Reklama na Facebook

Skuteczne kampanie na Facebooku w Content Hero to:

  • audyt dotychczasowych działań
  • analiza działań konkurencji
  • przygotowanie planu kampanii reklamowej
  • analiza grup docelowych
  • przygotowanie lead magnet (we współpracy z klientem)
  • pełna obsługa graficzna reklam
  • dobór treści reklam pod grupy docelowe
  • wybór optymalnych celów promocji / typów kampanii
  • przygotowanie struktury kampanii
  • wdrożenie kampanii
  • optymalizacja kampanii reklamowych

Chcesz wiedzieć więcej o kampaniach na Facebooku?
Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy lub czytaj dalej!

Porozmawiajmy o współpracy

12 + 4 =

Reklama na Facebook – korzyści:

Natychmiastowe efekty

Kampanie reklamowe na Facebooku mogą być uruchomione nawet w 15 minut, co pozwala niemal natychmiast dostarczyć pożądane cele marketingowe.

Sprawdzone techniki promocji

W Content Hero prowadząc stki kampanii mamy przygotowane checklisty, które niemal zapewniają sukces kampanii i efektywne wydanie budżetów reklamowych.

Automatyzację

W Content Hero do prowadzenia reklam na Facebook wykorzystujemy automatyzacje, które optymalizują kampanie oraz np. dostarczanie geenrowanych leadów do CRM Klienta.

Metoda 1%

Metoda 1% zakłada, że kazdego dnia działamy lepiej o 1%. W myśl tej zasady po szkoleniu social media w skali roku efektpy po wdrożeniu wiedzy i schematów będą piorunujące!

Pewność i Bezpieczeństwo

Reklamy na Facebook zawsze są prowadzone z zachowaneim procedur bezpieczeństwa, przepisów prawa i RODO. A Ty masz pewność, że dane osobowe Twoich Klientów są bezpieczne.

Zwrot z inwestycji

Reklama musi się zwracać. Własnie dlatego w zalkezności od celu haki wybierają nasi Klienci staramy się dostarczyć jak najwyższy ROAS i ROI z inwestycji.

Reklama na Facebook proces:

Reklama na Facebooku to nie”pójście do kawiarni”. To proces, który od początku do końca musi sprawiać by Klient wykonał załozoną przez nas akcję.

Dlatego też każde zlecenie na reklamę na Faecbook jest prowadzone w następującej formule:

Analiza + Umowa

Pierwszym elementem jest analiza mediów Klienta, strony www, potencjału grupy doclowej, atrakcyjności produktów/usług oraz podpisanie umowy o wszpółpracy.

Wdrożenie kampanii

Kolejnym krokiem jest przygotowanie kreacji reklamowych oraz wdrożenie kampanii.

Kampanie ustawiane są co do zasady na koncie reklamowym agencji.

Optymalizacja

Bardzo ważnym elementem jest ciągła optymalizacja kampanii zarówno pod kątem kreacji, jak i grupy docelowej. 

Tylko optymalizowane na bieżąco kampanie dostarczają założone cele naszym Klientom.

Reklama na Facebook- typy kampanii

Na Facebooku w Polsce mamy ponad 25 milionów aktywnych użytkowników!
Jest to ogromna grupa osób, kóra może stać się Twoimi fanami a w późniejszym czasie także Klientami.

Z pomocą reklam na najpopularniejszych portalach społecznościowych można osiągnąć niemal dowolny cel. Jest tylko jeden warunek. Musisz wiedzieć, czego chcesz i do tego celu dopasować kampanię marketingową.

Pamiętaj też że zgodnie z zasada Pareto w biznesie 80% czasu powinno być poświęcane na działania sprzedażowe i docieranie do nowych Klientów!

czytaj więcej

Kampanie na Facebooku krok po kroku

Budowanie kampanii na Facebooku może nie jest specjalnie skomplikowane, wymaga jednak uwagi oraz zaangażowania. Wszystko zaczyna się od dobrego planu – określenia, co chcemy promować i zaprezentować odbiorcom.

Na początek trzeba oczywiście wyznaczyć cel reklamy. Później należy stworzyć odpowiednie treści oraz zawęzić grupę docelową z pomocą narzędzia targetowania. Dzięki temu skuteczniej trafisz do odpowiednich odbiorców.

Poszczególne reklamy w ramach kampanii powinny być oczywiście ze sobą powiązane, tworząc kompleksowy i spójny przekaz. Dzięki temu skuteczniej zbudujesz swój ekspercki wizerunek oraz rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.

