Zwiększenie sprzedaży

7 sposobów na zwiększenie sprzedaży:

Zwiększanie sprzedaży wymaga planu i skrupulatności. To nie zabawa krótkoterminowa, a raczej długa i intensywna praca nad wszystkimi aspektami Twojego biznesu, wymagająca wiedzy i bycia na bieżąco z nowymi trendami oraz narzędziami.

Często okazuje się więc, że zatrudnienie specjalistów od marketingu jest rozwiązaniem prostszym, wygodniejszym i tańszym.

Profesjonaliści mają wiedzę, doświadczenie oraz wszystkie potrzebne narzędzia, aby zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie stało się faktem.

Jeśli chcesz poznać więcej sposobów, które mamy na to, żeby Twój biznes zarabiał więcej, koniecznie napisz do nas już dziś.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

8 + 15 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

zwiększenie sprzedaży

Zasada jest prosta: każda firma potrzebuje sprzedaży, bez względu na to, czy oferuje produkty, czy usługi. Bez klientów nie ma bowiem biznesu. Dlatego tak ważna jest nieustanna praca nad budowaniem bazy odbiorców, którzy z chęcią przyjdą do Twojego sklepu na zakupy lub wejdą na Twoją stronę i klikną przycisk: „kup teraz”.

Masz już swoje sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży? Jeśli jeszcze nie lub czujesz, że chciałbyś zyskać więcej, to koniecznie poznaj naszą Wielką Siódemkę, czyli skuteczny sposób na rozwój Twojej firmy oraz wymierne zwiększenie obrotów. Gotowy do działania?

#1 Zwiększenie Sprzedaży

Stwórz profile zakupowe – Zidentyfikuj kupującego… tylko jak go dobrze poznasz dowiesz się czego potrzebuje

#2 zwiększenie sprzedaży

Istnieje taka metoda, która zawsze się sprawdza. Wymaga jednak od przedsiębiorcy sporo cierpliwości oraz zaangażowania. Zasada PPZK, czyli Poznaj, Polub, Zaufaj i Kup to budowanie długofalowych relacji i sympatii odbiorców, którzy dopiero, gdy w pełni zaufają marce, staną się jej lojalnymi klientami.

Jakie są zalety takiego działania? Przede wszystkim tak pozyskani klienci są bardziej przekonani do produktów, gdyż wierzą w filozofię firmy, dzielą z nią wartości i poglądy na świat. Stają się naturalnymi ambasadorami marki, gdyż bez zewnętrznej zachęty opowiadają o Twojej firmie swoim znajomym, fanom lub obserwatorom w social mediach. Taka promocja jest naprawdę cenniejsza niż liczne płatne kampanie reklamowe.

PPZK to więcej klientów, lepszy wizerunek marki i rozpoznawalność. A tego przecież nie da się przecenić.

#3 zwiększenie sprzedaży

Firmy i osoby, które nie boją się telefonu i chcą aktywnie sprzedawać, a nie czekać, aż Klient wykona pierwszy ruch z pewnością docenią generowanie leadów na Facebooku.

Generowanie leadów to specjalny typ kampanii reklamowej, w którym emitowana reklama ma jeden cel: pozyskać określone dane (np. imię, mail, telefon, etc.) od potencjalnego Klienta.

Ten typ kampanii sprawdza się doskonale, jeśli sprzedajesz usługi lub produkty, które potrzebują kontaktu z Klientem lub doradztwa. 

Kampanie leadowe na Facebooku są też doskonałe do budowania bazy Klientów, poszerzenie newslettera czy budowania bazy SMS.

Warto dodać, że kampanie leadowe mogą być prowadzone w postaci reklam lead Ads jak i kierować np. na Landing Page.

W tym przypadku nasz zespół monitoruje koszt kampanii i optymalizuje go pod kątem opłacalności i jakości.

#4 zwiększenie sprzedaży

Podobno, jak Cię widzą, tak Cię piszą, a pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. W starych porzekadłach zawsze tkwi ziarno prawdy. Dla biznesu online takie pierwsze wrażenie buduje Twoja strona firmowa.

