REKLAMA W GOOGLE

Nie sposób wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez reklamy. Stanowi ona podstawę handlu, pomaga budować wizerunek oraz zaufanie społeczne do danej marki. Reklama dotyczy różnych obszarów życia, a ponieważ w ostatnim czasie w dużej części przeniosło się ono do rzeczywistości wirtualnej, to również kampanie promujące dane towary i usługi również musiały znaleźć dla siebie miejsce w świecie online.

Istnieje wiele sposobów reklamowania się w Internecie. Jednym z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych jest reklama w Google.

Potrzebujesz pomocy z Reklamą w Google?

Napisz do nas email lub zadwoń do nas i porozmawiaj o współpracy!

 

Reklama w Google – Search

Reklamowanie się z pomocą Google Ads w wynikach wyszukiwania przynosi wiele korzyści. Przede wszystki płaci się za konkretne efekty. Google pobiera od Ciebie opłaty dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w wyświetloną reklamę. Możesz też samodzielnie ustalać budżet – nie ma narzucanych limitów, dzięki czemu każdy tworzy kampanię dopasowaną do swoich możliwości.
Reklama w wyszukiwarce Google to szansa na dotarcie do wielu nowych klientów, żywo zainteresowanych Twoją ofertą. Wystarczy tylko odpowiednio zdefiniować grupę docelową, zawężając ją do grona konkretnych, potencjalnych klientów. Nie da się bowiem adresować skutecznej kampanii do wszystkich. Zbyt popularne frazy, na przykład „sklep meblowy” dotrą do szeregu osób niekoniecznie zainteresowanych zakupem Twoich designerskich mebli, a też narażą Cię na bezpośrednią i niepotrzebną rywalizację z takimi potęgami, jak IKEA, która ma gigantyczne budżety na kampanie marketingowe.
Skoro klienci sami szukają konkretnych fraz w okienku wyszukiwania, prawdopodobieństwo, że skorzystają z Twoich usług zdecydowanie wzrasta. Szkoda zatem oddać tak wartościowy ruch konkurencji. Warto jednak samodzielnie lub z pomocą doświadczonych specjalistów dokładnie przemyśleć strategie i wybrać najskuteczniejsze frazy, które przyniosą zdecydowany wzrost ruchu na stronie.

Reklama w Google – Display czyli reklama graficzna

Reklama w Google to jednak nie tylko standardowe reklamy tekstowe, do których przyzwyczailiśmy się wszyscy. Google Ads oferują także reklamy graficzne, które jeszcze skuteczniej pomagają zaprezentować Twoją ofertę oraz oczywiście sprzedawać.
Większość z nas to przecież wzrokowcy. Reklama graficzna składa się z obrazu nieruchomowego lub pliku Flash, na którym umieszcza się informacje o Twoim biznesie, usługach lub promocjach. Każdy kto kliknie w grafikę, zostanie przeniesiony do odpowiedniej podstrony w Twojej witrynie.
Tego typu materiały wyświetlają się w całej rozbudowanej sieci stron partnerskich współpracujących z Google, dzięki czemu znacząco zwiększasz możliwość dotarcia do nowych klientów.

Skuteczna Reklama w Google

Jak już powiedzieliśmy, szczególną zaletą promocji w Google jest jej wysoka skuteczność. Z pomocą Google Ads i reklam graficznych możesz pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują właśnie tego, co produkujesz i w większości przypadków to nie Ty zabiegasz o ich uwagę, a oni sami do Ciebie przychodzą. Dzięki temu reklama w Google jest nienachalna i dobrze odbierana przez klientów.
Skuteczność działań można również oczywiście zwiększać poprzez tworzenie wartościowego i przykuwającego uwagę contentu, który zachęci użytkownika, żeby kliknął właśnie w Twój link.
Aby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu, należy przygotować proste treści, które przekonają klientów, że to właśnie Twój produkt rozwiąże wszystkie ich problemy. W przypadku reklamy graficznej liczy się także ciekawy design i oryginalność.
Całość kampanii promocyjnej powinna być oczywiście spójna i dobrze zaplanowana. Jeśli czujesz, że nie do końca się w tym odnajdujesz, warto zatrudnić specjalistów. W Content Hero na bieżąco śledzimy trendy, wiemy, jakie frazy sprzedają oraz jak powinna wyglądać dobra reklama graficzna.
Jeśli chcesz zatem sprzedawać przez Google skutecznie i sprawnie, zgłoś się do nas, a pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Reklama w Google – remarketing

Zdarzają się użytkownicy, którzy zobaczą Twoją stronę, wejdą na nią, ale z jakiegoś powodu nie dojdzie do finalnego zakupu. Do nich można skierować kampanię remarketingową.
Remarketing polega na wyświetlaniu reklam przypominających w wyszukiwarce Google oraz w sieciach partnerskich o Twoich produktach lub promocji. Pomaga to znacząco poprawiać rozpoznawalność marki, a także skutecznie zwiększać sprzedaż, zmniejszając współczynnik porzuconych koszyków.

Reklama w Google – Mierzenie konwersji

Warto też pamiętać, że w Google nic nie jest pozostawione na pastwę przypadku. Wszystkie rezultaty poszczególnych kampanii możesz na bieżąco śledzić w Google Analytics, testując co się sprawdza i klika oraz z której akcji promocyjnej masz największą konwersję.
Dzięki temu masz szansę ciągle udoskonalać swoje kampanie i tworzyć reklamy szyte naprawdę na miarę Twojego biznesu oraz oczekiwań Twoich klientów.

Reklama w Google – podsumowanie

Google to światowy potentach oraz sposób na dotarcie do wielu zróżnicowanych grup odbiorców, w których są również Twoi klienci. Warto zatem z niego świadomie korzystać do tworzenia profesjonalnych kampanii reklamowych – Google Ads i reklam graficznych, które pojawiają się Twoim klientom w najodpowiedniejszym momencie.

Jeśli szukasz wsparcia w tworzeniu profesjonalnych kampanii, koniecznie napisz do nas – przeanalizujemy sytuację, rozpatrzymy dostępne możliwości i znajdziemy sposób, żeby użytkownicy szukający w Internecie produktów i usług trafili właśnie do Ciebie.

zaufali nam

 
 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,

weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

6 + 1 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.