Performance marketing

Każdy lubi widzieć efekty swoich działań. Nie inaczej jest w przypadku kampanii marketingowych. Gdy potrzebujemy, żeby agencja marketingowa Warszawa przygotowała dla nas promocję, chcemy widzieć, że to naprawdę działa.

Czy da się zagwarantować skuteczność promocji? Sposobem na to może być performance marketing, czyli model działania, na który decyduje się coraz więcej osób. Dlaczego? Bo on naprawdę działa.

 

Czym jest performance marketing?

Nazwa performance marketing brzmi może trochę tajemniczo dla osób spoza świata reklamy. W języku polskim określa się go często jako marketing efektywnościowy. Co to oznacza?

Performance marketing to rodzaj działania nastawiony na osiąganie rezultatów. W praktyce oznacza to, że jeśli agencja reklamowa Warszawa przygotowuje dla nas kampanię promocyjną, to zapłacimy tylko za uzyskanie konkretnych, ściśle określonych efektów. Może to być na przykład: zapisanie się do newslettera, wypełnienie ankiety, polubienie fanpage’a lub przejście na dokonanie zakupów na stronie internetowej.

Forma rozliczeń może przyjąć rozmaite kształty, od prowizji za sprzedaż, przez stałą stawkę za pozyskanie klienta lub złożenie zamówienia w sklepie. Niejedna agencja marketingowa Warszawa przyjmuje modele hybrydowe, które stanowią kombinację systemu efektywnościowego z płatnościami za kliknięcia.

Zamów bezpłatną wycenę:

4 + 2 =

Jakie korzyści niesie performance marketing?

Model rozliczeń efektywnościowych jest korzystny dla zlecającego przygotowanie kampanii lub strategii marketingowej. Dostaje on bowiem gwarancję, że płaci za konkretne rezultaty, które ustala się na samym wstępie, jeszcze przed podjęciem działań.

Daje to poczucie dobrze wydanych pieniędzy, pozwala na kontrolowanie procesu promocji, a także na osiąganie wymiernych rezultatów, czyli pozyskanie nowych klientów, obserwatorów lub osób zapisanych do newslettera. A to naprawdę olbrzymia korzyść.

performance marketing

Skuteczne działania – performance marketing dla każdego biznesu?

Dla kogo performance marketing może być przydatny? Sprawdza się w zasadzie w każdej branży, przynosząc wymierne rezultaty. Nie posiada także ograniczeń co do formy reklamy. Można korzystać z promocji w Google, reklam na Facebooku lub działań SEO.

Performance marketing pozwala na stałe monitorowanie zachowań konsumentów oraz ich reakcji na reklamy, co daje szansę na szybkie reagowanie na ich działania, aby zwiększyć konwersję, a przez to przynieść lepsze rezultaty.

 

Performance marketing daje solidne wyniki, jeśli oczywiście jest dobrze prowadzony. Do tego potrzebna jest agencja reklamowa Warszawa, która jest w stanie pokazać ofertę potencjalnym klientom tak, żeby od razu chcieli kliknąć w link lub dokonać zakupu. Każde takie kliknięcie jest przecież na wagę złota.

Zamów bezpłatną wycenę:

2 + 3 =

Oceń
[Total: 0 Średnia: 0]

Porozmawiajmy o współpracy

0 komentarzy

Wyślij komentarz