Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

15 + 12 =

Czym jest Publer?

Publer to oprogramowanie do publikowania treści w mediach społecznościowych, które obsługuje wszystkie główne sieci społecznościowe. Usługa obejmuje pulpit nawigacyjny, który pomaga użytkownikom zarządzać ich kontami w mediach społecznościowych.

Jedną z głównych cech tego narzędzia jest jego automatyzacja publikowania. Może być używany do publikowania treści międzyplatformowych, a także publikowania na wielu platformach jednocześnie.

Publer wykorzystuje algorytmy oparte na sztucznej inteligencji do generowania nowych pomysłów na treści, co oszczędza czas użytkownikom, którzy chcą dodawać nowe posty, ale nie mają czasu, aby wymyślić coś samodzielnie.

Jak działa Publer?

PUBLER to narzędzie do publikowania na Facebooku, Instagramie, Twitterze, TikToku, Youtube etc., które pomaga twórcom udostępniać swoje treści na platformie mediów społecznościowych, bez konieczności angażowania się w ich publikację w określonym momencie.
PUBLER ułatwia publikowanie w mediach społecznościowych za pomocą jednego kliknięcia. Gdy twórcy treści zarejestrują się w PUBLER, mogą planować posty w jego interfejsie ręcznie bądź poprzez import pliku CSV. Dodatkowo można wybrać, na które media społecznościowe mają pójść określone treści. Jest to więc świetna opcja dla ludzi zabieganych, którzy nie mają czasu postować codziennie, a bardzo by tego chcieli! Wystarczy zaplanować kontent na dany miesiąc z góry i wrzucić go w Publer.

Publer – integracja z wieloma

Publer to bardzo przydatne narzędzie dla autorów treści. Integruje się z wieloma mediami społecznościowymi, co pozwala twórcom angażować swoich czytelników w dodawane treści.
Publer ma integrację z Facebookiem, LinkedIn, Twitterem, TikTokiem, Instagramem, Pinterestem oraz YouTubem. Pozwala autorom treści na publikowanie swoich artykułów w wielu kanałach mediów społecznościowych za pomocą jednego kliknięcia. Ułatwia to twórcom budować zaangażowanie wśród czytelników.

Funkcje oferowane przez Publera

Twórcy mogą używać tego narzędzia do planowania swoich treści na najbliższe kilka miesięcy. Dzięki temu mogą tworzyć treści, które są zgodne z ich celami i bardziej odpowiednie dla odbiorców. Publer pozwala zbudować strategię na media społecznościowe i w łatwy sposób ją realizować.

Dwie główne cechy programu Publer to kalendarz i czasopismo. Kalendarz umożliwia zaplanowanie treści na dowolny okres. Możesz także ustawić cele i kamienie milowe, które pomogą Ci pozostać na dobrej drodze. Dziennik to miejsce, w którym trafiają Twoje pomysły, gdy czekają na realizację w kalendarzu, więc jest to miejsce na burzę mózgów lub po prostu głośne myślenie o przyszłych pomysłach na treści lub historiach, które chcesz zrobić.

Jak połączyć konto z Publerem?

Publer może bardzo pomóc w zarządzaniu dużą ilością treści lub w przepływie treści na różne media spoęłcznościowe.

Aby połączyć swoje konto z Publerem, musisz zalogować się na konto Publer i przejść do zakładki Konta. Następnie kliknij „dodaj konto” i wybierz media społecznościowe, które chcesz dodać do tego programu.

Jeśli dodałeś już swoje konta do Publera, możesz w łatwy sposób rozpocząć planowanie treści na swoje social media. Wystarczy, że klikniesz zakładkę Create. Znajdziesz tam pole, w którym możesz wkleić treść postu na social media, możesz dodać zdjęcie, a także zobaczyć podgląd planowanego postu.

Ponadto możesz zaplanować datę i godzinę publikacji, klikając w zielony przycisk bądź zapostować od razu klikając niebieski.

