Jeśli prowadzisz social media bądź zastanawiasz się nad rozpoczęciem przygody z tym związanej, warto dowiedzieć się, co ułatwia pracę w mediach społecznościowych. Dlatego dzisiaj opowiemy Ci o narzędziu, jakim jest Napoleon Cat.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

2 + 15 =

Czym jest Napoleon Cat?

Jest to nic innego niż narzędzie do zarządzania social mediami. Napoleon Cat jest serwisem internetowym, pozwalającym publikować treści, monitorować aktywność oraz analizować reklamy na poszczególnych mediach społecznościowych. To narzędzie zdecydowanie pomoże firmom, które prowadzą profile na różnych kanałach social media. Dzięki niemu możesz monitorować wszelkie konta z jednego miejsca, bez konieczności przelogowania się, zmieniania kart i wyszukiwania osobnych statystyk.

 

Napoleon Cat - narzędzie social media

Pierwsze kroki z Napoleon Cat

Zanim dokonasz zakupu konta na stronie Napoleon Cat, możesz skorzystać z darmowego 14-dniowego okresu próbnego. Dzięki tej opcji możesz skorzystać ze wszystkich funkcji dostępnych dla planu, który wybrałeś. Ograniczeniem, z którym musisz się liczyć podczas próbnego okresu, jest fakt, że do konta możesz podpiąć maksymalnie 10 profili, których łączna wartość obserwujących nie przekracza 1 mln. Do konta można także podpiąć 3 użytkowników.

Wszelkie poradniki oraz sposoby korzystania z poszczególnych funkcji znajdziesz na stronie Napoleon Cat. Twórcy w łatwy i przejrzysty sposób tłumaczą, jak działa platforma oraz jak przejść poprzez poszczególne procesy.

Poniżej znajdziesz wideo, w którym tłumaczone są podstawy działania Napoleon Cat:

Jak używać aplikacji?

  • Jak zacząć?
    Aby rozpocząć korzystanie z narzędzia, należy podłączyć profile społecznościowe do Napoleon Cat. Jak to zrobić? Nic prostszego! Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia Projektu, które znajdziesz na pasku po lewej stronie ekranu. Następnie wejdź w zakładkę Profile oraz Twoje profile i kliknij przycisk „Podłącz profil”. W tym momencie na Twoim ekranie powinny pokazać się social media do wyboru. Znajdziesz tutaj: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google. Napoleon Cat będzie wymagać dostępu do profilu w celu pobierania danych. Do narzędzia możesz dodać także profile obserwowane (profile konkurencji), aby to zrobić, wystarczy wkleić link do profilu, który chcesz obserwować.
Napoleon Cat po rejestracji
Napoleon Cat po rejestracji 2

 

  • Autoryzacja
    Nadanie autoryzacji jest niezbędne, jeśli chcesz zarządzać swoimi profilami za pomocą narzędzia Napoleon Cat. Jeśli chcesz wykonać tę czynność, musisz to zrobić podczas dodawania konta. Wejdź w Ustawienia Projektu, Profile, a następnie dodaj profil zarządzany. Wybierz odpowiednie medium oraz udziel dostępu narzędziu Napoleon Cat. Po dokonanej autoryzacji aplikacja poprosi Cię o wybranie profili, które chcesz podłączyć do konta Napoleon Cat.
  • Tworzenie projektów
    Jeśli posiadasz już podpięte profile, możesz zacząć monitorowanie oraz zarządzanie poszczególnymi kontami w mediach społecznościowych. Jeśli chcesz, aby wszystko było czytelne oraz dobrze zorganizowane, warto skorzystać z możliwości, jaką jest tworzenie projektów. W czym może Ci to pomóc?
      • W podziale obowiązków pomiędzy członkami zespołu.
      • W rozdzieleniu profili społecznościowych do konkretnych użytkowników.
      • W określeniu poziomów dostępów dla konkretnych osób.

Jeśli chcesz stworzyć nowy projekt, musisz wejść w zakładkę Projekty, która znajduje się obok logo Napoleon Cat. Następnie wystarczy kliknąć przycisk Dodaj Projekt i nadać mu nazwę. Zostaniesz przeniesiony do ustawień projektu, gdzie będziesz mógł skonfigurować profile, członków, powiadomienia, tagi, etykiety, post flow, etc.

