content marketing

Prowadzenie Fanpage w Content Hero to:

Nie da się przecenić przydatności content marketingu, który pojawia się niemal w każdej formie aktywności biznesowej związanej z promocją firmy – w świecie realnym i wirtualnym. Treści potrafią przybierać mocno zróżnicowane formy, co tylko sprawia, że łatwiej dotrzesz do niemal wszystkich odbiorców oraz pobudzisz ich do interakcji. W Content Hero do tworzenia treści wykorzystujemy nasze doświadczenie oraz wiedzę, a także szereg profesjonalnych narzędzi, które pomagają naszym ekspertom przygotowywać dla Ciebie materiały dopasowane do potrzeb Twoich odbiorców oraz charakteru Twojej firmy lub produktu.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak to działa w praktyce i co możesz zyskać, wdrażając content marketing na eksperckim poziomie, koniecznie skontaktuj się z nami już dziś. A my od razu zaczniemy szukać najlepszych rozwiązań dla wypromowania Cię w różnych przestrzeniach Internetu.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

15 + 12 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Content Marketing – czym jest?

Jeśli nie jest to Twoje pierwsze spotkanie z tematyką marketingu w internecie, to możliwe, że zdarzyło Ci się już przeczytać zwrot “marketing treści”. Jest to spolszczona nazwa na content marketing i też znaczy dokładnie to, co sugeruje — marketing należy robić tak, aby mógł pośrednio sprzedawać.

To jedna z podstawowych dziedzin marketingu internetowego. Polega na tworzeniu wartościowych i (najlepiej) eksperckich materiałów, które zainteresują Twoich potencjalnych odbiorców, dzięki czemu zdobędziesz ich zaufanie i docelowo zainteresujesz ich kupnem oferowanych przez Ciebie usług lub produktów.

Content marketing zawiera w sobie niemal wszystko, co publikowane jest w sieci.

  • Posty na Facebooku;
  • Zdjęcia na Instagramie;
  • E-booki i PDF-y;
  • Podcasty;
  • Treści, które znajdują się na stronie www;
  • Filmy na YouTube;
  • Newslettery;
  • Artykuły na blogu.

Każda z tych rzeczy ma użytkownika w konkretny sposób nakierować na to, co chcemy osiągnąć: zapoznać go z ofertą, zachęcić do pobrania PDF, nakłonić do zapisania się na newsletter, czy zaoferować zniżkę, aby w końcu doszło do sprzedaży naszego produktu lub usług.

To, co rozróżnia dobry content marketing od przeciętnego to określenie celu, który chcemy osiągnąć. Jeżeli w tej chwili publikujesz na swoich social media treści bez ładu i składu, to nie jest to właściwa droga do osiągnięcia sukcesu w sieci.

Przede wszystkim tworząc treści należy robić to “od końca”, czyli najpierw powstaje potrzeba, a potem należy znaleźć sposób na jej zaspokojenie. Dzięki temu znajdziesz lukę zapotrzebowań Twoich użytkowników, którą możesz zapełnić. Aby to zrobić, musisz przede wszystkim precyzyjnie określić swoją grupę docelową, zrozumieć ich problemy i znaleźć na nie odpowiedzi, które będą podstawą do zbudowania lojalnej społeczności, co pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność marki oraz jej konkurencyjność na wymagającym, współczesnym rynku.

Content marketing to zatem szereg działań na treściach i z treściami w roli głównej. Ich wykorzystanie wymaga precyzyjnego określenia strategii oraz wykorzystania konkretnych, profesjonalnych narzędzi, które w dłuższej perspektywie przyniosą efekty – oczekiwane i w pełni mierzalne.

Skoro content marketing jest tak powszechny i przynosi tak ogromne efekty, to naprawdę warto zadbać o to, żeby to, co publikuje Twoja firma było wyjątkowe i wyróżniało się na tle tysięcy materiałów publikowanych przez konkurencję każdego dnia. Musisz nauczyć się idealnie łączyć niebanalny pomysł z możliwie najwyższą jakością wykonania, określeniem potrzeb swojej grupy docelowej i odpowiednią promocją treści na wybranym medium w sieci.

