Powered by ContentHero

Yandex

Yandex to rosyjska wielonarodowa korporacja specjalizująca się w różnych usługach i produktach internetowych i technologicznych. Została założona w 1997 roku przez Arkadija Wołozha i Ilję Siegalaowicza i ma swoją siedzibę w Moskwie. Yandex jest najczęściej kojarzony z rosyjską wersją wyszukiwarki internetowej, która cieszy się dużą popularnością na rynku rosyjskojęzycznym, przewyższając na tym obszarze nawet takie giganty, jak Google.

Jednak Yandex oferuje o wiele więcej niż tylko wyszukiwanie. W ich portfolio produktów i usług znajdują się między innymi: Yandex.Maps (usługa map), Yandex.Mail (usługa poczty elektronicznej), Yandex.Music (serwis strumieniowania muzyki), Yandex.Taxi (usługa zamawiania taksówek), a także wiele innych usług związanych z technologią i internetem.

Z punktu widzenia marketingu, Yandex stanowi ważną platformę dla marek i reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do rosyjskojęzycznego rynku. Oferta Yandex obejmuje szereg rozwiązań reklamowych, w tym reklamy w wyszukiwarce, reklamy kontekstowe, display i programmatic, a także reklamy wideo. Ich platforma reklamowa, Yandex.Direct, umożliwia firmom tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi skierowanymi do użytkowników Yandex.

Dlatego, jeżeli firma chce skutecznie dotrzeć do rosyjskojęzycznej audyencji, niezależnie od tego, czy jest to Rosja, Kazachstan, Białoruś, Turcja, czy jakiekolwiek inne terytorium, na którym Yandex jest popularny, powinna rozważyć wykorzystanie tej platformy w swojej strategii marketingowej.

Porozmawiajmy o współpracy

cropped przedsiebiorcy bartek
certyfikaty

Bartosz Paczyński

  • Konsultant i Trener marketingu i sprzedaży.
  • Właściciel Agencji Social Media Content Hero i portalu Przedsiębiorcy
  • Wykładowca akademicki (Akademia Leona Koźmińskiego),
  • Certyfikowany Partner Google,
  • Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional,
  • Certyfikowany Trener DIMAQ z ramienia IAB Polska,
  • Od 2008 roku w branży marketingowej.
Oceń
[Total: 0 Średnia: 0]

Porozmawiajmy o współpracy

0 komentarzy

Wyślij komentarz