Marketing Prawniczy –  jak zdobyć Klientów i przejść przez „Regułę Milczenia”.

 

Adwokaci, notariusze, radcy prawni – wszystkie zawody prawnicze obejmuje ustawowy zakaz promowania swoich usług. Jest to „Układ”(2013), który stawia osoby z tej branży w nieco gorszej sytuacji niż inne zawody. Sprawą kluczową dla rozwoju biznesu jest pozyskany „Klient”(1994). Głównym pomysłem, który realizuje większość kancelarii jest stworzenie bloga. Teoretycznie dzielenie się wiedzą to „Odmiana losu” (1990), jednak rozwiązanie to nie przynosi wymiernych korzyści.

Analiza ograniczeń reklamowych pozwoliła na podjęcie rozmów w czołowych kancelariach Radcowskich i Notarialnych, czego efektem było opracowanie specjalnych programów promocji. W ten sposób „Przylądek Strachu” (1991) zwany inaczej marketingiem prawniczym, staje się skutecznym narzędziem, dzięki któremu „Bardzo Poszukiwany Człowiek” (2014) jest pozyskiwany.

Aktualnie świetnymi rozwiązaniami w kwestii marketingu kancelarii prawnych są następujące działania:

1. Pozycjonowanie w Google strony www kancelarii na kluczowe frazy.

2. Promocja kancelarii w Social Mediach na platformie Facebook.com. To medium pozwala na dotarcie do bardzo szerokiej grupy docelowej, nawet przy wyłączeniu usługi reklamowania treści.

3. Remarketing w targetowaniu reklam i wykorzystanie ich mocy. Pojęcie remarketingu działa jak dobry „Informator” (1999)! Pozwala na dotarcie z ważnymi informacjami do odbiorców, którzy odwiedzili stronę Kancelarii, ale nie umówili się na spotkanie.

4. E- PR. Obecnie 53% populacji korzysta z Internetu, więc nikogo nie dziwi fakt, że dobrze znane narzędzia jak PR są przenoszone do świata on-line. Taki zabieg pozwala na stworzenie nowych formatów reklam i precyzyjne dotarcie do wybranej grupy docelowej – odbiorców usług Kancelarii.

5. Tworzenie dedykowanych, sprzedażowych stron poświęconych wybranej tematyce.

6. Sesje zdjęciowe. Każda „Firma” (1993) powinna opierać swoje działania na dobrze wykreowanym wizerunku. Wówczas mamy w rękach potężne narzędzie, które daje wiele możliwości promocji.

7. Materiały promocyjne video.

8. Rozbudowa list mailingowych. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi „Uśpieni” (1996) Klienci mogą otrzymywać ważne informacje.

9. Wdrożenie systemu alertów prawnych.

10. Audyt strony www oraz dotychczasowych działań Kancelarii. Rzeczowa analiza i „Zmiana Pasa” (2002) może spowodować, iż podjęte działania marketingowe staną się dużo bardziej efektywne.

11. Szkolenia dla pracowników z zakresu promocji Kancelarii.

12. Budowa dedykowanych aplikacji mobilnych dla Klientów Kancelarii. „Bez końca” (1984) powtarzane informacje nie przyniosą satysfakcjonujących efektów, jeśli nie skorzystamy z dedykowanych rozwiązań dla firm.

Wszystkie wymienione działania marketingowe, można wykorzystać przy kierowaniu komunikatów na dowolny rynek usług – USA, Wielka Brytania, Niemcy, Polska, Ukraina, Rosja i wiele innych.

Marketing Prawniczy – Zasady współpracy

1. Można nas nazwać „Zaklinacz Deszczu” (1997). Nie interesują nas sztampowe działania jak „prowadzenie bloga”, lecz wzbudzenie aktywnego zainteresowania wśród Państwa grupy docelowej – czego efektem będzie zwiększony zysk.

2. Nie znamy pojęcia „Teoria Spisku” (1997). Nasze działania zapewniają długofalowy zwrot z inwestycji. Prościej mówiąc, dbamy o zwiększenie ilości zapytań, telefonów oraz umówionych spotkań.

3. Jesteśmy jak „Ludzie Honoru” (1992). Działamy zgodnie z wytycznymi Izb Notarialnych i Adwokackich, czyli nie stosujemy perswazyjnych metod promocji.

4. Zapewniamy „Powrót do raju”(1998). Stosujemy najnowsze technologie oraz wykorzystujemy zagraniczne narzędzia do promocji  kancelarii. (Obecnie nie znajdą ich Państwo u konkurencji.)

5. W tym przypadku „Werdykt” (1982) nie budzi wątpliwości. W ramach współpracy nie chwalimy się efektami i portfolio Klienta – cenimy sobie poufność.

Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu – gwarantujemy poufność korespondencji.

Jeśli zapoznali się Państwo z powyższym artykułem, zapraszamy także do obejrzenia wymienionych w nim filmów z kategorii – Kino Sprawiedliwości. 🙂

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!

  Idzikowskiego 2F lok 37 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

1 + 2 =

Marketing Prawniczy – jak zdobyć Klientów i przejść przez „Regułę Milczenia”
4.9 (98.52%) 27 votes