Content Hero na co dzień działa w social mediach i jest na bieżąco z tym, jak zmieniają się trendy promocyjne w Internecie. Działamy sprawnie i skutecznie, bo łączymy teorię z praktyką i mamy doświadczenie, co tak naprawdę się sprawdza.
Jeśli chciałbyś, żeby Twoja reklama na Facebooku i Instagramie zaczęła przynosić wymierne rezultaty – zwiększać ilość zaangażowanych fanów, poprawiać konwersje na stronie, a w efekcie przynosić lepszą sprzedaż, potrzebujesz kompleksowych działań.

Niemal każda firma prowadzi swoje biznesowe profile w social mediach. Z ich pomocą usprawnia się komunikację z klientami i sympatykami oraz buduje rozpoznawalność. Powszechnie uznaje się, że portale społecznościowe dla biznesu przydają się wyłącznie do celów wizerunkowych. W dłuższej perspektywie potrafią jednak przynosić również wymierne korzyści finansowe.
Jeśli będziesz działał regularnie, według dobrze przygotowanego, profesjonalnego planu, firmowe profile na Facebooku i Instagramie mają szansę stać się fenomenalnym narzędziem marketingowym. Aby tak się stało, musisz jednak wcześniej zbudować wokół strony zaangażowaną i lojalną społeczność. A do tego celu służy reklama na Facebooku i Instagramie.

Oto wiadomość jaką dostał nasz CEO od jednego z naszych Klientów 😉

W wielkim skrócie – kampania idzie tak dobrze, że trzeba ją na chwilę wyłączyć do Klient nadążył z obsłużeniem Klientów 😉

reklama na facebooku case study

Ile kosztuje Reklama na Facebooku?

Wpływ na finalną cenę szkolenia Social Media Warszawa ma kilka parametrów:

Obsługa agencji

W Content Hero za obsługę kampanii reklamowych pobieramy opłatę ryczałtową oraz prowizję od zaządanego budżetu.

W ramach opłaty ryczałtowej zawiera się pełna obsługa contentowa reklam (przygotowanie tekstów i grafik).

Prowizja natomiast jest uzalezniona od budżetu jakoim zarząddzamy w skali miesiąca i ilości pracy jaka jest potrzebna na optymalizację kampanii.

Budżet reklamowy

Budżet reklamowy to kwota, która w 100% przeznaczana jest na zakup powierzechni reklamowej na Facebooku. 

Budżet reklamowy jest elastyczny i może być dowolnie modyfikowany przez Klietna w zalezności od sezonu, potrzeb, mozliwości finanswych.

Łącznie

Kwotą łączną za reklame na Facebooku jak widać jest suma prowizji pobieranej przez agencję za tworzenie kreacji reklamowych, zarządzanie kampanią oraz budżetu rekamowgo.

Jesteś zainteresowany prowadzeniem przez nasz zespół rekalm na Facebook?

Reklama na Facebook – grupa docelowa

Kiedy już wiesz, co chcesz osiągnąć, trzeba jeszcze zrobić jeden, drobny krok, żeby odnieść sukces. Należy określić konkretną grupę docelową, do której pragniesz dotrzeć ze swoim przekazem.

Wszyscy wiemy, że treści kierowane do wszystkich, tak naprawdę nie docierają do nikogo. A przecież Tobie zależy na tym, żeby zbudować lojalną społeczność i znaleźć nowych klientów. Określ zatem, kim jest Twój idealny odbiorca. A my stworzymy kampanię, która przekona go, że właśnie Twój produkt jest tym, co jest mu potrzebne do poprawy jakości codziennego życia.

Do tego służy targetowanie, które stosuje każda dobra reklama na Facebooku i Instagramie. Jest to narzędzie stanowiące klucz do sukcesu kampanii promocyjnej. Skorzystaj z niego również Ty i osiągaj dokładnie takie cele, jakie sobie wymarzyłeś.

czytaj więcej

REKLAMA NA FACEBOOKU – PRZEKAZ REKLAMOWY

Targetowanie reklamy poprawia jej skuteczność w poszczególnych grupach odbiorców. A to z kolei zwiększa prawdopodobieństwo konwersji – czyli osiągnięcie najważniejszego celu promocji.

Dla każdej grupy tworzy się oddzielny content, dopasowany do jej potrzeb i oczekiwań. Ludzie są przecież różni, mają odmienne potrzeb i zainteresowania. Co innego przykuje uwagę młodych rodziców, szukających ciekawych pomysłów na spędzanie czasu z maluchami, niż singli w średnim wieku, którzy potrzebują odreagować stres związany z nadmiarem obowiązków.

Nie szukaj rozwiązań uniwersalnych, a twórz przekazy dopasowane do Twoich odbiorców i mówiące ich językiem. W ten sposób trafisz w ich potrzeby i oczekiwania, a w efekcie zyskasz oddanych klientów.

