Kampanie
Google Ads

Kampanie Google Ads w Content Hero to:

  • pełna obsługa kampanii (search, graficzne, mobile, zakupowe, video, elastyczne, etc.)
  • 100% wykorzystanych możliwości reklamowych (włącznie z dostępem do funkcji Beta)
  • optymalizcja pod konwersję (sprzedaż, lead, etc.)
  • Head of PPC Content Hero to specjalista z +10 letnim doświadczeniem w kampaniach reklamowych
  • 3 certyfikowanych specjalistów Google w zespole
  • jasny i przejrzysty model rozliczenia i współpracy dla Klientów
  • 3 miesięczny okres próbny dla nowych Klientów
  • stały dostęp do czytelnych raportów dot. Twoich kampanii

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

12 + 3 =

Agencja Social Media Content Hero

Złote Zasady Współpracy

Umowa na czas nieokreślony

Wyznajemy zasadę w ramach, której jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze.

Dlatego też 95% naszych umów jest podpisywanych na czas nieokreślony by nasi Klienci:
- po pierwsze widzieli w nas Partnerów, a nie "zobowiązanie"
- po drugie ograniczyli do minimum ryzyko związane z wybraniem nas jako firmy pierwszego wyboru

1 miesiąc wypowiedzenia umowy

To drugi gwarant Twojego bezpieczeństwa i podjęcia dobrej decyzji.

Oprócz umowy na czas nieokreślony czas wypowiedzenia umowy to tylko 1 miesiąc.

Dlaczego?

Oczywiście zgodnie z wyznawaną zasadą "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze" czasami zdarza się Klient nie do końca zadowolony z naszych usług.

Jeśli pomimo przyjęcia przez nas Twojego feedbacku i korekty naszych działań nadal chcesz zrezygnować z naszych usług, wyznając zasadę 'rozstańmy się w pokoju i życzmy sobie wzajemnie samej pomyślności" rozwiązujemy współpracę po partnersku w zgodzie i pokoju.

Dedykowany Project Manager

Każdy z Klientów w naszej agencji otrzymuje dedykowanego PM, który pracuje tylko z kilkoma Klientami i jest w naszej firmie zatrudniony od długiego czasu.

Co to daje naszym Klientom?

Masz pewność, że:
- PM poświęci Ci odpowiednio dużo czasu, ponieważ nie prowadzi dzieciątek czy setek projektów
- PM jest w naszej firmie zatrudniony od dłuższego czasu więc Twój PM nie będzie zmieniał się co kilka miesięcy
- PM jest odpowiedzialny za wszystkie działania prowadzone dla Ciebie w ramach umowy - nie musisz zatem czekać kilka dni na odpowiedź ludzi z innego działu w firmie

Czas reakcji do 2h

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

100% zaangażowania zespołu

W ramach umowy pracuje na Twój sukces kilkuosobowy zespół. Zalicza się doń Project Manager, grafik ,copywriter, specjalista ds. reklam a niekiedy także animator i programista.

Sami jako klienci lubimy czuć się zaopiekowani i dobrze obsłużeni, dlatego też to  samo podejście stosujemy wobec Klientów naszej agencji.

To ten zespół sprawia, że usługi Content Hero są tak wysoko oceniane przez naszych Klientów.

Partnerskie podejście i konsultacje

Jako zespół cenimy szczerość i partnerskie podejście. Każdy z naszych Klientów może liczyć na konsultacje z naszymi prawnocikami, porady dot. "dowiezienia" KPI czy analizy potencjału pomysłów.

Nasi Klienci otrzymują od nas w standardzie to za co inni każą sobie słono płacić: np. porady specjalistów, analizy konkurencji z Google czy Social MEdia, research nisz w branży i potencjału sprzedażowego.

CEO na wyciągnięcie ręki

Nie tylko w sytuacjach firmlanych ale także w innych kluczowych dla naszej współpracy czy Twojego biznesu CEO Content Hero Bartosz Paczyński jest dla naszych Klientów (niezależnie od wysokości faktury) dostępny na wyciągnięcie ręki.

Bartosz swoją wiedzą i doświadczeniem bezpłatnie służy radą, analizami oraz swoim ponad 12-letnim doświadczeniem, które realnie przekłada się na wyniki naszych Klientów.

Brak kar umownych i klauzul abuzywnych

W tym przypadku znów pojawia się nasza zasada "jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy to ta współpraca trwa w najlepsze".

Innymi słowy nie musimy maskować naszej "niekompetencji" karami umownymi, formalnymi kruczkami, które zagwarantują nam przelew a naszym klientom siwe włosy na głowie.

