Chcesz prowadzić aktywnie swoje konto na LinkedIn, ale gdy przychodzi co do czego, to nie masz czasu na stworzenie oraz publikację treści? Znamy to! Jednak wiemy, jak rozwiązać ten problem i już nie musimy z tym walczyć. Odpowiedzią jest planowanie postów na LinkedIn z wyprzedzeniem i dzisiaj o tym słów kilka.

Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

.

5 + 8 =

Dlaczego warto publikować treści na LinkedIn osobowym oraz firmowym?

LinkedIn jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych zaraz obok Facebooka, Instagrama i TikToka. Jeśli należysz do osób zainteresowanych rynkiem pracy to nie ma lepszego miejsca niż LinkedIn, żeby być na bieżąco z wszelkimi biznesowymi newsami. To właśnie tutaj często rekruterzy i firmy pozyskują nowych pracowników, więc nie przegap okazji, bo możesz zostać znaleziony w rekrutacji na stanowisko, które jest  idealnie dopasowane do Twoich kompetencji, bez konieczności zaangażowania się w proces szukania nowej pracy. Jedynie co musisz zrobić, to sprawić, że Twoje konto będzie po prostu istnieć na LinkedIn (oczywiście musi być ono poprawnie wypełnione i wtedy dzieją się cuda!).

Przejdźmy jednak do odpowiedzi na zadane pytanie – Dlaczego warto publikować treści na LinkedIn?

Bez względu na to czy jesteś osobą prywatną czy posiadasz konto firmowe na LinkedIn, powinieneś zainteresować się publikowaniem tam treści z jednego ważnego powodu. Publikując, pozwalasz poznać siebie potencjalnym pracodawcom lub poznać firmę potencjalnym klientom. LinkedIn to najpopularniejsze i najbardziej efektywne medium społecznościowe, jeśli chodzi o pozyskiwanie kontaktów na płaszczyźnie biznesowej, które w przyszłości mogą zaowocować udaną współpracą.

Jeśli prowadzisz własny biznes i nie posiadasz jeszcze konta na LinkedIn to na co czekasz? W Polsce coraz więcej firm docenia wartość LinkedIn, jednak obecnie konkurencja kieruje swoje działania na Facebook oraz Instagram. Jeśli rozpoczniesz działanie na LinkedIn, możesz wyprzedzić swoich rywali, pomyśl tylko, jakie treści mógłbyś publikować na swoim profilu.

Jak często dodawać posty na tym medium społecznościowym?

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, więc najlepiej rozważyć na ile publikowanych treści możemy sobie pozwolić. Czy mamy wystarczającą ilość zdjęć potrzebnych do publikacji? W jaki dzień zaplanujemy treści oraz stworzymy grafiki? Czy mamy czas na codzienne śledzenie naszych opublikowanych postów? Na te i inne pytania musimy znać odpowiedź, zanim zaczniemy działać na jakimkolwiek medium społecznościowym. Zastanów się więc nad powyższymi aspektami i zdecyduj na ile postów tygodniowo bądź miesięcznie możesz sobie pozwolić. Pamiętaj, że po publikacji powinieneś zaangażować się w dodawane komentarze i odpowiadać zainteresowanym na bieżąco!

Planowanie postów na LinkedIn – jak zabrać się za tworzenie postów z wyprzedzeniem?

Znaczącym ułatwieniem podczas regularnego publikowania postów na LinkedIn będzie zaplanowanie ich z góry, dzięki czemu nie będziesz musieć zastanawiać się, czy dzisiaj zdążysz dodać post. W Internecie istnieje sporo narzędzi, które ułatwiają planowanie postów. Dzisiaj opowiemy Ci o dwóch,  z którymi nasza agencja miała styczność i które są godne polecenia. 🙂

Z jednego z nich korzystamy nawet w codziennych działaniach naszej firmy, ponieważ jest to znaczne ułatwienie w publikacjach. Wiadome jest, że nikt nie pracuje 24 godziny na dobę, więc nasi pracownicy regularnie korzystają z plannera postów. Poniżej znajdziesz opis dwóch narzędzi, o których mowa!

Planowanie postów na LinkedIn – przydatne narzędzia

Jeśli chodzi o możliwość planowania, możemy przedstawić Ci poniższe narzędzia, ponieważ mieliśmy z nimi kontakt i wiemy, że są godne polecenia. 😉

Pierwszym narzędziem jest Publer, który jest oprogramowaniem do publikowania treści na:

  • Instagramie,
  • Facebooku,
  • LinkedIn,
  • TikToku,
  • YouTube
  • i więcej!

Korzystanie z Publera jest bardzo proste i intuicyjne – aplikacja posiada panel główny, który jest centrum dowodzenia. Tutaj możesz dodać post lub go zaplanować, podłączyć do konkretnego konta, a także podejrzeć jego wygląd!

Ponadto jeśli tworzysz swój harmonogram w Excelu, możesz w łatwy sposób zaimportować go do Publera poprzez wgranie pliku o rozszerzeniu CSV. Po zaimportowaniu pliku musisz poczekać na powiadomienie o prawidłowym zaciągnięciu danych. Musisz wejść w powiadomienie, a następnie przejrzeć wszystkie zaplanowane posty, w celu weryfikacji z tym co było w Twoim Excelu. 🙂

Poniżej zdjęcie z głównego panelu!

