Cele reklamowe na Facebooku – rozpoznawalność marki i zasięgi. Czy warto im zaufać?

Facebook oferuje wiele możliwości reklamowych. Nie tylko staramy się pozyskać nowych fanów naszej strony, czy zwiększyć ruch, ale możemy także ingerować w świadomość konsumentów. Jak? Poprzez stawianie na rozpoznawalność marki oraz zasięgi z listy możliwości w managerze reklam.

Zastanawiasz się, jak wzbudzić zainteresowanie wśród potencjalnych klientów? Jak tworzyć długoterminowe relacje, które będą prowadzić do skorzystania z oferty? Rozwiązanie jest na wyciągnięcie ręki, a raczej na kliknięcie myszką. Obecnie wielką moc ma rozpoznawalność marki oraz zasięg. To kolejny sposób na Facebooku na promowanie lokalne (a także ogólnoświatowe), które polega na wzbudzaniu ciekawości.

Odkrywaj w mediach społecznościowych nowe rzeczy i wzbudzaj ciekawość innych

Jeżeli klient zna markę i wie, co oferuje to jest to pierwszy sukces Twojej firmy. Świadomość, że na rynku istnieje Twoje przedsiębiorstwo, które oferuje dany produkt zbliża do konsumpcji. Jak to działa? Jeżeli w dowolnej chwili powstanie impuls „potrzebuję tego” – klient przypomina sobie, że przecież ta marka ma dokładnie to, co zaspokoi potrzeby. Jednak, żeby zapisać się w (pod)świadomości, nie trzeba mocy Scarlet Witch, a dobrej reklamy!

Taką proponuje Facebook w swoim systemie reklamowym. Za pomocą rozpoznawalności marki, dotrzemy do grupy docelowej i tym samym zbudujemy świadomość. Komunikat będzie wyświetlany danej grupie osób kilkakrotnie. Jak informuje sam portal, „z analizy setek kampanii marek wynika, że im dłużej odbiorca ma kontakt z reklamą, tym większe prawdopodobieństwo, że ją zapamięta”. Nie sposób się z tym nie zgodzić.

A może zwiększymy zasięgi?

W gąszczu opcji reklamowych, nie zawsze trzeba iść proponowaną wyżej drogą. Można wybrać inny cel, który również jest dostępny na Facebooku – zasięg. Zasada jest prosta – publikacja komunikatu reklamowego jak największej liczbie ludzi, która zawiera się w grupie docelowej. Pierwszy rzut oka na taką reklamę powoduje, że możemy mieć wątpliwości. Pod postem brakuje aktywności – komentarzy, like’ów czy share’ów. Nie to jest najważniejsze. Reklama ma podbić jak najwięcej profili, a więc wyświetlić się maksymalnej liczbie osób.

Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób woli jednak mierzyć sukces kampanii, a także jej opłacalności. Dlatego też manager umożliwia dodanie linku do reklamy, który skieruje cały ruch użytkowników. Może też wezwać do akcji (CTA) poprzez chociażby wysłanie wiadomości do strony. Jest jednak mały minus tej opcji.. często taka reklama bywa droższa.

Która z opisanych dzisiaj metod w Twoim odczuciu jest korzystna dla Twojej marki? Nie zapomnij nam o tym napisać, a może potrzebujesz pomocy superbohaterów w konfiguracji managera reklam? Skontaktuj się z naszym zespołem herosów, a na pewno pomożemy!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!

  Idzikowskiego 2F lok 37 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

8 + 11 =

Reklamy na Facebooku – rozpoznawalność marki i zasięgi
4.9 (97.14%) 28 votes