[elfsight_click_to_call id="2"]

Kampanie Google Ads

Reklamy w Google wciąż pozostają jednym z najskuteczniejszych sposobów promowania się w Internecie. Aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał, warto nie ograniczać się do pojedynczych reklam, a zamiast nich stworzyć rozbudowaną kampanię promocyjną. Jak ona działa i dlaczego warto z niej korzystać?

Potrzebujesz pomocy z kampaniami Google Ads?

Napisz do nas email lub zadzwoń do nas i porozmawiaj o współpracy!

Kampanie Google Ads – korzyści z kampanii

Kampanie Google Ads to jeden z najefektywniejszych sposobów na generowanie ruchu na stronie oraz pozyskiwanie nowych klientów. Reklamy są nienachalne i trafiają do użytkowników, którzy sami z siebie poszukują konkretnych informacji lub produktów. Dzięki temu są bardziej skłonni kliknąć w link, wyświetlający się powyżej wyników organicznych.
Pojedyncze reklamy oczywiście generują ruch. Warto jednak tworzyć całe kampanie, składające się z różnych reklam odpowiadających konkretnym frazom kluczowym. Mogą być one również dedykowane różnym grupom użytkowników, ponieważ Google umożliwia targetowanie reklam na wiele rozmaitych sposobów (według danych demograficznych, lokalizacji, zainteresowań).
Dzięki temu promocja w Google jest skuteczna i trafia dokładnie do tych osób, które są najbardziej zainteresowane konkretnymi produktami. Mówiąc w skrócie – to nie Ty przychodzisz z reklamą do klientów, a oni sami ją znajdują.
Dodatkową zaletą jest fakt, że zdecydowanie się na kampanie Google Ads sprawia, że płacisz dopiero za efekty. Opłaty są pobierane dopiero w momencie kliknięcia w reklamę. Sama publikacja i utrzymanie reklamy nie generują dodatkowych kosztów. Możesz również ustawiać dowolny budżet, jaki chcesz przeznaczyć na reklamę – nie ma tu restrykcyjnych stawek. Google Ads to reklama skrojona na potrzeby każdego biznesu.

Kampanie Google Ads – strategia działań

Korzystanie z kampanii Google Ads wiąże się ze stworzeniem konkretnego planu działania. Na początek należy wybrać właściwą grupę docelową, dla której przygotuje się dedykowane treści. Trzeba działać wielotorowo i zbudować rozbudowany plan działania.
Jeśli nie masz doświadczenia w tego typu promocji, warto zgłosić się do specjalistów, którzy zbadają potrzeby klientów, stworzą właściwy content, a na koniec przygotują i wdrożą kampanie Google Ads, która będzie dla Ciebie zarabiać.

Kampanie Google Ads – jak sprawić by działały

Podstawą Google Ads jest oczywiście dobrze dobrany i wartościowy content, odpowiadający na potrzeby konkretnych klientów. Sama treść nie zagwarantuje jednak pełnego sukcesu kampanii.
Równie ważne jest właściwie przeprowadzone targetowanie, abyś promował swoje produkty lub usługi odpowiedniej grupie odbiorców. Przyda się także właściwy dobór fraz kluczowych. Zbyt ogólne nie pozwolą na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców, a przy tym narażą Cię na dodatkowe, zbędne koszty. Trudno bowiem konkurować z największymi firmami na rynku, zwłaszcza jeśli prowadzisz niewielki, lokalny biznes.
Kampanie Google Ads muszą być dokładnie przemyślane i zaplanowane – wówczas przełożą się na znaczące zyski w naprawdę krótkim czasie.

