Moosend – narzędzie do e-mail marketingu

W dzisiejszych czasach coraz więcej mówi się o automatyzacji procesów. W dobie rozwoju technologii ułatwianie sobie działania poprzez korzystanie z narzędzi skupiających w sobie wielozadaniowość to podstawa. Takim narzędziem jest MooSend i dzisiaj opowiemy sobie o nim słów kilka.

Czym jest e-mail marketing i dlaczego ma tak duże znaczenie?

E-mail marketing jest jedną z form marketingu bezpośredniego, która wykorzystuje do komunikacji pocztę elektroniczną. Jego celem jest tworzenie oraz zacieśnianie relacji z klientami, poprzez regularną komunikację. Klienci czują się wyróżnieni, ponieważ przesyłając do nich wiadomość możesz spersonalizować swój przekaz w taki sposób, aby był on jak najbardziej indywidualny. Budując swoją bazę odbiorców, możesz podzielić klientów na poszczególne grupy, które mogą być związane z konkretnymi produktami bądź usługami oferowanymi przez Twoją firmę.

ZACZYNAM DZIAŁAĆ Z MOOSEND!

Dlaczego warto korzystać z e-mail marketingu?

Istnieje wiele zalet, które przemawiają za tym, aby zacząć budować listę mailingową, są to m.in.:

  • niskie koszty
  • szybkość przekazu
  • możliwość analizy statystyk
  • budowanie relacji z klientem
  • dokładna personalizacja wiadomości
  • segmentacja bazy odbiorców
  • możliwość automatyzacji

E-mail marketing – jak pozyskać bazę odbiorców?

Istnieje kilka prostych sposobów na pozyskanie i dzisiaj także Ci o nich trochę opowiemy! Decydując się na przygodę z e-mail marketingiem, musisz pozyskać pewną grupę odbiorców, jednak klienci niechętnie podają swoje adresy mailowe, ponieważ wiedzą, że często wiąże się to z otrzymywaniem spamu na skrzynkę mailową.

Jeśli chcesz, aby klient podał Ci swoje dane kontaktowe, zapewnij go, że nie będziesz przesyłał do niego natarczywych maili. Przejdźmy teraz do tego, jak pozyskać adres e-mail od klienta.

  1. Newsletter – jest to jeden z najbardziej popularnych sposobów pozyskiwania bazy mailingowej. Obiecujemy naszym klientom stałą wysyłkę wiadomości (np. edukacyjnych, informacyjnych, sprzedażowych, etc.), dzięki czemu oni z chęcią zapisują się na listę zainteresowanych. Należy pamiętać w tym wypadku o dotrzymaniu słowa, regularności oraz spójności wysyłanych treści, ponieważ jeśli zmienimy koncept, nasi zainteresowani zaczną wypisywać się z listy mailingowej.
  2. Prezent – kolejnym popularnym sposobem jest wręczenie prezentu za zapis na listę zainteresowanych, może to być ebook, webinar, szkolenie, checklista, etc.
  3. Media społecznościowe – niektóre z mediów społecznościowych oferują możliwość stworzenia kampanii leadowej (nastawionej na pozyskiwanie kontaktów). Jest to płatna opcja, jednak jeśli dobrze określisz grupę docelową, może ona być niezwykle skuteczna.
  4. Promocja – jeszcze innym sposobem na pozyskiwanie kontaktów jest oferta specjalna dostępna po zapisie na listę mailingową. Klienci zainteresowani Twoim produktem bądź usługą chętniej zapiszą się na listę, jeśli po wykonaniu tej czynności czekać na nich będzie nagroda w postaci kodu rabatowego lub OTO (one-time-offer).

Co to jest MooSend i jak to właściwie działa?

Moosend jest to platforma do automatyzacji e-mail marketingu. Jego zadaniem jest wykonywanie powtarzalnych procesów podczas kampanii marketingowych, dzięki czemu Ty, możesz skupić się na innych aspektach prowadzenia działalności. Moosend posiada przejrzysty interfejs, który na pewno pomoże w obsłudze nawet największemu laikowi.

Moosend ułatwia rozpoczynanie nowych kampanii e-mailowych, korzystając z bezpłatnego planu, więc jeśli zastanawiasz się nad narzędziem do e-mail marketingu, powinieneś przetestować Moosend.

ZACZNAM DZIAŁAĆ Z MOOSEND!

Moosend to narzędzie do e-mail marketingu, które pomaga zautomatyzować kampanie e-mailowe i wysyłać je do klientów. Posiada edytor „przeciągnij i upuść”, który ułatwia tworzenie pięknych wiadomości e-mail bez żadnego doświadczenia w kodowaniu. Za pomocą kilku kliknięć możesz tworzyć, planować i wysyłać wiadomości e-mail.

Moosend umożliwia również integrację z innymi narzędziami, takimi jak Shopify, Magento, WordPress i nie tylko. Ponadto możesz w nim także sporządzać szczegółowe analizy dla każdej kampanii prowadzonej na platformie.

ZACZYNAM DZIAŁAĆ Z MOOSEND!

Jak Moosend może Ci pomóc? – 5 niesamowitych przypadków użycia

Moosend to firma dostarczająca oprogramowanie do e-mail marketingu i inne usługi. Mają do zaoferowania swoim klientom szeroką gamę przypadków użycia. Poniżej znajdziesz 5, z których możesz skorzystać!