REKLAMA NA FACEBOOKU – ZAAWANSOWANE TECHNIKI

W każdej dziedzinie można działać umiarkowanie lub wznosić się na wyżyny. Aby zatem reklama na Facebooku i Instagramie pozwalała Ci na znacznie więcej, warto oddać się w ręce specjalistów.
Co zyskasz, jeśli zajmiemy się Twoją reklamą w social mediach? Przede wszystkim podkręcimy jej skuteczność. Wiele firm boryka się z niską konwersją oraz porzuconymi koszykami w sklepach online. Profesjonalna reklama na Facebooku i Instagramie jest w stanie zaradzić nawet takim kłopotom. Trzeba tylko wiedzieć, jak to zrobić. W Content Hero używamy do tego celu doświadczenia, wiedzy oraz zaawansowanych techniki i narzędzi, dzięki którym udaje się pozyskać szerokie grono klientów i aktywnych fanów. Wykorzystamy do tego wszystkie elementy pojawiające się na profilu – to prawdziwa kopalnia wiedzy, która musi zacząć pracować dla dobra firmy.
Jak to zrobić? Skontaktuj się z nami, a dopasujemy działania do zachowań Twoich odbiorców – poczują się ważni i umieszczeni w centrum uwagi. Ty natomiast zobaczysz, jak szybko zwiększy się ilość odwiedzających stronę, a porzucone koszyki będą pojawiać się naprawdę sporadycznie. Gotowy na wielkie zmiany?

Reklama na Faceboku – rodzaje

Tak jak na innych platformach reklamowych tak samo na Facebooku do wyboru posiadamy różne formy reklamy. Na FB możemy stworzyć materiał marketingowy w formie obrazu poziomego, pionowego lub wideo. Ponadto na Facebooku można tworzyć reklamy w postaci karuzeli czy kolekcji.

Kolekcje są wyświetlane na urządzeniach mobilnych i polegają na wyświetleniu zestawu produktów ze sklepu w sposób przyciągający uwagę. Po kliknięciu przez użytkownika w element wyświetlane są zdjęcia produktów oraz ich cena, a wybór konkretnego produktu przenosi użytkownika na stronę sklepu, gdzie może on sfinalizować zakup.

Karuzela to natomiast format reklamy składający się z 2 lub więcej kart (maksymalnie 10). Każda z tych pozycji może być zdjęciem, grafiką bądź wideo, jednak należy pamiętać, że powinny być w formacie kwadratu. Reklama ta może pokazywać także przyciski wzywające do działania.

Jeśli mówimy o celach kampanii, możemy wyróżnić następujące cele:

  • świadomość
  • działania
  • konwersja
    Wybierając świadomość, możemy zdecydować się na rozpoznawalność marki lub zwiększenie zasięgu.

Jeśli naszym celem będą działania nasze wyborem szczegółowym może być ruch, aktywność, instalacje aplikacji, wyświetlenia filmu, pozyskiwanie kontaktów lub wiadomości.

Ostatnim celem jest konwersja, gdzie można wybrać konwersje, sprzedaż z katalogu lub ruch w firmie.

Dzięki takiemu szczegółowemu podziałowi można idealnie dopasować kampanię reklamową do celów biznesowych działalności.

Reklama na Facebook – dlaczego warto?

  • Bardzo szybki czas urcuhomienia kampanii
  • ponad 23 miliony osób w Polsce w grupie docelowej
  • możliwosć reklamy międzynarodowej
  • ogrmne możliwości skalowania biznesu dziśki reklamom
  • możliwość emitowania reklam na konkurencję
  • zaawansowane techniki reklam w remarektingu i lookalike
  • możliwość prowadzenia reklam produktowych
  • coraz inteligentniejszy system reklamowy Facebook promujący kampanie sprzedazowe.

Główna oferta Agencji Social Media

Prowadzenie FB

Prowadzenie LI

Prowadzenie IG

Google Ads

SEO

Szkolenia

Kreatywna Agencja Social Media

Social Media

5

Prowadzenie Fanpage

5

Reklama na Facebook

5

Prowadzenie LinkedIn

5

Reklama na LinkedIn

5

Prowadzenie Instagram

5

Reklama na Instagram

5

Reklama na YouTube

5

Prowadzenie Wizytówki w Google

pozostałe usługi

5

Audyt działań marketingowych

5

Strategia marketingowa

5

Szkolenia

5

Pozycjonowanie w Google (SEO)

5

Reklama w Google Ads

kontakt

1-800-256-9876

agencja social media email

Copyright © 2023 Content Hero

Oceń
[Total: 1 Średnia: 5]