Reklama w
Google

Google to światowy potentach oraz sposób na dotarcie do wielu zróżnicowanych grup odbiorców, w których są również Twoi klienci. Warto zatem z niego świadomie korzystać do tworzenia profesjonalnych kampanii reklamowych – Google Ads i reklam graficznych, które pojawiają się Twoim klientom w najodpowiedniejszym momencie.

Jeśli szukasz wsparcia w tworzeniu profesjonalnych kampanii, koniecznie napisz do nas – przeanalizujemy sytuację, rozpatrzymy dostępne możliwości i znajdziemy sposób, żeby użytkownicy szukający w Internecie produktów i usług trafili właśnie do Ciebie.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

3 + 3 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Nie sposób wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez reklamy. Stanowi ona podstawę handlu, pomaga budować wizerunek oraz zaufanie społeczne do danej marki. Reklama dotyczy różnych obszarów życia, a ponieważ w ostatnim czasie w dużej części przeniosło się ono do rzeczywistości wirtualnej, to również kampanie promujące dane towary i usługi również musiały znaleźć dla siebie miejsce w świecie online.

Istnieje wiele sposobów reklamowania się w Internecie. Jednym z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych jest reklama w Google.

Potrzebujesz pomocy w reklamie w Google?

#reklama w google

Reklama w Google Search

Reklamowanie się z pomocą Google Ads w wynikach wyszukiwania przynosi wiele korzyści. Przede wszystki płaci się za konkretne efekty. Google pobiera od Ciebie opłaty dopiero wtedy, gdy użytkownik kliknie w wyświetloną reklamę. Możesz też samodzielnie ustalać budżet – nie ma narzucanych limitów, dzięki czemu każdy tworzy kampanię dopasowaną do swoich możliwości.
Reklama w wyszukiwarce Google to szansa na dotarcie do wielu nowych klientów, żywo zainteresowanych Twoją ofertą. Wystarczy tylko odpowiednio zdefiniować grupę docelową, zawężając ją do grona konkretnych, potencjalnych klientów. Nie da się bowiem adresować skutecznej kampanii do wszystkich. Zbyt popularne frazy, na przykład „sklep meblowy” dotrą do szeregu osób niekoniecznie zainteresowanych zakupem Twoich designerskich mebli, a też narażą Cię na bezpośrednią i niepotrzebną rywalizację z takimi potęgami, jak IKEA, która ma gigantyczne budżety na kampanie marketingowe.
Skoro klienci sami szukają konkretnych fraz w okienku wyszukiwania, prawdopodobieństwo, że skorzystają z Twoich usług zdecydowanie wzrasta. Szkoda zatem oddać tak wartościowy ruch konkurencji. Warto jednak samodzielnie lub z pomocą doświadczonych specjalistów dokładnie przemyśleć strategie i wybrać najskuteczniejsze frazy, które przyniosą zdecydowany wzrost ruchu na stronie.

#reklama w google

Reklama Google Display czyli reklama graficzna

Reklama w Google to jednak nie tylko standardowe reklamy tekstowe, do których przyzwyczailiśmy się wszyscy. Google Ads oferują także reklamy graficzne, które jeszcze skuteczniej pomagają zaprezentować Twoją ofertę oraz oczywiście sprzedawać.
Większość z nas to przecież wzrokowcy. Reklama graficzna składa się z obrazu nieruchomowego lub pliku Flash, na którym umieszcza się informacje o Twoim biznesie, usługach lub promocjach. Każdy kto kliknie w grafikę, zostanie przeniesiony do odpowiedniej podstrony w Twojej witrynie.
Tego typu materiały wyświetlają się w całej rozbudowanej sieci stron partnerskich współpracujących z Google, dzięki czemu znacząco zwiększasz możliwość dotarcia do nowych klientów.

Prowadzenie Instagrama

Reklama w Google to krok do przodu w Twoim biznesie

Wiemy, jak ważny jest rozwój, dlatego w naszej agencji dbamy o zadowolenie klientów z osiąganych wyników. Nasze kampanie pozwalają osiągnąć ogromne konwersje oraz zwiększać popularność strony, a także sklepu internetowego. Sprawdź sam, co przyniesie Ci współpraca z nami!

#reklama w google

Skuteczna reklama w Google

Jak już powiedzieliśmy, szczególną zaletą promocji w Google jest jej wysoka skuteczność. Z pomocą Google Ads i reklam graficznych możesz pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują właśnie tego, co produkujesz i w większości przypadków to nie Ty zabiegasz o ich uwagę, a oni sami do Ciebie przychodzą. Dzięki temu reklama w Google jest nienachalna i dobrze odbierana przez klientów.
Skuteczność działań można również oczywiście zwiększać poprzez tworzenie wartościowego i przykuwającego uwagę contentu, który zachęci użytkownika, żeby kliknął właśnie w Twój link.
Aby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu, należy przygotować proste treści, które przekonają klientów, że to właśnie Twój produkt rozwiąże wszystkie ich problemy. W przypadku reklamy graficznej liczy się także ciekawy design i oryginalność.
Całość kampanii promocyjnej powinna być oczywiście spójna i dobrze zaplanowana. Jeśli czujesz, że nie do końca się w tym odnajdujesz, warto zatrudnić specjalistów. W Content Hero na bieżąco śledzimy trendy, wiemy, jakie frazy sprzedają oraz jak powinna wyglądać dobra reklama graficzna.
Jeśli chcesz zatem sprzedawać przez Google skutecznie i sprawnie, zgłoś się do nas, a pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

#reklama w google

Reklama w Google i remarketing

Zdarzają się użytkownicy, którzy zobaczą Twoją stronę, wejdą na nią, ale z jakiegoś powodu nie dojdzie do finalnego zakupu. Do nich można skierować kampanię remarketingową.
Remarketing polega na wyświetlaniu reklam przypominających w wyszukiwarce Google oraz w sieciach partnerskich o Twoich produktach lub promocji. Pomaga to znacząco poprawiać rozpoznawalność marki, a także skutecznie zwiększać sprzedaż, zmniejszając współczynnik porzuconych koszyków.

