Prowadzenie Instagrama

Profesjonalne prowadzenie Instagrama, który będzie skuteczny i wartościowy, wymaga cierpliwości, regularnej pracy i zaangażowania. Jeśli czujesz zatem, że nie masz czasu być nie tylko przedsiębiorcą, ale też blogerem, fotografem i operatorem kamery w jednym, warto oddać prowadzenie profilu specjalistom.

W Content Hero wiemy, jak działają social media i co na nich naprawdę działa. Możemy zatem pomóc zbudować Twój profil, wypełnić go wartościową treścią i sprawić, że klienci zostaną z Tobą na lata.

Chcesz zostać gwiazdą mediów społecznościowych?

Postaw na prowadzenie Instagrama przez doświadczonych profesjonalistów, którzy zrobią go za Ciebie.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

1 + 1 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Potrzebujesz pomocy w prowadzeniu fanpage?

Social media w biznesie pozwalają rozwinąć skrzydła. Założenie firmowej strony na portalach społecznościowych to wręcz konieczność – sposób na budowanie sieci zaangażowanych fanów, prezentowanie oferty oraz zdradzanie ciekawostek z życia przedsiębiorstwa – wiadomo, każdy lubi podpatrywać opowieści zza kulis. W dłuższej perspektywie social media mogą także zarabiać – pozyskując lojalnych klientów dla danej marki.

Choć wciąż Facebook stanowi podstawowe narzędzie, to jednak niektóre typy biznesu lepiej działają na innych portalach. Coraz poważniejszym miejscem do promocji staje się Instagram. Czy da się go wykorzystać do budowania widowni i rozpoznawalności marki? Jak prowadzenie Instagrama może wpływać na rozwój Twojego biznesu?

Prowadzenie Instagrama od A-Z

Instagram pokazuje firmę od środka – co się dzieje w siedzibie, jakie nowości właśnie się pojawiają, kim są pracownicy. A to wszystko podaje się w formie zdjęć, estetycznych i przykuwających wzrok lub krótkich filmików dodawanych do Insta Stories.

Prowadzenie Instagrama wymaga od samego początku dobrego planu, spójności i systematyczności. Nie ma jednej złotej zasady odnośnie częstotliwości publikowania treści – trzeba eksperymentować i szukać idealnego rozwiązania, które zapewni jak największą, zaangażowaną widownię.

Nie można też zapominać, że wszystkie zdjęcia i filmiki powinny zawierać elementy identyfikacji wizualnej firmy, warto wykonywać je w zbliżonej stylistyce (podobne filtry, wspólny element itp.), aby od razu kojarzyć je z daną marką.

Prowadzenie Instagrama musi bowiem stawiać na konkretną ideę oraz jak najwyższą jakość.

Prowadzenie Instagrama

Zdjęcia, sesje, animacje a prowadzenie Instagrama

Aby firmowy Instagram działał na Twoją korzyść, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Oczywiście niezbędna jest regularność publikacji. Dla jednego biznesu będzie to kilka postów dzienne, dla innego 2-3 w tygodniu. Warto przyjrzeć się zachowaniom swoich fanów, zobaczyć strony konkurencji oraz prowadzić testy. Opieraj się na faktach a nie na przypuszczeniach.

Wszystkie publikowane na Instagramie treści muszą być dopracowane w najmniejszym nawet szczególe. Świetnym pomysłem jest tworzenie długofalowych harmonogramów, w których uwzględnisz najważniejsze pomysły, szkice poszczególnych kampanii i postów.

Sama publikacja to jednak nie wszystko – trzeba też angażować się w dyskusje na branżowe tematy, budując pozycję eksperta oraz sprawnie odpowiadać na wszystkie reakcje fanów i obserwatorów. Kontakt to bowiem podstawa działania w social mediach.

Warto korzystać z mnogości narzędzi, które daje platforma. Zalicza się do nich oczywiście wspomniane wcześnie Insta Story, ale także hashtagi – czyli największą siłę Instagrama, które pozwalają wpisać się w globalne wątki lub stworzyć swoje własne hasła promocyjne.

Prowadzenie Instagrama – jak robić to skutecznie

Cały instagramowy content musi wyróżniać się wysoką jakością. Przypadkowe, nieostre zdjęcia raczej nie mają tu racji bytu – ma być estetycznie i profesjonalnie. Można oczywiście nawiązać współpracę z zawodowym fotografem lub specjalistą od video – wówczas otrzymamy materiały wykonane odpowiednim sprzętem i poddane późniejszej postprodukcji.

Instagram coraz mocniej stawia na treści video oraz animacje – jako na najpopularniejszy i najprostszy w odbiorze rodzaj przekazu. Można publikować je bezpośrednio na tablicy lub w formie krótkich relacji w Insta Stories. Z ich pomocą wzmacniasz więzi z już pozyskanymi fanami oraz nawiązujesz nowe kontakty. Rozpoznawalność marki rośnie, a Ty zdobywasz nowych klientów.

Prowadzenie Instagrama

Prowadzenie Instagrama & kampanie reklamowe

Jak na Facebooku, tak też na Instagramie do budowania widoczności oraz rozpoznawalności marki można wykorzystywać płatne kampanie reklamowe. Warto je dokładnie zaplanować, wybierając określoną grupę docelową, dla której promowane treści będą szczególnie interesujące.

Kampanie reklamowe pozwalają na zwiększenie ruchu na profilu, zbudowanie silnej i zaangażowanej społeczności – fanów, klientów i ambasadorów, oraz zwiększenie konkurencyjności firmy na rynku. Zalet jest wiele – warto zatem zainwestować i zobaczyć, jak Twój wirtualny profil na Instagramie sprawia, że Twoja firma realnie się rozrasta.

Prowadzenie Instagrama a aktywność na Instagramie

Wielu przedsiębiorców popełnia poważny błąd. Zakładają profile w social mediach, a później nie mają czasu lub zapominają o prowadzeniu ich. W ten sposób nie da się zbudować zaangażowanej społeczności, która w przyszłości zacznie przynosić wymierne korzyści.

Jeśli zatem nie masz czasu, ochoty lub doświadczenia, żeby zająć się Twoją firmową stroną, może lepiej zastanowić się nad tym, czy ktoś inny nie mógłby tego zrobić za Ciebie – profesjonalnie, z pomysłem i odpowiednią częstotliwością.

Prowadzenie Instagrama

PROWADZENIE INSTAGRAMA

OBSERWUJĄCY - SPRZEDAŻ - ZASIĘG
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

20 ocen