Jedną z wielu supermocy ekipy Content Hero jest umiejętność przenikania do świadomości Twoich klientów — wiemy, czego potrzebują, żeby zainteresować się Twoją ofertą. Mamy niezliczone narzędzia do kreowania treści w każdej postaci. Nie ważne, czy jest to post, zdjęcie, video, czy audio — jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Content Marketing – Treści

Samo słowo “treści” to bardzo obszerne pojęcie, które jest w internecie rozumiane dość dwojako. Z jednej strony jest to oczywiście treść jako sam tekst (potocznie zwane copy), a z drugiej jest to content, czyli wszystko, co publikujesz. Obejmuje to materiały graficzne, dźwiękowe, filmowe, prezentacje i wszystko, co wymyślisz. Możliwości jest naprawdę wiele, a każde z wymienionych narzędzi potrafi działać na korzyść lub niekorzyść Twojego biznesu. Do Ciebie należy zadanie wybrania (i później analizowania), które z nich będą odpowiednie dla prowadzonej przez Ciebie markę.

Za najczęściej wykorzystywane narzędzia content marketingu uznaje się: materiały PR, mailingowe, interaktywne oraz tworzone na potrzeby social mediów. Warto wspomnieć, że biznesowy content marketing dotyczy nie tylko internetu, ale też promowania się poza światem wirtualnym. Pojawia się wszędzie tam, gdzie mówisz o swojej firmie lub produktach i chcesz skłonić odbiorców do działania, które przyniosą Ci konkretne korzyści oraz wartości.

W Content Hero stawiamy jakość publikowanych treści na najwyższym poziomie. Szukamy właściwych wzorców, określamy potrzeby Twoich użytkowników i znajdujemy frazy kluczowe, które przyniosą Twojej firmie najwyższe rezultaty oraz doprowadzą Cię do założonych celów.

Content Marketing – Video

Serwis YouTube jest czwartym najczęściej odwiedzanym serwisem społecznościowym na świecie z ponad 2 miliardami unikalnych użytkowników miesięcznie3, a filmy stały się najpopularniejszym medium sprzedażowym. Czas oglądania filmów omawiających tematykę “który produkt lepiej kupić” wydłużył się ponad dwukrotnie w porównaniu z rokiem 20184.

W świecie pełnym wzrokowców to właśnie ruchome obrazy stanowią najskuteczniejszą metodę na przekazanie treści oraz bezpośrednią sprzedaż. To jedna z najważniejszych form content marketingu, która dociera do każdej grupy wiekowej, niezależnie do stopnia zaawansowania. Video oferuje prosty i klarowny sposób na przekazanie informacji do szerokiego grona odbiorców, którzy — przyzwyczajeni do telewizji — chętnie oglądają nawet reklamy i filmy sponsorowane.

Video wzbudza też emocje, przez co odbiorcy bardziej angażują się w rozmowę, niż przy pozostałych formach przekazu informacji. Jest to również jedna z najbardziej udostępnianych form treści, a użytkownik chętniej podzieli się ze swoimi znajomymi materiałem, który uważa za pomocny.

Oczywiście materiały filmowe można wykorzystywać nie tylko na YouTube. Jest ono używane przez aż 85% marketingowców, jednak tuż za nim znajduje się Facebook, którego do promowania swoich treści video używa aż 79% firm5. Czy chcesz być jedną z nich?

Możliwości publikowania materiałów video dzielą się na wiele różnych kategorii i zdecydowanie nie powinno się wybierać wyłącznie jego formatu i na nim bazować. Oznacza to, że raz nagrany materiał powinno się wykorzystywać na możliwie wielu kanałach: YouTube, Facebook, Instagram. Jednak o recyklingu treści opowiem Ci za chwilę.

Zanim zdecydujesz się na taką formę content marketingu musisz również zastanowić się nad jego formą. Video to nie tylko “gadająca głowa do kamery”. Może to być animacja, vlog, film lub połączenie wielu różnych stylów w jeden. Jeśli nie czujesz się pewnie lub nie wiesz, od czego zacząć koniecznie napisz do nas! Video to jedna z naszych specjalności, a do każdego projektu podchodzimy bardzo kreatywnie i przede wszystkim profesjonalnie. Mamy ogrom sprzętu, który czeka na szansę prezentacji swoich umiejętności!