Jeśli stworzyłeś harmonogram swoich treści w Excelu, możesz zaimportować go, klikając przycisk „CSV Import” – po wrzuceniu pliku przyjdzie Ci powiadomienie, w które musisz kliknąć, a Twoim oczom ukażą się wszystkie zaplanowane posty, wystarczy sprawdzić poprawność oraz zatwierdzić!

Po co planować treści?

Treści w mediach społecznościowych to potężny sposób na nawiązanie kontaktu z klientami i budowanie autentycznej marki.

Poniżej dzielimy się kilkoma wskazówkami, jak zaplanować idealne treści do mediów społecznościowych.

  1. Poznaj swoich odbiorców:
    Twoi odbiorcy to pierwsza rzecz, którą powinieneś rozważyć przed utworzeniem jakichkolwiek treści do mediów społecznościowych. Jakie są ich zainteresowania? Na czym im zależy? Kiedy wchodzą na dane media społecznościowe? Jakiej są płci? Ile mają lat? To tylko część pytań, na które należy odpowiedzieć, zanim zaczniesz planować swoje posty.
  2. Opracuj strategię:
    Jedną z najważniejszych rzeczy do zrobienia jest opracowanie strategii kampanii w mediach społecznościowych, ponieważ pomoże Ci to stworzyć bardziej spójną i ustrukturyzowaną kampanię z jasnymi, mierzalnymi celami i KPI od samego początku. Zastanów się jakie treści chciałaby widzieć Twoja grupa docelowa i stwórz na ich podstawie swój kontent.
  3. Wykorzystaj hashtagi:
    Publikując coś w mediach społecznościowych, wykorzystuj hasztagi. Są one bardzo ważne, w szczególności, gdy publikujesz na Instagramie. Hasztagi pozwalają na to, żeby odbiorcy dotarli do Ciebie po wyszukiwanych danego hasła, a nie jedynie nazwy Twojego profilu. Pamiętaj, aby wybierane przez Ciebie hasztagi były spójne z treściami, które tworzysz. Dzięki temu użytkownicy Instagrama chętniej będą zostawać na Twoim profilu.

3 składniki skutecznej strategii marketingowej w mediach społecznościowych

Media społecznościowe odgrywają coraz większą rolę w strategiach marketingowych. To doskonała okazja do nawiązania kontaktu z klientami, budowania świadomości marki oraz lojalności klientów. Jeśli nie korzystasz w tym celu z mediów społecznościowych, czas przemyśleć swoją strategię.

Ale jak to zrobić? Oto trzy składniki, które mogą pomóc Ci odnieść sukces w mediach społecznościowych:

  • Wciągająca historia
    Tekst powinien być interesujący i odpowiedni dla odbiorców. Musisz mówić również o tym czym pasjonujesz się i o tym o czym dużo wiesz.
  • Autentyczność
    Pamiętaj, aby mimo wszystko pozostać SZCZERYM, nie tylko z publicznością, ale i wobec siebie. Rób to, co lubisz, bądź prawdziwy, a ludzie pokochają Twój kontent!
  • Niezawodna treść
    Chcesz mieć pewność, że Twoje treści są dobrze napisane i atrakcyjne dla czytelników? Publikuj swoje posty konsekwentnie, wtedy będziesz mieć pewność, że odbiorcy zawsze mogą znaleźć u Ciebie nowe, świeże treści. Dzięki temu często będą wracać na Twój profil, lajkować, komentować i angażować się.

Planowanie i strategia to klucz do sukcesu w marketingu w mediach społecznościowych. Musisz wiedzieć, jakie treści chcesz publikować i jak to zrobić.

Treści na grafikach powinny odnosić się do tekstu, który publikujesz w mediach społecznościowych. Dodawane treści powinny być krótkie, atrakcyjne i wciągające, ponieważ jeśli tak nie jest, ludzie nie będą go czytać, a nawet mogą przestać Cię obserwować.

Rozmawiaj!
Rozmowa dotyczy interakcji z obserwującymi lub potencjalnymi klientami. Jeśli Twój odbiorca poczuje, że jest ignorowany, prawdopodobnie przestanie Cię obserwować. Angażuj się w relację z Twoimi obserwującymi. Dzięki temu zbudujesz zaangażowaną społeczność.

