Prowadzenie Instagrama
Prowadzenie Instagrama w Content Hero to:
- opracowanie strategii na podstawie Twoich celówi oczekiwań,
- kompleksowa obsługa graficzna Twojego Fanpage,
- gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych followersów,
- spójna, profesjonalna komunikacja wizualna,
- atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów,
- aktywna moderacja Twojego IG, zarządzanie kryzysowe oraz aktywizowanie komentujących,
- pełna obsługa kampanii reklamowych (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, sprzedaż, ruch, etc.),
- dedykowany opiekun Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby,
- pełna kontrola nad treściami, które są publikowane na Instagram i wcześniejsza akceptacja harmonogramu postów,
- raporty wykonanych działań i skuteczności,
- monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.
Porozmawiajmy o współpracy
Prowadzenie Instagrama – zleć to specjalistom!
W Content Hero wiemy, jak działają social media i co na nich naprawdę działa. Możemy zatem pomóc zbudować Twój profil, wypełnić go wartościową treścią i sprawić, że klienci zostaną z Tobą na lata.
Chcesz zostać gwiazdą mediów społecznościowych?
Postaw na prowadzenie Instagrama przez doświadczonych profesjonalistów, którzy zrobią go za Ciebie.
czytaj więcej
PROWADZENIE INSTAGRAMA OD A-Z
Instagram pokazuje firmę od środka – co się dzieje w siedzibie, jakie nowości właśnie się pojawiają, kim są pracownicy. A to wszystko podaje się w formie zdjęć, estetycznych i przykuwających wzrok lub krótkich filmików dodawanych do Insta Stories.
Prowadzenie Instagrama wymaga od samego początku dobrego planu, spójności i systematyczności. Nie ma jednej złotej zasady odnośnie częstotliwości publikowania treści – trzeba eksperymentować i szukać idealnego rozwiązania, które zapewni jak największą, zaangażowaną widownię.
Nie można też zapominać, że wszystkie zdjęcia i filmiki powinny zawierać elementy identyfikacji wizualnej firmy, warto wykonywać je w zbliżonej stylistyce (podobne filtry, wspólny element itp.), aby od razu kojarzyć je z daną marką.
Prowadzenie Instagrama musi bowiem stawiać na konkretną ideę oraz jak najwyższą jakość.
ZDJĘCIA, SESJE, ANIMACJE A PROWADZENIE INSTAGRAMA
Aby firmowy Instagram działał na Twoją korzyść, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Oczywiście niezbędna jest regularność publikacji. Dla jednego biznesu będzie to kilka postów dzienne, dla innego 2-3 w tygodniu. Warto przyjrzeć się zachowaniom swoich fanów, zobaczyć strony konkurencji oraz prowadzić testy. Opieraj się na faktach a nie na przypuszczeniach.
Wszystkie publikowane na Instagramie treści muszą być dopracowane w najmniejszym nawet szczególe. Świetnym pomysłem jest tworzenie długofalowych harmonogramów, w których uwzględnisz najważniejsze pomysły, szkice poszczególnych kampanii i postów.
Sama publikacja to jednak nie wszystko – trzeba też angażować się w dyskusje na branżowe tematy, budując pozycję eksperta oraz sprawnie odpowiadać na wszystkie reakcje fanów i obserwatorów. Kontakt to bowiem podstawa działania w social mediach.
Warto korzystać z mnogości narzędzi, które daje platforma. Zalicza się do nich oczywiście wspomniane wcześnie Insta Story, ale także hashtagi – czyli największą siłę Instagrama, które pozwalają wpisać się w globalne wątki lub stworzyć swoje własne hasła promocyjne.
- Tworzymy harmonogram postów na Twojego Instagrama
- Przygotowujemy spójne stories i publikujemy je na IG
- Tworzymy Rolki promujące Twoje produkty i usługi.
- Pozyskujemy nowych Followersów na Twoim profilu
PROWADZENIE INSTAGRAMA – JAK ROBIĆ TO SKUTECZNIE
Cały instagramowy content musi wyróżniać się wysoką jakością. Przypadkowe, nieostre zdjęcia raczej nie mają tu racji bytu – ma być estetycznie i profesjonalnie. Można oczywiście nawiązać współpracę z zawodowym fotografem lub specjalistą od video – wówczas otrzymamy materiały wykonane odpowiednim sprzętem i poddane późniejszej postprodukcji.
Instagram coraz mocniej stawia na treści video oraz animacje – jako na najpopularniejszy i najprostszy w odbiorze rodzaj przekazu. Można publikować je bezpośrednio na tablicy lub w formie krótkich relacji w Insta Stories. Z ich pomocą wzmacniasz więzi z już pozyskanymi fanami oraz nawiązujesz nowe kontakty. Rozpoznawalność marki rośnie, a Ty zdobywasz nowych klientów.