#reklama w google

Mierzenie konwersji (efektów)

Warto też pamiętać, że w Google nic nie jest pozostawione na pastwę przypadku. Wszystkie rezultaty poszczególnych kampanii możesz na bieżąco śledzić w Google Analytics, testując co się sprawdza i klika oraz z której akcji promocyjnej masz największą konwersję.
Dzięki temu masz szansę ciągle udoskonalać swoje kampanie i tworzyć reklamy szyte naprawdę na miarę Twojego biznesu oraz oczekiwań Twoich klientów.

Współpraca z nami daje realne efekty!

Jeśli chcesz:

  • osiągać realne wyniki przy minimalnym zaangażowaniu z Twojej strony
  • zwiększyć popularność swojej witryny lub sklepu internetowego
  • pozyskać nowych klientów w szybkim tempie

Skontaktuj się z nami, a ustalimy plan działania!

Prowadzenie fanpage

Cennik: reklama w google

Prosty Cennik. Jasne zasady współpracy. Realne efekty.

Stała opłata miesięczna

250 zł/netto

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >5000 zl/netto miesiąc

20%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 5001-10.000 zl/netto miesiąc

17%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 10.000-50.000 zl/netto miesiąc

15%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >50.001 zl/netto miesiąc

12%

Pełna obsługa graficzna na potrzeby reklam

w cenie podstawowej

Wykorzystanie pełni możliwości systemów reklamowych bez dodatkowych opłat

w cenie podstawowej

Pełna analityka i optymalizacja kampanii pod KPI

w cenie podstawowej

Miesięczne raportowanie wyników kampanii

w cenie podstawowej

Dedykowany Project Manager do kontaktu

w cenie podstawowej

Przykład:

Za zarządzanie kampanią reklamową w Google z budżetem 5000 zł/netto na miesiąc opłata wynosić będzie: 250 zł/netto stałej opłaty + 1000 zł/netto prowizji od zarządzanego budżetu.
Łącznie 1250 zł/netto z pełną obsługą graficzną.

Reklama w Google – dlaczego warto?

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa, dlatego warto skorzystać z możliwości, jakie oferuje poprzez płatne działania. Dzięki Reklamie w Google możesz zapewnić swojej stronie internetowej:

  • wzrost widoczności 
  • zbudowanie wizerunku
  • wzrost zaangażowania na stronie
  • wzrost konwersji (czyli sprzedaży, zapisu do Newslettera, wypełnień formularza kontaktowego, etc.)
Prowadzenie fanpage

Content Hero – Twoja Agencja Social Media

Współpracując z nami, zyskujesz:

  • umowę na czas nieokreślony
  • 1 miesiąc wypowiedzenia umowy
  • dedykowanego Project Managera
  • partnerskie podejście i konsultacje
  • 100% zaangażowania zespołu

 

Reklama w Google – jaką wybrać?

W zależności od terminu, w jakim chcesz osiągnąć popularność sklepu internetowego, możesz rozważyć dwie opcje:

  • pozycjonowanie – polega na działaniach mających na celu organiczne pozyskanie zasięgów oraz pojawienie się w głównych wynikach wyszukiwania. Ta opcja wymaga jednak czasu, aby zobaczyć pierwsze realne wyniki.
  • reklamy Google Ads – ten sposób jest zdecydowanie łatwiejszy do zrealizowania wyników, jednak wymaga nakładów finansowych. Dzięki reklamie Twoja strona pojawi się na samej górze głównych wyników wyszukiwania Google po wpisaniu przez użytkownika słów kluczowych.

Aby zadbać o pozycjonowanie strony, musisz tworzyć treści zgodne z zasadami SEO. Decydując się na to rozwiązanie, pamiętaj, że wiąże się to z poświęconym czasem na:

  • naukę podstaw SEO
  • optymalizację witryny poprzez edycję adresów URL oraz meta tagów
  • optymalizację treści na stronie, sklepie oraz blogu
  • analizowanie oraz optymalizowanie wprowadzonych działań

Możesz także zlecić nam pozycjonowanie swojej strony w Google. Cena takiego pozycjonowania zależy od upodobań klienta. Na cenę pozycjonowania składają się jednak m.in.:

  • cele biznesowe
  • wielkość strony
  • obecny stan zoptymalizowania strony
  • liczba fraz do wypozycjonowania 
  • branża, w której działa biznes

 

Jak zaplanować budżet na reklamy w Google?

Często trudno oszacować budżet, jaki trzeba przeznaczyć na działania marketingowe. Podczas szacowania ceny należy wziąć pod uwagę takie aspekty, jak:

  • możliwości finansowe firmy
  • cele biznesowe
  • priorytety działań

Podczas określania budżetu warto pomyśleć o liczbie wyświetleń, jakie chcesz, aby generowała Twoja reklama oraz ceną, jaką maksymalnie możesz przeznaczyć na jedno wyświetlenie. 

REKLAMA GOOGLE

WYŚWIETLAJ SIĘ WSZĘDZIE!
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

9 + 9 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

1 ocen