Video to też idealna forma uzupełnienia artykułu eksperckiego, publikacji w social media lub wzbogacenia karty produktu w sklepach e-commerce! Dzięki nim Twój przekaz staje się bardziej przystępny, a widzowie odbierają Cię jako profesjonalistę w każdym calu.

Content Marketing – przyszłość marketingu

Wielość ścieżek, które otwiera przed nami content marketing jest tak olbrzymia, że wciąż pozostaje on narzędziem do nieustannej eksploatacji oraz rozwoju.

Nie można zapominać o tym, że content marketing nie funkcjonuje w próżni. Świetnie łączy się z wieloma innymi metodami promocji oraz budowania widoczności w Internecie.

Wysokiej jakości content wpływa przecież na naturalne linkowanie oraz pozycjonowanie strony, przez co jej pozycja w Google wzrasta. Odpowiednie dopracowanie materiałów graficzny jest niekiedy niezbędne do optymalizacji całej strony.

Często wykorzystuje się także content marketing do zwiększenia zaangażowania użytkowników. Możliwości jest naprawdę wiele. Można tworzyć quizy, ankiety oraz interaktywne filmy. Dzięki temu odbiorca jest w centrum akcji – a to przekłada się na wzrost rozpoznawalności Twojej marki oraz zdecydowanie większe zaufanie do Twojej firmy.

Dobrej jakości content potrafi niekiedy zadziałać tak, jak marketing wirusowy – rozprzestrzeniając się i docierając do szerokiego grona zainteresowanych odbiorców. Z jego pomocą zdobywa się rynek oraz społeczność, która pozostanie z Tobą na długie lata.

Content Marketing Ekspercki

Content marketing może się przydać nie tylko do zaciekawienia odbiorców. Jego istotną funkcją jest także wsparcie Twoich wysiłków na drodze do pozycji eksperta w swojej branży.

Blog lub treści eksperckie odpowiadają na szereg pytań lub wątpliwości użytkowników. Sprawiają, że ludzie zaczynają Cię postrzegać jako kompetentnego specjalistę, który ma wiedzę, doświadczenie i know-how.

Ekspercki content marketing możesz tworzyć samodzielnie. W wielu przypadkach sprawdza się także współpraca ze specjalistami, którzy mogą Cię wesprzeć w kwestii dopracowania materiałów. Nawet najbardziej profesjonalne treści potrzebują bowiem optymalizacji i dopasowania ich do grupy docelowej oraz do potrzeb sieci. Wprowadzenie bowiem słów kluczowych oraz odpowiedniej oprawy graficznej dodatkowo działa na Twoją korzyść u ludzkich czytelników oraz wszechobecnych robotów Google.

Content Marketing – pozostałe formaty

Teksty i video wciąż jeszcze nie wyczerpują możliwości, które daje content marketing. W ramach tego narzędzia można także wykorzystać rozmaite animacje, wykresy oraz grafiki.

Należy oczywiście pamiętać, aby były to treści najwyższej jakości, dostosowane do odbiorców, w pełni dopracowane i unikatowe.

Aby osiągać jak najlepsze rezultaty, warto zacząć od przygotowania dobrego planu i określenia potrzeb odbiorców. To od nich przecież zależy to, co powinieneś publikować, jeśli chcesz zyskać ich uznanie oraz zaangażowanie. A do tego powinien właśnie prowadzić profesjonalny content marketing.

Warto stawiać na różne rozwiązania i z ich pomocą tworzyć scenariusze działań. Zaskakuj klientów oraz pozwól im na wchodzenie w rozmaite interakcje. Przecież te wszystkie treści tworzysz właśnie dla nich. Więc im mocniej zaangażują się w wymianę zdań z Tobą, tym większa szansa, że zyskasz lojalną społeczność, ze sporym gronem potencjalnych klientów.

CONTENT MARKETING

SPRAWDŹ, JAK CONTENT MARKETING MOŻE CI POMÓC
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

1 ocen