Zwiększenie sprzedaży w dużej mierze jest związane z optymalizacją i dopracowaniem strony. Należy zadbać o elementy wizualne, graficzne i video. Zamieszczone teksty powinny być nasycone odpowiednimi frazami kluczowymi, a całość ma się prezentować profesjonalnie, żeby klienci od chwili wejścia na stronę wiedzieli, że mają do czynienia z poważnym przedsiębiorstwem.

Oprócz ogólnego wyglądu witryny warto też zadbać o przygotowanie odpowiednich, dopasowanych do całości landing page’y oraz wszystkich podstron ofertowych. Nie może być na nich błędów, a wszystkie elementy powinny być rozłożone tak, żeby nie wprowadzać dezorientacji.

Dla współczesnych klientów bardziej niż pieniądze liczy się czas. Dlatego Twoja strona musi szybko się ładować, a wszystkie potrzebne informacje powinny być zawsze widoczne, żeby klient mógł dokonać zakupów niemal od razu.

Do poprawy struktury strony oraz odpowiedniego dopasowania jej do wymagań współczesnych klientów warto skorzystać z audytów przeprowadzanych przez specjalistów. Ty nie musisz znać się na wszystkim. Zajmij się rozwijaniem biznesu, a my zadbamy o to, żeby strona sprzedawała sprawnie, szybko i wygodnie.

#5 zwiększenie sprzedaży

 

Szczycisz się tym, że klienci w Twoim sklepie znajdą największy wybór produktów? A czy jesteś pewny, że to naprawdę działa na Twoją korzyść?

Zbyt wiele produktów wprowadza rozproszenie, a klienci, którzy nie mogą się zdecydować, czy wolą błękitne skarpetki, czy może bardziej te turkusowe często całkowicie rezygnują z zakupów, bo muszą się jeszcze zastanowić, a zanim podejmą decyzję – w ogóle zapominają, że chcieli coś kupić…

Warto zatem już na starcie dokładnie przemyśleć ofertę sklepową i… ograniczyć dostępne opcje. Niech klient po prostu kupi niebieskie skarpetki i nie zastanawia się nad tym zbyt długo.

#6 zwiększenie sprzedaży

 

Istnieją dwie skuteczne strategie, dzięki którym zmaksymalizujesz zyski z pojedynczej sprzedaży. Cross-selling pozwala na zaproponowanie klientowi dodatkowego produktu komplementarnego, który może mu się przydać jako uzupełnienie przedmiotu, który właśnie postanowił nabyć. Z kolei up-selling ma za zadanie pokazanie konsumentowi interesujący go produkt w wyższym standardzie i oczywiście z wyższą ceną. Może się bowiem okazać, że nawet nie wie, że przy niewielkiej dopłacie zyska znacznie więcej.

Czy takie techniki sprzedaży naprawdę działają? Zdecydowanie tak. Dzięki nim pomagasz podjąć decyzję zakupową, prezentując klientowi produkty przydatne i praktyczne. Skoro kupił u Ciebie parę zamszowych butów, szczotka i impregnat będą przecież wręcz niezbędne!

#7 zwiększenie sprzedaży

 

Na koniec warto jeszcze zwrócić uwagę na jeden aspekt, o którym wielu przedsiębiorców zapomina, a może on stanowić klucz do tego, żeby zwiększenie sprzedaży było naprawdę widoczne i długofalowe.

Sama sprzedaż to bowiem dopiero początek kontaktu z klientem, a wystawienie przez niego pozytywnej opinii potrafi stać się najskuteczniejszą formą marketingu, o której nawet nie śniłeś. Opinie można zbierać w Google, w social mediach lub prosić o nie bezpośrednio klientów. Kilka, szczerych i pozytywnych słów od zadowolonego konsumenta często przekonuje do Ciebie zdecydowanie mocniej niż niejedna rozbudowana kampania promocyjna.

Klient, który chętnie korzysta z Twoich produktów i uważa, że są one naprawdę wartościowe, chętnie opowiada o nich swoim znajomym – osobiście lub w social mediach. Zbudowanie sieci ambasadorów marki sprawia, że docierasz do nowych odbiorców, którzy od pierwszej chwili mają do Ciebie zaufanie – przyszli bowiem z dobrego polecenia.

ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY

POZNAJ NAJEFEKTYWNIEJSZE SPOSOBY
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

1 ocen