Wymiary grafik na LinkedIn i Instagram – poradnik

Jeżeli tutaj trafiłeś to znaczy, że szukasz odpowiedzi na pytanie: Jaki rozmiar grafik jest idealny na Twoje konto na Instagramie lub LinkedIn?

Jeśli jednak zajrzałeś tu z innego powodu, zatrzymaj się i dowiedz się, czemu powinieneś zwrócić uwagę na odpowiedni rozmiar dodawanych postów, zarówno na serwisach biznesowych jak i lifestylowych.

.

Bo Twój profil w Social Mediach ma przykuwać uwagę, a nic tak nie działa jak…..piękna grafika!

 

Instagram to potężna platforma, która swój sukces zawdzięcza pięknym fotografiom. To już pierwszy powód, dla którego po prostu musisz wiedzieć w jakich rozmiarach powinieneś publikować zdjęcia. Natomiast LinkedIn to najbardziej popularna platforma w świecie biznesu. W rzeczywistości off-line o Twojej firmie wiele mówi Twój ubiór, styl bycia i wizytówka, natomiast w wersji on-line będzie to treść, którą udostępniasz oraz grafiki.

Chcąc przykuć uwagę swoich odbiorców powinieneś wziąć przykład z Tony’ego Starka i wykorzystać:

  • elegancję – aby grafiki wyróżniały się na tle konkurencji
  • urok – który pozwoli na oczarowanie tekstami Twojej grupy docelowej
  • techniczne przygotowanie – i to na tym aspekcie się dziś skupimy!

 ⇒ RADA : Drogi Czytelniku! Żeby podbić świat Swoich konsumentów, nie wahaj się i wciel w życie sentencję Iron Man’a:

„Mam plan: atakować!”

.

 

 

 

 

INSTAGRAM

Tutaj sprawa jest prosta – wszystko w kwadratach!

Zdjęcie profilowe – najlepszy rozmiar to 110 x 110 px.

Natomiast inne zdjęcia, które dodajesz na profilu to 1080 x 1080 px.

Instargram nie ma dużej ilości formatów, bo nie ma takiej potrzeby – tu najważniejsze są same zdjęcia!

 

 

 

 

LINKEDIN – Logo

Nie ma nic ważniejszego niż logo….oczywiście logo w odpowiednim rozmiarze, a jest to 400 x 400 px. W tym formacie będzie się ono najlepiej prezentować.  

 

 

 

LINKEDIN – Zdjęcie w tle

W tym wypadku musimy rozróżnić profil firmowy od osobowego.

Na profilu firmowym obowiązuje nas format 1400 x 425 px, natomiast na profilu osobowym 1600 x 800 px.

Co ważne:

Twoje zdjęcie profilowe nakłada się na zdjęcie w tle, więc przygotuj taką grafikę, aby oba formaty nie kolidowały ze sobą. Po dodaniu grafik, sprawdź czy zdjęcia poprawnie się wyświetlają zarówno na komputerze jak i telefonie.

 

 

 

 

LINKEDIN – posty

Jeśli chcesz udostępniać treści na swoim kanale na LinkedIn, warto dodać do nich grafikę, która wyróżni Twój post w newsfeedzie. Najlepszym rozmiarem w tym przypadku będzie 1200 x 628 px.

Jak zapisać pliki graficzne.

Wgrywane zdjęcia zawsze tracą na jakości. W tej sytuacji warto pamiętać o jednej rzeczy, zawsze zapisuj swoje pliki w rozszerzeniu PNG, ponieważ jest to format przeznaczony do Internetu. Niestety tego rodzaju pliki są zawsze cięższe, gdyż dokładnie zapisują wszystkie dane. Jednak jeśli mamy dobrego grafika – nie warto się o to martwić, jeśli nie – odezwij się do Agencji Contet Hero.

Możesz także sam przygotowywać pliki graficzne na potrzeby social media – Sprawdź Szkolenie CANVA na EduTree!

PS. Jeśli chcesz mieć zawsze pod ręką wszystkie rozmiary grafik, pobierz ten plik. 🙂

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NAPISZ DO NAS
Dowiedz się, co superbohaterowie Content Hero mogą zrobić dla Twojego biznesu

Posiadamy supermoce i nie wahamy się ich użyć
Tworzymy zespół najprawdopodobniej najsympatyczniejszych profesjonalistów w Polsce.
Jesteśmy zawsze gotowi do akcji, by działać w służbie Twojego biznesu!
Poznaj nas bliżej!

  Idzikowskiego 2F lok 37 Warszawa

  Pon-Pt 9.00-18:00,
weekend: kiedy pojawi się znak na niebie

Napisz do superbohatera Content Hero

3 + 15 =

Wymiary grafik na LinkedIn i Instagram – poradnik
5 (100%) 30 votes