Kampanie Google Ads  dla e-commerce

Tworzenie kampanii Google Ads jest szczególnie przydatne dla sklepów internetowych. Z jej pomocą pozyskuje się nowych klientów, którzy wchodzą bezpośrednio na stronę poszukiwanego produktu.
Reklama Google Ads dla e-commerce powinna koncetrować się na generowaniu sprzedaży, dzięki czemu otrzymasz zwrot z zainwestowanych środków.
Oprócz samej reklamy w wynikach wyszukiwania warto także skorzystać z promowania produktów i usług również w sieci Google, co znacząco zwiększa zasięg oraz pozwala dotrzeć do szerokiego grona dodatkowych klientów

Wizerunkowe Kampanie Gogole Ads & Video Ads

Kampania Google Ads nie musi być jednak wykorzystywana wyłącznie do sprzedaży. Świetnie sprawdza się także jako element budowania wizerunku firmy, zwiększając zaufanie do marki, co w ogólnym rozrachunku przekłada się także na zwiększenie sprzedaży.
Wiele korzyści przynosi połączenie standardowych reklam tekstowych w Video Ads, które wyświetlają się na YouTube’ie oraz w sieci reklamowej Google. Można wybierać spomiędzy kilku formatów:
• reklamy in-Stream do pominięcia,
• reklamy in-Stream niemożliwe do pominięcia,
• video Discovery,
• out-Stream,
• bumper reklamowy.
Treści video to najszybsza forma dotarcia do jak największej grupy odbiorców – pomagają tworzyć spójny wizerunek firmy, informować o nowych promocjach lub ofertach specjalnych. To z kolei może przełożyć się na zdecydowane wzrosty sprzedażowe. A tego przecież pragną wszyscy sprzedawcy – nie tylko w przestrzeni Internetu.

Kampanie Google Ads – podsumowanie

Reklama w wynikach wyszukiwania Google to wciąż świetny sposób na zbudowanie znaczącej rozpoznawalności marki oraz skuteczne zwiększenie ilości odwiedzeń strony.

Aby wykorzystać kampanie Google Ads w stopniu optymalnym, warto powierzyć specjalistom zaplanowanie i wdrożenie ich. Jakie korzyści to niesie? Przede wszystkim wszystkie działania zostaną stworzone przez doświadczonych profesjonalistów o szerokiej wiedzy na temat promocji online. Eksperci będą w stanie odpowiednio dobrać grupy docelowe, 

przeprowadzić targetowanie, stworzyć i przeprowadzić kampanie reklamowe, a także monitorować ich efektywność z pomocą odpowiednich narzędzi analitycznych. Dzięki temu będziesz zawsze wiedział, jak bardzo sprawdza się Twoja reklama i czy przynosi naprawdę wartościowy ruch.

Jeśli szukasz odpowiednich specjalistów, którzy przygotują dla Ciebie kampanię od A do Z – zachęcamy do kontaktu z Content Hero. Dla nas profesjonalne i przynoszące zyski reklamy w Google Ads to codzienność.

zaufali nam

 
 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu
Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!
    Al. Ujazdowskie 22 lok. 21 Warszawa
  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

4 + 13 =

Administratorem danych osobowych jest Content Hero spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 22 lok. 21, 00-478 Warszawa, NIP: 7010725464 , REGON: 368477607 („Administrator”). Pana/Pani dane będą przetwarzane wyłącznie w celu nawiązania kontaktu z Administratorem. Pana/Pani dane zostaną usunięte po odwołaniu przez Pana/Panią zgody a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Pana/Pani dane będą powierzane podmiotom trzecim na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, skrzynce pocztowej oraz korzystania z usług wsparcia IT. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda. W związku z przetwarzaniem danych osobowych ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych, ograniczenia przetwarzania, odwołania zgody, informacji jakie dane Administrator przetwarza, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Przedmiotowe uprawnienia można zrealizować poprzez kontakt z Administratorem na adres e-mail: heros@contenthero.pl Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza UE oraz nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Administrator potrzebuje Pana/Pani Danych Osobowych aby zrealizować wskazany cel przetwarzania, podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak w przeciwnym wypadku nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez formularz kontaktowy nie będzie mogło być zrealizowane.