Reklama Restauracji
Reklama Restauracji z Content Hero.
Korzyści z reklamy Restauracji:
- wzrost widoczności strony www i social media restauracji u obecnych jak i nowych klientów
- mocna promocja w Google dająca realny zwrot z inwestycji w postaci gości
- reklamy w Social Media generujące zapytania i rezerwacje stolików
- możliwość promocji akccji specjalnych (wynosy, menu świąteczne, urodziny, oferta biznesowa)
- możliwość promocji w B2B w celu sprzedaży eventów firmowych
- lojalizacja gości i techniki retencyjne.
Chcesz wiedzieć więcej o reklamie restauracji?
Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub czytaj dalej!
Porozmawiajmy o współpracy
Reklama Restauracji – korzyści:
Wzrost liczbyrezerwacji/zamówień
Działania reklamowe mają jeden cel – zwiększyć liczbę zamówień niezależnie od formy ich skłądania (strona www, telefon, social media, etc.)
Pełna obsługa
W Content Hero zapewniamy kompleksowy marketing restauracji zarówno pod kątem Google (pozycjonowanie, Googel Ads, Profil firmy w Google), Social Media (prowadzenie fanpage, prowadzenie instagram) ale także pozostałe kanały promocji.
Optymalizacja procesów
Na początku wsplpracy dokonujemy audytu i optymalizujemy zasoby Klienta (strona www, social media, bazy danych) aby przyszłę działania były jak najbardziej efektywne.
Metoda 1%
Metoda 1% zakłada, że kazdego dnia działamy lepiej o 1%. W myśl tej zasady w skali roku efekty po wdrożeniu wspólnych działań będą piorunujące!
Pewność i Bezpieczeństwo
Nasz umowa jest podpisywana na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Masz zatem gwarancję podejścia Win-Win, bezpieczeństwa oraz pełnej kontroli kosztów.
Zwrot z inwestycji
Każde działanie pozwalające dotrzec do obecnych tudzieć nowych Klientów to inwestycja. W tym przypadku zobaczysz większy zwrot z prowadzonej komunikacji w Social Media czy działań promocyjnych w Google.
Każda wspólprca zaczyna się od poznania swoich potrzeb, oczekiwań i przedw wszystkim celów jakie mamy dostarczyć.
Analiza
Pierwszym elementem jest analiza strony www, obecnych dzialań, ich efektów. Na tym etapie analizujemy tekże widoczność w Google (otrzymasz raport) Twoją i Twojej konkurencji. Sprawdzamy takżę jakie działania w Social Media prowadzi Twoja konkurencja w Twoim regionie.
Wdrożenie
Kolejnym krokiem jest przygotowanie strategii działąń, planu kampanii i planu wdrożenia. W 95% przypadków Klienci powierzają nam caościową promocję ich Restauracji począwszy od strony www, tworzenia contentu przez obsługę Social Media i Google a niekiedy takżę kampanie newsletterowe i kampanie SMS.
Optymalizacja
Kluczowym elementem jest comiesięczne raportwanie działań, monitoring wyników kampanii i jej optymalizacja.
Wszystko po to by budżety relamowe były wykorzsytywane w 100% efektywnie.
Reklama Restauracji w Google
Dlatego właśnie reklama restauracji w Google jest naprawdę skuteczna. Pomaga bowiem dotrzeć do milionów użytkowników, którzy wpisują konkretne hasła w okna wyszukiwarki. Czyli tak naprawdę to nie Ty ich szukasz, a oni Ciebie.
Opłata za reklamę w wyszukiwarce Google polega na płaceniu za kliknięcie linku bądź produktu, co pozwala zoptymalizować wyniki i ściągnąć spory ruch na stronę hotelu. A wtedy już tylko od jakości oferty zależy ile gości przyjedzie do obiektu.
Reklama Restauracji w Social Media
Jeśli chcesz zaistnieć w Social Media, nie ma potrzeby zakładania kont na wszystkich możliwych portalach. Pomyśl, kim są Twoi odbiorcy oraz z jakiego social media korzystają najczęściej. Dopiero na tej podstawie wybiera się portal, buduje strony firmowe oraz przygotowuje dedykowane kampanie promocyjne. I to naprawdę działa!
Dzięki tak zaplanowanym działaniom social media budują zaangażowaną i lojalną społeczność, która chętnie sama korzysta z usług obiektu oraz poleca jego usługi swoim znajomym. Taka reklama restauracji przynosi skutki długofalowe – zwiększa rozpoznawalność miejsca oraz przyciąga szerokie grono klientów.
Ile kosztuje reklama restauracji?
Wpływ na finalną cenę prowadzenia reklamy restauracji ma wpływ kilka parametrów:
Zakres prac
Oczywiscie na wycenę ma wpływ zakres powierzonych nam prac. Prowadzenie kampanii Google Ads zaczyna się do 300 zł.
Prowadzenie Fanpage na Facebok od 500 zł.
Pełna obsługa marketingowa to koszt klku tysięcy złotych.
