Performance Marketing

Jaki powinien być marketing? Przede wszystkim skuteczny. Aby do tego doprowadzić, należy oczywiście ściśle określić cele, które stawiasz sobie przed wszelkimi działaniami.

Mogą być one naprawdę zróżnicowane. Czasami mogą dotyczyć zwiększenia sprzedaży, ruchu na stronie lub pozyskania konkretnych danych od potencjalnych klientów. W każdym z przypadków wykorzystuje się nieco inne narzędzia, które w rękach specjalistów, pozwalają doprowadzić szczęśliwie do realizacji wszystkich założonych celów.

W Content Hero wiemy, jak je wykorzystać z głową i pomysłem dla dobra biznesu. Nieustannie mierzymy efekty poszczególnych kampanii, dzięki czemu wiemy, na ile się one sprawdzają. A to wszystko składa się na skuteczny performance marketing.

Performance marketing – co to jest?

Performance marketing nazywa się też marketingiem efektywnościowym. Tworzy się  w nim model działań marketingowych, które zawsze są nastawione na osiągnięcie konkretnego rezultatu. Celem bywają rozmaite czynności, na przykład kliknięcie w baner promocyjny, wypełnienie formularza kontaktowego lub zakup w sklepie internetowym.

Podstawową cechą, która wyróżnia performance marketing, jest nieustanne mierzenie efektów, które przynoszą działania marketingowe i na ich podstawie rozliczanie się z podmiotem zajmującym się marketingiem firmy. Promocja musi przecież rezultaty, bez nich jest pozbawiona większego sensu!

Performance marketing – jak działamy?

W Content Hero liczą się wymierne efekty, dlatego chętnie wykorzystujemy model performance marketing w praktyce. Dzięki niemu jesteśmy też w stanie stworzyć najbardziej zoptymalizowane kampanie promocyjne dla naszych klientów.

Wszystko odbywa się według ściśle określonego planu pracy. Najpierw zaczynamy od briefu, w którym klient precyzuje swoje cele i pomysły. To podstawa dla wszystkich późniejszych kroków. Każde założenie (leady, sprzedaże, kliknięcia) wymaga bowiem nieco innych działań i narzędzi.

Następnym krokiem jest oczywiście dokładna analiza początkowych założeń i dopasowanie najlepszych możliwych mediów oraz kanałów promocyjnych. Do budowania pozycji eksperta skuteczny będzie LinkedIn, a promowanie biżuterii może lepiej sprawdzić się na Instagramie niż Twitterze. Naszym zadaniem jest zatem podjęcie decyzji i stworzenie kompleksowego scenariusza działania, który się sprawdzi.

Gdy szkic jest już gotowy, a główne elementy ustalone, trzeba jeszcze wypełnić je właściwym contentem. Tworzymy teksty pełne fraz kluczowych, przygotowujemy grafiki oraz nagrywamy profesjonalne video. Wszystko po to, żeby przekaz dla potencjalnych odbiorców był atrakcyjny, dopasowany do ich potrzeb i niezmiennie profesjonalny.

Finalnie zajmujemy się także realizacją i mierzeniem efektywności każdej z wdrożonych reklam. Pozwala to stworzyć kampanię optymalnie dopasowaną do wymagań i przynoszącą widoczne rezultaty.

Performance Marketing – Efekty

Jak już stwierdziliśmy na samym początku, wszystkie nasze działania zawsze opierają się na potrzebach klienta. To on musi wiedzieć, co tak naprawdę chce osiągnąć. Bez tej wiedzy trudno bowiem stworzyć skuteczną reklamę.

W marketingu rozwiązania uniwersalne raczej się nie sprawdzają. Dla osiągania poszczególnych celów, jak sprzedaż, wejścia na stronę lub pozyskanie leadów, wykorzystuje się inne treści oraz zróżnicowane narzędzia. Dzięki nim naprawdę nie ma rzeczy niemożliwych. Trzeba tylko wykazać się zdecydowaniem oraz ustalić konkretne założenia już na starcie. Wówczas mamy pełne pole do popisu, żeby stworzyć właściwą i skuteczna kampanię dla naszych klientów.

Performance Marketing – doradztwo i optymalizacja

Skuteczność kampanii w ramach performance marketing wymaga oczywiście dobrego planu, scenariusza oraz wartościowych, angażujących treści. Oprócz nich zwracamy uwagę na szereg innych czynników, które wpływają na reakcje potencjalnych odbiorców reklamy.

W Content Hero, podczas tworzenia scenariusza dla każdej kampanii, dokładnie sprawdzamy stronę klienta oraz konkretne przestrzenie, w których reklama ma być wyświetlana. Niekiedy jeszcze przed publikacją wymagają one wprowadzenia zmian.

Optymalizacja poprawia odbiór strony oraz zwiększa skuteczność reklamy. Liczy się przecież nie każdy element indywidualnie a raczej wszystko razem, jako spójny całokształt, bez błędów i niedociągnięć. To kompleksowy odbiór wpływa na pierwsze wrażenie odbiorcy, zanim wgryzie się w opublikowane przez nas treści i zachwyci się Twoimi produktami lub usługami.

Performance Marketing – podsumowanie

Performance marketing to sposób na osiąganie wymiernych i konkretnych rezultatów w promocji, bez względu na to, w jakiej branży działasz.

Co trzeba zrobić? Wszystko zaczyna się od planu, dobrania przestrzeni dla promocji oraz narzędzi marketingowych. To prowadzi do zoptymalizowania efektów oraz osiągnięcia założonych na samym początku celów.

Dobry scenariusz to podstawa naszych działań w Content Hero, Dbamy bowiem o to, żeby Twoja promocja była zawsze dopracowana w najdrobniejszych nawet szczegółach, zanim przystąpimy do publikacji stworzonych przez nas treści.

Wszystko jest zawsze pod pełną kontrolą. Nieustannie mierzymy rezultaty każdej reklamy, sprawdzamy strony, na których się ona pojawia. Robimy to właśnie po to, żebyś wyciągnął z każdej reklamy jak najwięcej i mógł spokojnie rozwijać biznes w oparciu o konkretne cele i misje.

Jeśli wiesz, co chcesz osiągnąć, to już połowa sukcesu. Teraz musisz tylko zgłosić się do nas, a spisane na kartce punkty zamienimy w skuteczny performance marketing, który naprawdę pomoże w realizacji wszystkich Twoich biznesowych celów.

zaufali nam

 
 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,

weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

1 + 9 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.