Napoleon Cat nowy projekt
Napoleon Cat nowy projekt 2

 

  • Dodawanie nowych użytkowników
    Jeśli do swojego konta Napoleon Cat chcesz dodać członków zespołu, wejdź w rozwijane menu obok Twojego awatara (prawy górny róg) oraz wybierz Zespół, a następnie kliknij przycisk Zaproś oraz wskaż adres e-mail, na który ma zostać przesłane zaproszenie do współpracy. Zaproszonym osobom możesz nadać rolę Administratora, Użytkownika lub Klienta. W zależności od wybranej roli będą przysługiwać im różne uprawnienia.
Napoleon Cat

Jakie funkcje oferuje to narzędzie?

Na stronie serwisu Napoleon Cat znajdziemy takie funkcje, jak:

      • Social Media Inbox
      • Automatyzacja
      • Publikator
      • Analityka
      • Raportowanie
      • Instagram Planer

 

Social Media Inbox

Ta funkcja pomoże Ci:

      • zarządzać aktywnością w social media
      • moderować reklamy na FB oraz IG
      • zarządzać opiniami Google
      • automatyzować procesy w Social Media
      • obsługiwać klienta, z różnych profili w jednym miejscu
      • zarządzać pracą agencji oraz zespołów

Dzięki korzystaniu z narzędzia, jakim jest Napoleon Cat, zyskujesz szybką i sprawną reakcję na dodawane komentarze, skargi czy wiadomości. Dzięki aktywności budujesz zaangażowanie społeczności oraz usprawniasz pracę swojego zespołu. Te wszystkie działania prowadzą do profesjonalizmu i sprawiają, że Twoja firma zaczyna wyróżniać się na tle konkurencji.

 

Automatyzacja

Ta funkcja pomoże Ci zautomatyzować:

      • sprzedaż poprzez social media
      • analitykę oraz raportowanie
      • moderację stron
      • publikowanie postów
      • obsługę klienta w social mediach
      • pracę zespołową

Automatyzacja procesów sprawi, że Twoi klienci będą bardziej zadowoleni, a tym samym zwiększy się sprzedaż Twoich produktów za pomocą social media. Dzięki automatyzacji optymalizujesz swoją pracę, a także pracę Twojego zespołu, oszczędzając przy tym czas oraz pieniądze, które można przeznaczyć na dalszy rozwój działalności.

 

Publikator

Ta funkcja pomoże Ci:

      • publikować szybciej
      • dopasować treści, tak aby były spójne
      • rozplanować posty w kalendarzu
      • usprawnić pracę zespołu
      • publikować od razu lub zaplanować publikację na przyszłość

Dzięki tej funkcji możesz planować posty na określony okres czasu, a także analizować ich skuteczność. Ponadto możesz stworzyć harmonogram pracy dla całego zespołu, dzięki czemu poszczególni współpracownicy będą wiedzieć, na czym skupić się w najbliższym czasie. Jeśli prowadzisz agencję marketingową, Napoleon Cat pozwoli Ci sprawnie i szybko wysyłać materiały oraz raporty do Twoich klientów.

 

Analityka

Ta funkcja pomoże Ci:

      • śledzić kluczowe wskaźniki na poszczególnych profilach
      • śledzić konkurencję
      • przygotowywać raporty analityczne

Analityka pozwali sprawdzić Ci, który typ kontentu „sprzedaje” się najlepiej w Twojej branży. Będziesz mógł śledzić zaangażowanie odbiorców, zasięgi oraz określać swoją grupę docelową. Ponadto będziesz mógł sprawdzić, jak radzi sobie Twoja konkurencja oraz co działa w jej strategii, a co się nie przyjmuje.

 

Instagram Planer

Ta funkcja pomoże Ci:

      • udostępniać posty na Instagramie bezpośrednio z narzędzia
      • automatycznie publikować posty na IG
      • tworzyć posty i zapisywać szkice
      • planować treści z wyprzedzeniem
      • budować zasięg organiczny

Dzięki Instagram Planer szybciej i sprawniej opublikujesz posty na swoich Social Mediach, przypiszesz szablony i szkice konkretnym członkom zespołu oraz zorganizujesz pracę całej grupy pracowników. Dzięki podziałowi na profile oraz projekty w łatwy sposób przypiszesz role i uprawnienia konkretnym użytkownikom, oraz ułatwisz sobie pracę!