Budżety reklamowe
Wpływ na cenę obsługi marketingowej restauracji mają także budżety reklamowe. In wyższe budżety miesięcznie przeznaczasz na promcoję tym więcej roboczogodzin przeznaczamy na optymalizcaję Kampani by dostarczać najlepze wyniki.
Usługo dodatkowe
Dla najbardziej wymagających Klientów jesteśmy w stanie przerpowadzić sesje zdjęciowe, nagrania dronami, nagrania i montaż filmów.
Dodatkowo możemy Twoja restaurację wypromować na YouTube czy też prowadzić działania sprzedażowe B2B na LinkedIn.
Jesteś zainteresowany reklamą restauracji:
Jak wygląda reklama restauracji z Content Hero?
Jeśli rozważasz przekazanie nam prowadzenia działań marektingowych Twojej restauracji koniecznie musisz poznać etapy i złote zasady współpracy.
Bez umowy
długoterminowej
Nasza umowa jest zawierana na czas nieokreslony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Oznacza to że, możesz spać spokojnie wiedząc, iż nie wiąże Ciebie żaden długoterminowy kontrakt.
Dopóki jesteś zadowolony z obsługi, komunikacji z nami, postów, kreacji, efektów reklam, naszej kreatywnośći do tego momentu współpracyjemy 😉
To my tworzymy treści – Ty je tylko akceptujesz
To nasz zespół: social media manager, grafik, copywriter są od tego by tworzyć treści na Twój fanpage. Ty przekazujesz tylko informacje o Twoich celach, promocjach. Zdjęcia z sesji, brief, link do oferty a nasz zespół sam zrobi Research, przeanalizuje konkurencję, przygotuje posty, szablony graficzne i harmonogram publikacji, który zawsze masz do akceptacji przed publikacją.
Kontakt i Doradztwo
W Content Hero standardem jest profesjonalna obsługa Klienta. Zawsze odbierzemy od Ciebie telefom lub oddzwonimy ASAP. Zawsze odpisujemy na maile.
Niby oczywiste a jednak wielu naszych Klientów docenia tryb działania i poziom obsługi w naszej agencji social media.
Omnichannel
Nasz CEO ma „bzika” na punktie efektywności działań w Internecie dlatego też chcąc dostarczyć najlepsze efekty w ramach budżetu często działamy dla naszych Klientów także poza Facebookiem…. ale o tym porozmawiajmy już przez telefon 😉
Reklama Restauracji – zwiększenie sprzedaży
Reklama restauracji potrafi przyjmować różne formy, w pełni dopasowane do charakteru obiektu, oferowanych dań oraz lokalizacji danego lokalu. Istnieje bowiem szereg placówek dedykowanych dla bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców. Do nich właśnie trzeba dotrzeć z przekazem promocyjnym, aby restauracja zaczęła tętnić życiem.
Promocja może odbywać się oczywiście kanałami tradycyjnymi, jak prasa, telewizja lub radio. Coraz chętniej jednak restauracje stawiają na reklamę w sieci, dzięki której zdecydowanie łatwiej dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów – z danego regionu czy kraju.
Aby działać w pełni profesjonalnie i jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia, warto zwrócić się o wsparcie do specjalistów od promocji, którzy mają wiedzę i doświadczenie w planowaniu wielokanałowych kampanii reklamowych.
Reklama Restauracji – retencja i podtrzymanie relacji
Klient płaci rachunek i wychodzi, ale to wcale nie koniec kontaktów pomiędzy gościem a restauracją. Wbrew pozorom to dopiero początek. Reklama restauracji dotyczy bowiem również podtrzymywania relacji z już posiadanymi klientami.
Dla klientów można tworzyć szereg akcji promocyjnych, zachęcających do kolejnych odwiedzin. Kampanie tego typu organizuje się za pośrednictwem mailingu, strony internetowej a także social mediów. Na ich skuteczność składa się precyzyjny plan, odpowiednie targetowanie oraz czas realizacji.
Warto stawiać na sprawdzone rozwiązania oraz testować nietuzinkowe koncepcje. Wielkim wsparciem często okazuje się doświadczenie specjalistów od marketingu, którzy nie dość, że potrafią podpowiedzieć, jak stworzyć materiały reklamowe, ale także wprowadzają odważnie nawet najbardziej śmiałe pomysły w czyn.
Reklama Restauracji na Klientów zza granicy
Usługi gastronomiczne często oblegane są przez turystów odwiedzających kraj. Jak ich przyciągnąć?
Do tego celu służy szereg portali informacyjnych, przydają się również ciekawe materiały publikowane w Internecie, który szybko i sprawnie pozwala dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie, którzy szukają miejsca do spędzenia urlopu, wyjazdu biznesowego lub firmowej integracji.
Kampanie promocyjne można prowadzić za pośrednictwem strony, blogów tematycznych oraz oczywiście social mediów. Z ich pomocą granice naprawdę nie mają już żadnego znaczenia.