  1. Twórz i wysyłaj newslettery – dzięki prostemu w obsłudze edytorowi, możesz szybko i sprawnie tworzyć oraz wysyłać wiadomości do Twoich odbiorców.
  2. Wysyłaj spersonalizowane e-maile do swoich klientów – Twórz treści, które są idealne dla zainteresowań i potrzeb klienta
  3. Zautomatyzuj swoje kampanie e-mail marketingowe – Synchronizuj wszystkie dane Moosend tak, aby uzyskać lepszy wgląd w proces sprzedaży.
  4. Twórz i wysyłaj masowe wiadomości e-mail – utrzymuj kontakt z klientami, nie będąc zbyt nachalnym.
  5. Śledź skuteczność swoich kampanii: Testy A/B – Przetestuj różne wersje kampanii, aby zobaczyć, która z nich działa najlepiej.

MooSend i jego funkcje

Oprócz zarządzania e-mail marketingiem Moosend posiada jeszcze inne funkcje, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu. Są to:

  • automatyzacja
  • personalizacja
  • śledzenie
  • raportowanie i analityka
  • integracje

Na czym polegają poszczególne opcje? Już zdradzamy Ci ten sekret!

Automatyzacja marketingu to przede wszystkim:

  • edytor przepływu pracy
  • raportowanie
  • integracje
  • filtry oraz wyzwalacze
  • porzucony koszyk
  • zalecenia dotyczące produktów
  • znane przykłady

W przeciwieństwie do innych podobnych aplikacji e-mail marketingowych Moosend pozwala na zaprojektowanie całych lejków sprzedażowych, pomagających w dokonaniu zakupu przez Twojego klienta.

Personalizacja zawiera w sobie:

  • niezbędną personalizację
  • sztuczną inteligencję w e-commerce
  • zalecenia dotyczące produktów

Funkcja śledzenie pozwala na:

  • śledzenie ogólne
  • śledzenie integracji
  • zbudowanie indywidualnych i unikatowych profilów użytkownika

Raportowanie i analiza to przede wszystkim:

  • przegląd kampanii
  • raportowanie w czasie rzeczywistym
  • analiza odbiorcy
  • możliwość przeniesienia danych do PDF

Integracje polegają na:

  • możliwości dostępu do katalogu aplikacji
  • integracjach związanych z e-commerce
  • integracjach z CRM i CMS
  • integracjach związanych z pozyskiwaniem leadów

Jak widać, platforma ma sporo zalet. Ponadto oferuje okres próbny, podczas którego nie płacimy za prowadzenie konta. Jest to świetna możliwość do przetestowania tego narzędzia całkowicie za darmo. Jeśli nie będzie ono dopasowane do Twoich potrzeb, możesz zrezygnować z dalszego zakupu planu cenowego i zamknąć swoje konto.

.

ZACZYNAM DZIAŁAĆ Z MOOSEND!

.

MooSend – ile to kosztuje?

W zależności od tego, jaki plan wybierzesz, ceny miesięczne abonamentu będą się różnić. Na samym początku możesz skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego – podanie numery karty nie jest wymagane.
W darmowym okresie próbnym otrzymujesz:

  • nielimitowaną liczbę maili
  • przestrzeń stworzoną do automatyzacji procesów
  • jeden landing page oraz jeden formularz kontaktowy

    Jeśli zdecydujesz się na przedłużenie okresu próbnego, do wyboru masz pakiet pro w wersji miesięcznej bądź rocznej. W zależności od tego, ile twoja lista mailingowa będzie liczyć osób, ceny planów pro będą ulegać zmianie. Cena miesięcznego podstawowego pakietu PRO to 9$.

Do wyboru posiadasz także plan niestandardowy, który możesz dopasować pod swoje potrzeby!

ZACZYNAM DZIAŁAĆ Z MOOSEND!

W czym może pomóc Ci Moosend?

Moosend jest portalem, z którym powinien zapoznać się każdy przedsiębiorca. Dzięki platformie w łatwy sposób można zarządzać e-mail marketingiem, tworząc przejrzyste i spójne wiadomości, przyciągające uwagę. Ponadto, dzięki możliwości automatyzacji e-mail marketingu oszczędzasz czas, który możesz poświęcić na inne zadania związane z rozwojem działalności! 😉

Wniosek: już dziś zacznij korzystać z narzędzia do marketingu e-mailowego opartego na sztucznej inteligencji, aby zwiększyć swoją produktywność i kreatywność w swojej firmie!

cropped przedsiebiorcy bartek
certyfikaty

Bartosz Paczyński

  • Konsultant i Trener marketingu i sprzedaży.
  • Właściciel Agencji Social Media Content Hero i portalu Przedsiębiorcy
  • Wykładowca akademicki (Akademia Leona Koźmińskiego),
  • Certyfikowany Partner Google,
  • Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional,
  • Certyfikowany Trener DIMAQ z ramienia IAB Polska,
  • Od 2008 roku w branży marketingowej.
Oceń
[Total: 0 Średnia: 0]

Porozmawiajmy o współpracy

0 komentarzy

Wyślij komentarz