Lista kontrolna strategii mediów społecznościowych i zestaw do planowania dla Twojej firmy

Firmy z całego świata, niezależnie od wielkości i branży, zaczynają inwestować w media społecznościowe. Jeśli jesteś nowy w świecie mediów społecznościowych, oto kilka wskazówek, jak sprawić, by posty były bardziej udostępniane:

Zawsze powinieneś publikować we właściwym czasie. Zwykle odbywa się to w ciągu godziny od szczytowego czasu zaangażowania odbiorców. Może to sprawdzić w statystykach swojego konta na IG.

Nie publikuj zbyt często. Jeśli to zrobisz, Twoi obserwatorzy mogą uznać to za spam i mogą przestać Cię obserwować. Spróbuj publikować trzy razy tygodniowo. Ważna jest również częstotliwość postów. Jeśli publikujesz zbyt często, Twoi obserwatorzy mogą stracić zainteresowanie Twoimi treściami i nie zainteresować się nimi tak bardzo. Ale jeśli źle zaplanujesz swoje posty, Twoi obserwatorzy nie zobaczą ich, kiedy mogliby być nimi najbardziej zainteresowani i kiedy mieliby największy wpływ.

Upewnij się, że Twoje posty są odpowiednie i można je udostępniać, dołączając atrakcyjne obrazy i filmy w wysokiej rozdzielczości. Najważniejszą rzeczą jest upewnienie się, że treści, które publikujesz w mediach społecznościowych, można udostępniać. Oznacza to, że nie są one zbyt długie, są łatwy do zrozumienia i zawierają silne wezwanie do działania na końcu.

Jak zaplanować posty korzystając z Publera?

Najlepszym sposobem na zaplanowanie treści jest użycie narzędzia, które jest do tego przystosowane. Publer pomaga utrzymać porządek i planować posty z wyprzedzeniem.

Publisher to narzędzie do planowania treści, które może pomóc w tworzeniu kalendarza treści w mediach społecznościowych, planowaniu postów i śledzeniu wyników.

W panelu możesz dodawać pojedyncze posty z określonymi datami i godzinami. Możesz także dodać wiele postów na raz za pomocą importu CSV. W łatwy sposób możesz dodać datę i godzinę publikacji, zobaczyć podgląd postu oraz feedu.

Publer to narzędzie do planowania treści, które pomaga markom z wyprzedzeniem planować kampanie w mediach społecznościowych i monitorować postępy w osiąganiu pożądanych celów.

Publer pomaga planować, publikować i udostępniać właściwą wiadomość odpowiednim odbiorcom we właściwym czasie. Aplikacja posiada wiele funkcji, które pomogą Ci w rutynowej pracy, takie jak planowanie postów, edycja postów, wyszukiwanie popularnych treści, etc.

Ile kosztuje korzystanie z Publera?

Na stronie wydawcy jest napisane, że narzędzie jest bezpłatne. Jeśli jednak jesteś zainteresowany większą liczbą funkcji, będziesz musiał za to zapłacić.

W witrynie Publera istnieją trzy różne plany cenowe, z których każdy ma własny zestaw funkcji. Znajdziesz tam plan:

  • Darmowy
  • Srebrny
  • Złoty

Darmowy posiada oczywiście najmniejszą liczbę funkcji, a pozostałe dwa są płatne i wynoszą odpowiednio 10$ za miesiąc oraz 20$ za miesiąc, z możliwością oszczędności przy zakupie na 3 miesiące, 6 miesięcy bądź rok.

Więcej informacji o planach cenowych znajdziesz na stronie!

Ponadto korzystając z naszego linku, możesz zaoszczędzić!

PS: Pamiętaj, że od czasu publikacji artykułu pewne rzeczy mogły ulec zmianie – sprawdź aktualne ceny i funkcje, jakie oferuje narzędzie Publer na ich stronie!

1 ocen