W dzisiejszych czasach coraz więcej mówi się o automatyzacji procesów. W dobie rozwoju technologii ułatwianie sobie działania poprzez korzystanie z narzędzi skupiających w sobie wielozadaniowość to podstawa. Takim narzędziem jest MooSend i dzisiaj opowiemy sobie o nim słów kilka.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

5 + 11 =

E-mail marketing – jak pozyskać bazę odbiorców?

Istnieje kilka prostych sposobów na pozyskanie i dzisiaj także Ci o nich trochę opowiemy! Decydując się na przygodę z e-mail marketingiem, musisz pozyskać pewną grupę odbiorców, jednak klienci niechętnie podają swoje adresy mailowe, ponieważ wiedzą, że często wiąże się to z otrzymywaniem spamu na skrzynkę mailową.

Jeśli chcesz, aby klient podał Ci swoje dane kontaktowe, zapewnij go, że nie będziesz przesyłał do niego natarczywych maili. Przejdźmy teraz do tego, jak pozyskać adres e-mail od klienta.

  1. Newsletter – jest to jeden z najbardziej popularnych sposobów pozyskiwania bazy mailingowej. Obiecujemy naszym klientom stałą wysyłkę wiadomości (np. edukacyjnych, informacyjnych, sprzedażowych, etc.), dzięki czemu oni z chęcią zapisują się na listę zainteresowanych. Należy pamiętać w tym wypadku o dotrzymaniu słowa, regularności oraz spójności wysyłanych treści, ponieważ jeśli zmienimy koncept, nasi zainteresowani zaczną wypisywać się z listy mailingowej.
  2. Prezent – kolejnym popularnym sposobem jest wręczenie prezentu za zapis na listę zainteresowanych, może to być ebook, webinar, szkolenie, checklista, etc.
  3. Media społecznościowe – niektóre z mediów społecznościowych oferują możliwość stworzenia kampanii leadowej (nastawionej na pozyskiwanie kontaktów). Jest to płatna opcja, jednak jeśli dobrze określisz grupę docelową, może ona być niezwykle skuteczna.
  4. Promocja – jeszcze innym sposobem na pozyskiwanie kontaktów jest oferta specjalna dostępna po zapisie na listę mailingową. Klienci zainteresowani Twoim produktem bądź usługą chętniej zapiszą się na listę, jeśli po wykonaniu tej czynności czekać na nich będzie nagroda w postaci kodu rabatowego lub OTO (one-time-offer).

Co to jest MooSend i jak to właściwie działa?

Moosend jest to platforma do automatyzacji e-mail marketingu. Jego zadaniem jest wykonywanie powtarzalnych procesów podczas kampanii marketingowych, dzięki czemu Ty, możesz skupić się na innych aspektach prowadzenia działalności. Moosend posiada przejrzysty interfejs, który na pewno pomoże w obsłudze nawet największemu laikowi.

Moosend ułatwia rozpoczynanie nowych kampanii e-mailowych, korzystając z bezpłatnego planu, więc jeśli zastanawiasz się nad narzędziem do e-mail marketingu, powinieneś przetestować Moosend.

MOOSEND

Moosend to narzędzie do e-mail marketingu, które pomaga zautomatyzować kampanie e-mailowe i wysyłać je do klientów. Posiada edytor „przeciągnij i upuść”, który ułatwia tworzenie pięknych wiadomości e-mail bez żadnego doświadczenia w kodowaniu. Za pomocą kilku kliknięć możesz tworzyć, planować i wysyłać wiadomości e-mail.

Moosend umożliwia również integrację z innymi narzędziami, takimi jak Shopify, Magento, WordPress i nie tylko. Ponadto możesz w nim także sporządzać szczegółowe analizy dla każdej kampanii prowadzonej na platformie.

    Jak Moosend może Ci pomóc? –  5 niesamowitych przypadków użycia

    Moosend to firma dostarczająca oprogramowanie do e-mail marketingu i inne usługi. Mają do zaoferowania swoim klientom szeroką gamę przypadków użycia. Poniżej znajdziesz 5, z których możesz skorzystać!

    1. Twórz i wysyłaj newslettery – dzięki prostemu w obsłudze edytorowi, możesz szybko i sprawnie tworzyć oraz wysyłać wiadomości do Twoich odbiorców.
    2. Wysyłaj spersonalizowane e-maile do swoich klientów – Twórz treści, które są idealne dla zainteresowań i potrzeb klienta
    3. Zautomatyzuj swoje kampanie e-mail marketingowe – Synchronizuj wszystkie dane Moosend tak, aby uzyskać lepszy wgląd w proces sprzedaży.
    4. Twórz i wysyłaj masowe wiadomości e-mail – utrzymuj kontakt z klientami, nie będąc zbyt nachalnym.
    5. Śledź skuteczność swoich kampanii: Testy A/B – Przetestuj różne wersje kampanii, aby zobaczyć, która z nich działa najlepiej.

    MooSend i jego funkcje

    Oprócz zarządzania e-mail marketingiem Moosend posiada jeszcze inne funkcje, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu. Są to:

    • automatyzacja
    • personalizacja
    • śledzenie
    • raportowanie i analityka
    • integracje

     

    Na czym polegają poszczególne opcje? Już zdradzamy Ci ten sekret!

