowe w Google
- skuteczne kampanie sprzedażowe i promocyjne w Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- obsługa newsletterów
- promocja akcji specjalnych i sezonowych
- skuteczne pozycjonowanie strony www Twojej restauracji
- pełna obsługa marketingowa video / drony / zakup mediów
- szkolenia marketingowe dla Twoich pracowników!
Zamów bezpłatną wycenę:
Reklama Restauracji w Google
Najbardziej istotnym, a jednocześnie podstawowym miejscem reklamy w Internecie jest oczywiście wyszukiwarka Google, która zdecydowanie zdominowała rynek pod względem wyszukiwania. To z niej wciąż korzysta większość użytkowników sieci, gdy potrzebuje szybko i sprawnie znaleźć potrzebne informacje.
Dlatego właśnie reklama restauracji w Google jest naprawdę skuteczna. Pomaga bowiem dotrzeć do milionów użytkowników, którzy wpisują konkretne hasła w okna wyszukiwarki. Czyli tak naprawdę to nie Ty ich szukasz, a oni Ciebie.
Opłata za reklamę w wyszukiwarce Google polega na płaceniu za kliknięcie linku bądź produktu, co pozwala zoptymalizować wyniki i ściągnąć spory ruch na stronę hotelu. A wtedy już tylko od jakości oferty zależy ile gości przyjedzie do obiektu.
Reklama Restauracji w Social Media
Obecnie sama strona internetowa i obecność w Google często nie wystarczają. Social media stały się bowiem przestrzenią, w której biznes musi być obecny.
Jeśli chcesz zaistnieć w Social Media, nie ma potrzeby zakładania kont na wszystkich możliwych portalach. Pomyśl, kim są Twoi odbiorcy oraz z jakiego social media korzystają najczęściej. Dopiero na tej podstawie wybiera się portal, buduje strony firmowe oraz przygotowuje dedykowane kampanie promocyjne. I to naprawdę działa!
Dzięki tak zaplanowanym działaniom social media budują zaangażowaną i lojalną społeczność, która chętnie sama korzysta z usług obiektu oraz poleca jego usługi swoim znajomym. Taka reklama restauracji przynosi skutki długofalowe – zwiększa rozpoznawalność miejsca oraz przyciąga szerokie grono klientów.
Reklama Restauracji – skuteczne zwiększenie sprzedaży
Żadna restauracja nie może funkcjonować bez gości, którzy regularnie ją odwiedzają. Ciężko jest prowadzić biznes w nadziei, że stali klienci zapewnią nam wystarczający dochód. Dlatego też reklama hotelu jest potrzebna przede wszystkich do pozyskiwania nowych klientów i utrzymania już istniejących relacji.
Reklama restauracji potrafi przyjmować różne formy, w pełni dopasowane do charakteru obiektu, oferowanych dań oraz lokalizacji danego lokalu. Istnieje bowiem szereg placówek dedykowanych dla bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców. Do nich właśnie trzeba dotrzeć z przekazem promocyjnym, aby restauracja zaczęła tętnić życiem.
Promocja może odbywać się oczywiście kanałami tradycyjnymi, jak prasa, telewizja lub radio. Coraz chętniej jednak restauracje stawiają na reklamę w sieci, dzięki której zdecydowanie łatwiej dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów – z danego regionu czy kraju.
Aby działać w pełni profesjonalnie i jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, warto zwrócić się o wsparcie do specjalistów od promocji, którzy mają wiedzę i doświadczenie w planowaniu wielokanałowych kampanii reklamowych.
Reklama Restauracji – retencja i podtrzymanie relacji
Klient płaci rachunek i wychodzi, ale to wcale nie koniec kontaktów pomiędzy gościem a restauracją. Wbrew pozorom to dopiero początek. Reklama restauracji dotyczy bowiem również podtrzymywania relacji z już posiadanymi klientami.
Dla klientów można tworzyć szereg akcji promocyjnych, zachęcających do kolejnych odwiedzin. Kampanie tego typu organizuje się za pośrednictwem mailingu, strony internetowej a także social mediów. Na ich skuteczność składa się precyzyjny plan, odpowiednie targetowanie oraz czas realizacji.
Warto stawiać na sprawdzone rozwiązania oraz testować nietuzinkowe koncepcje. Wielkim wsparciem często okazuje się doświadczenie specjalistów od marketingu, którzy nie dość, że potrafią podpowiedzieć, jak stworzyć materiały reklamowe, ale także wprowadzają odważnie nawet najbardziej śmiałe pomysły w czyn.
Reklama Restauracji na Klientów zza granicy
Usługi gastronomiczne często oblegane są przez turystów odwiedzających kraj. Jak ich przyciągnąć?
Do tego celu służy szereg portali informacyjnych, przydają się również ciekawe materiały publikowane w Internecie, który szybko i sprawnie pozwala dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie, którzy szukają miejsca do spędzenia urlopu, wyjazdu biznesowego lub firmowej integracji.
Kampanie promocyjne można prowadzić za pośrednictwem strony, blogów tematycznych oraz oczywiście social mediów. Z ich pomocą granice naprawdę nie mają już żadnego znaczenia.