Marketing
Prawniczy

Marketing prawniczy w Content Hero to:

  • audyt konkurencji i przygotowanie strategii działań
  • pełna obsługa Social Media
  • pełna obsługa Google (pozycjonowanie, Google Ads)
  • Personal Branding i Employee Advocacy
  • dedykowany Opiekun Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby z ramienia agencji;
  • profesjonalne i kompleksowe prowadzenie oraz monitorowanie Twoich profili osobistych oraz firmowych;
  • ciągły i stały wzrost wartościowych kontaktów na platformie LinkedIn;
  • przyrost wartościowych i aktywnych obserwujących na Twoim profilu firmowym na LinkedIn/Facebook;
  • wzrost zasięgów organicznych (bezpłatnych) na profilach osobowych i firmowych budujących Twój wizerunek eksperta;
  • organizacja i przeprowadzenie akcji edukacyjnych promujących Ciebie i Twoją kancelarię (webinary, szkolenia, poradniki, etc.)

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

5 + 3 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Marketing Prawniczy – reklama przez eksperckość

Powstaje zatem pytanie, jak budować eksperckość? Możliwości jest naprawdę wiele, zwłaszcza we współczesnym świecie, który otwiera olbrzymie przestrzenie Internetu również dla prawników. W świecie wirtualnym można skutecznie tworzyć profesjonalny wizerunek, korzystając z rozmaitych, powszechnie dostępnych narzędzi.
Trzeba pamiętać, że podstawą wszelkich działań musi być konsekwencja i regularność. Budowanie zaufania społecznego nie jest bowiem procesem prostym i wymaga sporych nakładów energii, wytrwałości oraz czasu.
Promocja marki osobistej powinna odbywać się równolegle na różnych płaszczyznach. Wykorzystuje się do tego stronę internetową, blog specjalistyczny. Przydaje się także wielość możliwości, które dają social media – pozwalające na tworzenie merytorycznych i angażujących tekstów, materiałów video oraz prezentowanie wnętrza i zaplecza kancelarii. Tam przecież też pracują ludzie, co warto pokazać ciekawym i często onieśmielonym klientom – tak rodzi się zaufanie.

Marketing Prawniczy w Google

Jak już powiedzieliśmy: agresywna reklama, nastawiona na pozyskiwanie klientów z pomocą promocji w wynikach wyszukiwania, raczej nie jest dozwolona. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby wykorzystać dostępne narzędzia takie, jak Google, do budowania świadomości Twojej marki osobistej.

Marketing prawniczy przede wszystkim powinien mieć wartość edukacyjną, tłumacząc ogółowi szereg zjawisk oraz kwestii prawnych, które zazwyczaj są niezrozumiałe dla zwykłych zjadaczy chleba. Tworzysz ciekawe artykuły lub poradniki na konkretne, prawnicze tematy? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby powiedzieć o tym światu również za pośrednictwem promocji w Google’u!

Marketing Ekspercki

Prawnicy i radcy prawni muszą liczyć się z wieloma ograniczeniami. Mogą prowadzić stronę internetową lub Fanpage. Nie mogą pozwolić sobie jednak na agresywną kampanię promocyjną, reklamującą ich usługi. Google Ads lub Facebook Ads potrafią być zatem bardzo problematyczne.

Zawsze można znaleźć jednak rozwiązanie i kancelarie prawne wcale nie są skazane na marketingowy niebyt. Wystarczy tylko przenieść ciężar z promocji usług na budowanie solidnej i profesjonalnej marki osobistej.

Eksperckość jest obecnie w cenie. Każdy z nas lubi bowiem współpracować ze specjalistami w danej branży. Zwłaszcza gdy poszukujemy rzetelnego prawnika, raczej nie chcielibyśmy trafić na osobę o niewielkiej wiedzy i jeszcze mniejszym doświadczeniu.

Marketing prawniczy powinien zatem opierać się na konsekwentnym budowaniu rozpoznawalności oraz wizerunku prawdziwego eksperta, który zna odpowiedzi na dręczące klientów pytania związane z zawiłymi kwestiami prawnymi.

Marketing Prawniczy – jak działa i czy działa?

Brak bezpośredniej promocji potrafi być naprawdę frustrujący. Nie oznacza jednak, że działania marketingowe nie przyniosą szeregu wartościowych korzyści.

Z pomocą strony internetowej, social mediów i bloga można bowiem zbudować znaczącą popularność i rozpoznawalność. Osoby regularnie odwiedzające Fanpage lub czytające artykuły na blogu wyrabiają sobie opinię na temat ich autora. Z czasem pojawia się u nich zaufanie, które może przerodzić się w chęć skorzystania z usług danego specjalisty.

Nie jest to oczywiście proces prosty i krótkofalowy. Marketing prawniczy nigdy nie zadziała na zasadzie stworzenia krótkiej notki, opublikowania call to action, co od razu przyniesie klientów i zyski. Takie cuda się nie zdarzają. Trzeba nastawić się na dłuższe działania, które w konsekwencji przyniosą mocne i stabilne relacje oraz zaufanie. A to często daje znacznie więcej korzyści niż krótkie akcje promocyjne w innych branżach.

Marketing Prawniczy a kampanie video

Oprócz samych tekstów i zdjęć prawnicy coraz częściej wykorzystują nowoczesne i skuteczne materiały video. Przydają się one do tworzenia poradników, krótkich wykładów, prezentujących konkretne zagadnienia prawne.

Video stanowi najprężniej rozwijającą się i najbardziej przystępną formę promocji. Można ją wykorzystać na wiele sposobów – również do budowania stabilnej pozycji eksperckiej.

Tworzy się materiały prezentujące kancelarię, Ciebie przy pracy lub mające formę mini wykładów. Świetnie sprawdzają się zarówno rozbudowane video ze scenariuszem, jak też proste animacje. Zawsze trzeba jednak pamiętać o spójności przekazu.

Marketing Prawniczy a prowadzenie LinkedIn

Skoro marketing prawniczy musi być oparty na eksperckości, nie może Cię zabraknąć również w najważniejszej obecnie przestrzeni zrzeszającej większość specjalistów z rozmaitych dziedzin.

LinkedIn prężnie się rozwija, pozwala na wymianę informacji oraz świadome budowanie wizerunku eksperta, który ma doświadczenie i wiele do powiedzenia.

Warto zatem skorzystać z tej okazji – publikować treści, poszerzać sieć kontaktów oraz wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami. Dzięki temu dasz się poznać od najlepszej, zawsze profesjonalnej strony.

MARKETING PRAWNICZY – PODSUMOWANIE

Choć marketing prawniczy ma swoje ograniczenia, wcale nie jest skazany na niepowodzenie. Trzeba jednak nastawić się na działania długofalowe, których kluczowym punktem będzie budowanie wielowymiarowego wizerunku eksperta w swojej dziedzinie.

Oczywiście wymaga to czasu oraz dużych nakładów energii, dlatego też wielu prawników decyduje się na współpracę z agencjami PR, które pomagają stworzyć kompleksową i spójną promocję. Dzięki temu specjaliści od promocji zajmują się Twoim profesjonalnym wizerunkiem, a Ty możesz się skupić na obsłudze klientów i bieżącej pracy kancelarii.

Jeśli szukasz sposobu na ciekawą i profesjonalną promocję, stawiającą na budowanie pozycji eksperta, skontaktuj się z nami, a pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojej marki osobistej.

MARKETING PRAWNICZY

KLIENCI, KTÓRZY CHCĄ TWOJĄ OFERTĘ
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

21 ocen