BLOG

Jak generować leady w Internecie?

  Jak generować leady w Internecie?   Gdyby przyjrzeć się działaniom marketingowym w sieci, okazałoby się, że większość z nich nastawia się na pozyskiwanie leadów. Nie jest to jednak zadanie łatwe, a przeprowadzone nieumiejętnie, przynosi często więcej szkód niż...

czytaj dalej

Video w social mediach – niewykorzystany potencjał

  Video w social mediach – niewykorzystany potencjał   Chyba nikt już nie kwestionuje przydatności video w social mediach. Stały się one jednym z najważniejszych trendów ostatnich miesięcy. Filmy niosą szereg korzyści – od podtrzymania kontaktu z fanami, aż do...

czytaj dalej

LinkedIn – budowanie relacji z klientem

  LinkedIn - budowanie relacji z klientem   Spośród wszystkich social mediów, LinkedIn uchodzi za najbardziej probiznesowy. Stanowi przestrzeń do profesjonalnej rozmowy oraz znajdywania nowych partnerów biznesowych lub klientów. Jak go używać, żeby zyskać jak...

czytaj dalej

Facebook dla biznesu – korzyści i pomysły

   Facebook dla biznesu – korzyści i pomysły  Choć wiele osób nadal uważa, że Facebook pozwala jedynie na utrzymywanie kontaktów ze znajomymi lub krewnymi, to jednak w ciągu ostatnich lat, platforma stała się też rozległym obszarem do działań biznesowych.Na całym...

czytaj dalej

Jak skutecznie prowadzić fanpage?

  Jak skutecznie prowadzić fanpage? Sprawdź!  Fanpage na Facebooku ma potencjał, który wiele firm wciąż niewystarczająco wykorzystuje.. Jeśli również macie z tym problem, zaraz dowiecie się, jak prowadzić fanpage, żeby był bardziej atrakcyjny i przynosił...

czytaj dalej

Lejek sprzedażowy – co to jest i do czego służy?

  Lejek sprzedażowy - co to jest i do czego służy?  Jeśli chcemy zrozumieć, czym jest lejek sprzedażowy należy zauważyć, że ma z nim na co dzień do czynienia wiele firm handlowych, które często nawet nie zdają sobie z tego sprawy. Jak to możliwe? Lejek jest bowiem...

czytaj dalej

(Nie)dziecięcy świat – Emocje w reklamie

  (Nie)dziecięcy świat - emocje w reklamie! Emocje. To pierwsze, co uczymy się rozpoznawać! Smutek, radość, wdzięczność, strach, duma – za pomocą gestu czy mimiki twarzy możemy wyrazić tak wiele. Skoro dzięki emocjom, w prosty i szybki sposób, możemy...

czytaj dalej

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!

    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

6 + 5 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Ludwika Idzikowskiego 2F lok. 37, 00-710 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.

Czytaj więcej