Animacje

Animacje w Content Hero to:
  • animacje graficzne biznesowe
  • profesjonalne animacje reklamowe
  • profesjonalne animacje promocyjne
  • profesjonalne animacje produktowe
  • explainer video
  • animacje Whiteboard
  • annimacje 2D
  • animacje animowane prezentacje
  • filmy reklamowe
  • animacje na eventy
  • animowane oferty pracy
  • animacje do social media
  • animacje do e-learningu

Zamów bezpłatną wycenę

Pokaż swój produkt

Filmy produktowe to jedne z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Dzięki animacji możemy pomóc pokazać odbiorcom, jaki jest Twój produkt, jakie są jego zalety i jak go używać, a poprzez opowiadanie historii sprawić, by ludzie chcieli z niego korzystać.

Wyjaśnij swoje usługi i przyciągnij nowych odbiorców

Jeśli chcesz przyciągnąć nowych fanów swojej marki i pokazać im, jakie usługi oferujesz, explainer video może być świetnym narzędziem! Taka animacja trwa zwykle od 15 sekund do 2 minut i oprócz umieszczenia na YouTube lub kanale społecznościowym, może być również wykorzystana jako film w tle na Facebooku lub stronie głównej Twojej witryny. Tworząc ekscytującą i wciągającą historię zbudowaną wokół Twojej marki, zwiększymy świadomość wśród Twoich odbiorców i sprawimy, że zostanie ona na długo zapisana w ich pamięci.

Podziel się swoimi wynikami

Chcesz podzielić się swoimi osiągnięciami na LinkedIn, zdobyć zaufanie klientów lub wygrać przetarg, ale nawet Ty robisz się senny, gdy widzisz wykresy? Stworzymy animację, która w ciekawy i atrakcyjny sposób przedstawi Twoje wyniki, przychody i perspektywy na przyszłość.

Przenieś swoje treści w mediach społecznościowych na wyższy poziom

Stworzymy kreatywne i wartościowe animacje dla Twoich odbiorców na Facebooku lub Instagramie, którymi będą chcieli dzielić się z innymi.

Uatrakcyjnij swój film

Tworzysz filmy na YouTube lub Facebook i chciałbyś uatrakcyjnić i wzbogacić swój przekaz? A może marzysz o intro do swoich filmów? Animowane elementy, napisy czy slajdy wplecione w Twój podcast nadadzą mu charakteru, profesjonalnego wyglądu, a przede wszystkim ułatwią odbiór Twoim obserwującym.

Napędzaj sprzedaż

Według statystyk filmy są pomocne w procesie podejmowania decyzji dla 90% użytkowników, a 64% klientów znacznie chętniej kupuje produkt online po obejrzeniu filmu na jego temat. Zaprezentuj światu swoją markę za pomocą wyżej wymienionych rodzajów animacji i obserwuj wzrost sprzedaży.

Wypełnij brief i zabierz nas za kulisy swojej firmy, aby ustalić, czy jesteśmy dla siebie stworzeni. Jeśli tak, umówimy się na spotkanie (online). Kiedy dogłębnie poznamy Ciebie i Twoją markę, będziemy słuchać i robić notatki, zadawać pytania i udzielać odpowiedzi. Im lepiej poznamy Twoją markę, cele, marzenia i grupę docelową, tym łatwiej będzie nam dobrać odpowiedni rodzaj przekazu do Twoich potrzeb. Twój sukces i zadowolenie Twoich klientów jest dla nas priorytetem.

Badania i burza mózgów

To czas na poszukiwanie pomysłów i określenie kierunku kreatywnego oraz stylu animacji, który najlepiej będzie pasował do Twojej marki. Przedstawimy je wraz z opisem fabuły, moodboardem (czyli kompozycją grafik znalezionych w internecie), wstępnymi szkicami na zamówienie, propozycjami lektora, ścieżki dźwiękowej i przykładowymi animacjami. Pomoże nam to upewnić się, że idziemy we właściwym kierunku.

SCENARIUSZ

Na tym etapie zaczynamy dopracowywać historię, która trafi do serc Twoich odbiorców i przekaże to, co najważniejsze. Postaramy się opisać wszystko w taki sposób, aby pobudzić ich wyobraźnię.

DESIGN

Tutaj zaczynamy przekształcać scenariusz w statyczne ilustracje lub storyboardy, zaprojektowane specjalnie dla Twojego projektu. Informacje zebrane podczas wszystkich wspólnych rozmów i brandingu poprowadzą nas do tego, aby był spójny i łatwo kojarzony z Twoją marką.

DZWIĘK I ANIMACJA

Najbardziej ekscytująca, ale i najbardziej czasochłonna część projektu: poskładanie wszystkiego w całość i sprawienie, by wszystko potoczyło się pomyślnie. Jest to najdłuższy proces tworzenia animacji. Warto jednak uzbroić się w cierpliwość, bo jak już wspomnieliśmy, nic tak nie przykuwa uwagi widza jak wideo.

Animacja nie ma sztywnych ram, a jej rodzaje i funkcje często się przenikają, co może utrudniać wybór. Rozumiemy to bardzo dobrze. Jeśli czujesz się przytłoczony lub zdezorientowany i nie możesz łatwo zdecydować, jaki rodzaj animacji będzie najbardziej korzystny dla Twojej marki, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci dokonać właściwego wyboru.