Zgodnie z naszymi zasadami umowa nie ma kar, klauzul abuzywnych i ogranicza się jedynie do niezbędnych zapisów pozwalających nam wykonać daną usługę.

Kampanie Google Ads – korzyści z kampanii

Jednym z najefektywniejszych sposobów na generowanie ruchu na Twojej stronie, pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o klientów powracających są kampanie Google Ads. Ich sposób działania jest nie tylko nienachalny, ale też trafia do użytkowników, których sam wybierasz. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu docierasz do potencjalnych klientów, którzy aktywnie poszukują takich usług lub produktów, które Ty tworzysz. Dzięki temu są oni chętnie do przejścia na Twoją stronę i zapoznanie się z Twoją ofertą.

Pojedyncze reklamy generują przede wszystkim ruch. Pomagają one w konwersji i są łatwe do śledzenia oraz optymalizowania, jednak dla bardziej doświadczonych przedsiębiorców prawdziwym celem powinno być tworzenie kampanii Google Ads.

Odpowiednie ustawienie fraz kluczowych pozwoli Ci wygrać wyścig nawet z największymi graczami w Twojej branży, ponieważ tutaj liczy się jedynie doświadczenie i aktywna optymalizacja, w której jako Content Hero chętnie Ci pomożemy.

Mogą to być również treści dedykowane do wybranych użytkowników, których wyznaczysz na podstawie własnych parametrów. Należą do nich lokalizacja, czynniki demograficzne, zainteresowania czy sposób, w jaki korzystają z internetu.

Dzięki temu kampania Google Ads jest niezwykle skuteczna i trafia dokładnie do tych osób, które są najbardziej zainteresowane konkretnymi produktami. Mówiąc w skrócie – to nie Ty przychodzisz z reklamą do klientów, a oni sami ją znajdują.

Najważniejszą jednak zaletą jest fakt, że zdecydowanie się na kampanie Google Ads sprawia, że płacisz dopiero za efekty. Opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia reklamy. Sama publikacja i utrzymanie reklamy nie generują dodatkowych kosztów. Możesz również ustawiać dowolny budżet, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę – nie ma tu restrykcyjnych stawek. Kampanie Google Ads to reklama skrojona na potrzeby każdego biznesu, mogąca zmienić mały, lokalny biznes w potężne przedsiębiorstwo.

Kampanie Google Ads – strategia działań

Jak w każdym projekcie, tutaj również należy zacząć od określenia celu i na tej podstawie zaplanowania konkretnych działań, które pozwolą na optymalne wykorzystanie budżetu. Wymaga to doświadczenia i wiedzy, które jako Content Hero chętnie Ci zaoferujemy.

Dobranie grupy docelowej, określenie sposobu konwersji, stworzenie kreacji i odpowiednie umieszczenie — wszystko to wiąże się z dużą ilością pracy i zaangażowania. Jednak przekłada się to na bezpośrednie korzyści. Trzeba działać wielotorowo i zbudować rozbudowany plan działania.

Jeśli nie masz doświadczenia w tego typu promocji, warto zgłosić się do specjalistów, którzy zbadają potrzeby klientów, stworzą właściwy content, a na koniec przygotują i wdrożą kampanie Google Ads, która będzie na Ciebie zarabiać.

Jak zrobić by Google Ads sprzedawało?

Podstawą kampanii Google Ads jest stworzenie treści, które będą odpowiedzią na poszukiwane przez Twoich potencjalnych klientów pytania. Dlatego na sukces poprawnie stworzonej kampanii składają się dwie rzeczy:

– Poprawne targetowanie grupy oraz fraz kluczowych

– Stworzenie kreatywnych i zachęcających treści, które przekierują użytkownika na Twoją ofertę

Jeśli coś jest dla wszystkich to jest dla nikogo. Stworzenie zbyt ogólnego contentu spowoduje, że nie będzie osoby, która byłaby stricte jego odbiorcą. Zbyt ogólne nie pozwolą na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców, a przy tym narażą Cię na dodatkowe, zbędne koszty. Trudno bowiem konkurować z największymi firmami na rynku, zwłaszcza jeśli prowadzisz niewielki, lokalny biznes.

Kampanie Google Ads muszą być dokładnie przemyślane i zaplanowane – wówczas przełożą się na znaczące zyski w naprawdę krótkim czasie.

Kampanie Google Ads dla e-commerce

Tworzenie kampanii Google Ads jest szczególnie przydatne dla sklepów internetowych. Z jej pomocą pozyskuje się nowych klientów, którzy wchodzą bezpośrednio na stronę poszukiwanego produktu.

Kampanie Google Ads dla e-commerce powinny koncentrować się na generowaniu sprzedaży, dzięki czemu szybko otrzymasz zwrot z zainwestowanych środków.