 

Raportowanie

Ta funkcja pomoże Ci:

      • monitorować i prezentować wyniki Twoich działań w SM
      • projektować raporty odpowiadające Twoim potrzebom
      • monitorować konkurencję i tworzyć raporty porównawcze
      • generować raporty z moderacji

Raportowanie sprawi, że oszczędzisz sporo czasu, który możesz poświęcić na nowe działania w swojej firmie. Dzięki automatyzacji przy tworzeniu raportów możesz zaplanować raporty miesięczne, które automatycznie zostaną wysłane na wybrany adres e-mail.

 

Napoleon Cat raportowanie

Planowanie postów na Instagram w Napoleon Cat

Jeśli prowadzisz swoje konto na Instagramie, ale nie masz czasu, aby codziennie dodawać posty, świetnym rozwiązaniem będzie skorzystanie z możliwości planowania publikacji, jaką daje narzędzie NapoleonCat. Dzięki zaplanowaniu postów na cały nadchodzący miesiąc zyskujesz spójny feed oraz spokojną głowę, ponieważ nie musisz ciągle pamiętać o dodawaniu treści!

Planowanie postów na Facebook w Napoleon Cat

Prowadzisz fanpage na Facebooku, jednak nie przynosi on korzyści? Zastanów się nad skorzystaniem z plannera postów w NapoleonCat. Dzięki zaplanowaniu z góry całego miesiąca wiesz, że na Twoim fanpage’u będzie się działo! Możesz utworzyć wydarzenia i przypomnienia nawiązujące do konkretnych postów, a także monitorować zasięgi dodawanych treści oraz grupę docelową!

Planowanie postów na LinkedIn w Napoleon Cat

Jeśli prowadzisz stronę swojej firmy na LinkedIn i chcesz pozyskiwać nowych klientów, zastanów się nad systematycznością publikacji treści. Jeśli nie masz czasu siadać codziennie do komputera, wymyślać postów oraz tworzyć grafik, świetnym rozwiązaniem jest skorzystanie z publikatora w Napoleon Cat. Dzięki temu narzędziu poświęcisz kilka godzin na zaplanowanie treści na cały miesiąc, a narzędzie będzie publikować posty za Ciebie, w określonych dniach oraz godzinach!

Jakie są korzyści ze stosowania Napoleon Cat?

Oprócz wymienionych wyżej dostępów do poszczególnych funkcji korzyścią będzie możliwość idealnego rozplanowania dodawanych treści oraz dopasowania kontentu do konkretnych grup docelowych w poszczególnych social mediach. Dzięki korzytsaniu z Napoleon Cat możesz w łatwy oraz sprawny sposób zarządzać wszystkimi swoimi kontami w social mediach z jednego miejsca. To sprawia, że masz pewność, iż nic nie umknie Twojej uwadze.

Napoleon Cat – ile to kosztuje?

Odpowiedź jest bardzo prosta: to zależy. Od czego?

Od ilości profilów, którymi chcesz zarządzać oraz od ilości użytkowników w Twoim zespole. Najniższa opłata w pakiecie standard (1 profil/1 użytkownik) to kwota równa 70 zł miesięcznie, płacąc rocznie. Natomiast korzystając z wersji PRO, cena ta (za 1 profil oraz 1 użytkownika) wyniesie 143 zł miesięcznie, płacąc rocznie. Im więcej profili oraz członków zespołu, tym kwota ta będzie wyższa w obu wariantach.

Pamiętaj, że od publikacji tego artykułu mogło zmienić się kilka rzeczy, więc sprawdź aktualność wskazanych wyżej kwestii!

Prowadzenie Social Media

Prowadzenie Social Media w Content Hero to:

      • opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań
      • kompleksowa obsługa Twojego profilu w Social Media
      • gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych fanów
      • spójna, profesjonalna komunikacja wizualna zgodna z Twoją wizją
      • atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów
      • aktywna moderacja Twojego profilu w Social Media, zarządzanie kryzysowe oraz aktywizowanie komentujących
      • pełna obsługa kampanii reklamowych (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, sprzedaż, ruch, etc.)
      • otrzymanie dedykowanego opiekuna Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby
      • pełna kontrola nad treściami, które są publikowane w Social Mediach i wcześniejsza akceptacja każdego działania
      • raporty wykonanych działań i skuteczności;
      • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

1 + 8 =

0 ocen