Planowanie postów na LinkedIn - publer

Publer pozwala na:

  • planowanie treści w dużym wyprzedzeniem
  • modyfikowanie postów po ich zaplanowaniu
  • zbudowanie strategii działania w social media oraz sprawnym jej realizowaniu
  • sprawdzanie jak publikacje prezentują się w kalendarzu
  • szukanie inspiracji dzięki sztucznej inteligencji, która generuje pomysły na treści

 

Jak połączyć konto z Publerem?

Publer jest narzędziem, które zdecydowanie może pomóc w zarządzaniu dużą ilością treści lub w przepływie treści na różne media społecznościowe.

Jeśli chcesz połączyć swoje konto z social media z Publerem, musisz zalogować się na konto Publer i przejść do zakładki Konta. Następnie kliknij „dodaj konto” i wybierz media społecznościowe, które chcesz dodać do tego programu.

Jeśli chodzi o drugie narzędzie, jest nim NapoleonCat, w którym możesz zarządzać swoimi profilami w social media. Z poziomu tego narzędzia masz dostęp do:

  • publikowania treści
  • monitorowania aktywności
  • analizowania reklam na poszczególnych kanałach

 

Jeśli chcesz zacząć działać z Napoleon Cat, możesz skorzystać z darmowego 14-dniowego okresu próbnego, który pozwoli Ci sprawdzić, czy jest to aplikacja, która wpasowuje się w Twoje działania.

 

Jak zacząć? To bardzo proste! Należy zacząć od podłączenia profili społecznościowych – tę opcję znajdziesz w Ustawieniach projektu -> Profile -> Twoje Profile, gdzie znajduje się przycisk “Podłącz profil”. Pamiętaj, aby po dodaniu profilu autoryzować to działanie! Inaczej nie będziesz mógł zarządzać swoimi profilami za pomocą tego narzędzia. 🙁

Planowanie postów na LinkedIn - napoleoncat

Jak działa NapoleonCat?

W tym narzędziu możesz tworzyć projekty, które mogą pomóc Ci w:

  • rozdzielaniu obowiązków między członkami Twojego zespołu
  • przyłączeniu odpowiednich profili w social media do konkretnych użytkowników oraz projektów
  • określaniu poziomu dostępów dla konkretnych pracowników
Planowanie postów na LinkedIn - napoleoncat

W NapoleonCat znajdziesz takie funkcje jak:

  • Social Media Inbox
  • Automatyzacja
  • Publikator
  • Analityka
  • Raportowanie
  • Instagram Planer

    Planowanie postów na LinkedIn – zalety

    Jeśli wciąż nie jesteś pewny czy planowanie postów na LinkedIn to coś, na co powinieneś poświęcić czas, poniżej znajdziesz kilka ważnych zalet, które pomogą Ci podjąć decyzję!

    1. Dzięki regularnym postowaniu poznajesz swoich odbiorców!

    Jeśli Ty jesteś zaangażowany w publikowanie treści, Twoi odbiorcy z czasem staną się zaangażowani w to co dodajesz i zaczną wchodzić w interakcje z Twoim kontem. 😉

    1. Opracowana strategia.

    Zaplanowanie postów z góry wiąże się z opracowaniem strategii, która nakreśla jasny plan działania na najbliższe miesiące i pomaga zgrać ze sobą wszystkie procesy.

    1. Zarządzanie kontami staje się prostsze.

    Dzięki korzystaniu z narzędzi do planowania treści możesz monitorować aktywność na wszystkich swoich kontach bez konieczności przełączania się pomiędzy poszczególnymi kartami. 🙂

      Co zrobić jak nie mam czasu nawet na planowanie postów?

      Jeśli nie masz czasu na planowanie, publikowanie oraz angażowanie się w dzialalność w social mediach, może warto zlecić to agencji social media? Przemyśl sprawę i jeśli zechcesz skorzystać z usług agencji – zgłoś się do nas! Zapewniamy pełne wsparcie w prowadzeniu profili osobowych, jak i firmowych na LinkedIn!

        Prowadzenie LinkedIn

        Prowadzenie Social Media w Content Hero to:

            • opracowanie strategii na podstawie Twoich celów i oczekiwań
            • kompleksowa obsługa Twojego profilu w LinkedIn
            • gwarancja ciągłego przyrostu nowych, aktywnych fanów
            • spójna, profesjonalna komunikacja wizualna zgodna z Twoją wizją
            • atrakcyjne treści przyciągające nowych fanów i Klientów
            • aktywna moderacja Twojego profilu w LinkedIn, zarządzanie kryzysowe oraz aktywizowanie komentujących
            • pełna obsługa kampanii reklamowych (zasięg, wizerunek, zaangażowanie, sprzedaż, ruch, etc.)
            • otrzymanie dedykowanego opiekuna Klienta, który jest Twoim bezpośrednim kontaktem każdej potrzeby
            • pełna kontrola nad treściami, które są publikowane w LinkedIn i wcześniejsza akceptacja każdego działania
            • raporty wykonanych działań i skuteczności;
            • monitorowanie, analizowanie i optymalizacja treści.

        Szukasz Sprawdzonego Partnera? Napisz do nas!

        .

        4 + 10 =

        0 ocen