Oprócz samej reklamy w wynikach wyszukiwania warto także skorzystać z promowania produktów i usług również w sieci Google, co znacząco zwiększa zasięg oraz pozwala dotrzeć do szerokiego grona dodatkowych klientów. Możesz dzięki temu wyróżnić konkretne produkty, które zainteresują danego użytkownika zależnie od tego, czego aktualnie wpisuje w wyszukiwarce.

Cennik: kampanie google ads

Prosty Cennik. Jasne zasady współpracy. Realne efekty.

Stała opłata miesięczna

250 zł/netto

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >5000 zl/netto miesiąc

20%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 5001-10.000 zl/netto miesiąc

17%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale 10.000-50.000 zl/netto miesiąc

15%

Prowizja od zarządzania budżetem w przedziale >50.001 zl/netto miesiąc

12%

Pełna obsługa graficzna na potrzeby reklam

w cenie podstawowej

Wykorzystanie pełni możliwości systemów reklamowych bez dodatkowych opłat

w cenie podstawowej

Pełna analityka i optymalizacja kampanii pod KPI

w cenie podstawowej

Miesięczne raportowanie wyników kampanii

w cenie podstawowej

Dedykowany Project Manager do kontaktu

w cenie podstawowej

Wizerunkowe Kampanie Gogole Ads & Video Ads

Kampania Google Ads nie musi być jednak wykorzystywana wyłącznie do sprzedaży. Świetnie sprawdza się także jako element budowania wizerunku firmy, zwiększając zaufanie potencjalnych użytkowników i klientów, co w ogólnym rozrachunku przekłada się także na zwiększenie sprzedaży.

Wiadomo, ze w tej chwili internet to nie tylko tekst. Przede wszystkim są to obrazy i filmy. Z tego powodu równie wiele korzyści przynosi wyciąganie standardowych reklam tekstowych na kolejny poziom i stworzenie Video Ads, które będą się wyświetlały na YouTube i miejsach reklamowych Google. Nie jest to jedna, konkretna forma promocji. Zależnie od tego, jaki jest Twój cel i na co planujesz konwertować, możesz wybrać między kilkoma standardowymi lokalizacjami:

reklamy in-Stream do pominięcia;
reklamy in-Stream niemożliwe do pominięcia;
video Discovery;
out-Stream;
bumper reklamowy.

Treści video to najszybsza forma dotarcia do jak największej grupy odbiorców – pomagają tworzyć spójny wizerunek firmy, informować o nowych promocjach lub ofertach specjalnych. To z kolei może przełożyć się na zdecydowane wzrosty sprzedażowe. A tego przecież pragną wszyscy sprzedawcy – nie tylko w przestrzeni Internetu.

KAMPANIE GOOGLE ADS – PODSUMOWANIE

Reklama w wynikach wyszukiwania Google to nadal jeden z najlepszych sposobów na zbudowanie znaczącej rozpoznawalności marki oraz skuteczne zwiększenie ilości odwiedzeń strony i konwersji.

Aby w pełni wykorzystać kampanie Google Ads, warto powierzyć zaplanowanie i wdrożenie reklam specjalistom.

Dlaczego, skoro teoretycznie możesz to zrobić osobiście? Przede wszystkim wszystkie działania zostaną stworzone przez doświadczonych profesjonalistów o szerokiej wiedzy na temat promocji online. Nasi eksperci będą w stanie odpowiednio dobrać grupy docelowe, przeprowadzić targetowanie, stworzyć i przeprowadzić kampanie reklamowe, a także monitorować ich efektywność z pomocą odpowiednich narzędzi analitycznych. Dzięki temu będziesz zawsze wiedział, jak bardzo sprawdza się Twoja reklama i czy przynosi naprawdę wartościowy ruch.

Jeśli szukasz odpowiednich specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie kampanię od A do Z – zachęcamy do kontaktu z Content Hero. Dla nas profesjonalne i przynoszące zyski reklamy w Google Ads to codzienność.

KAMAPNIE GOOGLE ADS

SPRZEDAŻ, SPRZEDAŻ, SPRZEDAŻ!
Współpraca

Agencja Social Media - zaufali nam

Agencja Social Media - nasze możliwości

skontaktuj się z nami

  • Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć!
  • Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów we wszechświecie!
  • Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!

Poznaj nas bliżej!

15 + 6 =

Kreatywna Agencja Social Media

Dowiedz się, co możemy wspólnie zrobić dla Twojego bieznesu!

biznes[malpa]contenthero.pl

Content Hero

Agencja Social Media

ul. Idzikowskiego 2F lok 37

00-710 Warszawa

1 ocen