    1. Automatyzacja marketingu to przede wszystkim:
      • edytor przepływu pracy
      • raportowanie
      • integracje
      • filtry oraz wyzwalacze
      • porzucony koszyk
      • zalecenia dotyczące produktów
      • znane przykłady

    W przeciwieństwie do innych podobnych aplikacji e-mail marketingowych Moosend pozwala na zaprojektowanie całych lejków sprzedażowych, pomagających w dokonaniu zakupu przez Twojego klienta.

    1. Personalizacja zawiera w sobie:
      • niezbędną personalizację
      • sztuczną inteligencję w e-commerce
      • zalecenia dotyczące produktów
    2. Funkcja śledzenie pozwala na:
      • śledzenie ogólne
      • śledzenie integracji
      • zbudowanie indywidualnych i unikatowych profilów użytkownika
    3. Raportowanie i analiza to przede wszystkim:
      • przegląd kampanii
      • raportowanie w czasie rzeczywistym
      • analiza odbiorcy
      • możliwość przeniesienia danych do PDF
    4. Integracje polegają na:
      • możliwości dostępu do katalogu aplikacji
      • integracjach związanych z e-commerce
      • integracjach z CRM i CMS
      • integracjach związanych z pozyskiwaniem leadów
    Moosend FUNKCJE

    Jak widać, platforma ma sporo zalet. Ponadto oferuje okres próbny, podczas którego nie płacimy za prowadzenie konta. Jest to świetna możliwość do przetestowania tego narzędzia całkowicie za darmo. Jeśli nie będzie ono dopasowane do Twoich potrzeb, możesz zrezygnować z dalszego zakupu planu cenowego i zamknąć swoje konto.

    Jak założyć konto na Moosend?

    Jeśli chcesz założyć konto na Moosend, poniżej znajdziesz kilka kroków, które musisz wykonać, zanim Twój profil zostanie aktywowany.

    • wprowadź firmowy adres email
    Jak założyć konto na Moosend? Jeśli chcesz założyć konto na Moosend, poniżej znajdziesz kilka kroków, które musisz wykonać zanim Twój profil zostanie aktywowany. •	wprowadź firmowy adres email
    • podaj nazwę domeny Moosend oraz ustal hasło do swojego konta
    moosend domena
    • Następnie zostaniesz poproszony o podanie swojego imienia oraz nazwiska, a kolejnym krokiem będzie podanie danych adresowych firmy.

    moosend dane firmy

     

    Po przejściu wszystkich kroków związanych z rejestracją profilu możesz przejść do działania oraz testowania strony! Super, prawda?

     

    MooSend – ile to kosztuje?

    W zależności od tego, jaki plan wybierzesz, ceny miesięczne abonamentu będą się różnić. Na samym początku możesz skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego – podanie numery karty nie jest wymagane.
    W darmowym okresie próbnym otrzymujesz:

    • nielimitowaną liczbę maili
    • przestrzeń stworzoną do automatyzacji procesów
    • jeden landing page oraz jeden formularz kontaktowy

     

    Jeśli zdecydujesz się na przedłużenie okresu próbnego, do wyboru masz pakiet pro w wersji miesięcznej bądź rocznej. W zależności od tego, ile twoja lista mailingowa będzie liczyć osób, ceny planów pro będą ulegać zmianie. Cena miesięcznego podstawowego pakietu PRO to 9$.

    Do wyboru posiadasz także plan niestandardowy, który możesz dopasować pod swoje potrzeby!

     

    W czym może pomóc Ci Moosend?

    Moosend jest portalem, z którym powinien zapoznać się każdy przedsiębiorca. Dzięki platformie w łatwy sposób można zarządzać e-mail marketingiem, tworząc przejrzyste i spójne wiadomości, przyciągające uwagę. Ponadto, dzięki możliwości automatyzacji e-mail marketingu oszczędzasz czas, który możesz poświęcić na inne zadania związane z rozwojem działalności! 😉

     

    Wniosek: już dziś zacznij korzystać z narzędzia do marketingu e-mailowego opartego na sztucznej inteligencji, aby zwiększyć swoją produktywność i kreatywność w swojej firmie!

    Pamiętaj, że od publikacji tego artykułu mogło zmienić się kilka rzeczy, więc sprawdź aktualność wskazanych wyżej kwestii!

    Prowadzenie Social Media

    Prowadzenie Social Media w Content Hero to:

        • opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań
        • kompleksowa obsługa Twojego profilu w Social Media
        • gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych fanów
        • spójna, profesjonalna komunikacja wizualna zgodna z Twoją wizją
        • atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów
        • aktywna moderacja Twojego profilu w Social Media, zarządzanie kryzysowe oraz aktywizowanie komentujących
        • pełna obsługa kampanii reklamowych (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, sprzedaż, ruch, etc.)
        • otrzymanie dedykowanego opiekuna Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby
        • pełna kontrola nad treściami, które są publikowane w Social Mediach i wcześniejsza akceptacja każdego działania
        • raporty wykonanych działań i skuteczności;
        • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.

    Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

    .

    14 + 9 =

    0 ocen