Ad Visibility

Ad visibility to pojęcie marketingowe odnoszące się do widoczności reklamy w internecie. Oznacza ono, na ile reklama jest faktycznie widoczna dla użytkownika na stronie internetowej. Wysoka widoczność reklamy jest istotna dla skuteczności kampanii reklamowych, ponieważ im lepiej widoczna jest reklama, tym większe są szanse na dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie wskaźników konwersji. Dlatego reklamodawcy starają się zapewnić jak najwyższą widoczność swoich reklam, aby osiągnąć lepsze rezultaty. Jednym z czynników wpływających na widoczność reklam jest unikanie ad collision, czyli sytuacji, w której wiele reklam jest ukrytych i nakładanych na siebie w tle strony internetowej, co obniża jakość i skuteczność kampanii reklamowych

Porozmawiajmy o współpracy

cropped przedsiebiorcy bartek
certyfikaty

Bartosz Paczyński

  • Konsultant i Trener marketingu i sprzedaży.
  • Właściciel Agencji Social Media Content Hero i portalu Przedsiębiorcy
  • Wykładowca akademicki (Akademia Leona Koźmińskiego),
  • Certyfikowany Partner Google,
  • Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional,
  • Certyfikowany Trener DIMAQ z ramienia IAB Polska,
  • Od 2008 roku w branży marketingowej.
Oceń
[Total: 0 Średnia: 0]

Porozmawiajmy o współpracy

0 komentarzy

Wyślij komentarz