(Nie)dziecięcy świat – Emocje w reklamie

(Nie)dziecięcy świat – Emocje w reklamie

  (Nie)dziecięcy świat - emocje w reklamie! Emocje. To pierwsze, co uczymy się rozpoznawać! Smutek, radość, wdzięczność, strach, duma – za pomocą gestu czy mimiki twarzy możemy wyrazić tak wiele. Skoro dzięki emocjom, w prosty i szybki sposób, możemy pokazać dużo...

czytaj dalej
Reklamy na Facebooku – rozpoznawalność marki i zasięgi

Reklamy na Facebooku – rozpoznawalność marki i zasięgi

  Cele reklamowe na Facebooku – rozpoznawalność marki i zasięgi. Czy warto im zaufać? Facebook oferuje wiele możliwości reklamowych. Nie tylko staramy się pozyskać nowych fanów naszej strony, czy zwiększyć ruch, ale możemy także ingerować w świadomość konsumentów....

czytaj dalej
Social media – gdzie warto być?

Social media – gdzie warto być?

  Social media – gdzie warto być? Ostatnio obserwujemy negatywny trend, w którym wiele przedsiębiorstw uważa, że ich obecność w social media jest wręcz kluczowa. Do tego stopnia, że zakładają profile w każdym miejscu, które oferuje wizytówkę i możliwość komunikacji w...

czytaj dalej
Content Marketing – podstawy, które warto znać

Content Marketing – podstawy, które warto znać

  Content Marketing – podstawy, które naprawdę warto znać Ile agencji marketingowych, tyle definicji. Jednakże każda, choć delikatnie różniąca się od siebie, mówi dokładnie o tym samym. Poznaj, czym jest content marketing i jak może pomóc Ci wspiąć się na wyżyny...

czytaj dalej
Reklamy na LinkedIn – jaki dają efekt?

Reklamy na LinkedIn – jaki dają efekt?

  Reklamy na LinkedIn – w jaki sposób je ustawić, jaki dają efekt?  Dużo miejsca poświęcaliśmy reklamie na Facebooku czy Instagramie, dlatego czas najwyższy powitać na łamach naszego bloga „branżowy” LinkedIn. Czym się różni od wspomnianych kanałów? Przede wszystkim...

czytaj dalej
Boty – ułatwiają komunikację czy wprowadzają chaos?

Boty – ułatwiają komunikację czy wprowadzają chaos?

  Boty – ułatwiają komunikację czy niepotrzebnie wprowadzają chaos? Prawdę mówiąc, boty dostępne są na każdym kroku. Użytkownicy telefonów Apple mają Siri, a to tylko jeden z wielu przykładów. Szukasz innych? W nawigacjach samochodowych „magiczna siła” informuje o...

czytaj dalej
Jak i o czym rozmawiać z agencją Social Media?

Jak i o czym rozmawiać z agencją Social Media?

  Social Media – jak i o czym rozmawiać z agencją marketingową? Social media są niczym dżungla – tylko mocne jednostki przetrwają, będą zauważone i wspomogą kreowanie rynku. Co to dokładnie oznacza? Tworząc profile czy to na Facebooku czy na Instagramie, będziemy...

czytaj dalej
Moc reklam na Instagramie

Moc reklam na Instagramie

  Reklamy na Instagramie – remarketing, posty sponsorowane i ich moc  Od kilku lat Instagram, podobnie jak Facebook, umożliwia kreowanie i optymalizację reklam pod określone grupy docelowe. To świetny rynek dla B2C, ponieważ to medium wciąż jest czytelne i wolne od...

czytaj dalej
Jak wyłączyć lub ukryć recenzje na Facebook fanpage

Jak wyłączyć lub ukryć recenzje na Facebook fanpage

  Jak pokonać czarny charakter, czyli jak wyłączyć recenzje na Facebooku? Recenzje na Facebooku - moc, którą warto wykorzystać czy walka z antybohaterami? Najnowszy raport "Digital in 2018" wyróżnia najbardziej popularne typy osobowości użytkowników on-line, którzy...

czytaj dalej
Jak dodać messengera na stronę www?

Jak dodać messengera na stronę www?

  Jak dodać messengera na stronę www?  Postaw na potęgę messengera w marketingu! Ten nowy rodzaj obsługi Klienta to idealne rozwiązanie dla marek, zwłaszcza z sektora e-commerce. Jeśli chcesz usprawnić pracę na linii Klient- firma. Nie musisz inwestować, wystarczy, że...

czytaj dalej
Wymiary grafik na LinkedIn i Instagram – poradnik

Wymiary grafik na LinkedIn i Instagram – poradnik

Wymiary grafik na LinkedIn i Instagram - poradnik Jeżeli tutaj trafiłeś to znaczy, że szukasz odpowiedzi na pytanie: Jaki rozmiar grafik jest idealny na Twoje konto na Instagramie lub LinkedIn? Jeśli jednak zajrzałeś tu z innego powodu, zatrzymaj się i dowiedz się,...

czytaj dalej

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,

weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

2 + 1 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.